Gå til innhold

Märtha Louise og Durek Verrett


Parasoll

Anbefalte innlegg

Muskath skrev (50 minutter siden):

Det eneste kongefamilien kommer med er jo «ingen kommentar». Og i og med at bryllupsplanene er offentliggjort,, så har resten av familien stilltiende godtatt dette forholdet.  Så til sommeren blir det bryllup ja.  Det er nordmenn som ikke forstår,  som er ignorante, rasistiske og dumme blir jo sagt. 

De er langt over 80 år,jeg kan skjønne på en måte at dette er vanskelig for dem å si noe,MEN Haakon burde si noe iallefall. Er nok ikke mange år til han tar over....Kongen er jo så gammel og skrøpelig,egentlig enda tristere...siste han skal oppleve etter årevis på tronen før han dør er at datteren gifter seg med denne galne figuren. 

  • Liker 19
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Peanut skrev (4 timer siden):

I motsetning til en del andre folk som kanskje klarer å høre DV snakke, blir jeg lett fysisk dårlig bare av noen sekunder med stemmen hans. Det er et eller annet med ham som får meg til å tenke: Vekk! Vade retro _angry__by_royaba-d33gaue.gif.b3f246f7b35109aa063880c378c10974.gif  

Samme her,aldri sett en video ferdig som han legger ut...Noe med øynene og blikket og, direkte skummelt...

  • Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, M.H85 said:

De er langt over 80 år,jeg kan skjønne på en måte at dette er vanskelig for dem å si noe,MEN Haakon burde si noe iallefall. Er nok ikke mange år til han tar over....Kongen er jo så gammel og skrøpelig,egentlig enda tristere...siste han skal oppleve etter årevis på tronen før han dør er at datteren gifter seg med denne galne figuren. 

Ja, enig i at Haakon kunne stå fram. Men de har vel sine grunner til å holde seg tause

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Durek blir også omtalt på Kveldsnytt nå. Media legger indirekte et press på Kongehuset nå. Satser på at Haakon kommer på banen snart. Jeg heier egentlig veldig på de norske kongelige, så jeg håper noen av dem sier noe snart slik at de opprettholder inntrykket jeg har av dem som jordnære, kloke og omsorgsfulle folk.

  • Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muskath skrev (Akkurat nå):

Ja, enig i at Haakon kunne stå fram. Men de har vel sine grunner til å holde seg tause

Ja, det er en familie og offentlig familie. Jeg kan bare tippe..vet jo ikke,men tror Martha kan ha sagt at enten inkluderer de han og godtar han eller så bryter hun kontakt. Og hun har 3 barn som kanskje er nær familien....søskenbarn..tante..onkel...Mye styr kunne det blitt. MEN mener fortsatt Haakon kunne sagt noe etter dagens galskap.

Han er fullstendig ute å kjøre når han sier det han gjør i dag. Det finnes ingen grenser. Han er en guddommelig sjaman som er bedre enn andre,og derfor kan sjamanen i han uttale seg om ALL galskap null grenser. Hva er neste? Pedofile kan drive ut ånder og bli healet? Syyyykt. 

Har selv slitt med selvmordstanker. Man er så utrolig sårbar,og føler seg verdiløs. Så kommer den gjøken å snakker galskap som faktisk kan ende i selvmord for noen. Skandale! 

  • Liker 13
  • Nyttig 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

moroklompen skrev (På 18.12.2023 den 21.04):

«Han beskriver seg selv som «Norges mest kjente mann», noe Märtha Louise sier seg enig i.»

 

Bare denne uttalelsen sier jo alt om han sine storthetstanker.

At ML er enig i dette forteller meg at hun har fullstendig mistet seg selv i dette forholdet.

https://www.tv2.no/underholdning/god-kveld-norge/ny-sjokkuttalelse-de-kongelige-er-de-storste-rasistene/16308765/

 

 

 

Ja, han er ikke frisk. Kjekk fyr, men med så psykiske problemer. Uff a meg. Nei, Durek vi er ikke rasister, vi er realister. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rosabløff skrev (13 minutter siden):

Durek blir også omtalt på Kveldsnytt nå. Media legger indirekte et press på Kongehuset nå. Satser på at Haakon kommer på banen snart. Jeg heier egentlig veldig på de norske kongelige, så jeg håper noen av dem sier noe snart slik at de opprettholder inntrykket jeg har av dem som jordnære, kloke og omsorgsfulle folk.

Tror Durek vil kunne skade monarkiet mye dersom ikke de sier noe om dette. Det vil jo ingen ende ta. 

