Gå til innhold

Märtha Louise og Durek Verrett


Parasoll

Anbefalte innlegg

Samfunnsdebatt skrev (5 timer siden):

Noen burde tipse avisene om å se på bakgrunnen Durek bruker i Instagramvideoen der han tigger om andre menneskers organer fra kongsseteren.  

Og spørre kongefamilien om de er komfortable med at han sender denne tiggingen med kongelig dekorasjon som avtrykk av kongekrone over hodet hans. 

Og gå igjennom hva han sier til budskap mens han har denne bakgrunn og ber om nyre. 

Og ikke minst at han gjør det fra samme IG-konto som han bruker for sin forretningsvirksomhet...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vintersolverv
Løkbolle skrev (1 time siden):

Skulle ikke overraske meg om det er noe han lyver om..

Vanskelig å tro at han skulle lyve om det, da måtte han løyet til Märtha også. Det er lett for henne å sjekke om han går til dialyse eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LullaSkrulla skrev (1 time siden):

Jeg har nettopp sett året med kongefamilien og kunne ikke se at det kommende bryllupet ble nevnt. Var det ikke noen som skrev at kongen hadde uttalt, da, at de gledet seg? Kanskje det er klippet bort?

Husker ikke når, men Kongehuset bekreftet en eller annen gang at de ikke betaler for noe av bryllupet.

Ergo antar jeg vi vil få et influencer-aktig, veldig sponset bryllup, hvor Verrett har full kontroll på alt, inkl. hvor mye han selv skal i fokus og hennes tittel og familie skal nevnes..

 

  • Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LullaSkrulla skrev (23 minutter siden):

Nei, han eller Märta var verken filmet eller nevnt. Var kun Maud fra den siden som ble nevnt (i forbindelse med at Sverre Magnus, i følge stolte besteforeldre, nesten gir like gode klemmer som henne😄❤️). 

Det var da endelig godt! 🙏

Tenker at denne endringen tyder på at vi vil se en ny kurs fra kongehuset vedrørende Durek. 

Det må ha skjedd noe som har endret hva som skulle få bli vist de siste 2 dagene da. Kan NRK ha redigert det bort så raskt? 

https://www.nrk.no/norge/kongeparet-om-martha-og-dureks-bryllup_-_-vi-gleder-oss-1.16676063

IMG_8087.jpeg

IMG_8085.jpeg

IMG_8086.jpeg

  • Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (13 timer siden):

Han respekterer kun seg selv.

Han gjør jo ikke det når han tilstadighet snakker om at han er sammen med en norsk prinsesse, og som er viser royale symboler mens han filmer 

Edit: skjønte at dette var ironi, men lar svaret mitt stå så mitt innlegg gir mening. Beklager manglende forståelse for ironi. 

Endret av pop up bruker
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vintersolverv skrev (6 timer siden):

Tror ikke det. Da begynner han å lage videoer der han sier: "They took the title from her, they took everything from her because of me, because they are racist"

Det vil han nok gjøre, ja. Og når han ikke lenger tjener penger på det heller, vil han dumpe henne.

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samfunnsdebatt skrev (7 timer siden):

Noen burde tipse avisene om å se på bakgrunnen Durek bruker i Instagramvideoen der han tigger om andre menneskers organer fra kongsseteren.  

Og spørre kongefamilien om de er komfortable med at han sender denne tiggingen med kongelig dekorasjon som avtrykk av kongekrone over hodet hans. 

Og gå igjennom hva han sier til budskap mens han har denne bakgrunn og ber om nyre. 

Aftenposten plukket jo opp dette med en gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vintersolverv
Samfunnsdebatt skrev (2 timer siden):

Det var da endelig godt! 🙏

Tenker at denne endringen tyder på at vi vil se en ny kurs fra kongehuset vedrørende Durek. 

Det må ha skjedd noe som har endret hva som skulle få bli vist de siste 2 dagene da. Kan NRK ha redigert det bort så raskt? 

https://www.nrk.no/norge/kongeparet-om-martha-og-dureks-bryllup_-_-vi-gleder-oss-1.16676063

IMG_8087.jpeg

IMG_8085.jpeg

IMG_8086.jpeg

Interessant at de ikke tok det med. Mulig det ikke skulle være med fra begynnelsen av...har vanskelig for å tro at den siste uttalelsen var dråpen som gjorde at de tok det ut, når han har sagt så mye rart før det også?
Edit: Jeg sjekker nå hva som var med i 2022, og da er det kort vist opptak av Durek og Märtha, og det blir nevnt at han nylig har kommet inn i kongefamilien, og litt senere i programmet kommer det at kongen satte foten ned etter uttalelser fra Durek, og prinsessen sluttet å representere kongehuset.

