Gå til innhold

Märtha Louise og Durek Verrett


Parasoll

Anbefalte innlegg

Helene skrev (3 timer siden):

Jeg driter i hva han sier. Han elsker sin dame. Hvorfor bry seg. 

Hvorfor bry seg om en svindler som kommer med helseskadelig svada? Nei, si det.. Hva tenker du?

  • Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ramona1970
Helene skrev (5 timer siden):

Jeg driter i hva han sier. Han elsker sin dame. Hvorfor bry seg. 

Han elsket henne så mye i 2019 at han fortalte om sexlivet deres på en podcast, han hermet faktisk etter stemmen hennes. Og dette var mens Ari fortsatt levde forresten.
https://www.dagbladet.no/kjendis/deler-intime-detaljer-om-sexlivet/71697776

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene skrev (5 timer siden):

Jeg driter i hva han sier. Han elsker sin dame. Hvorfor bry seg. 

Jeg tenker at hvis han virkelig hadde elsket sin kvinne, hadde han brukt kitt tid på å sette seg inn i hvor hun kommer fra - skaffe seg kunnskap om norsk kultur og hva hun kommer fra. Istedet brauter han seg frem - beskylder nordmenn for å være rasister og fremstiller seg som et offer som slemme nordmenn. De fleste nordmenn har stor respekt og kjærlighet for svigerfamilien hans, men er kritisk fordi han setter dem i en helt umulig situasjon.

Hvis han hadde elsket henne, hadde han utvist et minimum av respekt for henne, for familien hennes og for kulturen hun kommer fra. 

Det gjør han ikke.

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøbelsara skrev (På 27.10.2022 den 17.37):

Jeg tenker at hvis han virkelig hadde elsket sin kvinne, hadde han brukt kitt tid på å sette seg inn i hvor hun kommer fra - skaffe seg kunnskap om norsk kultur og hva hun kommer fra. Istedet brauter han seg frem - beskylder nordmenn for å være rasister og fremstiller seg som et offer som slemme nordmenn. De fleste nordmenn har stor respekt og kjærlighet for svigerfamilien hans, men er kritisk fordi han setter dem i en helt umulig situasjon.

Hvis han hadde elsket henne, hadde han utvist et minimum av respekt for henne, for familien hennes og for kulturen hun kommer fra. 

Det gjør han ikke.

 👌

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ramona1970
Justlooking skrev (47 minutter siden):

Jaja, nå er han tatt inn i varmen på Elvebakken vgs. Der som prinsessen går, men på en annen linje ..

https://www.vg.no/rampelys/i/APvkVA/durek-verrett-besoekte-elvebakken-videregaaende-skole-til-filosofisk-hjoerne

Bah. Du vet han skal slange seg inn over alt. Var vel koselig det med alle de unge jentene på videregående :leselusa:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Justlooking skrev (2 timer siden):

Jaja, nå er han tatt inn i varmen på Elvebakken vgs. Der som prinsessen går, men på en annen linje ..

https://www.vg.no/rampelys/i/APvkVA/durek-verrett-besoekte-elvebakken-videregaaende-skole-til-filosofisk-hjoerne

Nå må kongehuset gjøre noe snart. Prinsesse Ingrid Alexandra er veldig godt likt blant det norske folk, basert på meningsmålinger som ble gjort rundt hennes bursdag. Håper ikke hun blir blandet inn i Durek-tullet, det kan bli slutten for kongehusets fremtid.

  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klappe skrev (19 minutter siden):

Nå må kongehuset gjøre noe snart. Prinsesse Ingrid Alexandra er veldig godt likt blant det norske folk, basert på meningsmålinger som ble gjort rundt hennes bursdag. Håper ikke hun blir blandet inn i Durek-tullet, det kan bli slutten for kongehusets fremtid.

Hva tenker du er "noe" å gjøre? Jeg kan ikke se at kongehuset kan gjøre annet enn det som gjøres nå. Som privatpersoner antar jeg at de involverte gjør det som oppfattes riktig ut frra sedvane og familiære emosjoner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (2 minutter siden):

Hva tenker du er "noe" å gjøre? Jeg kan ikke se at kongehuset kan gjøre annet enn det som gjøres nå. Som privatpersoner antar jeg at de involverte gjør det som oppfattes riktig ut frra sedvane og familiære emosjoner.

Jeg vil foreslå å frata Martha Louise sine titler.

