Gå til innhold

Märtha Louise og Durek Verrett


Parasoll

Anbefalte innlegg

Frisk Frosk skrev (17 minutter siden):

Dette er helt åpenbart en logo, ikke et monogram.

De valgte å OFFENTLIGGJØRE logoen i forbindelese med en ulovlig spritlansering. De var aktivt delaktige i å velge å ha logoen på flaskene, og også prinsessens tittel.

Etter at logoen var offentliggjort gjennom spritproduktlanseringen, så la både Märtha Louise og Durek Verrett ut denne logoen på sine FORRETNINGSKANALER.

De bruker logoen også som et monogram til det kommersielle bryllupet, men siden de gjør det så fremstår det også der kun som en logo for merkevaren "prinsessen og sjamanen" (ja, hvordan gikk det forresten med patentsøknaden til Verrett på akkurat det varemerket), eller hva enn de ønsker å fremstille seg som fremover.

Denne logoen er nok et eksempel på hvordan Märtha Louise blander sin prinsessestatus inn i sin kommersielle virksomhet.

Eh, nei!

Det ble offentliggjort i en helt annen sammenheng:

https://www.dagbladet.no/kjendis/viktig-for-meg-og-durek/81623085

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etk skrev (36 minutter siden):

Har noen link til bilde av Victoria? Er nysgjerrig på kjolen😊

Screenshot_20240831_214652_SamsungInternet.thumb.jpg.059809f7b514997865c5b699d6f71bcf.jpg

  • Liker 21
  • Hjerte 12
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tio skrev (3 minutter siden):

Screenshot_20240831_214652_SamsungInternet.thumb.jpg.059809f7b514997865c5b699d6f71bcf.jpg

Lekker! 
 

hun slår jo bruden rett ned i støvlene

  • Liker 23
  • Hjerte 4
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookie123 skrev (1 time siden):

Så koselig å se Sverre Magnus med kjæreste. Hun var ei nydelig jente! 🙂 Men de var russ sammen; stemmer det da at hun bare er 17 år? Fyller man ikke 19 det året man er russ?? Kan hun ha "hoppet over" et år? Eller begynt "for tidlig" på skolen?

Veldig søte, og han virker som the perfect gentleman de snuttene jeg har fått med meg (ikke så mange men dog) - veldig oppmerksom på henne. Lurte også litt på alderen, men så at hun er født i England så stemmer sikkert som en annen nevnte at hun har begynt tidligere. 

Endret av refill
the/det lol
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (20 minutter siden):

At Kongehusets medlemmer stiller opp på dette gjør det til en tragisk farse.

Kongefamilien befinner seg i en 'damned if you do, damned if you don’t'-situasjon, når det gjelder å stille opp i dette bryllupet. Durek har jo stemplet dem som rasister tidligere, så her måtte de vel bare innfinne seg med omstendighetene og stille opp. 

Kongehuset vet nok utmerket godt at kronikk-alarmen snart vil utløses igjen, etter at den rosa konfettien har lagt seg.

  • Liker 16
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

Datteren Märtha Louise fikk den mannen hun ville ha, innerst i den trange fjorden.

Hun har kjempet mot kritikk for feil partnervalg, akkurat som kongen da han giftet seg for 56 år siden.

https://www.vg.no/nyheter/i/VzxBV6/kong-harald-i-geiranger-viser-styrke

Denne sammenligningen har vi sett mange ganger nå. Antydningen om at partnervalg, eller forsåvidt det at Märtha har rett til å gifte seg med den hun vil, i seg selv, skulle være poenget. At det er derfor Märtha og Durek får kritikk. 

Det irriterer meg litt hver gang jeg leser det. Det er en ertende dult i sida til all kritikk av dette parets framferd, som insinuerer at det handler om å være konservativ, og kanskje litt dum. Det antyder at man om 50 år kommer til å le høyt av kritikken. "Haha, sånn var det, sånn tenkte de på den tida" etterfulgt at en ettertenksom refleksjon om at det ikke var lett for Märtha å skulle gå mot strømmen, og at kjærligheten heldigvis seiret. 

