Gå til innhold

Märtha Louise og Durek Verrett


Parasoll

Anbefalte innlegg

Honey Dew skrev (24 minutter siden):

Tror det er det sistnevnte, dessverre.

Enig i det, alt tyder på at det er det siste - Verrett har over flere år nå vist alle klassiske manipulasjonsteknikker han bruker både mot ML og hennes familie.

  • Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samfunnsdebatt skrev (12 minutter siden):

Og tenk på at dette er bare en forsmak av hva kongehuset VET vil komme. 

Durek er pr nå i en noe underdanig posisjon. Han skal fortsatt bli likt og akseptert. For å kunne få til å gifte seg med kongsdatteren. 

Tenk dere hva som vil komme av stunt når de er blitt gift. HVIS de blir det. 

Grøsser ved tanken. Han har ingen filter, og som du nevner vil han nok som gift med kongsdatteren antagelig utnytte sin nye posisjon for alt det er verdt. 

  • Liker 12
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vintersolverv skrev (1 minutt siden):

Ja dette er alle foreldres problem når datteren eller sønnen deres er involvert i en ondskapsfull og kontrollerende partner. De blir helt låst fast, for alt de sier og gjør kan drive henne fra dem. 

Det må være forferdelig og hele landet, pluss verden er vitne til dette. Noe som også viser at de ikke kan sitte på gjerdet uten å gjøre noe.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ina K skrev (23 minutter siden):

Jeg tror det er en kombinasjon av manipulasjon og at det har bikket over.  

Kan ikke se bort fra det, men det å bli så manipulert som dette får den som blir manipulert til å "bikke over", fordi den fratas egne grenser, den andres grenser blir til ens egne... fordi det er det man må gjøre for å overleve i et slikt forhold, det man må gjøre for at partneren skal gi en "kjærlighet"...

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ønske at pressen tok opp det som skrives her om måten han behandler kongehuset på. Det er uakseptabelt, men de er sikkert redd for at kongen og dronningen skal få det verre. Kong Harald er ikke frisk lengre og det er hjerterått å se hvordan Durekken behandle han og resten av kongehuset på.

Jeg skal be til mørkere makter for at Mârtha skal få opp øynene og lytte til de som er rundt henne og vil henne vel (lister meg avgårde for å lage en voodoo-dukke siden Durekken tror på det overnaturlige...)

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vintersolverv skrev (7 minutter siden):

Ja dette er alle foreldres problem når datteren eller sønnen deres er involvert i en ondskapsfull og kontrollerende partner. De blir helt låst fast, for alt de sier og gjør kan drive henne fra dem. 

Vel, i dette tilfellet tror jeg neppe de drifter så lang avgårde dersom alt av titler osv blir fjernet😉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ina K skrev (3 minutter siden):

Kongeparet har ansatte rundt seg som kan gi råd og hjelp til å håndtere dette. 
Mon tro om de har vært i kontakt med eksempelvis, Støre?

Han er jo også konfliktsky. 
Og det skal vel litt til at ansatte faktisk kan si til Kongen og Dronningen at dere bør bryte med Märtha. Det er for den del ikke sikkert de ansatte har det som trengs for å håndtere Durek heller, for han er på eget nivå, noe helt annet enn det jeg regner med de fleste får opplæring i innen kommunikasjon/medier. De har jo laget avtaler, som sikkert er fornuftige. Problemet er at Durek hele tiden bryter dem. Og kongeparet har ingen sanksjonsmuligheter, annet enn å bryte med Märtha, og da er helvete løs. Hun er datteren deres, og sårbar, og de elsker henne. Dessuten kan hun blokkere foreldrenes kontakt med i alle fall den ene mindreårige datteren hvis hun ønsker det. 

  • Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (2 minutter siden):

Jeg skulle ønske at pressen tok opp det som skrives her om måten han behandler kongehuset på. Det er uakseptabelt, men de er sikkert redd for at kongen og dronningen skal få det verre. Kong Harald er ikke frisk lengre og det er hjerterått å se hvordan Durekken behandle han og resten av kongehuset på.

Jeg skal be til mørkere makter for at Mârtha skal få opp øynene og lytte til de som er rundt henne og vil henne vel (lister meg avgårde for å lage en voodoo-dukke siden Durekken tror på det overnaturlige...)

Tror man skal be til lysere makter for Märthas skyld, han andre er mørk nok som han er, så han skaper på sikt sitt eget mareritt. Spørsmålet er hvor mange andre han skal ødelegge før han blir stoppet av sitt eget mørke.

  • Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (5 minutter siden):

Kan ikke se bort fra det, men det å bli så manipulert som dette får den som blir manipulert til å "bikke over", fordi den fratas egne grenser, den andres grenser blir til ens egne... fordi det er det man må gjøre for å overleve i et slikt forhold, det man må gjøre for at partneren skal gi en "kjærlighet"...

Det er bare trist.