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ramona1970
Klappe skrev (35 minutter siden):

Nå må kongehuset gjøre noe snart. Prinsesse Ingrid Alexandra er veldig godt likt blant det norske folk, basert på meningsmålinger som ble gjort rundt hennes bursdag. Håper ikke hun blir blandet inn i Durek-tullet, det kan bli slutten for kongehusets fremtid.

Steike, så det er Ingrid Alexandra som går der...jeg tenkte det var en av døtrene til Märtha, men de har vel ikke prinsessetittel, kom ikke på det...
Så hvorfor i huleste er han på hennes skole? Dette er jo helt utrolig. Det er som han gjør det for å provosere.

Endret av Ramona1970
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Media tåler ikke nyreligiøsitet, og særlig ikke nysjamanisme. Media elsker konflikt. At kristne påstår de kan helbrede kreft og vekke opp døde, blir mer akseptert på grunn av «den kristne kulturarven». Mon tro hvor mange som giddet å lese leserinnlegget hans i VG, eller som tenker selvstendig nok til å ville gjøre seg opp en egen mening om han.

Jeg leser boka hans nå. Hans sjamanisme er anderledes enn samisk sjamanisme, som er det populære blant paganister her til lands. Selv tror jeg ikke på noe som helst, synes bare religioner og de som tror på dem er interessante å studere.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitronmelisse skrev (På 15.6.2022 den 0.08):

Skjønner ikke at folk gidder å hetse dem. De har funnet hverandre - fint for dem! Det er alt vi trenger å vite. 

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bare min mening: Fuck hele monarkiet!
Se på Nederlenderne (Gud velsigne det fantastiske folkeslaget).
De kler seg i oransje og feirer queens day og innser ikke at de er styrt av de THE HOUSE OF ORANGE.
Merkelige greier med disse monarkene og disse husene de de tilhører.
Når det kommer til Nederland: de er jævla idioter. They are subjects to the house of orange. Likvevel kler de seg i fargene deres og feirer dem?
Også blir de pissed off når jeg påpeker det?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ramona1970 skrev (15 minutter siden):

Steike, så det er Ingrid Alexandra som går der...jeg tenkte det var en av døtrene til Märtha, men de har vel ikke prinsessetittel, kom ikke på det...
Så hvorfor i huleste er han på hennes skole? Dette er jo helt utrolig. Det er som han gjør det for å provosere.

Skolen inviterte han dit. Det er da deres sak hvem de inviterer. Hadde han takket nei, ville det også blitt slått opp som skandale i media. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, MyMichelle said:

Skolen inviterte han dit. Det er da deres sak hvem de inviterer. Hadde han takket nei, ville det også blitt slått opp som skandale i media. 

Ja, de er livredd at vi skal gjennomskue dem så de må ha god PR.

Fuck hele monarkiet!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ramona1970
MyMichelle skrev (15 minutter siden):

Media tåler ikke nyreligiøsitet, og særlig ikke nysjamanisme. Media elsker konflikt. At kristne påstår de kan helbrede kreft og vekke opp døde, blir mer akseptert på grunn av «den kristne kulturarven». Mon tro hvor mange som giddet å lese leserinnlegget hans i VG, eller som tenker selvstendig nok til å ville gjøre seg opp en egen mening om han.

Jeg leser boka hans nå. Hans sjamanisme er anderledes enn samisk sjamanisme, som er det populære blant paganister her til lands. Selv tror jeg ikke på noe som helst, synes bare religioner og de som tror på dem er interessante å studere.

Stemmer det, og myndighetene liker det ikke heller. Så det hadde blitt oppstuss uansett hvordan han hadde oppført seg. 
Mitt problem med han handler ikke om hva han tror på eller ikke, da jeg anser meg selv som spirituell selv, men ikke nødvendigvis kristen slik kristne definerer det. For meg er ingenting av det han snakker om helt ukjent, og jeg ser ofte at han blir misforstått fordi man ikke kjenner til begrepene han bruker fra før. Jeg hetser ikke folk fordi de er spirituelle.

Men, jeg har også snappet opp at han kan svart magi. Til motsetning av mange andre tror jeg ikke svart magi er helt harmløst, og jeg vet at det ikke er nødvendig å kunne det "for å beskytte seg mot det" slik det står i boka hans. For meg ser det mer ut som at han er fascinert av svart magi, og liker å utbasunere at han kan det. Men det finnes ingenting fascinerende ved svart magi, da det kun handler om å skade folk. Det er absolutt ingenting å flagge med at man kan.

