Gå til innhold

Märtha Louise og Durek Verrett


Parasoll

Anbefalte innlegg

Søgni skrev (40 minutter siden):

Jeg må si jeg digger Se&Hør sin rolle rundt bryllupet. JA, jeg vet at de også skal selge, og at de har en viss historikk og et brokete rykte. Men i motsetning til alle PK-aktige, i overkant respektfulle, middelmådige kommentarer som tross alt konkluderer med at kjærligheten har seiret, så har de i det minste litt guts. De forfiner ikke dette harry sirkuset. De vet hva de har med å gjøre, og er ikke redde for å vise galskapen. 

Her må jeg si meg enig, selv om jeg ikke er stor fan av se & hør.

De skal selge og de går nesten over lik i det ærendet. Men samtidig får man servert mer enn blomster og rosa skyer som de politisk korrekte mediene er mest opptatt av. Vi er da mange som mener at kjærligheten skal vinne, men det fritar ikke brudeparet kritikken de har fått, den har vært helt på sin plass. Hvem andre hadde fått åpen mikrofon i all offentlighet til å komme med de villeste påstander uten kritiske røster imot og samtidig brukt sin medfødte tittel for å tjene penger kommersielt? Helt vanvittig å lese hvordan diverse medier nærmest har glemt hvorfor folket er kritisk. Det er faktisk rett ubehagelig å lese det, som om Durek og ML har hatt en urettmessig og tung vei mot dette bryllupet når faktum er at de ene og alene skapt dette sirkuset helt på egenhånd. 

Endret av K_mb
  • Liker 21
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Iia skrev (55 minutter siden):

Når jeg trodde at Mærta ikke kunne utnytte prinsessebryllupet sitt mer økonomisk: 

https://www.seher.no/kongelig/solgte-egne-klaer-pa-bryllupsfesten/81877741

 

hun selger Hest-klærne i egen stand på hotellet de4 gjestene bor.

Så på torsdag eller fredag et foto av at en bil med Hest sto utforbi hotellet ,og i teksten  sto det at de bar inn massevis av poser med klær. 

 

 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnAngel skrev (42 minutter siden):

 

Synes at spesielt ML og DV nå bør stå til rette for alle sine (beviselige) utsagn og oppgulp som blir bortforklart i ettertid. Ja, kongehuset også, egentlig, selv om det gjør meg trist at kongeparet må gjennom disse vanskelige tidene på sine eldre dager. Men tausheten derfra kan vanskelig tolkes på annen måte enn bifallelse av dette ekteskapet

Denne tausheten fra Kongen og Kongehuset som har gjort at folkets tillit smuldrer bort.

Når det eneste de formidler til folket er taushet, og Märtha Louise og Durek Verrett får herje villt akkurat som de vil, så kan man jo ikke tolke Kongehusets taushet som annet enn en støtte av både ekteskapet og alt det uakseptable prinsesse Märtha Louise og Durek Verrett har gjort i årevis.

Kongen og Kongehuset viser at de ikke er villige til å la alle overtramp og utnyttelse av dem selv få noen følger for gjerningspersonene ML og DV og deres bedrifter.

Om de ev. på kammerset sliter ned egne tenner i frustrert skjæring av tenner, om de hyler eller raser - det er jo egentlig ganske uvesentlig. For utad og offentlig så viser Kongehuset bare at de støtter det ML og DV gjør.

Og også at Kongehuset driver med alvorlig dobbelkommunikasjon til folket, og at de er villige til å gjøre dette over år. Siden 2019 har avtalen med prinsesse Märtha Louise vært kjent, siden 2022 har avtalen Kongehuset da oppdaterte med henne og inngikk med Durek Verrett ligget ute på kongehuset.no.

Men i praksis har vi sett gang på gang alle disse årene, at disse avtalene er null verdt, hverken ML eller DV følger avtalene, og Kongehuset har disse årene ikke greid å stoppe dem fra å bryte avtalen, og heller altså ikke vært villig til å la det få følger.

