Gå til innhold

Märtha Louise og Durek Verrett


Parasoll

Anbefalte innlegg

Carabilla skrev (På 28.7.2023 den 7.08):

Håper vel å få det dekt her i Norge...I USA er en slik operasjon SVIN dyrt!!

Det får han ikke dekket i Norge, med mindre han er medlem av folketrygden, og det er han neppe. Han er vel formelt bosatt i USA. Han er vel ikke på transplantasjonsliste her heller, men i USA. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Minitroll skrev (På 27.7.2023 den 23.17):

Skjønner ikke helt hvordan han kan være på venteliste for nye nyrer og samtidig reise hit og dit… er det trygt.? Og er man ikke avhengig av en form for dialyse? 

Skulle tru han måtte ha dialyse flere ganger i uka. Hva skulle han gjort om han fikk tlf om at de har nyrer han kan få nå i disse dager? Helikopter fra Kongeskipet og privatfly hjem til LA?

Den historien trur jeg faktisk ikke noe på lenger. Er vel bare ute etter oppmerksomhet. Jeg hadde holdt meg i nærheten av sykehuset om jeg var i nød for ett organ, hadde ikke turt å ta en Harrytur til Sverige engang.

  • Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradegy skrev (13 timer siden):

Har de satt noe dato for bryllupet? (Ikke at jeg er invitert :knegg:

I følge Durek er datoen fastsatt, men ingen dato ble nevnt i media. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva-Lena skrev (1 minutt siden):

I følge Durek er datoen fastsatt, men ingen dato ble nevnt i media. 

Håpet hun våknet fra denne  "komaen" før de giftet seg, men ser ikke sånn ut...godt barna er voksne og flyttet hjemmefra, er vel kun hun yngste igjen hjemme.

  • Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Carabilla skrev (12 minutter siden):

Håpet hun våknet fra denne  "komaen" før de giftet seg, men ser ikke sånn ut...godt barna er voksne og flyttet hjemmefra, er vel kun hun yngste igjen hjemme.

Ja, det er lov å håpe. Tviler sterkt på at hun våkner før bryllupet. Enn så lenge savner de hverandre i lengre tid. Flytter de sammen 24/7 året rundt så vil det nok bli en helt annerledes hverdag. Først da trur jeg bobla sprekker.

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Carabilla said:

Håpet hun våknet fra denne  "komaen" før de giftet seg, men ser ikke sånn ut...godt barna er voksne og flyttet hjemmefra, er vel kun hun yngste igjen hjemme.

På en annen side, så er det like greit at hun er der hun er. Da i form av at færre hun møter i fremtiden, påvirkes av galskapen 🙈 

(Sånn for øvrig, er jeg ikke bekymret for barna til Märtha. De har vist seg som fine, sterke individer lenge før Durek ankom. I egenskap av å være mamma, er hun nok temmelig solid, selv etter det bikket over...) 🥰 

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva-Lena skrev (På 2.8.2023 den 7.40):

I følge Durek er datoen fastsatt, men ingen dato ble nevnt i media. 

30. februar 2099. 

  • Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradegy skrev (På 2.8.2023 den 9.28):

På en annen side, så er det like greit at hun er der hun er. Da i form av at færre hun møter i fremtiden, påvirkes av galskapen 🙈 

(Sånn for øvrig, er jeg ikke bekymret for barna til Märtha. De har vist seg som fine, sterke individer lenge før Durek ankom. I egenskap av å være mamma, er hun nok temmelig solid, selv etter det bikket over...) 🥰 

 

Ja, jeg har også godt inntrykk av henne som mamma. Så en episode av den håpløse influenser-TV-serien datter #2 var med på, og serien var skikkelig kjedelig, men jeg fikk godt inntrykk av Märtha som mamma. Hun virket varm og trygg. 
 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmwhatever skrev (10 minutter siden):

30. februar 2099. 

Den datoen passer helt strålende 😂

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lorieen skrev (4 timer siden):

Jeg tror ikke det bryllupet blir noe av. 

Har begynt å mistenke det samme..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (5 minutter siden):

Heldigvis er dette bare en ønskeliste ser det ut til 😊 Har sett alle sesongene men hadde absolutt ikke sett en eneste episode om han hadde vært med …

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Justlooking skrev (4 minutter siden):

Heldigvis er dette bare en ønskeliste ser det ut til 😊 Har sett alle sesongene men hadde absolutt ikke sett en eneste episode om han hadde vært med …

Ja du har rett. Heldigvis 😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (23 minutter siden):

Heldigvis er dette bare en ønskeliste ser det ut til 😊 Har sett alle sesongene men hadde absolutt ikke sett en eneste episode om han hadde vært med …

Hvem er vi som ønsker å se Durek på skal vi danse? 🙈

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilly Rose skrev (30 minutter siden):

Hvem er vi som ønsker å se Durek på skal vi danse? 🙈

Aner ikke, men noen refererte til Nettavisen. Leste ikke stykket men så det heldigvis ikke var noe offisielt 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (9 minutter siden):

Aner ikke, men noen refererte til Nettavisen. Leste ikke stykket men så det heldigvis ikke var noe offisielt 😊

Noen ganger altså bør jeg lese før jeg skriver 😏. Det er Nettavisen selv som ønsker å se Durek i skal vi danse https://www.nettavisen.no/livsstil/nettavisens-skal-vi-danse-onskeliste-disse-kjendisene-vil-vi-se-pa-parketten-i-ar/s/5-95-1244907

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...