Gå til innhold

Märtha Louise og Durek Verrett


Parasoll

Anbefalte innlegg

Lucille skrev (Akkurat nå):

ja, helt enig, jeg har også stusset over det og tenkt at det er et stort rødt flagg. 

Hele fyren er et stort rødt flagg.

  • Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For noen dager siden ble det tatt opp at Martha Louise og Durek Verrett hadde kamerateam på slep, jf. https://www.dagbladet.no/kjendis/dukket-opp-pa-tjuvholmen/81756052

Ser at Martha Louise og Durek Verrett også hadde med seg kamerateam på Elle-festen for ca 2 måneder siden  - https://www.tv2.no/video/underholdning/god-kveld-norge/foelges-av-kamerateam-er-det-netflix/1972698/ .

Har det vært flere ganger paret har blitt observert med kamerateam? 

Hva handler filmingen om? Bryllupet? Promotering av dem? En sammenblanding?

Hvis bryllupsforberedelsene/bryllupet brukes kommersielt som promotering for "influencervirksomhetene" deres, bør da kongefamilien delta i bryllupet?

  • Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanedis skrev (Akkurat nå):

For noen dager siden ble det tatt opp at Martha Louise og Durek Verrett hadde kamerateam på slep, jf. https://www.dagbladet.no/kjendis/dukket-opp-pa-tjuvholmen/81756052

Ser at Martha Louise og Durek Verrett også hadde med seg kamerateam på Elle-festen for ca 2 måneder siden  - https://www.tv2.no/video/underholdning/god-kveld-norge/foelges-av-kamerateam-er-det-netflix/1972698/ .

Har det vært flere ganger paret har blitt observert med kamerateam? 

Hva handler filmingen om? Bryllupet? Promotering av dem? En sammenblanding?

Hvis bryllupsforberedelsene/bryllupet brukes kommersielt som promotering for "influencervirksomhetene" deres, bør da kongefamilien delta i bryllupet?

Jeg aner ikke, kanskje vi får en liten dokumentar å glede oss til etterhvert

  • Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bestemoren

Det er nok umulig å gjennomføre noe intervju med DV og ML uten at de krever total kontroll over spørsmålene (og dermed også svarene). Og bryllup blir det nok. - Den trasige situasjonen med MM sin sønn vil gå sin gang innenfor politi- og rettsvesen. 
Det man kan gjøre når det gjelder særlig DV, er som her i forumet å dra fram klare eksempler på løgn via klipp og sitater - på en saklig - men konfronterende måte. Det vil være ukontrollerbart for DV og ML, og holde liv i en høyst betimelig kritikk og sannhetssøking. 
Artikkelen nedenfor er interessant, og det pekes på ulike former for og tilnærminger til løgn:
«Ifølge CNN har psykiatere ansett ekstreme former for løgnaktighet – som lystløgn, tvangsløgn og patologisk løgn som psykisk sykdom helt siden 1800-tallet. Likevel er det gjort lite forskning på spesifikt dette fenomenet.»

https://www.dagsavisen.no/nyheter/2023/02/04/na-vil-forskere-gjore-patologisk-logn-til-diagnose/

Endret av Bestemoren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanedis skrev (Akkurat nå):

For noen dager siden ble det tatt opp at Martha Louise og Durek Verrett hadde kamerateam på slep, jf. https://www.dagbladet.no/kjendis/dukket-opp-pa-tjuvholmen/81756052

Ser at Martha Louise og Durek Verrett også hadde med seg kamerateam på Elle-festen for ca 2 måneder siden  - https://www.tv2.no/video/underholdning/god-kveld-norge/foelges-av-kamerateam-er-det-netflix/1972698/ .

Har det vært flere ganger paret har blitt observert med kamerateam? 

Hva handler filmingen om? Bryllupet? Promotering av dem? En sammenblanding?