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (1 minutt siden):

Tror man skal be til lysere makter for Märthas skyld, han andre er mørk nok som han er, så han skaper på sikt sitt eget mareritt. Spørsmålet er hvor mange andre han skal ødelegge før han blir stoppet av sitt eget mørke.

Jeg ber til lysere makter for Mârtha, men Durekken har så mye mørke i seg fra før, så da fyller jeg litt på.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmwhatever skrev (2 minutter siden):

Han er jo også konfliktsky. 
Og det skal vel litt til at ansatte faktisk kan si til Kongen og Dronningen at dere bør bryte med Märtha. Det er for den del ikke sikkert de ansatte har det som trengs for å håndtere Durek heller, for han er på eget nivå, noe helt annet enn det jeg regner med de fleste får opplæring i innen kommunikasjon/medier. De har jo laget avtaler, som sikkert er fornuftige. Problemet er at Durek hele tiden bryter dem. Og kongeparet har ingen sanksjonsmuligheter, annet enn å bryte med Märtha, og da er helvete løs. Hun er datteren deres, og sårbar, og de elsker henne. Dessuten kan hun blokkere foreldrenes kontakt med i alle fall den ene mindreårige datteren hvis hun ønsker det. 

Støre er konfliktsky ja.

De bør jo ha ansatte som kan guide dem gjennom dette. Durek og prinsessen har vært sammen en stund så de vet jo hvem han er, og alle spilloppene han finner på offentlig.
De burde tatt tittelen fra prinsessen.  Jeg er sikker på at romvesenet tar den flyvende tallerkenen hjem til øgle planeten sin om hun mister tittelen.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ina K skrev (10 minutter siden):

Støre er konfliktsky ja.

De bør jo ha ansatte som kan guide dem gjennom dette. Durek og prinsessen har vært sammen en stund så de vet jo hvem han er, og alle spilloppene han finner på offentlig.
De burde tatt tittelen fra prinsessen.  Jeg er sikker på at romvesenet tar den flyvende tallerkenen hjem til øgle planeten sin om hun mister tittelen.

Om ML går gjennom med dette bryllupet så bør hun fratas både sin arverett til den norske tronen (noe som gjør at også hennes barn og deres barn mister den retten) og tittelen.

Jeg tror dessverre at Verrett uansett er villig til å gå gjennom med bryllupet, for han kan fortsette å tjene veldig gode penger i lang tid etter det ved å lage en stor offerhistorie som spinnes rundt ML og ham selv, opphøye "kjærligheten" deres, selge detaljer om kongefamilien osv. osv.

Men den dagen heller ikke det selger og han ikke tjener ekstra penger på henne, da vil hun stå igjen uten noe, tror jeg.

  • Liker 17
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (12 minutter siden):

Om ML går gjennom med dette bryllupet så bør hun fratas både sin arverett til den norske tronen (noe som gjør at også hennes barn og deres barn mister den retten) og tittelen.

Jeg tror dessverre at Verrett uansett er villig til å gå gjennom med bryllupet, for han kan fortsette å tjene veldig gode penger i lang tid etter det ved å lage en stor offerhistorie som spinnes rundt ML og ham selv, opphøye "kjærligheten" deres, selge detaljer om kongefamilien osv. osv.

Men den dagen heller ikke det selger og han ikke tjener ekstra penger på henne, da vil hun stå igjen uten noe, tror jeg.

Enig i at hun bør bli fratatt arverett til tronen og.

Durek får så mye oppmerksomhet og gratis reklame med tanke på bryllupet. Blir mye å klage og sutre over om hun mister tittel og arverett. Synes hører og ser ham for meg :regnsky:
Om forholdet tar slutt vil hun nok stå alene. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ina K skrev (2 minutter siden):

Enig i at hun bør bli fratatt arverett til tronen og.

Durek får så mye oppmerksomhet og gratis reklame med tanke på bryllupet. Blir mye å klage og sutre over om hun mister tittel og arverett. Synes hører og ser ham for meg :regnsky:
Om forholdet tar slutt vil hun nok stå alene. 

ML vil nok alltid ha familien sin, for de synes å ta vare på hverandre. Men jeg tror hun vil oppdage at hun har mistet enormt mye annet om hun lar seg utnytte og manipulere videre av Verrett. Hans historie med hvordan han behandler andre mennesker, også de han er i forhold med, viser et tydelig mønster, et stygt mønster... Han vil melke ML for alt hun og hennes familie er verdt, selv ved et brudd. Han gjør hva som helst, bare han kan tjene seg rik.

Han har påstått å ha blitt opplært av en kvinne som han også samarbeidet med, en som utga seg for å være en falsk prinsesse, påstod å være Susana von Radic av Kroatia. https://no.wikipedia.org/wiki/Durek_Verrett

Noe Verrett også iflg. medier tidligere gjorde et poeng av i some. Bare den falske prinsessen i seg selv burde vært et så stort rødt flagg for Märtha Louise at hun skygget banen. For ikke å snakke om alle hans ekser som har gått ut og advart om at han er ekstremt manipulerende, at han er voldelig. Og at han har en fengselsdom bak seg.