  • Liker 17
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korsihalsen skrev (15 minutter siden):

Ja, han er ikke frisk. Kjekk fyr, men med så psykiske problemer. Uff a meg. Nei, Durek vi er ikke rasister, vi er realister. 

Tror heller det er personlighetsforstyrrelse enn psykisk sykdom. Men samme kan det være, gærn er han i alle fall. 
Har dessverre ikke noe særlig tro på Haakon, som vel knapt har sagt noe kontroversielt siden han giftet seg med Mette Marit. Ikke at hun har gjort noe galt også, men han har ikke gjort så mye som krever ryggrad etter at han kjempet for å få MM. Synes kun jeg har hørt ham si meningsløse og tannløse ting. Jeg tror med andre ord at han ikke klarer å stå imot søsteren sin.

  • Liker 19
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jada, jeg vet det er kongehusets oppgave å være meningsløs/tannløs/ikke være politisk/ikke skape kontroverser. Men nå begynner Durek å gå over så mange grenser. Det er også helt åpenbart at han driter langt i alle avtaler som gjøres med kongehuset. Kongehuset må slutte å unnskylde ham med at han er «amerikansk og ikke forstår» (JO han forstår, det er nettopp det han gjør!), de må ta offentlig avstand. 

  • Liker 27
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmwhatever skrev (13 minutter siden):

Tror heller det er personlighetsforstyrrelse enn psykisk sykdom. Men samme kan det være, gærn er han i alle fall. 
Har dessverre ikke noe særlig tro på Haakon, som vel knapt har sagt noe kontroversielt siden han giftet seg med Mette Marit. Ikke at hun har gjort noe galt også, men han har ikke gjort så mye som krever ryggrad etter at han kjempet for å få MM. Synes kun jeg har hørt ham si meningsløse og tannløse ting. Jeg tror med andre ord at han ikke klarer å stå imot søsteren sin.

Personlighetsforstyrrelser er også psykiske lidelser da, bare så det er sagt. Noen betydelig mer vanskelig å kurere enn andre…

Endret av Frøkenfryden
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner jeg har mistet all respekten jeg hadde for både Kong Harald og resten av Kongehuset etter at de også tier det siste Verrett har kommet med. Det er så stygt at jeg har ikke ord. 

Enten så er de Konge og Dronning og alt det medfører av både fordeler og ulemper, eller så er de privatpersoner. Da får de abdisere og vi får legge ned monarkiet. Nå er det nok å få i både pose og sekk. Det Durek kommer med er så ille at dette kan ikke lenger stå uimotsagt. 

Haakon har jeg ingen tro på at kommer med noen uttalse, hvertfall. Han virker konfliktsky og det er lite engasjement i den mannen når han blir intervjuet, føler jeg. Han er opplært i å si de "riktige" tingene. Jeg forsøkte å se litt på programmet med han og Mette Marit - Kronprinsparet - vårt Norge, tror jeg det het. Det var ikke så mye jeg orket å se, for jeg blir bare irritert av måten de snakker på og ter seg. De er på steder fordi de MÅ, ikke fordi de VIL. Det skinner litt igjennom, føler jeg. 

Nei, jeg har virkelig likt monarkiet vårt og hatt stor respekt for medlemmene, men ikke nå lenger. Nok er nok. Nå må de faen meg gå offentlig ut å sette ned foten, for dette er IKKE GREIT! Jeg rister når jeg skriver dette - så sint er jeg! 🤬 

Nei, de vil være privatpersoner, så da skal de få lov til det, men da får de faen døtte meg bli vanlige borgere på linje med deg og meg, som jobber og betaler skatt! Evt pensjonister som dem tross alt er. 

  • Liker 25
  • Hjerte 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmwhatever skrev (47 minutter siden):

Og jada, jeg vet det er kongehusets oppgave å være meningsløs/tannløs/ikke være politisk/ikke skape kontroverser. Men nå begynner Durek å gå over så mange grenser. Det er også helt åpenbart at han driter langt i alle avtaler som gjøres med kongehuset. Kongehuset må slutte å unnskylde ham med at han er «amerikansk og ikke forstår» (JO han forstår, det er nettopp det han gjør!), de må ta offentlig avstand. 

Dette Durek greiene er så ute av denne verden. Kokko lokko i Gjøkeredet. Noe bør de si om dette.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Janzypants skrev (24 minutter siden):

Jeg kjenner jeg har mistet all respekten jeg hadde for både Kong Harald og resten av Kongehuset etter at de også tier det siste Verrett har kommet med. Det er så stygt at jeg har ikke ord. 