Hvis bryllupsforberedelsene/bryllupet brukes kommersielt som promotering for "influencervirksomhetene" deres, bør da kongefamilien delta i bryllupet?

for noen måneder siden, da ML og DV annonserte at de ikke kommer til å forholde seg til pressen lenger, var det flere i pressen som skrev at de mistenkte at bryllupet er solgt til en eller annen utenlandsk publikasjon med enerett på bildene. Hvis det stemmer så er det jo nærliggende å tenke at de kanskje har solgt en liten film om bryllupet og opptakten og?

Såvidt jeg husker skrev pressen/mediene en henvendelse til slottet der de ba om bekreftelse på om pressen får tilgang til bryllupet, men jeg kan ikke huske å sett noen oppfølging ift hva slottet evt har svart.

  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ønske at pressen boikottet dette paret! Hvis aviser,  ukeblader og det som er,  hadde sluttet å følge dem,  sluttet å gi dem oppmerksomhet, så hadde de jo mistet sin makt og inntektskilde.  Men vet at det dessverre aldri kommer til å skje. 

  • Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tirben skrev (Akkurat nå):

Jeg skulle ønske at pressen boikottet dette paret! Hvis aviser,  ukeblader og det som er,  hadde sluttet å følge dem,  sluttet å gi dem oppmerksomhet, så hadde de jo mistet sin makt og inntektskilde.  Men vet at det dessverre aldri kommer til å skje. 

Det blir garantert også tolket som rasistisk motivert. Men jeg tror heller ikke det kommer til å skje, pressen vil jo kynisk nok tjene penger på andres galskap.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanedis skrev (41 minutter siden):

For noen dager siden ble det tatt opp at Martha Louise og Durek Verrett hadde kamerateam på slep, jf. https://www.dagbladet.no/kjendis/dukket-opp-pa-tjuvholmen/81756052

Ser at Martha Louise og Durek Verrett også hadde med seg kamerateam på Elle-festen for ca 2 måneder siden  - https://www.tv2.no/video/underholdning/god-kveld-norge/foelges-av-kamerateam-er-det-netflix/1972698/ .

Har det vært flere ganger paret har blitt observert med kamerateam? 

Hva handler filmingen om? Bryllupet? Promotering av dem? En sammenblanding?

Hvis bryllupsforberedelsene/bryllupet brukes kommersielt som promotering for "influencervirksomhetene" deres, bør da kongefamilien delta i bryllupet?

Det blir vel en serie om ML og Øgla. Lignende av den serien som het «Märtha». 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucille skrev (1 time siden):

for noen måneder siden, da ML og DV annonserte at de ikke kommer til å forholde seg til pressen lenger, var det flere i pressen som skrev at de mistenkte at bryllupet er solgt til en eller annen utenlandsk publikasjon med enerett på bildene. Hvis det stemmer så er det jo nærliggende å tenke at de kanskje har solgt en liten film om bryllupet og opptakten og?

Såvidt jeg husker skrev pressen/mediene en henvendelse til slottet der de ba om bekreftelse på om pressen får tilgang til bryllupet, men jeg kan ikke huske å sett noen oppfølging ift hva slottet evt har svart.

Ja, jeg husker også det. 😊 Om det stemmer, får vi håpe at de heretter følger avtalen om å skille mellom egne aktiviteter og tilknytningen til Kongehuset, selv om jeg har liten tro på det ut fra historikken, jf. https://www.aftenposten.no/norge/i/0VQ0mG/kongen-vil-ikke-svare-om-prinsesse-martha-louise-paasatte-avtalebrudd .

Om de fremover ikke klarer det, er det på tide at kongefamilien sørger for at brudd på avtalen fra 2019 får synlige konsekvenser. Hvis ikke viser Kongehuset tydelig at de ikke har til hensikt å ivareta tillitsforholdet til folket, slik formålet med avtalen var.

Fra https://www.kongehuset.no/artikkel.html?tid=216578&sek=27023

".....

Dette innebærer at de ikke skal synliggjøre tilknytning til Kongehuset i sine egne sosiale mediekanaler (med unntak av @PrincessMarthaLouise på Instagram), i medieproduksjoner eller i tilknytning til annen kommersiell aktivitet."

