Gå til innhold

Märtha Louise og Durek Verrett


Parasoll

Anbefalte innlegg

Og nå kom artikkel om Marius og alle hans bravader de siste ukene i " hello" 

De kaster ikke vekk tiden iallefall og kongen og kronprinsen må jo være rasende selv om dette er velkjent her i Norge blir det jo enda større dimensjoner når det kommer i " hello" 

  • Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Mrius set his address as the Royal Palace in Oslo"

"Prince Marius Borg Høib"

Det ser ut som at det er mye smuler i tastaturet i Hello-redaksjonen? 🤔
 

  • Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

timbar skrev (13 minutter siden):

Og nå kom artikkel om Marius og alle hans bravader de siste ukene i " hello" 

De kaster ikke vekk tiden iallefall og kongen og kronprinsen må jo være rasende selv om dette er velkjent her i Norge blir det jo enda større dimensjoner når det kommer i " hello" 

When the shit hits the fan...

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krokenguri skrev (På 22.8.2024 den 18.15):

Jeg syntes kongehuset samler folket på en god måte. I nyttårstaler og store tragedier i landet som feks etter 22 juli. Da var det fint å ha en konge med så store og vide ord at de smeltet de fleste hjerter i landet.

Jeg er litt stolt av å ha en slik fyr å se opp til. Som vi også gjorde med kong olav, og Kronprins Haakon er også flink slik. Selv om ikke nyttårstaler er hans arena ennå.

Når jeg ser MetteMarit  og Haakon ute på oppdrag blant folket så set man det så godt at de ikke bare oppriktig bryr seg. Men de er også mye mer nysgjerrige og vil vite  mer om dem, og stedet de bor på. 

Og på noen rundreiser har de også bedt om å få dra på hjemmebesøk hos enkelte. For å se hvordan de bor og hvordan de har det. 

Alle som har kontakt  sier de aldri glemmer det. Om det er en lengre samtale eller et veldig kort møte.

Har foresten skjeldent sett noen så lettrørt som Mette Marit.

For noe vås. Jeg hadde i sin tid en del med MM å gjøre på daglig basis over mange uker. Jeg fant henne ikke sjarmerende, ikke interessert, hun hevet seg over andre og har ikke spesielt smart. Det er mitt inntrykk.

  • Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Donpedro skrev (3 minutter siden):

For noe vås. Jeg hadde i sin tid en del med MM å gjøre på daglig basis over mange uker. Jeg fant henne ikke sjarmerende, ikke interessert, hun hevet seg over andre og har ikke spesielt smart. Det er mitt inntrykk.

Er sludder og vås blitt et nytt hersketeknikk utrykk på KG?

Du må for all del være uenig.  Det er slik jeg ser henne. Skal jeg svare like kjipt som deg. Blir svaret sludderbog vås, du er farget av at du ikke liker henne.

Men du må for all del være uenig. Men å kalle andres meninger for vås. Er bsre teit. Holder i massevis å si du er uenig og hvorfor. 

Jeg er ikke enig med deg

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kelsi skrev (1 time siden):

Har alle tre døtrene blitt influencere nå? 🤔

Synes det er rart at Hello kan ta seg friheten av å skrive om barna hennes. Den yngste datteren er 15 år og burde vært fritatt for å bli skrevet om i et trashy sladreblad. Eller inngår dette i en totalpakke, som Hello betaler for? Dette ser ut som betalt eksponering av mindreårige. 

Trodde M og DV var motstandere av at mødre gikk til sladreblader for penger? 

Tror nok ingen av de har noe som helst imot publisitet være seg selv eller mindreårige. Forøvrig helt sprøtt at ML som den presseskye hun en gang var, nå skal gifte seg med en oppmerksomhetsxxxx av rang. 

DV elsker rampelyset og bruker ML og kongehuset for alt det er verdt for egen vinning. Den presseskyheten bruker hun fortsatt, men kun når det passer henne selv. Tjener hun og VD på det i form av penger eller positiv publisitet så er det visst mer enn greit. Sirkus!

  • Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bestemoren

ML og DV sitt salg av bilderettighetene til Hello! forsterker kraftig medieoppmerksomheten rundt MBH, særlig utenlands. Han blir synlig på en helt annen måte nå. Og som flere her har kommentert, fram til bryllupet er ML og DV sikkert «fredet», men gjett om magasinet i fortsettelsen vil grave i parets fortid og framtid. Ut fra Wikipedia, er det mye å ta av!
Jeg tror at de, merkelig nok, ikke klarer/vil/tør å innse dette… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (3 minutter siden):

Tror nok ingen av de har noe som helst imot publisitet være seg selv eller mindreårige. Forøvrig helt sprøtt at ML som den presseskye hun en gang var, nå skal gifte seg med en oppmerksomhetsxxxx av rang. 

DV elsker rampelyset og bruker ML og kongehuset for alt det er verdt for egen vinning. Den presseskyheten bruker hun fortsatt, men kun når det passer henne selv. Tjener hun og VD på det i form av penger eller positiv publisitet så er det visst mer enn greit. Sirkus!

ML hadde ingen problemer med å slippe tv2 inn i familien og bruke de mindreårige døtrene som innhold i serien «Märtha». På tross av hvor kritisk hun var til pressens nysgjerrighet da hun selv var ung, så inviterte hun pressen inn i deres privatliv. Hun fikk selvfølgelig betalt for serien, så da forsvant alle prinsipper over bord. 

  • Liker 37
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Donpedro skrev (20 minutter siden):

Jeg hadde i sin tid en del med MM å gjøre på daglig basis over mange uker. Jeg fant henne ikke sjarmerende, ikke interessert, hun hevet seg over andre og har ikke spesielt smart. Det er mitt inntrykk.

Alle kan ha sine inntrykk, og det er lov, men i hvilken forbindelse fikk du dine inntrykk og hva fikk deg til å mene hva du mener, uten at du behøver å si mer enn hva nødvendig er uten at du på noen som helst måte kan identifiseres.

Og jeg kan helt klart tenke meg at MM on- og off-stage kan være 2 vidt forskjellige personer

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordreSving skrev (14 minutter siden):

ML hadde ingen problemer med å slippe tv2 inn i familien og bruke de mindreårige døtrene som innhold i serien «Märtha». På tross av hvor kritisk hun var til pressens nysgjerrighet da hun selv var ung, så inviterte hun pressen inn i deres privatliv. Hun fikk selvfølgelig betalt for serien, så da forsvant alle prinsipper over bord. 

Har du helt rett i. Hun bruker det at hun har vært sky for pressen i sine yngre dager fortsatt og da når det passer henne best.  Alt er på hennes premisser. Hadde det vært opp til henne så hadde hun og hennes kommende rampelys-hungrige mann brukt hennes tittel og status for kommersiell bruk, det hadde vært levebrødet. Men med en gang noe går i mot de, det blir satt spørsmålstegn eller hun/han får kritikk så er helvete løst. Som datter av Norges konge skulle hun lukket kjeften på Durek for lenge siden, og unnlatt å bruke sin tittel i kommersielle sammenhenger. 

  • Liker 20
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Kelsi said:

Har alle tre døtrene blitt influencere nå? 🤔

Synes det er rart at Hello kan ta seg friheten av å skrive om barna hennes. Den yngste datteren er 15 år og burde vært fritatt for å bli skrevet om i et trashy sladreblad. Eller inngår dette i en totalpakke, som Hello betaler for? Dette ser ut som betalt eksponering av mindreårige. 

Trodde M og DV var motstandere av at mødre gikk til sladreblader for penger? 

Neida, det gjelder bare alle andre. Selv kan de gjøre hva som helst, de står over både lover og normer, opphøyde vesener som de er.

🤦🏼‍♀️

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Honey Dew said:

Hvis han har sittet i fengsel synes jeg det er rart at han fikk komme inn i landet. Andre land er mye strengere på dette.

Norge er ikke så nøye med sånt, alle får komme inn her. Han ble dømt til 5 års fengsel men slapp ut etter 1 år. Så det var ikke et par dager på glattcelle pga gjorde noe teit i fylla. 

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VG: «Det kommende ekteparet tilbringer lørdagskvelden på ærverdige Grand Hotel med et kamerateam.»

Business as usual. Er det i det hele tatt noe de gjør, uten å lage content av det? 