Men nå i år har det jo ikke skjedd noe nytt. Hun representerer ikke kongehuset lenger, og alt annet som ville blitt sagt om Durek's kontroverser blir jo bare å kverne på samme problemet som de hadde i fjor.

Endret av vintersolverv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LullaSkrulla skrev (9 timer siden):

Nei, han eller Märta var verken filmet eller nevnt. Var kun Maud fra den siden som ble nevnt (i forbindelse med at Sverre Magnus, i følge stolte besteforeldre, nesten gir like gode klemmer som henne😄❤️). 

Jeg har ikke sett noen av disse programmene. Har Märtha (og Ari da han levde) brukt å være med?

Frisk Frosk skrev (8 timer siden):

Husker ikke når, men Kongehuset bekreftet en eller annen gang at de ikke betaler for noe av bryllupet.

Ergo antar jeg vi vil få et influencer-aktig, veldig sponset bryllup, hvor Verrett har full kontroll på alt, inkl. hvor mye han selv skal i fokus og hennes tittel og familie skal nevnes..

 

Har det blitt sagt at Harald og Sonja ikke skal betale noe for bryllupet? Det jeg husker, er at staten ikke skal betale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol79 skrev (7 timer siden):

Aftenposten plukket jo opp dette med en gang.

Den biten med at det er filmet med krone som vises over hodet til Durek?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samfunnsdebatt skrev (22 minutter siden):

Den biten med at det er filmet med krone som vises over hodet til Durek?

"I en video på Verretts sosiale medier, publisert andre juledag, sitter han i bar overkropp med et synlig plaster på brystet. Videoen er tatt opp i et rom med noe som ligner et kongelig monogram på veggen.

Aftenposten har spurt kommunikasjonsstaben til kongehuset om videoen er tatt opp på Kongsseteren, der kongeparet feirer jul. Slottet henviser til Verretts manager Simon Eriksen Valvik, som ikke har noen kommentar til hvor videoen er spilt inn."

https://www.aftenposten.no/norge/i/5B5d46/durek-verrett-ber-folk-donere-organer-jeg-trenger-en-nyre

  • Liker 7
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol79 skrev (5 minutter siden):

"I en video på Verretts sosiale medier, publisert andre juledag, sitter han i bar overkropp med et synlig plaster på brystet. Videoen er tatt opp i et rom med noe som ligner et kongelig monogram på veggen.

Aftenposten har spurt kommunikasjonsstaben til kongehuset om videoen er tatt opp på Kongsseteren, der kongeparet feirer jul. Slottet henviser til Verretts manager Simon Eriksen Valvik, som ikke har noen kommentar til hvor videoen er spilt inn."

https://www.aftenposten.no/norge/i/5B5d46/durek-verrett-ber-folk-donere-organer-jeg-trenger-en-nyre

Når jeg leser dette nå så slår det meg at "Ingen kommentar", "Ingen kommentar" og "Ingen kommentar" er det eneste noen som helst har å svare ift Durek sine kontroverser. Som om de tror at dersom de ikke kommenterer, så slutter `folket` å gnåle om det som er ubehagelig. 

Det er så ufattelig feigt av dem. 

  • Liker 28
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol79 skrev (13 minutter siden):

"I en video på Verretts sosiale medier, publisert andre juledag, sitter han i bar overkropp med et synlig plaster på brystet. Videoen er tatt opp i et rom med noe som ligner et kongelig monogram på veggen.

Aftenposten har spurt kommunikasjonsstaben til kongehuset om videoen er tatt opp på Kongsseteren, der kongeparet feirer jul. Slottet henviser til Verretts manager Simon Eriksen Valvik, som ikke har noen kommentar til hvor videoen er spilt inn."

https://www.aftenposten.no/norge/i/5B5d46/durek-verrett-ber-folk-donere-organer-jeg-trenger-en-nyre

Bra de spør i alle fall. 

Men noen medier bør komme med mer direkte spørsmål og press, når vi har en mann på vei inn i kongefamilien som legger ut film på Instagram i julen hvor han tigger etter at «friends» skal gi han organ mens han snakker om hvor mye dette vil bety da han er en healer som jobber for gud. Med naken overkropp, bandasje over brystet og kongelige kronemotiv over hodet hans. 