".... For oss er det viktig å ivareta tillitsforholdet til det norske folk, samtidig som vi ivaretar familien på en best mulig måte.".

Endret av Vanedis
  • Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanedis skrev (34 minutter siden):

Ja, jeg husker også det. 😊 Om det stemmer, får vi håpe at de heretter følger avtalen om å skille mellom egne aktiviteter og tilknytningen til Kongehuset, selv om jeg har liten tro på det ut fra historikken, jf. https://www.aftenposten.no/norge/i/0VQ0mG/kongen-vil-ikke-svare-om-prinsesse-martha-louise-paasatte-avtalebrudd .

Om de fremover ikke klarer det, er det på tide at kongefamilien sørger for at brudd på avtalen fra 2019 får synlige konsekvenser. Hvis ikke viser Kongehuset tydelig at de ikke har til hensikt å ivareta tillitsforholdet til folket, slik formålet med avtalen var.

Fra https://www.kongehuset.no/artikkel.html?tid=216578&sek=27023

".....

Dette innebærer at de ikke skal synliggjøre tilknytning til Kongehuset i sine egne sosiale mediekanaler (med unntak av @PrincessMarthaLouise på Instagram), i medieproduksjoner eller i tilknytning til annen kommersiell aktivitet."

".... For oss er det viktig å ivareta tillitsforholdet til det norske folk, samtidig som vi ivaretar familien på en best mulig måte.".

her fant jeg den saken jeg tenkte på fra debatten i april: https://www.tv2.no/underholdning/vurderer-tiltak-rettet-mot-slottet/16627093/

Det handler om at norsk redaktørforening vil sende en henvendelse til slottet dersom de blir utestengt fra bryllupet. Men jeg mener at det var en utvikling etter dette, der de henvendte seg for å spørre om slottet kan garantere at pressen får tilgang. Jeg har ikke tid å lete nå, men skal forsøke senere idag. Mulig det allerede er behandlet i tråden her og, det husker jeg ikke.

Uansett, pressens argumentasjon oppsummert i et kort sitat:

"Nybø begrunner dette med at bryllupet er av offentlig interesse, uavhengig av om det kommende brudeparet vurderer det slik. "

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucille skrev (15 minutter siden):

her fant jeg den saken jeg tenkte på fra debatten i april: https://www.tv2.no/underholdning/vurderer-tiltak-rettet-mot-slottet/16627093/

Det handler om at norsk redaktørforening vil sende en henvendelse til slottet dersom de blir utestengt fra bryllupet. Men jeg mener at det var en utvikling etter dette, der de henvendte seg for å spørre om slottet kan garantere at pressen får tilgang. Jeg har ikke tid å lete nå, men skal forsøke senere idag. Mulig det allerede er behandlet i tråden her og, det husker jeg ikke.

Uansett, pressens argumentasjon oppsummert i et kort sitat:

"Nybø begrunner dette med at bryllupet er av offentlig interesse, uavhengig av om det kommende brudeparet vurderer det slik. "

Leste et sted at det var rimelig å anta at pressen ikke vil få tilgang. Det var fra juni, så det kan ha skjedd endringer. Jeg prøvde å finne det, men klarer ikke å få fatt i hvor jeg leste det hen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp lest at Øgla blir stoppet på gata og norske damer sier «de er ledige om han blir lei Märtha». Skulle legge til link, men nå finner jeg søren meg ikke artikkelen igjen.

Det må jo rett og slett være en ønsketenkning fra Øgla at norske damer svermer etter han. Om det stemmer, så setter jeg stort spørsmålstegn ved de damene 😂

  • Liker 20
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva-Lena skrev (1 minutt siden):

Jeg har nettopp lest at Øgla blir stoppet på gata og norske damer sier «de er ledige om han blir lei Märtha». Skulle legge til link, men nå finner jeg søren meg ikke artikkelen igjen.

