Gå til innhold

Märtha Louise og Durek Verrett


Parasoll

Anbefalte innlegg

vintersolverv skrev (2 timer siden):

Nordmenn har ikke lukket seg fullstendig, men media har, og dette begynte før Durek.

På hvilken måte ser man det, tenker du? 

Jeg opplever nok at folk jevnt over lettere lar seg krenke enn tidligere. Det er en slags berettigelse i å bli støtt, også på andres vegne, i større grad enn tidligere. Og det finnes et utall muligheter for å søke støtte i opplevelsen av å bli dårlig behandlet eller misoppfattet. Slik blir det (kanskje?) også lettere å rope høyt om «den dårlige» behandlingen man opplever?
 

Men det er mulig jeg er restriktiv med tanke på kanaler jeg forholder meg til, og derfor kun ser en del av et større bilde. 

red: rettet

Endret av rhubarb
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vintersolverv
rhubarb skrev (1 time siden):

På hvilken måte ser man det, tenker du? 

Nei du kan jo se etter program og artikler som er positive til klarsynthet og mediumskap for eksempel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vintersolverv skrev (37 minutter siden):

Nei du kan jo se etter program og artikler som er positive til klarsynthet og mediumskap for eksempel. 

Har slike programmer noen gang eksistert? Det eneste programmet jeg husker som har hatt med klarsynte var Åndenes Makt, men jeg fikk vel ikke akkurat inntrykk av at de var positive til klarsynthet. Det var isenesatt underholdning, ikke akkurat dokumentar.

  • Liker 2
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo ikke det alternative pressen konfronterer Durek med? Det er vel forretningsmetodene hans, og påstandene om at kvinner med mange sexpartnere fåt et slags avtrykk i skjeden som bær fjernes - og det er noe han kan fjerne - det er påstandene hans om at at barn med kreft har kreft FORDI de har etdødsønske. Det er hans tips tilbarneoppdragelse, hvor han forteller om en metoder or å straffe trass hos barn hvor de skal blir kurert fra dårlig oppførsel ved at man brøler til barnet (eller vesener som er inne i barnet, men dette vet jo virkelig ikke barnet, stakkars). Man brøler til vesenet "you have no power here!" - (Men det vet jo ikke barnet som blir brølt til.)

Det er påstandene om at nordmenn er rasister, at nordmenn er skeptikere og  og at han er fra andromeda. Og ikke minst den helt grusomme og fullstendig tonedøve og emaptiløse greia om selvmord i julen.  :(

Nordmenn er jo ikke skeptiske til alternativ behandling - mange nordmenn bruker alternative behandlingsformer og veldig mange tror på krefter man ikke kan bevise at finnes ved tradisjonelle vitenskapsmetoder. 

Jeg tenker at han er dritsur på nordmenn generelt fordi de/vi ikke faller for alt han kommer med av merkverdige påstander - og for at han blir stilt spørsmål ved og må stå for det han har sagt. 

 

Endret av pøbelsara
  • Liker 22
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SVK

Synes ikke man kan sause sammen alle som hevder de har overnaturlige evner.  Jeg  synes det er forskjell på de som jobber gratis og de som tar svært godt betalt. I tillegg at det er forskjell på de som fremstiller seg som et tillegg til skolemedisinen og de som advarer mot skolemedisinen. 

De som tar betalt for sine overnaturlige evner og som advarer mot skolemedisin er ekstremt mye farligere enn de som ikke tar betalt og som anbefaler  skolemedisin. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (3 minutter siden):

Synes ikke man kan sause sammen alle som hevder de har overnaturlige evner. Selv synes jeg det er forskjell på de som jobber gratis og de som tar svært godt betalt. I tillegg at det er forskjell på de som fremstiller seg som et tillegg til skolemedisinen og de som advarer mot skolemedisinen. 

De som tar betalt for sine overnaturlige evner og som advarer mot skolemedisin er ekstremt mye farligere enn de som ikke tar betalt og som anbefaler  skolemedisin. 

Jepp. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror den godeste Dureken er sur fordi vi pirker i hans oppblåste grandiositet, mulig han er redd den sprekker. Jeg kan godt forstå ham, tynne greier! 