  • Liker 18
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Donpedro skrev (3 timer siden):

For noe vås. Jeg hadde i sin tid en del med MM å gjøre på daglig basis over mange uker. Jeg fant henne ikke sjarmerende, ikke interessert, hun hevet seg over andre og har ikke spesielt smart. Det er mitt inntrykk.

Det at hennes personlighet ikke klafet med din, trenger ikke bety det er noe gale med noen av dere... Det er bare ikke alle som passer sammen.

Endret av Pippi Lotta
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordreSving skrev (1 time siden):

ML hadde ingen problemer med å slippe tv2 inn i familien og bruke de mindreårige døtrene som innhold i serien «Märtha». På tross av hvor kritisk hun var til pressens nysgjerrighet da hun selv var ung, så inviterte hun pressen inn i deres privatliv. Hun fikk selvfølgelig betalt for serien, så da forsvant alle prinsipper over bord. 

Hun skrev også en bok hvor hun utleverte sine døtre på det groveste, da de var barn. Delte personlighetstrekk og historier som burde vært privat, for å få frem sitt eget poeng. Som var at hun selv var svært skadet av medias interesse som barn, fordi hun var høysensitiv. Ironisk nok ble slike personlige detaljer aldri delt om Martha som barn, pressen var mest interessert i noen bilder den gangen.

Anmeldelsen av boka er verdt en reprise

https://www.dagbladet.no/bok/denne-boka-er-sa-hinsides-at-jeg-vet-ikke-om-jeg-skal-le-eller-grate/70342764

  • Liker 22
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

timbar skrev (1 time siden):

Og nå kom artikkel om Marius og alle hans bravader de siste ukene i " hello" 

De kaster ikke vekk tiden iallefall og kongen og kronprinsen må jo være rasende selv om dette er velkjent her i Norge blir det jo enda større dimensjoner når det kommer i " hello" 

Jeg synes det nesten er litt søtt at Durek sier at Hello forstår ham så godt, og fremstiller ham som den han virkelig er (i motsetning til norsk presse?). Tipper de får seg en stygg overraskelse etterhvert. 

Hello bygger opp kjennskapen til Märtha og Durek gjennom å ha kjøpt bryllupet. Deretter.... da kommer hele dritten. Og Hello er ikke kjent for å trå varsomt i dørene, for å si det pent. 

  • Liker 20
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Krokenguri skrev (1 time siden):

Er sludder og vås blitt et nytt hersketeknikk utrykk på KG?

Du må for all del være uenig.  Det er slik jeg ser henne. Skal jeg svare like kjipt som deg. Blir svaret sludderbog vås, du er farget av at du ikke liker henne.

Men du må for all del være uenig. Men å kalle andres meninger for vås. Er bsre teit. Holder i massevis å si du er uenig og hvorfor. 

Jeg er ikke enig med deg

Du skrev at alle som hadde kontakt med henne fant henne fantastisk. Det ønsker jeg å dementere, du får snakke for deg selv og de du kjenner. Derfor kalte jeg det du skrev for sludder og vås. Du må gjerne mene noe annet, men ikke snakk på vegne av meg. (Ps. Jeg gledet meg til å møte henne. Tok feil der gitt)

  • Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dolce skrev (11 minutter siden):

Jeg synes det nesten er litt søtt at Durek sier at Hello forstår ham så godt, og fremstiller ham som den han virkelig er (i motsetning til norsk presse?). Tipper de får seg en stygg overraskelse etterhvert. 

Hello bygger opp kjennskapen til Märtha og Durek gjennom å ha kjøpt bryllupet. Deretter.... da kommer hele dritten. Og Hello er ikke kjent for å trå varsomt i dørene, for å si det pent. 

Bare vent til engelsk  sladrepresse setter i gang for fullt… Se og Hør er barnemat. Hello har heller ingen grunn til å være forsiktige med DV og ML. 

  • Liker 25
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Donpedro skrev (1 time siden):

Du skrev at alle som hadde kontakt med henne fant henne fantastisk. Det ønsker jeg å dementere, du får snakke for deg selv og de du kjenner. Derfor kalte jeg det du skrev for sludder og vås. Du må gjerne mene noe annet, men ikke snakk på vegne av meg. (Ps. Jeg gledet meg til å møte henne. Tok feil der gitt)

Så du har møtt henne og likte det ikke ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...