Enten så er de Konge og Dronning og alt det medfører av både fordeler og ulemper, eller så er de privatpersoner. Da får de abdisere og vi får legge ned monarkiet. Nå er det nok å få i både pose og sekk. Det Durek kommer med er så ille at dette kan ikke lenger stå uimotsagt. 

Haakon har jeg ingen tro på at kommer med noen uttalse, hvertfall. Han virker konfliktsky og det er lite engasjement i den mannen når han blir intervjuet, føler jeg. Han er opplært i å si de "riktige" tingene. Jeg forsøkte å se litt på programmet med han og Mette Marit - Kronprinsparet - vårt Norge, tror jeg det het. Det var ikke så mye jeg orket å se, for jeg blir bare irritert av måten de snakker på og ter seg. De er på steder fordi de MÅ, ikke fordi de VIL. Det skinner litt igjennom, føler jeg. 

Nei, jeg har virkelig likt monarkiet vårt og hatt stor respekt for medlemmene, men ikke nå lenger. Nok er nok. Nå må de faen meg gå offentlig ut å sette ned foten, for dette er IKKE GREIT! Jeg rister når jeg skriver dette - så sint er jeg! 🤬 

Nei, de vil være privatpersoner, så da skal de få lov til det, men da får de faen døtte meg bli vanlige borgere på linje med deg og meg, som jobber og betaler skatt! Evt pensjonister som dem tross alt er. 

De vil være privatpersoner på samme tid være offentlige personer. 
Prinsessen deltok for ikke så lenge siden i realityshow. Oppmerksomhetssyke begge to.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvmordsuttalelsene ble håndtert på NRK Kveldsnytt idag. Det kommer til å skje noe nå, når (såkalte) seriøse media kommer på banen. Jeg tror ikke nødvendigvis kongehuset kommer til å uttale seg, men det øvrige offentlige Norge vil definitivt gjøre det. Støre har jo begynt. 

  • Liker 26
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han spytter ikke bare på alle pårørende som har mistet noen i selvmord, men også på sine bonus barn. 3 flotte ungdommer/unge voksne som mistet faren sin i selvmord bare for noen år siden.  Og dette godtar Martha? At hennes forlovede har en menig om at faren til hennes barn hadde en selvmordsånd inne i seg?  At den bare kunne drives ut? 

Det er vel ikke så lenge siden han uttalte at utreagerende barn var bosatt av onde ånder eller..

Fyren har virkelig ikke peiling på noen av disse temaene, og har ekstreme meninger som ikke passer å si offentlig. 

  • Liker 35
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ina K skrev (11 minutter siden):

De vil være privatpersoner på samme tid være offentlige personer. 
Prinsessen deltok for ikke så lenge siden i realityshow. Oppmerksomhetssyke begge to.

Ja, nei, tiden for å velge har kommet. Enten være privatpersoner med alt det innbærer, eller være offentlige personer med alt hva det innebærer av både fordeler og ulemper.  De har levd så sjukt privilgerte liv og fått alt de har ønsket seg - nå er vi ved et veiskille. Og alt pga denne Durek Verrett.  Hadde de bare klart å gå offentlig ut med en kommentar (annet enn at han er amerikaner og ikke forstår bæret av noenting her i Norge 🙄), så hadde nok mange kunne slått seg til ro med det. Men slik det er nå, så tolker jeg faktisk at både Harald og Sonja, Haakon og MM står bak sjamanen og deler hans oppfatninger.  Det er noe som heter "den som tier samtykker".  Det må være grunnen til at de ikke går ut offentlig og tar avstand fra Durek sine påstander. For jeg NEKTER å tro at de er så sinnsykt feige vesener. Rett og slett! 

  • Liker 19
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inkognitoher
Mmmwhatever skrev (1 time siden):

Tror heller det er personlighetsforstyrrelse enn psykisk sykdom. Men samme kan det være, gærn er han i alle fall. 
Har dessverre ikke noe særlig tro på Haakon, som vel knapt har sagt noe kontroversielt siden han giftet seg med Mette Marit. Ikke at hun har gjort noe galt også, men han har ikke gjort så mye som krever ryggrad etter at han kjempet for å få MM. Synes kun jeg har hørt ham si meningsløse og tannløse ting. Jeg tror med andre ord at han ikke klarer å stå imot søsteren sin.