  • Liker 24
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vintersolverv
SVK skrev (54 minutter siden):

Synes ikke man kan sause sammen alle som hevder de har overnaturlige evner.  Jeg  synes det er forskjell på de som jobber gratis og de som tar svært godt betalt. I tillegg at det er forskjell på de som fremstiller seg som et tillegg til skolemedisinen og de som advarer mot skolemedisinen. 

De som tar betalt for sine overnaturlige evner og som advarer mot skolemedisin er ekstremt mye farligere enn de som ikke tar betalt og som anbefaler  skolemedisin. 

Jeg lurer på hvem som advarer mot skolemedisin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SVK
1 minutt siden, vintersolverv said:

Jeg lurer på hvem som advarer mot skolemedisin.

Jeg vet ikke om Durek ordrett har advart mot skolemedisin, men han solgte medaljong som skulle kurere Korona og han sa han nektet å få behandling med skolemedisin for Korona. Han sa at det var medaljongen som gjorde han frisk. Hvorfor skulle han legge ut det på Instagram om det ikke var for at tilhengerne hans skulle kjøpe hans medaljong i stedet for å gå til sykehuset og få behandling?

  https://www.vg.no/rampelys/i/ALjVvj/durek-verrett-hevder-medaljong-hjalp-mot-coronasykdom-selger-den-paa-egen-nettside

I tillegg vet man ikke hva han sier privat.  Jeg vil tippe han er enda mer direkte der. Da renger han ikke forholde seg til regelverket til Instagram eller være redd for å bli anmeldt for brudd på lover og regler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (6 minutter siden):

Jeg vet ikke om Durek ordrett har advart mot skolemedisin, men han solgte medaljong som skulle kurere Korona og han sa han nektet å få behandling med skolemedisin for Korona. Han sa at det var medaljongen som gjorde han frisk. Hvorfor skulle han legge ut det på Instagram om det ikke var for at tilhengerne hans skulle kjøpe hans medaljong i stedet for å gå til sykehuset og få behandling?

  https://www.vg.no/rampelys/i/ALjVvj/durek-verrett-hevder-medaljong-hjalp-mot-coronasykdom-selger-den-paa-egen-nettside

I tillegg vet man ikke hva han sier privat.  Jeg vil tippe han er enda mer direkte der. Da renger han ikke forholde seg til regelverket til Instagram eller være redd for å bli anmeldt for brudd på lover og regler. 

Og for å toppe det hele nevner han ingenting om å skaffe hjelp mot selvmordstanker heller, selv om vi vet at å snakke om det reduserer risikoen for selvmord betydelig. I stedet ber han folk drive ut åndene selv, etter hans oppskrift, og hevder hans metode garantert fungerer. Forutsatt at du gjør det riktig, da, det er jo en sånn disclaimer alle kvakksalvere slenger på til slutt...

Jeg vil si at dette er det farligste rådet han har kommet med så langt, fordi han henvender seg til ekstremt sårbare mennesker og går imot alt man vet har en effekt...

  • Liker 14
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vintersolverv skrev (1 time siden):

Nei du kan jo se etter program og artikler som er positive til klarsynthet og mediumskap for eksempel. 

Det har jeg ikke sett noe særlig til i norsk sammenheng noen gang? For meg fremstår det ikke som endring. Bortsett fra at det kanskje er mer stuerent å tro på det nå enn det det var for en del år tilbake. 
 

Men jeg opplever at medier er (relativt) respektfulle, og det er mindre sensasjonspreg enn det lett kunne vært. Synes også jevnt over at norske reportasjer er ganske «greie» med de alternative intervjuobjektene. Lite kritiske spørsmål, og mye samtale på premissene til intervjuobjektet. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vintersolverv
SVK skrev (11 minutter siden):

Jeg vet ikke om Durek ordrett har advart mot skolemedisin, men han solgte medaljong som skulle kurere Korona og han sa han nektet å få behandling med skolemedisin for Korona. Han sa at det var medaljongen som gjorde han frisk. Hvorfor skulle han legge ut det på Instagram om det ikke var for at tilhengerne hans skulle kjøpe hans medaljong i stedet for å gå til sykehuset og få behandling?

  https://www.vg.no/rampelys/i/ALjVvj/durek-verrett-hevder-medaljong-hjalp-mot-coronasykdom-selger-den-paa-egen-nettside

I tillegg vet man ikke hva han sier privat.  Jeg vil tippe han er enda mer direkte der. Da renger han ikke forholde seg til regelverket til Instagram eller være redd for å bli anmeldt for brudd på lover og regler. 