Så lenge ML forblir prinsesse er hun dessuten uangripelig for norsk rettsvesen, og kan i prinsipp bryte loven som hun vil, så lenge Kongen beskytter henne. Følgen av det, om det blir aktuelt, det er at DV indirekte også blir beskyttet, fordi han og ML stort sett gjør det samme, og det vil ikke være mulig å bare gå etter han i det også prinsessen er delaktig i, hvis Kongen ikke hever hennes beskyttelse.

Personlig synes jeg alt det Märtha Louise steller istand med sin enorme egoisme og grådighet og oppmerksomhetsbehov er forferdelig trist. Det er forferdelig trist og leit å se at Kongen, disse siste månedene hvor hun har herjet rundt som en trassig unge eller tenåring i verste oppgjørsperiode, synes å ha blitt svakere og svakere. Jeg bare håper for alles del at Kongen greier å bygge seg opp igjen etter alle de belastningene han er blitt utsatt for siste månedene.

 

Bumbelbee skrev (40 minutter siden):

Jeg er så enig med deg. Når bryllupet er over bør journalistene kvesse blyantene og vise at de har tenner for denne oppvisningen har vært trist, bare trist. 

Ja, jeg håper virkelig at norske journalister greier det. At de er villige til å ta et par skritt til siden, skaffe mer nødvendig informasjon, systematisere alt og se det hele i et langt større perspektiv enn hva de tilsynelatende har gjort.

De må ta sin samfunnsrolle på alvor før det er for sent. For når grenser ignoreres slik, da svekkes også både ytringsfriheten og demokratiet på sikt, hvis media ikke gjør jobben sin!

  • Liker 17
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istapp skrev (1 time siden):

Når man ikke tror de kan gjøre det verre...

Og dette har hele Kongefamilien valgt å være en del av.

Dette er i all hovedsak alt annet enn et bryllup - det er en eneste lang reklameorgie.

Kongehus til salgs!

Jeg tenker at det er på tide de ekstra sikkerhetsutgiften det offentlige har hatt på denne reklamejippoen blir offentliggjort. Så kan man si at at det offentlige dekker vel et døgn av dette når det er en prinsesse som gifter seg for andre gang - men at bryllupsparet og deres mange kommersielle samarbeidspartnere i denne reklamefesten får regningen for resten!

  • Liker 22
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eleaelea skrev (1 time siden):

Syns hun er så ukjent i ansiktet.  Spesielt rundt øynene. Hva har hun gjort?

Hun har fått skjønnhetstips av Lilly Bendriss. Bruker vel samme type injeksjoner. Eller? 

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frisk Frosk skrev (4 minutter siden):

Når man ikke tror de kan gjøre det verre...

Og dette har hele Kongefamilien valgt å være en del av.

Dette er i all hovedsak alt annet enn et bryllup - det er en eneste lang reklameorgie.

Kongehus til salgs!

Jeg tenker at det er på tide de ekstra sikkerhetsutgiften det offentlige har hatt på denne reklamejippoen blir offentliggjort. Så kan man si at at det offentlige dekker vel et døgn av dette når det er en prinsesse som gifter seg for andre gang - men at bryllupsparet og deres mange kommersielle samarbeidspartnere i denne reklamefesten får regningen for resten!

Märtha og Durek har høyt forbruk. Trenger vel penger, og med så mange mennesker samlet på et sted så ble det nok for fristende og ikke selge noe. Vi skal kanskje være glad det ble klær og ikke helbredende medaljonger…

  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

yedi warrior skrev (På 30.8.2024 den 21.27):

 

https://theunlittribe.com/ er en fake side. Har rapportert den. Tror samme opplegget svirra rundt her i KG i 2019.

 

yedi warrior skrev (6 timer siden):