Trygve Hegnar er ikke nådig i sine kommentarer: https://www.finansavisen.no/samfunn/2023/12/15/8072455/durek-verrett-er-en-dust?zephr_sso_ott=r6MnCT

  • Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (5 minutter siden):

ML vil nok alltid ha familien sin, for de synes å ta vare på hverandre. Men jeg tror hun vil oppdage at hun har mistet enormt mye annet om hun lar seg utnytte og manipulere videre av Verrett. Hans historie med hvordan han behandler andre mennesker, også de han er i forhold med, viser et tydelig mønster, et stygt mønster... Han vil melke ML for alt hun og hennes familie er verdt, selv ved et brudd. Han gjør hva som helst, bare han kan tjene seg rik.

Han har påstått å ha blitt opplært av en kvinne som han også samarbeidet med, en som utga seg for å være en falsk prinsesse, påstod å være Susana von Radic av Kroatia. https://no.wikipedia.org/wiki/Durek_Verrett

Noe Verrett også iflg. medier tidligere gjorde et poeng av i some. Bare den falske prinsessen i seg selv burde vært et så stort rødt flagg for Märtha Louise at hun skygget banen. For ikke å snakke om alle hans ekser som har gått ut og advart om at han er ekstremt manipulerende, at han er voldelig. Og at han har en fengselsdom bak seg.

Trygve Hegnar er ikke nådig i sine kommentarer: https://www.finansavisen.no/samfunn/2023/12/15/8072455/durek-verrett-er-en-dust?zephr_sso_ott=r6MnCT

Men hvis det er slik som han sier, at han forutså terrorangrepet: Hvorfor stoppet han det ikke da?

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (9 minutter siden):

Men hvis det er slik som han sier, at han forutså terrorangrepet: Hvorfor stoppet han det ikke da?

Han begrunner det med at alle må akseptere sin skjebne, og at han ikke hadde noe med det å gjøre...

En del som er klarsynte kan få varsler, ganske detaljerte også, men de får ofte ikke opp akkurat når ting vil skje, eller informasjonen de får er slik at det er omtrent umulig å avverge. Men ser man på Verretts argumentasjon så er det ikke det som er tilfellet, han ville bare ikke varsle, for han mente at alle som døde i terrorangrepet skulle dø da...

Jeg tipper han bare sier dette for å sette seg selv i en slags Gude-rolle, over alle andre, en som kan bestemme om andre skal leve eller dø. I hvert fall fremstiller han seg selv slik i mye av det han gjør. Og at dette igjen gjøres for å gi ham en "troverdighet" og "tyngde" som han tror vil gjøre at han kan tjene enda mer penger.

Endret av Frisk Frosk
la til siste setning
  • Liker 15
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen burde tipse avisene om å se på bakgrunnen Durek bruker i Instagramvideoen der han tigger om andre menneskers organer fra kongsseteren.  

Og spørre kongefamilien om de er komfortable med at han sender denne tiggingen med kongelig dekorasjon som avtrykk av kongekrone over hodet hans. 

Og gå igjennom hva han sier til budskap mens han har denne bakgrunn og ber om nyre. 

  • Liker 10
  • Nyttig 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vintersolverv
Ina K skrev (3 timer siden):

Støre er konfliktsky ja.

De bør jo ha ansatte som kan guide dem gjennom dette. Durek og prinsessen har vært sammen en stund så de vet jo hvem han er, og alle spilloppene han finner på offentlig.
De burde tatt tittelen fra prinsessen.  Jeg er sikker på at romvesenet tar den flyvende tallerkenen hjem til øgle planeten sin om hun mister tittelen.

Tror ikke det. Da begynner han å lage videoer der han sier: "They took the title from her, they took everything from her because of me, because they are racist"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samfunnsdebatt skrev (24 minutter siden):

Noen burde tipse avisene om å se på bakgrunnen Durek bruker i Instagramvideoen der han tigger om andre menneskers organer fra kongsseteren.  

Og spørre kongefamilien om de er komfortable med at han sender denne tiggingen med kongelig dekorasjon som avtrykk av kongekrone over hodet hans. 

Og gå igjennom hva han sier til budskap mens han har denne bakgrunn og ber om nyre. 

Jeg undrer meg også over hvorfor ikke media går denne sjamanen litt nærmere i sømmene. Det burde være interresant å se nærmere på hans påståtte samarbeid med leger og psykiatere, hans påståtte helbredelser, utdanning og slektslinje med "en lang rekke sjamaner". 

Men, de gjør det ikke. Er det av hensyn til de kongelige mon tro? For å ikke fyre opp "sjamanen" så han lager mer helvete? 

  • Liker 23
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært interessant om de giftet seg og fikk et barn sammen ved hjelp av surrogatmor. Kanskje vi får en egen Meghan Markle-skandale? Jeg hadde likt å se Kongehusets reaksjon til det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...