Nei så han har altså aldri advart mot skolemedisin.

La meg også opplyse om at han går til dialyse, så han benytter seg av skolemedisin i aller høyeste grad. Hva han velger å gjøre når han får korona er vel helt opp til han og har ingenting med å "advare mot skolemedisin" å gjøre. Så her dikter du en sak som støtter det du sa.

jeg vil fortsatt vite hvem det er som advarer mot skolemedisin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (22 timer siden):

Apropos det med at han påstår å ha vært farao...

Han har tilsynelatende et enormt ego og et enda større behov for oppmerksomhet og det å være best, det å bli hyllet av andre. Baserer det på hva og hvordan han uttrykker seg, enten det er på egen bedriftskanal, til media eller andre steder.

Så, han møtte altså en prinsesse og fikk henne hektet. Da var han i en situasjon hvor hun alltid vil overskinne ham, hun vil få mer oppmerksomhet enn ham.

Men det løste han jo greit med plutselig påstå at han har vært farao... og ML hans dronning. Opphøying av seg selv til konge, degradering av henne sammenlignet med ham, han måtte ha høyeste posisjon for å få mer oppmerksomhet. Romøglen går også i samme baner, han er noe enestående, noe ML aldri kan nå opp til.

Det er hans tro på seg selv som "farao", og over alle andre, som også kommer til uttrykk når han gang på gang setter ML i forferdelig forlegne situasjoner, ydmyker henne - men også når han utnytter henne og hennes familie...

... og ikke minst når han setter seg selv over selv Kong Harald når han later som han snakker på deres vegne...

... og når han later som om han har Kong på sin side når han rakker ned på nordmenn, setter seg selv over nordmenn, kaller oss uvitende, og utnevner seg selv til vår læremester og påstår han alltid har rett.

Det er en storhetstankegang der om egen person som står i diskrepans med den han utad viser han er, en storhetstankegang om seg selv som gir inntrykk av å bikke over i det sykelige.

Har ikke peiling på konseptet reinkarnasjon, men trodde ikke kjønn var noe som gikk igjen? Hvorfor ikke Märtha som farao og Durek som dronning? 
Og fjær…..et tillært konsept som ikke engang bibelen nevner i forbindelse med engler. 
Virker som forstillingene gjennom historien basert på feilinformasjon preger deres opplevelser. Ikke engang helvete er nevnt i bibelen ei heller Jesus som feminin blond mann med blå øyne. 
Hadde de enda vært litt mer nøye med korrekte detaljer og droppet klisjéene som kunstnere har fremstilt opp gjennom historien i disse opplevelsene de selger så dyrt. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SVK
55 minutter siden, SVK said:

I tillegg vet man ikke hva han sier privat.  Jeg vil tippe han er enda mer direkte der. Da renger han ikke forholde seg til regelverket til Instagram eller være redd for å bli anmeldt for brudd på lover og regler. 

Selv har jeg en bekjent som gikk til en annen kjent guru i utlandet. Denne guruen var mye drøyere når man snakket med han privat enn når han la ut ting i sosiale medier.  I sosiale medier så kunne guruen sikkert virke OK, men når han fikk deg på privaten så var han krystallklar på at den eneste måten å bli frisk  var å få kjøpe dyre ting/tjenester fra han. Og det var alltid mersalg. Det er ikke slik at etter du har kjøpt medaljongen så sier guruen: Nå trenger du ikke kjøpe noe mer fra meg for du har alt jeg har å tilby. Det er alltid: "Du kjøpte medaljongen fra meg, men her er en enda bedre og dyrere medaljongen". 

De første tingene disse guruene selger er det billigste de selger.  De selger ikke kun medaljongen til deg for å tjene penger på medaljongen. De selger medaljongen for få deg inn i nettet deres slik de vet hvem de skal drive aggressive salgsteknikker mot for å at du skal kjøpe mye dyrere ting fra dem. 