Ingen har i sin villeste feberdrøm hevdet at Märtha må gifte seg med noen av en viss rang, fra en spesiell familie, eller være A4. Det handler ikke om det i det hele tatt, det er så dumt. 

  • Liker 34
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bumbelbee

TV2s kongehusekspert sa at prinsessens avtale med kongehuset skal opp til diskusjon etter bryllupet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søgni skrev (2 minutter siden):

https://www.vg.no/nyheter/i/VzxBV6/kong-harald-i-geiranger-viser-styrke

Denne sammenligningen har vi sett mange ganger nå. Antydningen om at partnervalg, eller forsåvidt det at Märtha har rett til å gifte seg med den hun vil, i seg selv, skulle være poenget. At det er derfor Märtha og Durek får kritikk. 

Det irriterer meg litt hver gang jeg leser det. Det er en ertende dult i sida til all kritikk av dette parets framferd, som insinuerer at det handler om å være konservativ, og kanskje litt dum. Det antyder at man om 50 år kommer til å le høyt av kritikken. "Haha, sånn var det, sånn tenkte de på den tida" etterfulgt at en ettertenksom refleksjon om at det ikke var lett for Märtha å skulle gå mot strømmen, og at kjærligheten heldigvis seiret. 

Ingen har i sin villeste feberdrøm hevdet at Märtha må gifte seg med noen av en viss rang, fra en spesiell familie, eller være A4. Det handler ikke om det i det hele tatt, det er så dumt. 

Enig!! De ignorerer den virkelige problematikken.

Endret av PusheenPusheen
  • Liker 15
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tio skrev (9 minutter siden):

Screenshot_20240831_214652_SamsungInternet.thumb.jpg.059809f7b514997865c5b699d6f71bcf.jpg

Som alltid, nydelige Victoria. Flotte representanter for Sverige.

  • Liker 25
  • Hjerte 3
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hanne67 skrev (7 minutter siden):

Eh, nei!

Det ble offentliggjort i en helt annen sammenheng:

https://www.dagbladet.no/kjendis/viktig-for-meg-og-durek/81623085

Det stemmer ikke.

Lanseringsfesten for bryllupsginen var den 24. juni i år. Samme kveld eller dagen etterpå publiserte Durek Verrett flere bilder fra spritlanseringen, hvor også logoen, monogrammet om du vil, var i fokus.

1. juli hadde både Märtha Louise og Durek Verrett bilder av logen og forklaringer til den på sine forretningskontoer på Instagram.

Forklaringene kom den 1. juli, men offentliggjøringen kom med spritlanseringen 24. juni, tydelig synlig i bl.a. programmet eller spritmenyen, som var holdt i farger som matchet logoen og spriten - og bryllupsfargene til ML og V.

At de ventet en uke med å komme med forklaringen, det endrer ikke lanseringsdatoen.

(Får ikke lagt ut bildebevis på dette, da forumet ikke lenger godkjenner instanavigation som kilde.)

  • Liker 6
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søgni skrev (6 minutter siden):

https://www.vg.no/nyheter/i/VzxBV6/kong-harald-i-geiranger-viser-styrke

Denne sammenligningen har vi sett mange ganger nå. Antydningen om at partnervalg, eller forsåvidt det at Märtha har rett til å gifte seg med den hun vil, i seg selv, skulle være poenget. At det er derfor Märtha og Durek får kritikk. 

Det irriterer meg litt hver gang jeg leser det. Det er en ertende dult i sida til all kritikk av dette parets framferd, som insinuerer at det handler om å være konservativ, og kanskje litt dum. Det antyder at man om 50 år kommer til å le høyt av kritikken. "Haha, sånn var det, sånn tenkte de på den tida" etterfulgt at en ettertenksom refleksjon om at det ikke var lett for Märtha å skulle gå mot strømmen, og at kjærligheten heldigvis seiret. 

Ingen har i sin villeste feberdrøm hevdet at Märtha må gifte seg med noen av en viss rang, fra en spesiell familie, eller være A4. Det handler ikke om det i det hele tatt, det er så dumt. 