Det som virkelig provoserer meg med han er oppførselen hans. Jeg har et innlegg her der jeg lister opp de tingene han har gjort som er mer enn ubetenksomt, vet ikke om du har sett det, men jeg finner det ikke akkurat nå. Slik jeg ser det følger han perfekt mønsteret til en narsissist, samtidig som at også hans ekser har advart Märtha mot han. Det han har holdt på med siden Märtha ble kjent med han er å forsøke å splitte henne fra Norge og familien, og det besøket på skolen er bare en av de tingene som hjelper til med det. Hvorfor holder han ikke en lav profil når han vet at slike ting opprører folk? Hvorfor kan han ikke i det minste gjøre det for kvinnen han elsker så høyt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kjenner ikke Durek, så kan ikke uttale meg.  Folk er skeptisk fordi de tror han har sagt ting som han påstår at han ikke har sagt.

Kjedelig at det skal bli skrevet så mye om han og Martha. Martha er ikke tronarving. Mener de bør få leve i fred. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ramona1970
MyMichelle skrev (37 minutter siden):

Skolen inviterte han dit. Det er da deres sak hvem de inviterer. Hadde han takket nei, ville det også blitt slått opp som skandale i media. 

Nei det hadde det ikke. Skulle de som inviterte Durek gå ut i pressen for å si noe negativt om han? Om han hadde forklart at han ikke ønsker det ut av respekt for prinsessen, og at det blir så mye mediestyr av det, så tror jeg det hadde blitt sett på som ydmykt og nøkternt av han, i motsetning til den oppførselen han har hatt frem til nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ramona1970
Eloise12345 skrev (10 minutter siden):

Jeg kjenner ikke Durek, så kan ikke uttale meg.  Folk er skeptisk fordi de tror han har sagt ting som han påstår at han ikke har sagt.

Kjedelig at det skal bli skrevet så mye om han og Martha. Martha er ikke tronarving. Mener de bør få leve i fred. 

Hva da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ramona1970

Nå fant jeg det innlegget jeg skrev tidlig i tråden @MyMichelle

Jeg bryr meg døyten om folks tro og virkelighetsoppfatning, de kan være like farlige om de er helt straite folk som når de er hekser eller nisser eller hva som helst. Det er egentlig de som ser straitest ut som ofte er farligst.

Men han her gir meg så creeps, og utallige ting han har gjort forteller meg hvorfor. Noen eksempler: Da de var på Skavlan spurte Fredrik Märtha om hun hadde fått behandling hos Durek. Hun sa ja, og sukket. Fredrik spurte om det ikke var noe ålreit? Og hun sa at han så ting om henne som var veldig konfronterende for henne, noe om hva for et forferdelig menneske hun hadde vært i tidligere liv og sånn, men han elsket henne likevel...
Dette er ikke ordrett slik de sa det, men det var det inntrykket du satt med etterpå.

En annen ting han gjorde, var å stille seg naken foran vinduet på hotellrommet mens de var på ferie. Märtha må løpe frem og trekke for gardinene fordi hun vet det er paparazzi over alt. Men han stakkars tenkte jo ikke på det? Han er jo så frigjort og har et så naturlig forhold til kroppen at han ikke tenkte på å dekke seg til stakkars.

Han hermet også etter henne i en podcast han ble intervjuet i. Det han sa var noe hun hadde sagt i en intim situasjon, han hermet etter stemmen hennes og alt. Denne episoden ble selvsagt plukket opp av sladderpressen, og den ble tatt ned kort tid etter. Men jeg hørte episoden, så dette er sant. Etter dette hadde de visst hatt en prat med han om hva man kunne gjøre og ikke når man var sammen med en kongelig. Han var jo helt uskyldig stakkars som ikke hadde skjønt det.

Og det som var dråpen var når det havnet et bilde i nyhetene på nettet bare timer før vi fikk vite at Ari hadde tatt livet av seg. Dette bildet var av Durek i kirka første juledag, sittende med armen rundt Ari's og Märtha's yngste datter. Ari var så deprimert den jula, den første jula han hadde da Märtha hadde ny kjæreste, at faren hans var hjemme hos han den dagen. Jeg så bildet, og det ble postet her inne også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...