Gå til innhold

Märtha Louise og Durek Verrett


Parasoll

Anbefalte innlegg

Gjest vintersolverv

Når det gjelder manipuleringsteknikker....det er en ting en narsissist gjør som jeg så nå på den siste videoen hans med krona bak hodet. Jeg skulle forklare problemet med videoen til en Amerikansk venninne i en mail, og lurte på, vil hun forstå hvor ille det er? De har ikke kongelige, og mange har direkte forakt for kongelighet og alt det der, og forstår ikke hva "greia" er med det. Vi som har kongelige - enten vil liker konseptet eller ei - forstår veldig godt hvor respektløst det er å lage den videoen, særlig med den avtalen han har også, som kanskje bare vi nordmenn forstår grunnen til også....
Så hvordan vil de fleste som ser den videoen reagere? Trolig ikke i det hele tatt. Mens nordmenn vil bli rasende, og kongefamilien vil føle seg enda mer tråkka på. Så vi vil bli sett på som om vi overreagerer, og han vil se helt uskyldig ut.
Dette er noe som narsissister gjør mot partneren sin. De kommer med små stikk som bare de kan forstå, og alle andre rundt vil lure på hvorfor de reagerer på det, og man blir sett på som gal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frisk Frosk skrev (1 time siden):

ML vil nok alltid ha familien sin, for de synes å ta vare på hverandre. Men jeg tror hun vil oppdage at hun har mistet enormt mye annet om hun lar seg utnytte og manipulere videre av Verrett. Hans historie med hvordan han behandler andre mennesker, også de han er i forhold med, viser et tydelig mønster, et stygt mønster... Han vil melke ML for alt hun og hennes familie er verdt, selv ved et brudd. Han gjør hva som helst, bare han kan tjene seg rik.

Han har påstått å ha blitt opplært av en kvinne som han også samarbeidet med, en som utga seg for å være en falsk prinsesse, påstod å være Susana von Radic av Kroatia. https://no.wikipedia.org/wiki/Durek_Verrett

Noe Verrett også iflg. medier tidligere gjorde et poeng av i some. Bare den falske prinsessen i seg selv burde vært et så stort rødt flagg for Märtha Louise at hun skygget banen. For ikke å snakke om alle hans ekser som har gått ut og advart om at han er ekstremt manipulerende, at han er voldelig. Og at han har en fengselsdom bak seg.

Trygve Hegnar er ikke nådig i sine kommentarer: https://www.finansavisen.no/samfunn/2023/12/15/8072455/durek-verrett-er-en-dust?zephr_sso_ott=r6MnCT

Jeg håper at hun alltid vil ha familien sin og ser hvor mye hun har utsatt familien sin for Durek og hurlumhei. 
 

Falske prinsessehistorien har jeg lest om før i en utenlandsk avis. Lurer på om han har fortalt prinsessen om den historien og hvilken versjon han har valgt. At prinsessen våger å være sammen med dette romvesenet skjønner jeg bare ikke. Røde flagg!! 
 

Trygve Hegnar er skarp der. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vintersolverv skrev (25 minutter siden):

Tror ikke det. Da begynner han å lage videoer der han sier: "They took the title from her, they took everything from her because of me, because they are racist"

Du har sikkert rett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper så inderlig at det blir en løsning på dette mens kongen og dronningen fremdeles lever!

At de slipper å dø med vissheten om datterens skjebne, OG at Märtha slipper å leve videre med vissheten om hva hun ikke fikk rettet opp i før foreldrene døde.

Endret av FruRosa
Tastetull
  • Liker 24
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (2 minutter siden):

Jeg håper så inderlig at det blir en løsning på dette mens kongen og dronningen fremdeles lever!

At de slipper å dø med vissheten om datterens skjebne, OG at Märtha slipper å leve videre med vissheten om hva hun ikke fikk rettet opp i før foreldrene døde.

Håper og på at det ordner seg sånn mens kongen og dronningen fremdeles er i livet. Vi slutter aldri bekymre oss for barna uansett hvor gamle vi og de blir i sånne tilfeller.

  • Liker 16
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (5 timer siden):

Screenshot2023-12-27at02-46-36shamandurekWatchInstagramstoriesanonymouslyPostsCommentsUserprofilestatistics.png.b70bc938380f5e1c5548d25525ae1268.png

 

Bildeutsnitt og vinkel er ikke tilfeldig...

Huff, for en ekkel type ..

Tror knapt jeg har sett ham smile på bilder før, men det var jammen enda skumlere ..

  • Liker 29
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Justlooking skrev (1 minutt siden):

Huff, for en ekkel type ..

Tror knapt jeg har sett ham smile på bilder før, men det var jammen enda skumlere ..