Det må jo rett og slett være en ønsketenkning fra Øgla at norske damer svermer etter han. Om det stemmer, så setter jeg stort spørsmålstegn ved de damene 😂

Det må være for spesielt interesserte. Ingen jeg kjenner kunne tenke seg en fyr om Durek hvertfall. Ikke at jeg kjenner så mange, but still.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eva-Lena skrev (32 minutter siden):

Jeg har nettopp lest at Øgla blir stoppet på gata og norske damer sier «de er ledige om han blir lei Märtha». Skulle legge til link, men nå finner jeg søren meg ikke artikkelen igjen.

Det må jo rett og slett være en ønsketenkning fra Øgla at norske damer svermer etter han. Om det stemmer, så setter jeg stort spørsmålstegn ved de damene 😂

De damene er jo i tilfelle helt gærne. Ingen mann burde være interessert i en kvinne som sier noe så vanvittig til en mann de møter på gata og ikke kjenner overhode. Det er ikke normal oppførsel, samme hvem mannen er. Så det sier ikke noe som helst om nordmenns oppfatning av eller holdninger til Durek, slik han ønsker å fremstille det som, det bare bekrefter at også blant nordmenn finner man noen gærninger (det gjør det jo overalt).
(Det gjelder selvsagt omvendt også, hvis det er snakk om en kvinne som blir stoppet på gata.)

Endret av Mmmwhatever
  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva-Lena skrev (56 minutter siden):

Jeg har nettopp lest at Øgla blir stoppet på gata og norske damer sier «de er ledige om han blir lei Märtha». Skulle legge til link, men nå finner jeg søren meg ikke artikkelen igjen.

Det må jo rett og slett være en ønsketenkning fra Øgla at norske damer svermer etter han. Om det stemmer, så setter jeg stort spørsmålstegn ved de damene 😂

Sikkert de samme damene som svermer for menn som soner i fengsel. Jo verre forbryteles, jo mer hyppne blir de. Er en diagnose på det også.

  • Liker 17
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PusheenPusheen skrev (1 time siden):

Det må være for spesielt interesserte. Ingen jeg kjenner kunne tenke seg en fyr om Durek hvertfall. Ikke at jeg kjenner så mange, but still.

Men faktisk når man leser i kommentarfelt i aviser,er det forbausende mange kvinner som forsvarer ham (og Märtha Louise) , og som kaller de som ytrer seg kritisk, for dømmende og hatske.  Jeg har selv fått "passet mitt påskrevet" etter at jeg stilte et spørsmål på ML instakonto. Da var jeg sååå uvitende og slem. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

tirben skrev (9 minutter siden):

Men faktisk når man leser i kommentarfelt i aviser,er det forbausende mange kvinner som forsvarer ham (og Märtha Louise) , og som kaller de som ytrer seg kritisk, for dømmende og hatske.  Jeg har selv fått "passet mitt påskrevet" etter at jeg stilte et spørsmål på ML instakonto. Da var jeg sååå uvitende og slem. 

Er ubegripelig for meg at folk biter så lett på.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadaomatte skrev (36 minutter siden):

Sikkert de samme damene som svermer for menn som soner i fengsel. Jo verre forbryteles, jo mer hyppne blir de. Er en diagnose på det også.

😂😂 Er nok noe som mangler ja

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tirben skrev (18 minutter siden):

Men faktisk når man leser i kommentarfelt i aviser,er det forbausende mange kvinner som forsvarer ham (og Märtha Louise) , og som kaller de som ytrer seg kritisk, for dømmende og hatske.  Jeg har selv fått "passet mitt påskrevet" etter at jeg stilte et spørsmål på ML instakonto. Da var jeg sååå uvitende og slem. 

Herregud, skulle tru de var på vekkelsesmøte og hadde lovprising av Øgla og ML.

Vi må bare la paret få dyrke kjærligheten, de skader ingen og Gud vet hva annet rølp de klarer å lire ut av seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av åpenbare grunner vil det aldri skje. Men jeg skulle likt å høre hva kongen og dronningen egentlig mener om Durek. Tror hvis de skulle svart helt ærlig på det spørsmålet så ville karakteristikken av han ikke vært særlig positiv.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...