Det mest åpenbare "fake" med siden, er at den ikke har legitim sikkerhetsnøkkel. Organisasjon bak er bare delvis opplyst, og de/  eller bot eller hva som står bak; er oppgitt til "Let's encrypt". Det er en side uten "noen hjemme".  Jeg har sendt report, men det var før jeg visste at det ikke er noen bak som kan stilles til ansvar, osv. Så da er det jo helt meningsløst. Den blir jo presentert som en portal der evt. ofre av Durek, kan skrive inn historien sin osv. Har ikke testa det, men virker ikke som det er noen funksjon som er "oppe og går". Så side som er laget bare for "fun", regner jeg med. Ellers så er jo jeg helt for å publisere dårlige erfaringer som folk har om folk som har posisjoner i samfunnet, også Durek. Det som er dumt med slike sider som dette, er at Hank sin historie, blir misbrukt på en måte. Han har jo valgt å fortelle om sine dårlige opplevelser, i bestemte media og fora. Og her blir jo hans historie satt inn i en kontekst han ikke har godkjent, og som han ikke har noe kontroll over. Andre "historien" der, det med noe "milkman" og greier, tror jeg bare er en random historie fra Quora, som gjaldt annen enn Durek. Men dette har jeg ikke tatt meg tid å sjekke ordentlig (som sagt liten vits, når ingen å stille til ansvar).

Korreksjon!!!https://theunlittribe.com/ er IKKE en fake side. Og jeg beklager så mye at jeg har spredd påstander som ikke er korrekte. Legger meg flat, og beklager! Etter hva jeg har grunn til å tro, så er siden drevet av folk med helt legitime og gode grunner. 

 

  • Liker 8
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frida skrev (1 time siden):

Når man ikke trodde det kunne bli verre... 🤣

Det er så tacky at jeg har ikke ord. 

  • Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bestemoren

En merkelig dag er heldigvis over. Jeg gjorde meg andre avtaler slik at jeg slapp å følge sirkuset. Men nyhetene på tv og i aviser var (for meg) hele dagen (igjen for meg) ubehagelig preget av dagens forestilling. Når han jeg bor sammen med sindig og i harme erklærte: «Nå er jeg blitt motstander av monarkiet», toppet det dagen! For meg er monarkiet en manifestasjon på at vi klynger oss til en mildest sagt for lengst foreldet tradisjon. Måtte det skje, at nåværende konge og dronning ender dette som for meg og mange andre er blitt en ubehagelig farse…

Jeg syns det er pinlig og er lei å lese/høre kommentatorer som messer om evig kjærlighet samtidig som firmaet til ML har salgsbod på bryllupshotellet. Som mange her skriver - vi trodde ikke det kunne blitt verre… Og så blir det verre rundt hver en sving. Heldigvis har vi (atter etter min mening) hatt (ironisk og forunderlig nok) Se &Hør med sine sterke reportasjer. Og drypp andre steder, som denne artikkelen i dag. 

«Kommentator Therese Sollien mener offentligheten og pressen som dekker prinsessebryllupet, blir en del av «et spill for Netflix-galleriet.»

https://www.nrk.no/mr/kommentator_-_-vi-blir-rekvisitter-i-parets-fortelling-1.17024846

Endret av Bestemoren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SagaP skrev (39 minutter siden):

Hun har fått skjønnhetstips av Lilly Bendriss. Bruker vel samme type injeksjoner. Eller? 

Ja.. når jeg ser på øynene hennes så er de blitt smalere. Nesten litt kinesiske.. hva har hun gjort?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eleaelea skrev (3 minutter siden):

Ja.. når jeg ser på øynene hennes så er de blitt smalere. Nesten litt kinesiske.. hva har hun gjort?

En eller annen for for løft. Kan gjøres med injeksjoner, men siden hele huden i ytterkant av ansiktet ser strammere ut tipper jeg "thread lift".  (<- ren spekulasjon fra min side)

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eleaelea skrev (6 minutter siden):

Ja.. når jeg ser på øynene hennes så er de blitt smalere. Nesten litt kinesiske.. hva har hun gjort?

Eller hva har Jan Thomas gjort da stylingen ble foretatt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske sikker på at hun har tatt fillers i kinnene eller under øynene. Så det da de var på Elle festen i fjor sommer, og hun har fylt på mere etter det.

 

  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihønepøne skrev (På 23.8.2024 den 13.11):

Husk å ta med i regnskapet at gjestene skal betale for egne overnattinger og at Märtha nektet å kommentere om de skal ha fri bar eller om gjestene må betale for drikke selv, hvilket jeg antar betyr sistnevnte. De leier altså ikke noe helt hotell på egen regning. 

Bingo

https://www.seher.no/kongelig/gjestene-fikk-drikkebonger/81880015

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...