Gå til innhold

Märtha Louise og Durek Verrett


Parasoll

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Frisk Frosk skrev (Akkurat nå):

Og helt i front er SPRIT-logoen, som også Durek Verrett har hatt på jakken sin i dag.

Og dette stiller Kongehuset og Kongefamilien opp på.

Konge(lig) spritreklame.

Er det samme logo? De kunne ikke funnet noe som skilte jobb og privatliv litt, da?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

plomma29 skrev (21 minutter siden):

Dette er jo også løgn fra DV. Er jo bare å lese hvordan han svarer norske folk på Instagram. På Hello Magazine sin Instagram til og med. Han driter i folken, det er bare de som hyller han som en Gud som får hans oppmerksomhet.

Så mye som han stadig lyver gir det inntrykk av lystlyving. Han har jo ikke endret seg mirakuløst bare av å bli viet. Han er akkurat den samme som før - bare at han nå spiller ut DEL 2 av det kommersielle skuespillet han, ML og deres samarbeidspartnere produserer. Dessverre med Norges Konge, Dronning, Kronprinspar og deres barn og prinsesse Astrid som statister.

  • Liker 18
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lavmålet
Søgni skrev (2 minutter siden):

Dette er en mann som sammen med Märtha prøvde å fjerne en uttalelse fra en tidligere norsk statsminister fra Wikipedia, fordi uttalelsen var kritisk til han. Han har sagt han er en romøgle-hybrid, at kvinner får avtrykk i vaginaen av mange sexpartnere, at kreft kommer av negative tanker, at han helbereder syke, at han forutså 11. september men valgte å ikke si fra fordi "alle har sin egen vei og må akseptere sin skjebne". Og dette er et utvalg, listen er veldig lang. 

Det norske folk og norske medier, har ingenting å gjøre med hans negative omdømme. Hans negative omdømme kommer på grunn av han selv. Kombinert med dette parets endeløse sutring, berettigelse og offerrollementalitet, sauset sammen i en kapitalistisk og nyreligiøs suppe, er så lite sjarmerende at mange som lever av omdømmet sitt nok heller ville spist sin egen bolig med gaffel, enn å bli sett i bryllupet deres og assosiert med dem. Likevel, er det på grunn av sin absurde væremåte, at noen gir han oppmerksomhet, at han har ma på bordett. Men omdømmet er jo ikke bra, så det er ad hoc-utspill og mediehoreri gang på gang, for å holde seg aktuelle. Jeg vil heller ikke beskrive dem som direkte intellektuelle, for å si det slik. De er temu-versjonen av kjendiser, egentlig. At de er medlemmer av kongefamilien er det eneste som tilfører dette paret status og noen form for klasse.  

 

Og når han blir konfrontert med det så sier han bare at han ikke har sagt det, er feilsitert og lignende. Fatter ikke at han ikke blir stilt mer til veggs. Han har jo skrevet en del av dette våset i sin egen bok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (8 minutter siden):

Jeg føler meg dum nå, for jeg trodde Martha Louise hadde bare to døtre. Men på NRK står det at hun har tre døtre. Stemmer det?

Jeg sjekket på Wikipedia, og der står kun to oppført. Hva er riktig?

I denne NRK artikkelen står det at døtrene hennes er Maud Angelica, Emma Tallulah og Leah Isadora. NAVNENE er jo litt sånn Ari Behn aktige, så det kan jo stemme at hun har tre og ikke bare to...?

Hun har tre døtre ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (1 minutt siden):

Og helt i front er SPRIT-logoen, som også Durek Verrett har hatt på jakken sin i dag.

Og dette stiller Kongehuset og Kongefamilien opp på.

Konge(lig) spritreklame.

Det er jo monogrammet de har.

Hvorfor kaller du det sprit-logo? Bare for at det er brukt på flaskene med gin også?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lavmålet skrev (1 minutt siden):

Og når han blir konfrontert med det så sier han bare at han ikke har sagt det, er feilsitert og lignende. Fatter ikke at han ikke blir stilt mer til veggs. Han har jo skrevet en del av dette våset i sin egen bok.

Sånne folk får jeg helt fullstendig fnatt av. De er umulige å forholde seg til. Lykke til, Märtha...

  • Liker 21
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hanne67 skrev (Akkurat nå):

Det er jo monogrammet de har.

Hvorfor kaller du det sprit-logo? Bare for at det er brukt på flaskene med gin også?

Det er jo sprit-logo - var jo på sirkus-gin'en det ble introdusert.

  • Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PusheenPusheen skrev (3 minutter siden):

Er det samme logo? De kunne ikke funnet noe som skilte jobb og privatliv litt, da?

Man skulle tro det.

Men det gir jo ikke prinsesse Grådig og wannabe-prins Sjarlatan mange nok millioner, for ingen av dem har egentlig noe som helst å fare med personlig som ville skapt dem inntekter til det luksuslivet de tydelig ønsker å føre.

At Kongehusets medlemmer stiller opp på dette gjør det til en tragisk farse.

  • Liker 14
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (13 minutter siden):

Jeg føler meg dum nå, for jeg trodde Martha Louise hadde bare to døtre. Men på NRK står det at hun har tre døtre. Stemmer det?

Jeg sjekket på Wikipedia, og der står kun to oppført. Hva er riktig?

I denne NRK artikkelen står det at døtrene hennes er Maud Angelica, Emma Tallulah og Leah Isadora. NAVNENE er jo litt sånn Ari Behn aktige, så det kan jo stemme at hun har tre og ikke bare to...?

Hun har 3.

