Gå til innhold

Märtha Louise og Durek Verrett


Parasoll

Anbefalte innlegg

11 hours ago, moroklompen said:

Om man leser seg opp på narsissisme, traumebånd, lovebombing og gaslighting, så er egentlig ML det perfekte offeret her.

Hun er sårbar, hun har ting/status han ønsker, hun har følt seg annerledes og utenfor og han så alt dette og skjønte nok fort at hun ville bli lett å manipulere.

Er ikke uvanlig at offer i slike relasjoner gjør ting som virker hinsides, fordi de er utsatt for ett så sterkt psykisk press fra partneren at det blir lettere å gjøre det enn å la være.

Nå prøver jeg absolutt ikke å avskrive ML for ett selvstendig ansvar i denne situasjonen men jeg mistenker sterkt at hun i denne relasjonen føler seg mindreverdig og har funnet en som har tatt hennes sårbarheter og forvridd virkeligheten til å bli noe den ikke er.

Fallet blir nok dessverre stort.

Anbefaler alle som er interessert i denne problematikken i å høre på Dr Ramani sin podcast med Evan Rachel Wood (eksen til Marilyns Manson) på Spotify (siste episode på podcasten).

Her forklarer hun inngående om prosessen som skjer ved at partner får deg til å støte fra deg dine nærmeste.

 

Dette blir selvfølgelig spekulasjoner men jeg kan ikke hjelpe meg for å se dette i deres opptredener sammen hvor hun ser henført ut og han ser iskald ut. Det er heller ikke innenfor normalt å så aktivt gå inn for at partner skal gå i konflikt med de nærmeste.

Hun har mistet kontakt med flere av sine nærmeste venner, blandt annet Marianne som var hennes forlover med Ari.

Sett utenfra stemmer alle tegn på at hun er i ett svært giftig og usunt forhold.

Har vel hele tiden tenkt at det blir et stygt fall for ML når den tid kommer. Og dess mer hun kjører på dess større blir fallet ja.

  • Liker 17
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 hours ago, missDoris said:

Durek har ikke for vane å innrømme sine løgner eller be om unnskyldning for noe som helst. MEN, tro det eller ei, i 2015 skrev han et innlegg på facebook der han ba alle han hadde såret og behandlet dårlig om forlatelse. Særlig rettet han innlegget mot sin eldste søster, Demetria, som vi kjenner som Demi De La Nuit  PÅ insta og tik-tok. Han skrev at han var oppriktig lei seg for å ha såret henne. 

Angelina som er Dureks beste venninne og søster driver jo innen samme sjarlatan-business som broren sin. Hun og Durek har begge delt innlegg der de "pynter" på sannheten om søksmål mot moren. 

Angelina legger heller ikke skjul på hvor irritert og oppgitt hun er over Demetrias Insta, Angelina påstår at det bare er å ringe til både moren og Durek og Dureken sier at han har prøvd å ringe moren, men hun tok ikke tlf og da respekterte selvfølgelig tøyse-sjamanen  dette. 

Jaggu gir drømmeprinsen fort opp. Han som skriver om familien som er viktigst av alt her i verden. Må være kongefamilien han mener🤴

I en podcast jeg ikke vil reklamere for, men som jeg lyttet til med et halvt øre...påstår liksom-sjamanen at han og ML hadde datet i 7 år. Dette ble gjentatt flere ganger. De har vel bare kjent hverandre i 5år?  

Denne podcasten er fra i år og jeg sitter igjen med en følelse av at Durek slett ikke er så forelsket som han vil vi skal tro. Har ML vært initiativtager i forholdet? Eller er dette en del av den "nye" Durek? Heterofile Durek som har hatt utallige jentekjærester iflg ham selv. Han forteller at han aldri var del av noe homofilt miljø, besøkte aldri homsebarer etc...han nevner Hank Greenberg og roser ham opp i skyene, jeg tror pinadø at Durek elsker Hank fremdeles. 

 

 

 

 

Han banket jo opp Hank og sendte han trusselbrev, no love lost der ser det ut til. Jeg tror som sagt at han er en fullblodsnarcissist og kanskje verre, han er ikke kapabel til å føle ekte kjærlighet. Han bryr seg kun om seg selv og "elsker" bare andre dersom han kan ta noe fra dem som han vil ha. Feks en kongelig familie. Men han stirrer på ML med forakt i blikket. 

