Gå til innhold

Märtha Louise og Durek Verrett


Parasoll

Anbefalte innlegg

missDoris skrev (4 timer siden):

Jeg er eldre enn ML og Durek, men har ALDRI vurdert hverken å saksøke noen eller  truet noen til taushet.  Mor til Durek fikk cease end desist, Storesøster Demetria likeså. Eksen til Durek, Hank fikk også brev og  jammen fikk også ekspartner Tiana Griego brev fra paret hun også.

Tarot Gold, venn av Ari. Cease and desist, værsågod. 

Lurer på hvor mange som ikke har stått fram og fortalt om trusler fra Princess ML og Durek.

Denne listen alene burde være mer enn nok for de aller fleste.  

Its all about LOVE❤️❤️❤️ 🤦‍♀️🤦‍♀️

  • Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mammams skrev (2 timer siden):

Nå slettet fra IG, må være noe juridisk ugreiheter her! 

Hva er det som foregår med beina til Durek? 😂

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva-Lena skrev (13 minutter siden):

Stortinget kommer neppe på banen. Med Støre ved roret, så får vi vel bare beskjed om at han følger saken nøye. Noe han neppe gjør. Kan hende andre på stortinget sier noe, men det blir ved det og ingen handling. Dessverre.

Men ved Erna,eller Listhaug ved roret hadde det sikkert blitt tatt tak i. 😁

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva-Lena skrev (På 28.8.2024 den 17.01):

Om Sonja virkerlig svarte det og ikke noe annet, så sier jo det mer enn tusen ord. Hun kunne sagt at hun gleder seg eller noe liknende, men velger heller det korte svaret 😂

Høres virkelig ikke ut som hun gleder seg og ser frem til dette og jeg forstår henne godt.

Det var vel rett etter bryllupet ble annonsert i sin tid, hvor dronningen og kongen ble spurt, og ja, dronningen svarte det 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (1 time siden):

Tror ikke paret helt forstår hva de har satt igang nå. De har "kjøpt" seg skryt og vakker presentasjon av bryllup hos et britisk tabloidblad - noe som gjør at de får fine bilder og helt sikkert nydelige reportasjer i helga. Men, det det også gjør - er å sette de andre tabloidbladene der borte i jobb samtidig - og de tar jo opp ballene som Hello IKKE kan skrive om disse dagene - og det er jo haugevis med dritt og kontroverser- som overgår det bryllupet til gangs når det kommer til slarv og skandaler (som slike blader tross alt lever av) 

Er det virkelig mulig å være så naive. 

Jeg stusser veldig på det ene bildet Hello har publisert, og som både ML og V deler på sine IG-kanaler.

Det bildet hvor V står bak ML, hun holdende det hvite skjørtet opp så låret vises, men kjolestroppene og den grove strikkajakken sklidd ned fra skuldrene, ruskete på håret, med et ansikt som synes å forsøke å vise glede og ro, men som mest av alt virker påtvunget, nesten litt dopet. Mens V står bak henne, holder henne på plass, og med en lenke fra hans jakke som tilfeldigvis synes å lenke henne fast.

Det bildet fremstiller prinsessen slik h*rer ofte blir fremstilt i filmer med handling fra 1700- og 1800 tallets England.

Tilfeldig? Tvilsomt...

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruspus skrev (22 minutter siden):

Men ved Erna,eller Listhaug ved roret hadde det sikkert blitt tatt tak i. 😁

Tvilsomt. De liker å være på god fot med kongen hele gjengen der.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanedis skrev (5 timer siden):

Synest det er merkelig at de fremstiller Dereks mor som så fattig, kommunal bolig og møkk under neglene. Etter hva Durek sier så betaler han (dvs ML)  moren flere tusen dollar i måneden, da kunne vel hun hatt en bedre bolig?🤔 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er tause kronprinskrompen og kronprinsessefestus ankommet. Veldig beleilig at festus er frisk og rask nok når det er festivitas, men påvirket av sykdom når hun skal representere i jobbsammenheng. For et sirkus - den ene er galnere enn den andre og de overgår hverandre om hvem som er sprøest. De har handlingsmåter som får noen og enhver til å sperre øyene opp. Er dette virkelig et monarki å være stolt av? Skal disse representere oss innad og utad?

  • Liker 20
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruspus skrev (29 minutter siden):

Men ved Erna,eller Listhaug ved roret hadde det sikkert blitt tatt tak i. 😁

Spesielt Listhaug kunne sagt noe om dette om hun var ved roret. 

Jeg skulle ønske politikerne kunne gått ut og sagt noe om alt det kaoset som er nå og spesielt at ML og gubbe bryter avtalen med kongehuset samt unnlater å merke innlegg som reklame.

Det er brudd på brudd hele veien og absolutt ingenting blir gjort.

  • Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninaen skrev (31 minutter siden):

Det var vel rett etter bryllupet ble annonsert i sin tid, hvor dronningen og kongen ble spurt, og ja, dronningen svarte det 😬

Hun er nok ikke mer begeistret for dette bryllupet nå. Jeg skulle virkelig likt å være flue på veggen hjemme hos konge og kronprinsparet, for at de snakker om dette tviler jeg ikke på.

  • Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajakvinne12 skrev (40 minutter siden):

Hva er det som foregår med beina til Durek? 😂

Var han ikke ikledd skjørt? Så ikke så nøye etter, da.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske spesielt å være vitne til hvordan Durek farter rundt i Ålesund sentrum på signingferd. Han nyter åpenbart oppmerksomheten og journalistene flokker seg rundt ham. 
 

 

  • Liker 20
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

THEKGROOKIE skrev (17 timer siden):

Jeg lurer liksom på hva som har skjedd med henne jeg. Jeg har vært i hennes "kretser" (men absolutt ikke nære) tidligere pga ridning og da var hun så nedpå. Så giftet hun seg med Ari og ble litt mer spirituell og påvirket av hans væremåte. Noen nordmenn skrek over seg av fortvilelse når hun giftet seg med han, men jeg digget han og i forhold til DV så var jo Ari en riktig så kjernekar som jeg likte kjempegodt (#RIPAri).. Men etter at hun traff DV så synes jeg hun har blitt så selvgod, utrivelig, arrogant og jeg synes så forferdelig synd på Harald og Sonja på nesten 90 år!! som må holde ut med denne dritten fra datteren sin så sent i livet. Selvfølgelig skal hun få leve livet sitt og tro på det hun vil, men det virker jo som noe har gått i stykker oppe i topplokket og at hun ikke skjønner fornuft lenger. Jeg har alltid hatt sansen for monarkiet, men nå er jeg ikke så sikker lenger. Og da tenker jeg ikke i nærheten på MH-saken heller, kun Martha for jeg mister litt respekt for H og MM og S og H som ikke greier å tøyle denne saken bedre. 

Jeg har også vært i nærkontakt med Martha tidligere, lenge før durex og mens hun var gift med Ari. Hun var veldig jordbær, naturlig og liketil. Alternativ var hun da også, men på en fin måte. Men etter Durek har hun blitt totalt forandret og er ikke til å kjenne igjen.

  • Liker 24
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NordreSving skrev (27 minutter siden):

Det er ganske spesielt å være vitne til hvordan Durek farter rundt i Ålesund sentrum på signingferd. Han nyter åpenbart oppmerksomheten og journalistene flokker seg rundt ham. 
 

 

Blir kvalm av mediedekningen. Gir de akkurat det de ønsker nå. Pose og sekk.

  • Liker 26
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malmfrid
Ruspus skrev (3 timer siden):

Men ved Erna,eller Listhaug ved roret hadde det sikkert blitt tatt tak i. 😁

Vi kan faktisk sjekke hvilke partier som er for avvikling av monarkiet/folkeavstemming.

Og det finnes oversikt over hvilke politikere i de enkelte andre partiene som ønsker en avvikling. 

Det er det som er så fint med demokrati - vi stemmer de politikerne/partiene vi er mest enige med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere, hvordan ville dere kledd dere når dresskoden var "sexy og kult", da? Jeg ser for meg enkelte av de bekreftede gjestene i lakk, lær, krem og jordbær, og vasker øynene før jeg legger meg.

Party, Geiranger!

Sexy Leather Whip | Buy sexy costume accessories | - Karneval Universe

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Malmfrid
NordreSving skrev (35 minutter siden):

Det er ganske spesielt å være vitne til hvordan Durek farter rundt i Ålesund sentrum på signingferd. Han nyter åpenbart oppmerksomheten og journalistene flokker seg rundt ham. 
 

 

Ja, han har fått det akkurat som han ville. 

Jeg er mest bekymret for at slottet ikke vil svare på om Märtha har særeie - det er ganske vanlig at de bekrefter dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Momma said:

Men dere, hvordan ville dere kledd dere når dresskoden var "sexy og kult", da? Jeg ser for meg enkelte av de bekreftede gjestene i lakk, lær, krem og jordbær, og vasker øynene før jeg legger meg.

Party, Geiranger!

Sexy Leather Whip | Buy sexy costume accessories | - Karneval Universe

ML og Durek har matchende kjeledresser. Rosa. Fra Hest. Vriiiinsk!

  • Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå konspirerer de på nyhetskanalen om at munnbindet til MM er pga avtalen med Hello og Netflix.  Jeg tenker at det blir vanskeligere å svare på spørsmål fra pressen da… Alle kastet seg over henne på tur inn på greet and meet, sexy and cool festen!

 

 

Endret av Eyr
Feil tråd..
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

missDoris skrev (Akkurat nå):

ML og Durek har matchende kjeledresser. Rosa. Fra Hest. Vriiiinsk!

🤩 Hypp, hypp!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...