Har du kjøpt en medaljong for å bli frisk så vet guruen at du er en han burde invitere til "seminarer/kurs"  som i virkeligheten kun er møter hvor guruen forsøker å selge deg noe enda dyrere.

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøbelsara skrev (1 time siden):

Jeg tenker at han er dritsur på nordmenn generelt fordi de/vi ikke faller for alt han kommer med av merkverdige påstander - og for at han blir stilt spørsmål ved og må stå for det han har sagt. 

tror du har rett!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SVK
18 minutter siden, vintersolverv said:

Nei så han har altså aldri advart mot skolemedisin.

La meg også opplyse om at han går til dialyse, så han benytter seg av skolemedisin i aller høyeste grad. Hva han velger å gjøre når han får korona er vel helt opp til han og har ingenting med å "advare mot skolemedisin" å gjøre. Så her dikter du en sak som støtter det du sa.

jeg vil fortsatt vite hvem det er som advarer mot skolemedisin.

Dette handler ikke om hva Durek gjorde privat da han fikk Korona. Det handler om at han forsøker å få folk til å kjøpe hans medaljong i stedet for å gå til legen. Det finnes ingen annen grunn til at man skal fortelle at man blir frisk av medaljongen man selger enn å forsøke å få folk til å kjøpe medaljongen for å bli frisk. 

At Durek går til dialyse  endrer ikke på det. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

vintersolverv skrev (7 minutter siden):

Nei så han har altså aldri advart mot skolemedisin.

La meg også opplyse om at han går til dialyse, så han benytter seg av skolemedisin i aller høyeste grad. Hva han velger å gjøre når han får korona er vel helt opp til han og har ingenting med å "advare mot skolemedisin" å gjøre. Så her dikter du en sak som støtter det du sa.

jeg vil fortsatt vite hvem det er som advarer mot skolemedisin.

Da Verrett skrev han hadde korona, så hevdet han å være så syk at legene, på sykehuset dit han påstod han ble brakt, mente han måtte legges inn akutt, at det var svært alvorlig, at han måtte få oksygen og annen behandling. Og så skrev han at han ikke ville det, at han heller bare dro hjem og at medaljongen hans hjalp ham med å bli frisk.

Dette i seg selv kan ha kostet andre mennesker livet, men de er i så fall ikke i livet til å fortelle om det...

Om en person er så syk at den må gå til  dialyse pga. nyresvikt og som pga. donornyre går på immundempende medisin, blir så syk som det Verrett påstod at han da den gangen - da er personen så syk at det å skrive seg ut på den måten han gjorde var helt uforsvarlig! Mest trolig ville en slik person ha fått en så stor forverring at det ville blitt livstruende. Men tross at han påstod å være ekstremt syk, så dro ham altså bare hjem. Og tilfeldigvis hadde han akkurat fått produsert en medaljong han skulle begynne å selge, og tilfeldigvis ble han "svært alvorlig koronasyk" akkurat til lanseringen av medaljongen, og tilfeldigvis gjorde medaljongen ham frisk. Merkelig nok har vi ingen bekreftelser fra en eneste pasient, som har vært like syk som Verrett påstod han var, blitt mirakuløst frisk av korona pga. at de har kjøpt den plastmedaljongen til 2200 kroner pr. stykk.

Før media tok saken om medaljongen opp, så hevdet Verrett at det var medaljongen som hjalp ham bli frisk, at han ikke trengte hjelp fra sykehus - tross en tilstand der de fleste andre med samme påståtte nyrediagnose og tilstand ville blitt livstruende syk eller dødd.

Det var først etter massiv kritikk fra media, og stor kritikk mot å ha en slik sjarlatan i Kongehuset, at Verrett kom med uttalelsen hvor han påstår å ikke være mot skolemedisin.