Enig i alt du skriver her, men vil presisere at MMs tidligere vennskap med Epstein, selv etter at han var dømt første gangen, var svært kontroversielt. Og er det vel fortsatt for den som vil google. 
Deres lån av en luksusyatch (hvor de ikke ville ut med hvem som var eieren), bidrar vel til også å fjerne dem langt fra folket, og framstår som noe kongelige ikke bør gjøre  
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vintersolverv
Callista skrev (4 timer siden):

Jeg synes ikke det er stor forskjell på det du skriver og Durek Verett sine meninger. Alvorlig psykisk syke, som blant annet lider av psykose, trenger rask og kompetent hjelp av helsevesenet. Norske leger har lang erfaring med å både diagnostisere og behandle pasienter. For alternative behandlere stilles det ingen krav til utdanning.

»Hvis man får en fullt utviklet psykose, er det de færreste som kan håndtere dette på egenhånd, sier Bergem.

Hun presiserer at tidlig kontakt med helsepersonell er avgjørende hvis man mistenker at noen har en psykose.»

Sitat: Anne Kristine Bergem, psykiater

https://www.lommelegen.no/psykisk-helse/psykose/artikkel/alle-kan-utvikle-en-psykose/69002893

Sjamanisme har alltid handlet om åndeverdenen, det er knapt noe nytt. Men det er da ingen som løper til sjamanisme når de har alvorlige psykiske problemer. De to jeg kjenner og kjenner til som har snublet over det, har begge vært i psykiatrien i en tid før de fant det. Venninna mi tok et årelangt kurs i det, hos nå avdøde Ailo Gaup, etter å ha tilfeldigvis truffet han, og slik hun har beskrevet dette kurset, handlet det mye om å bli kjent med seg selv, og lite om å jage bort ånder. Dette er et så smalt felt at det er kun om man er spesielt interessert i det at man setter seg inn i det, så noen fare representerer det ikke for psykisk syke eller andre i en desperat situasjon.
Men om Durek representerer en fare, det er et helt annet spørsmål.

Og det Durek gjør her opplever jeg har lite å gjøre med sjamanisme. Han legger ut en kort video der han kommer med noen "råd" for et veldig alvorlig problem. Jeg får ikke sett hele videoen da jeg er blokkert av han, og ikke får jeg sett den på instanavigation.com heller. Men jeg tør vedde på at det er langt fra sjamanisme han presenterer her, og at ingen samiske sjamaner vil stille seg bak det han gjør. Det han sa man skulle gjøre med barn er jo helt vilt, og har i alle fall ikke noe med sjamanisme å gjøre, så jeg regner med det er det samme med dette.

Nå vet jo ikke jeg så mye om sjamanisme heller, men hans versjon er ikke samenes versjon virker det som. "Spirit hacking"? Jeg tror han skaper helt egne metoder og kaller det sjamanisme, det er veldig uheldig det han gjør.

Endret av vintersolverv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vintersolverv skrev (3 minutter siden):

Sjamanisme har alltid handlet om åndeverdenen, det er knapt noe nytt. Men det er da ingen som løper til sjamanisme når de har alvorlige psykiske problemer. De to jeg kjenner og kjenner til som har snublet over det, har begge vært i psykiatrien i en tid før de fant det. Venninna mi tok et årelangt kurs i det, hos nå avdøde Ailo Gaup, etter å ha tilfeldigvis truffet han, og slik hun har beskrevet dette kurset, handlet det mye om å bli kjent med seg selv, og lite om å jage bort ånder. Dette er et så smalt felt at det er kun om man er spesielt interessert i det at man setter seg inn i det, så noen fare representerer det ikke for psykisk syke eller andre i en desperat situasjon.
Men om Durek representerer en fare, det er et helt annet spørsmål.

Og det Durek gjør her opplever jeg har lite å gjøre med sjamanisme. Han legger ut en kort video der han kommer med noen "råd" for et veldig alvorlig problem. Jeg får ikke sett hele videoen da jeg er blokkert av han, og ikke får jeg sett den på instanavigation.com heller. Men jeg tør vedde på at det er langt fra sjamanisme han presenterer her, og at ingen samiske sjamaner vil stille seg bak det han gjør. Det han sa man skulle gjøre med barn er jo helt vilt, og har i alle fall ikke noe med sjamanisme å gjøre, så jeg regner med det er det samme med dette.

Nå vet jo ikke jeg så mye om sjamanisme heller, men hans versjon er ikke samenes versjon virker det som. "Spirit hacking"? Jeg tror han skaper helt egne metoder og kaller det sjamanisme, det er veldig uheldig det han gjør.

Ailo Gaup er vel ikke død?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...