Vi har jo mange sårbare mennesker i dette landet, som også er store fæn av kongehuset og kan få villfarelser. 

  • Liker 23
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis han er i Norge, og ikke er medlem av folketrygden, så må han vel betale for dialyse av egen lomme? 

  • Liker 23
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samfunnsdebatt skrev (1 time siden):

Bra de spør i alle fall. 

Men noen medier bør komme med mer direkte spørsmål og press, når vi har en mann på vei inn i kongefamilien som legger ut film på Instagram i julen hvor han tigger etter at «friends» skal gi han organ mens han snakker om hvor mye dette vil bety da han er en healer som jobber for gud. Med naken overkropp, bandasje over brystet og kongelige kronemotiv over hodet hans. 

Vi har jo mange sårbare mennesker i dette landet, som også er store fæn av kongehuset og kan få villfarelser. 

Hvem hadde trodd at en øgle fra verdensrommet skulle komme inn i kongefamilien.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samfunnsdebatt skrev (1 time siden):

Bra de spør i alle fall. 

Men noen medier bør komme med mer direkte spørsmål og press, når vi har en mann på vei inn i kongefamilien som legger ut film på Instagram i julen hvor han tigger etter at «friends» skal gi han organ mens han snakker om hvor mye dette vil bety da han er en healer som jobber for gud. Med naken overkropp, bandasje over brystet og kongelige kronemotiv over hodet hans. 

Vi har jo mange sårbare mennesker i dette landet, som også er store fæn av kongehuset og kan få villfarelser. 

Det siste du skriver her er et veldig viktig poeng! De kongelige representerer for noen forbilledlighet, etikette, moral, tillit osv. Noen vil faktisk tenke at det må være noe i det Durek sier iom at de kongelige "forsvarer" det han gjør (den som tier samtykker osv) 

  • Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mmmwhatever skrev (1 time siden):

Hvis han er i Norge, og ikke er medlem av folketrygden, så må han vel betale for dialyse av egen lomme? 

Nå i dag styrer veldig mange dialyse fra eget hjem. Få må på sykehus for behandling. Vil tro han har egen maskin som han kan ta med dit han er. Har erfaring selv, står fritt til å ta med å utføre behandling hvor som helst. Det overvåkes fra sykehus samtidig. Dette får han ikke på Norsk Sykehus det ville vært katastrofe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noramor skrev (1 time siden):

Nå i dag styrer veldig mange dialyse fra eget hjem. Få må på sykehus for behandling. Vil tro han har egen maskin som han kan ta med dit han er. Har erfaring selv, står fritt til å ta med å utføre behandling hvor som helst. Det overvåkes fra sykehus samtidig. Dette får han ikke på Norsk Sykehus det ville vært katastrofe. 

Da er det jo helt greit. Men hvis han får gratis behandling uten å være medlem av folketrygden, bare fordi han har en kobling til kongefamilien - ikke greit. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (4 timer siden):

Når jeg leser dette nå så slår det meg at "Ingen kommentar", "Ingen kommentar" og "Ingen kommentar" er det eneste noen som helst har å svare ift Durek sine kontroverser. Som om de tror at dersom de ikke kommenterer, så slutter `folket` å gnåle om det som er ubehagelig. 

Det er så ufattelig feigt av dem. 

Det kan også tolkes dit at Verrett har lyktes i å manipulere også Kongehuset... siden både han og de velger samme strategi i saker som i høyeste grad angår Kongehuset.

Så lenge Kongehuset velger å tie dette ihjel, så viser de ikke respekt for den rollen de har. Og det har jeg vanskelig for å forstå, så dedikerte både kong Håkon, kong Olav, og nå kong Harald og dronning Sonja har syntes å ha vært. Slik Kongehuset nå håndterer dette kan man lure på om de ønsker å får monarkiet avviklet. Familien vil vel uansett ta med seg sine formuer og mye eiendom videre...

Jeg synes dette er trist, for jeg tror egentlig ikke dette er det de ønsker. Men de er tydeligvis villige til å ofre det meste pga. denne Verrett. Og da er vi rett tilbake til der jeg begynte, at man får inntrykk av at medlemmene i Kongehuset og kongefamilien alle er manipulert av Verrett...

  • Liker 24
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmwhatever skrev (1 time siden):

Da er det jo helt greit. Men hvis han får gratis behandling uten å være medlem av folketrygden, bare fordi han har en kobling til kongefamilien - ikke greit. 

Han har sikkert forsikring. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...