En person som har så mange følgere, som får så stor oppmerksomhet i media, det er en person som må være tydeligere enn andre for å sikre at de ikke blir misforstått. Hele måten Verrett fortalte sin historie om ferd til sykehus, hva legene sa og gjorde der (som hauset veldig opp hvor alvorlig syk han liksom skal ha vært), før han så bare droppet alle medisinske råd og bare stakk hjem for å kose med medaljongen sin og ble helt frisk.... hele måten han la frem den historien fremstod som en eneste stor advarsel mot skolemedisin! Han trengte ikke si det rett ut, for han sa det på en sterkere måte med sin historiefortelling! Og måten han fortalte det på er langt farligere fordi han da også spiller svært sterkt på andres følelser, på frykt, for å selge et produkt han tilfeldigvis fikk ferdigprodusert til salg akkurat til han ble covid-syk...

La oss si at han er så nyresyk som han påstår (lite eller ingenting tilsier det, men det er en annen diskusjon). La oss si at han var så syk av covid som han påstod. La oss si at legene var så bekymret som de var fordi han var så alvorlig syk og at de mente han måtte innlegges til oksygenbehandling og annen behandling. La oss si at han likevel bare droppet alle medisinske råd, dro hjem og ble frisk av sin medaljong... Om alt dette var sant OG Verrett var en person og forretningsmann som hadde omtanke for andre og som var bevisst det ansvaret han har for å ikke skade andre med sine råd - hvia Verrett hadde vært en slik ansvarlig mann og bedriftseier, da hadde han aldri fortalt sin historie slik han valgte å gjøre, han ville ha kommet med sterke advarsler om at dette var noe andre ikke burde gjøre uten å konsultere lege først osv. Men ikke Verrett, nei, han bare hyllet sin medaljong og oppfordret følgere til løp og kjøp...

Måten han gjorde dette på var akkurat det samme som å advare mot skolemedisin!

  • Liker 22
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han virker jo relativt kalkulert, på tross av at han samtidig virker pære gal. Gjetter han er nøye med å ikke direkte avskrive skolemedisin, for det kan han tas på i ettertid. Men han er aktiv i å fronte sine egne løsninger, og som det beste alternativet. 

  • Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (22 minutter siden):

Selv har jeg en bekjent som gikk til en annen kjent guru i utlandet. Denne guruen var mye drøyere når man snakket med han privat enn når han la ut ting i sosiale medier.  I sosiale medier så kunne guruen sikkert virke OK, men når han fikk deg på privaten så var han krystallklar på at den eneste måten å bli frisk  var å få kjøpe dyre ting fra han. Og det var alltid mersalg. Det er ikke slik at etter du har kjøpt medaljongen så sier guruen: Nå trenger du ikke kjøpe noe mer fra meg for du har alt jeg har å tilby. Det er alltid: "Du kjøpte medaljongen fra meg, men her er en enda bedre og dyrere medaljongen". 

De første tingene disse guruene selger er det billigste de selger.  De selger ikke kun medaljongen til deg for å tjene penger på medaljongen. De selger medaljongen for få deg inn i nettet deres slik de vet hvem de skal drive aggressive salgsteknikker mot for å at du skal kjøpe mye dyrere ting fra dem. 

Har du kjøpt en medaljong for å bli frisk så vet guruen at du er en han burde invitere til "seminare/kursr"  som i virkeligheten kun er møter hvor guruen forsøker å selge deg noe enda dyrere.

Nettopp!

Og det du skriver her er egentlig oppfølgeren til det innlegget jeg nettopp skrev rett over her.

For rett etter at Verrett presenterte og lovpriste sin covid-medaljong, da kom han med 2-3 nye medaljonger som skulle virke mot/for helt andre ting. Nå er han oppe i 8 ulike medaljonger, og har også et eller annet sted reklamert for medaljonger som er for barn.

Og antall andre produkt han også selger via sine sider, de øker stadig...

Verrett er mer enn noe annet en kynisk forretningsmann som valgte å mangedoble prisene på behandling da han ble kjent som kjæresten til en ekte prinsesse (det tok jo ikke av med businessen hans da han samarbeidet med den falske prinsessen tidligere...).

  • Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (1 time siden):

Da Verrett skrev han hadde korona, så hevdet han å være så syk at legene, på sykehuset dit han påstod han ble brakt, mente han måtte legges inn akutt, at det var svært alvorlig, at han måtte få oksygen og annen behandling. Og så skrev han at han ikke ville det, at han heller bare dro hjem og at medaljongen hans hjalp ham med å bli frisk.