Maud Angelica, Leah Isadora og Emma Tallulah (i rekkefølge etter alder).

Endret av FruRosa
Tastefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke sånn at hun ikke skulle bruke prinsesse-tittelen sin kommersielt? På «Hello!» sine nettsider står hun oppført med tittel på alle oppslag. Bildene er kjøpt og betalt. Tittelen brukes på samtlige.. 

IMG_2545.jpeg

  • Liker 12
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lavmålet skrev (Akkurat nå):

Og når han blir konfrontert med det så sier han bare at han ikke har sagt det, er feilsitert og lignende. Fatter ikke at han ikke blir stilt mer til veggs. Han har jo skrevet en del av dette våset i sin egen bok.

Dette er jo også et biprodukt av å være medlem av kongefamilien. Noe dette paret har gjort til en berettigelse de har krav på. De er litt uangripelige, på en måte. Men samtidig så oppfører andre medlemmer av kongefamilien seg stort sett som folk i stedet for å oppfordre til å kjøpe healing fra dem for å bli syke fra kreft, da. Så han burde absolutt vært utsatt for mer kritikk, og i hvert fall ikke mindre. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (2 minutter siden):

Så mye som han stadig lyver gir det inntrykk av lystlyving. Han har jo ikke endret seg mirakuløst bare av å bli viet. Han er akkurat den samme som før - bare at han nå spiller ut DEL 2 av det kommersielle skuespillet han, ML og deres samarbeidspartnere produserer. Dessverre med Norges Konge, Dronning, Kronprinspar og deres barn og prinsesse Astrid som statister.

Håper bare at dette bare er et spill for galleriet fra kongehuset nå, og at det kommer en diskusjon om tittelen hennes etter denne fadesen av et bryllup hvor hun solgte seg selv til sladrepressen. Nå er det på tide at hun faktisk blir fru Verrett og ikke mer enn det, så får disse to forsvinne.

  • Liker 23
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns kjolen og dressen var fin, og alt har vært veldig mye mer nedpå enn hva jeg trodde. Jeg hadde sett for meg at hun skulle komme ridene inn i bunad og bunadskrone, med felespillere dansene etter og han i bunad eller en egyptisk drakt. Alt for at Hello! Og Netflix skulle få mest mulig nasjonal romantikk. Så jeg er positivt overrasket! 

Endret av pop up bruker
  • Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucille skrev (3 timer siden):

Jeg lurer mest på hvorfor de reiser til Geiranger, for å ta bryllupsbilder inne i er partytelt med plastvinduer 

Tenkte det samme. Her har de mulighet til å få bryllupsbilder i de vakreste omgivelser, men velger da å ta de i et partytelt. Helt utrolig.

  • Liker 25
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hanne67 skrev (3 minutter siden):

Det er jo monogrammet de har.

Hvorfor kaller du det sprit-logo? Bare for at det er brukt på flaskene med gin også?

Dette er helt åpenbart en logo, ikke et monogram.

De valgte å OFFENTLIGGJØRE logoen i forbindelese med en ulovlig spritlansering. De var aktivt delaktige i å velge å ha logoen på flaskene, og også prinsessens tittel.

Etter at logoen var offentliggjort gjennom spritproduktlanseringen, så la både Märtha Louise og Durek Verrett ut denne logoen på sine FORRETNINGSKANALER.

De bruker logoen også som et monogram til det kommersielle bryllupet, men siden de gjør det så fremstår det også der kun som en logo for merkevaren "prinsessen og sjamanen" (ja, hvordan gikk det forresten med patentsøknaden til Verrett på akkurat det varemerket), eller hva enn de ønsker å fremstille seg som fremover.

Denne logoen er nok et eksempel på hvordan Märtha Louise blander sin prinsessestatus inn i sin kommersielle virksomhet.

  • Liker 22
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lavmålet
plomma29 skrev (5 minutter siden):

Håper bare at dette bare er et spill for galleriet fra kongehuset nå, og at det kommer en diskusjon om tittelen hennes etter denne fadesen av et bryllup hvor hun solgte seg selv til sladrepressen. Nå er det på tide at hun faktisk blir fru Verrett og ikke mer enn det, så får disse to forsvinne.

Kommer nok flere diskusjoner ...

https://www.nettavisen.no/marius-borg-hoiby/monarki/stortinget/stortingsrepresentant-andreas-sjalg-unneland-sv-vil-fremme-grunnlovsforslag-om-a-avskaffe-monarkiet/s/5-95-1991200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på Durek sin Instagram at han har reposter flere som skriver at de er på vei til «royal wedding». Men kan man si det da, samtidig som kongehuset da er solgt til Hello. Kan ikke skjønne at dette ikke får konsekvenser…

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ForumMaria skrev (5 minutter siden):

Ser på Durek sin Instagram at han har reposter flere som skriver at de er på vei til «royal wedding». Men kan man si det da, samtidig som kongehuset da er solgt til Hello. Kan ikke skjønne at dette ikke får konsekvenser…

Høres jo fint, flott og praktfullt ut, så han synes nok bare det er på sin plass...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lavmålet skrev (4 minutter siden):

Synes ikke representantene på Løvebakken skal få avgjøre en slik beslutning. Det sitter for mange nære venner som soler seg i glansen av kongefamilien på "private" fester, fisketurer, turgåerturer, jetset-partyer osv. Folkeavstemning må bli fremgangsmåten. Forresten kjekt å se at avstemningen i linken viste hva vinden i pressen har blåst de siste ukene (selv om antall stemmer var få foreløpig).

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...