Ja, faktisk. Huff.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge kan han gå uten fungerende nyre? Kan han gå til dialyse resten av livet?  
Kan ikke være lett å finne rett donor når man har reptilblod i årene😆

  • Liker 18
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (7 minutter siden):

Huff, for en ekkel type ..

Tror knapt jeg har sett ham smile på bilder før, men det var jammen enda skumlere ..

Han er rett og slett disgusting, ikke en eneste celle i han er tiltalene. På dette bildet er han sikkert stolt over hvor smart han var som fikk med kronen over hue 🤮

Endret av Eva-Lena
  • Liker 17
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (5 timer siden):

Helt enig i at dette ikke kan fortsette. En slik løs kanon innad i kongefamilien kan ikke få holde på "uforstyrret". At de hele tiden unnlater å kommentere og henviser til Verrets "talsmann" (tydeligvis en fan) gjør det hele ennå mer betent. 

ML fremstår som å ha mistet evnen til å reflektere og til å forstå virkelighet og normale reaksjoner. 

Denne "talsmannen"/manageren Simon Valvik nekter jo konsekvent å uttale seg om noe som helst. 

Vil påstå at han har verdens vanskeligste og letteste jobb. Vanskeligste - for hvordan i all verden forklarer/forsvarer/representerer man noe/noen som Durek? Letteste - fordi man bare løser jobben ved å ikke gjøre en %&%( dritt. Easy peasy, ferdig, check. 

  • Liker 22
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samfunnsdebatt skrev (2 timer siden):

Noen burde tipse avisene om å se på bakgrunnen Durek bruker i Instagramvideoen der han tigger om andre menneskers organer fra kongsseteren.  

Og spørre kongefamilien om de er komfortable med at han sender denne tiggingen med kongelig dekorasjon som avtrykk av kongekrone over hodet hans. 

Og gå igjennom hva han sier til budskap mens han har denne bakgrunn og ber om nyre. 

Slottet har som vanlig ingen kommentar, og henviser til manageren som ojojojoj, overraskelse, heller ikke har noen kommentar!! 

Altså - har vi ikke noe velfungerende avviksmeldingssystem her i dette fjottelandet?! norge.no/meldavvik eller kongehuset.no/rapporterscam ???? Kan Kongen, Kronprinsen og Støre VÆR SÅ SNILL å vise at de er voksne og ta litt ansvar snart?! hilsen landsmann. 

  • Liker 15
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jadaomatte skrev (1 time siden):

Hvor lenge kan han gå uten fungerende nyre? Kan han gå til dialyse resten av livet?  
Kan ikke være lett å finne rett donor når man har reptilblod i årene😆

En lever lenge med en nyre. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vintersolverv
Honey Dew skrev (4 minutter siden):

En lever lenge med en nyre. 

Ja har han fortsatt en nyre? Eller ingen nyrer? Jeg har ikke helt fått med meg dette. Han har jo kronisk nyresvikt, så da må han vel ha en nyre i alle fall...

"Verrett har tidligere fått nyre fra sin egen søster, men denne har han ikke lenger, forteller han."

https://www.vg.no/rampelys/i/O8dkRw/durek-verrett-venter-paa-at-venner-skal-tilby-nyre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp sett året med kongefamilien og kunne ikke se at det kommende bryllupet ble nevnt. Var det ikke noen som skrev at kongen hadde uttalt, da, at de gledet seg? Kanskje det er klippet bort?

  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

vintersolverv skrev (18 minutter siden):

Ja har han fortsatt en nyre? Eller ingen nyrer? Jeg har ikke helt fått med meg dette. Han har jo kronisk nyresvikt, så da må han vel ha en nyre i alle fall...

"Verrett har tidligere fått nyre fra sin egen søster, men denne har han ikke lenger, forteller han."

https://www.vg.no/rampelys/i/O8dkRw/durek-verrett-venter-paa-at-venner-skal-tilby-nyre

Skulle ikke overraske meg om det er noe han lyver om..

  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løkbolle skrev (1 minutt siden):

Skulle ikke overraske meg om det er noe han lyver om..

Heller kronisk kokko lokko syndrom. For en type, nei. Øgle/romvesen. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LullaSkrulla skrev (1 time siden):

Jeg har nettopp sett året med kongefamilien og kunne ikke se at det kommende bryllupet ble nevnt. Var det ikke noen som skrev at kongen hadde uttalt, da, at de gledet seg? Kanskje det er klippet bort?

Var det ingenting om Durek? 🙏

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samfunnsdebatt skrev (4 minutter siden):

Var det ingenting om Durek? 🙏

Nei, han eller Märta var verken filmet eller nevnt. Var kun Maud fra den siden som ble nevnt (i forbindelse med at Sverre Magnus, i følge stolte besteforeldre, nesten gir like gode klemmer som henne😄❤️). 

Endret av LullaSkrulla
  • Liker 1
  • Hjerte 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...