Det forferdelige han har gjort som Demi refererer til skal ha skjedd i 2019-2020... I tillegg er det mange andre som kan stå fram med saker mot han som han har skremt til stillhet. Synd de ikke våger å stå fram før bryllupet.

 

  • Liker 20
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, JessicaL said:

Han banket jo opp Hank og sendte han trusselbrev, no love lost der ser det ut til. Jeg tror som sagt at han er en fullblodsnarcissist og kanskje verre, han er ikke kapabel til å føle ekte kjærlighet. Han bryr seg kun om seg selv og "elsker" bare andre dersom han kan ta noe fra dem som han vil ha. Feks en kongelig familie. Men han stirrer på ML med forakt i blikket. 

Det forferdelige han har gjort som Demi refererer til skal ha skjedd i 2019-2020... I tillegg er det mange andre som kan stå fram med saker mot han som han har skremt til stillhet. Synd de ikke våger å stå fram før bryllupet.

 

Jeg tror han er bitter og eiesyk i forhold til Hank. Angelina svarer jo Demetria på Insta og skryter av at Hank er altfor bra for å være venn av Demi. 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, JessicaL said:

Han banket jo opp Hank og sendte han trusselbrev, no love lost der ser det ut til. Jeg tror som sagt at han er en fullblodsnarcissist og kanskje verre, han er ikke kapabel til å føle ekte kjærlighet. Han bryr seg kun om seg selv og "elsker" bare andre dersom han kan ta noe fra dem som han vil ha. Feks en kongelig familie. Men han stirrer på ML med forakt i blikket. 

Det forferdelige han har gjort som Demi refererer til skal ha skjedd i 2019-2020... I tillegg er det mange andre som kan stå fram med saker mot han som han har skremt til stillhet. Synd de ikke våger å stå fram før bryllupet.

 

Traff ML Durek i 2017? Noen som vet når de møttes første gang. De er veldig vinglete i sine svar og jeg har lest eller hørt minst 4 forskjellige historier.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, Bestemoren said:

Overskrift: «Durek Verrett kan ha lurt alle»

«Kan en person bygge opp en karriere som «verdenskjent» influenser gjennom å kjøpe følgere og likes? Ja, det er mulig. Og mye kan tyde på at Durek Verrett i stor grad har bygd seg opp på denne måten, slik VG skriver.»

«Har Hello! Magazine – som har kjøpt rettighetene til bryllupet i Geiranger – i realiteten kjøpt katta i sekken?»

https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/durek-verrett-kan-ha-lurt-alle-han-er-blitt-kongen/o/5-95-1977854
 

FLAUT !!! 🤣🤣🤣

Helt konge om vi bare peprer kommentarfeltet på Hello Magazine sin Instagram med link til artikkelen 

https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/durek-verrett-kan-ha-lurt-alle-han-er-blitt-kongen/o/5-95-1977854

Endret av Nøytral-80
  • Liker 12
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om kongehuset selv ønsker at det skal bestå? Eller er de kanskje klar for mindre «plikter» og et liv uten for offentligjeten? 🤷🏻‍♀️

  • Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det mulig at trusler (DV) og kriminelle nettverk (MBH) har nådd helt inn i kongehuset og at det er derfor de ikke sier noe?

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JessicaL skrev (5 timer siden):

Han banket jo opp Hank og sendte han trusselbrev, no love lost der ser det ut til. Jeg tror som sagt at han er en fullblodsnarcissist og kanskje verre, han er ikke kapabel til å føle ekte kjærlighet. Han bryr seg kun om seg selv og "elsker" bare andre dersom han kan ta noe fra dem som han vil ha. Feks en kongelig familie. Men han stirrer på ML med forakt i blikket. 

Det forferdelige han har gjort som Demi refererer til skal ha skjedd i 2019-2020... I tillegg er det mange andre som kan stå fram med saker mot han som han har skremt til stillhet. Synd de ikke våger å stå fram før bryllupet.

 

Hvis han har sittet i fengsel synes jeg det er rart at han fikk komme inn i landet. Andre land er mye strengere på dette.