Dette i seg selv kan ha kostet andre mennesker livet, men de er i så fall ikke i livet til å fortelle om det...

Om en person er så syk at den må gå til  dialyse pga. nyresvikt og som pga. donornyre går på immundempende medisin, blir så syk som det Verrett påstod at han da den gangen - da er personen så syk at det å skrive seg ut på den måten han gjorde var helt uforsvarlig! Mest trolig ville en slik person ha fått en så stor forverring at det ville blitt livstruende. Men tross at han påstod å være ekstremt syk, så dro ham altså bare hjem. Og tilfeldigvis hadde han akkurat fått produsert en medaljong han skulle begynne å selge, og tilfeldigvis ble han "svært alvorlig koronasyk" akkurat til lanseringen av medaljongen, og tilfeldigvis gjorde medaljongen ham frisk. Merkelig nok har vi ingen bekreftelser fra en eneste pasient, som har vært like syk som Verrett påstod han var, blitt mirakuløst frisk av korona pga. at de har kjøpt den plastmedaljongen til 2200 kroner pr. stykk.

Før media tok saken om medaljongen opp, så hevdet Verrett at det var medaljongen som hjalp ham bli frisk, at han ikke trengte hjelp fra sykehus - tross en tilstand der de fleste andre med samme påståtte nyrediagnose og tilstand ville blitt livstruende syk eller dødd.

Det var først etter massiv kritikk fra media, og stor kritikk mot å ha en slik sjarlatan i Kongehuset, at Verrett kom med uttalelsen hvor han påstår å ikke være mot skolemedisin.

En person som har så mange følgere, som får så stor oppmerksomhet i media, det er en person som må være tydeligere enn andre for å sikre at de ikke blir misforstått. Hele måten Verrett fortalte sin historie om ferd til sykehus, hva legene sa og gjorde der (som hauset veldig opp hvor alvorlig syk han liksom skal ha vært), før han så bare droppet alle medisinske råd og bare stakk hjem for å kose med medaljongen sin og ble helt frisk.... hele måten han la frem den historien fremstod som en eneste stor advarsel mot skolemedisin! Han trengte ikke si det rett ut, for han sa det på en sterkere måte med sin historiefortelling! Og måten han fortalte det på er langt farligere fordi han da også spiller svært sterkt på andres følelser, på frykt, for å selge et produkt han tilfeldigvis fikk ferdigprodusert til salg akkurat til han ble covid-syk...

La oss si at han er så nyresyk som han påstår (lite eller ingenting tilsier det, men det er en annen diskusjon). La oss si at han var så syk av covid som han påstod. La oss si at legene var så bekymret som de var fordi han var så alvorlig syk og at de mente han måtte innlegges til oksygenbehandling og annen behandling. La oss si at han likevel bare droppet alle medisinske råd, dro hjem og ble frisk av sin medaljong... Om alt dette var sant OG Verrett var en person og forretningsmann som hadde omtanke for andre og som var bevisst det ansvaret han har for å ikke skade andre med sine råd - hvia Verrett hadde vært en slik ansvarlig mann og bedriftseier, da hadde han aldri fortalt sin historie slik han valgte å gjøre, han ville ha kommet med sterke advarsler om at dette var noe andre ikke burde gjøre uten å konsultere lege først osv. Men ikke Verrett, nei, han bare hyllet sin medaljong og oppfordret følgere til løp og kjøp...

Måten han gjorde dette på var akkurat det samme som å advare mot skolemedisin!

Godt innlegg. Legger bare til at mange av hans råd i seg selv er et hån mot skolemedisinen og annen forskning. Hans forklaringsmodeller rundt eks barn, kreft og selvmord supplerer på ingen måte skolemedisinen, den strider mot den. Det fremgår av innholdet ene og alene. Hans forståelse av eks.barn og vår tilnærming til barn jf.uttalelser i desember (tidligere beskrevet her) kan på ingen måte supplere en forskning som sier at slik tilnærming til barn kan skade barns helse og utvikling. Dette er eksplisitt nok.

Endret av ~ Ada ~
  • Liker 20
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...