Så enig! Støtter 100% dette. Jeg sprekker snart av den dumsnille mediedekninga av bryllupet her.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det virkelig vært 350 gjester i dette bryllupet? Kanskje man har talt hvor mange som har vært innom i løpet av de tre dagene? Hvis bordplasseringen til bryllupsmiddagen er gjengitt i sin helhet må det da være langt færre enn 350 til bords? Jeg gjorde et raskt overslag. Det bryllupsteltet kan heller ikke romme så mange som 350, kan det se ut som.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (6 minutter siden):

Som alltid, nydelige Victoria. Flotte representanter for Sverige.

Bryllupets flotteste!!🤩🤩

 

Endret av Moongirl
  • Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Moongirl skrev (19 minutter siden):

Bryllupets flotteste!!🤩🤩

 

Helt enig! Hun var virkelig nydelig i den kjolen. 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istapp skrev (1 time siden):

Hun har britiske aner og der starter de på skolen før norske barn, mulig hun har gått preschool i England?

Ja, det kan det selvfølgelig være! 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nabokjerringen skrev (2 timer siden):

Har lest den.  Er ikke enig. De blir kritisert uansett fordi hun er prinsesse uten kongelige plikter /næringsdrivende/ åndelig/ grunder og han sjaman. De gjør og sier begge ting som ikke jeg er enig i.

De er mennesker og i dag har de gifte. Det er tross alt deres dag og de som kan bestemme.

De har selv valgt hvem som skal få dekke bryllupet,  har gitt beskjed i forkant og satt grenser. De stilte kort opp til norsk presse i etterkant. Det bør være godt nok.

Så lenge ML aksepterer å være nr 4 i arverekken (rykker opp på 3 plass ), har hun en plikt overfor det norske folk. Tenk om det skulle skje at hun måtte bestige tronen som dronning og med DV som prinsgemal der historien om bryllupet deres er ikke tilgjengelig pga rettigheter? Bare zoom bilder og henvisning til Netflix og Hello?  
Hun oppfører seg ikke som en i arverekken og følelsene hennes når det gjelder pressen ligger tykt utenpå. Jeg har aldri sett en brud før som direkte kommanderer og husjer unna når hun går sin parade. Jeg har aldri heller hørt live ute-rapportering fra en NRK reporter som oser av mistillit og subtile kommentarer.

Det er fullskala krig nå mellom henne og statskanalen, som likevel var lydige og stod der de fikk beskjed om i stedet for å lurke i buskene slik kommersielle kollegaer gjorde. 

Så lenge hun er i arverekkefølgen har hun en kongelig plikt, og det er å være en del av Norges historie. Et bryllup der hun drar inn en potensiell prinsgemal er en milepæl i livet hennes og det er ikke privat. Der har statsforvaltningen valgt NRK til jobben med å dekke historien. Lik det eller ei. 

  • Liker 37
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det var tilfeldig at de tok runden ute blant folk etter vielsen, for det var nok for å vinne tilbake kjærligheten fra folket🤔

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (1 minutt siden):

Jeg tror ikke det var tilfeldig at de tok runden ute blant folk etter vielsen, for det var nok for å vinne tilbake kjærligheten fra folket🤔

Jeg tror det var for å vise Netflix disse fæle, norske journalistene som stod i busker og kratt for å forfølge dem, og for å vise Netflix at folket støtter dem. :tunge:

  • Liker 30
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topplue skrev (2 timer siden):

Spørs hvor mye valg hun har hatt. MM trengte sårt å vise frem at hennes andre sønn ikke er en konebanker, så her var det nok ikke mye annet valg enn å stille opp og smile pent.

Så kan man jo mene mye om at MM utnytter et barn (jenta er ikke myndig enda) på denne måten, og presser henne inn i en offentlig rolle i svært ung alder. Det er svært bemerkelsesverdig all den tid det liksom er så synd på Marius som ble presset inn i offentlighetens lys.
Desperasjonen og egoismen til MM stinker. 

Jeg kan være litt enig i at det er drøyt å ta med kjæresten som +1 i bryllup så tidlig når det sannsynligvis bare er ungdomskjærester som så unge. I tillegg er det bare tanten som gifter seg. Er noe hyklersk over dette gitt kritikken fra MM tidligere angående MH. 

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...