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (16 minutter siden):

Hvis han har sittet i fengsel synes jeg det er rart at han fikk komme inn i landet. Andre land er mye strengere på dette.

Andre land ja.
Norge slipper jo inn rått og røte. 

Hvis han virkelig har sittet i fengsel, så er det rart han får innpass i kongefamilien. Det er helt spinnvilt at han fikk fri flyt rett inn i de kongelige gemakker.

Jeg skal hamstre popcorn for dette blir artig den dagen forholdt tar slutt og han begynner å sverte kongefamilien. Jeg har absolutt ingen tro på at han holder kjeft den dagen det skjer. 

  • Liker 27
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva-Lena skrev (17 minutter siden):

Andre land ja.
Norge slipper jo inn rått og røte. 

Hvis han virkelig har sittet i fengsel, så er det rart han får innpass i kongefamilien. Det er helt spinnvilt at han fikk fri flyt rett inn i de kongelige gemakker.

Jeg skal hamstre popcorn for dette blir artig den dagen forholdt tar slutt og han begynner å sverte kongefamilien. Jeg har absolutt ingen tro på at han holder kjeft den dagen det skjer. 

Jeg tror ikke ML kommer til å våkne opp. Dessverre sier hun ja og amen til galskapen hennes. Det er heller ingen andre i nærheten som våger å ta tak i dette.

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge klarte " Hello" bladet og holde seg til avtalen.

I dag står det møt PRINSESSE MARTHA sine 3 influenser døtre.

Og jeg føler jeg har rett i at magasinet prøver å promotere ML og DV 

 

 

 

 

 

  • Liker 24
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

timbar skrev (31 minutter siden):

Så lenge klarte " Hello" bladet og holde seg til avtalen.

I dag står det møt PRINSESSE MARTHA sine 3 influenser døtre.

Og jeg føler jeg har rett i at magasinet prøver å promotere ML og DV 

 

 

 

 

 

Har alle tre døtrene blitt influencere nå? 🤔

Synes det er rart at Hello kan ta seg friheten av å skrive om barna hennes. Den yngste datteren er 15 år og burde vært fritatt for å bli skrevet om i et trashy sladreblad. Eller inngår dette i en totalpakke, som Hello betaler for? Dette ser ut som betalt eksponering av mindreårige. 

Trodde M og DV var motstandere av at mødre gikk til sladreblader for penger? 

Endret av Kelsi
  • Liker 31
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (3 timer siden):

Jeg tror ikke ML kommer til å våkne opp. Dessverre sier hun ja og amen til galskapen hennes. Det er heller ingen andre i nærheten som våger å ta tak i dette.


Ja, det er helt sykt å se alle de røde flaggene, mens hun ikke ser ett lite snev av det engang.

Helt ærlig så håper jeg han gjør det slutt og spyr ut dritt om kongefamilien. Märtha skal ikke si hun ikke er advart mot dette forholdet.

Jeg trur ikke det blir så enkelt for Märtha etter bruddet heller, hun kan ikke skylde på at hun ikke forsto.

Hun må forberede seg på en del kommentarer som ikke er av det hyggelige slaget ala «vi støtter deg ML» Det vil nok komme en del kommentarer ala «dette har du fortjent, vi synes ikke synd på deg» osv osv.

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

timbar skrev (56 minutter siden):

Så lenge klarte " Hello" bladet og holde seg til avtalen.

I dag står det møt PRINSESSE MARTHA sine 3 influenser døtre.

Og jeg føler jeg har rett i at magasinet prøver å promotere ML og DV 

 

 

 

 

 

Næmmen, dette kom litt overraskende på gitt 🙄 Hvem kunne tru Hello kunne gjøre noe sånt? 😂

Prinsesse tittelen kommer sikkert til å bli brukt flere ganger i forbindelse med Hello og Netflix. Når det kommer frem i media så kommer vel kanskje manageren til ML på banen og frasier brudeparet alt ansvar for det.

Dette er så kyniskt og planlagt av brudeparet at det er til å 🤮 av.

Endret av Eva-Lena
  • Liker 21
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malmfrid
Honey Dew skrev (4 timer siden):

Hvis han har sittet i fengsel synes jeg det er rart at han fikk komme inn i landet. Andre land er mye strengere på dette.

Enda verre - han får komme inn i kongefamilien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...