Gå til innhold

Märtha Louise og Durek Verrett


Parasoll

Anbefalte innlegg

Løkbolle skrev (7 minutter siden):

Ari og Durek kjente hverandre? 🤔

237D2398-B9DC-4849-BE54-488201F4A4EC.jpeg

Jada, Märtha traff jo Durek før Ari døde. De skal visstnok ha truffet hverandre noen ganger høsten 2019.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ramona1970
Løkbolle skrev (16 minutter siden):

Ari og Durek kjente hverandre? 🤔

237D2398-B9DC-4849-BE54-488201F4A4EC.jpeg

De møttes ja. Og Ari var invitert hjem til Märtha og Durek på julaften, som var dagen før han døde, men var så deprimert at han ble hjemme. Faren hans skal ha vært hos han også fordi de var bekymret for han. Dagen etter ble det delt et bilde i pressen fra kirka der Durek satt med armen rundt den yngste datteren til Märtha og Ari. Noen timer etter får vi beskjeden om at Ari er død.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løkbolle skrev (På 9.10.2022 den 23.54):

Ari og Durek kjente hverandre? 🤔

237D2398-B9DC-4849-BE54-488201F4A4EC.jpeg

De ble vel presentert så vidt jeg husker. Men "bro" og "miss you" osv er vel mer Dureks overdrivelse av relasjonen tror jeg. 

  • Liker 22
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mens kongen og kronprinsen er i samtaler med Märtha ift hvorvidt prinsessetittelen skal fjernes helt, så kommer altså Durek med den ROSA amuletten! 

Det er så man ikke bli provosert eller trekker på smilebåndet lenger engang. Han er rett og slett som en trassig unge. 

https://www.nettavisen.no/livsstil/kritikken-har-haglet-na-lanserer-durek-verrett-ny-medaljong/s/5-95-710244?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwAR0nmwN0ccGV81KgVcmlUGXZWro6KS_mKd3lEX_IULU6XFgHShL4UaDdk6M#Echobox=1666013149

Kongeparet kalte det "kulturforskjeller". Først var jeg enig i at det er det vi snakker mest om her. Men nå ser jeg bare forskjeller. Kulturen vår med monarki og anti-kvakksalrveri tror jeg han har fått godt og velment forklart, han velger å ikke respektere det overhodet. 

Han bruker all denne pr han får fordi han er prinsessens kontroversielle forlovede, til å være MER kontroversiell, og å selge medaljonger. 

Vemmelig hele opplegget . 

  • Liker 24
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (2 timer siden):

Så mens kongen og kronprinsen er i samtaler med Märtha ift hvorvidt prinsessetittelen skal fjernes helt, så kommer altså Durek med den ROSA amuletten! 

Det er så man ikke bli provosert eller trekker på smilebåndet lenger engang. Han er rett og slett som en trassig unge. 

https://www.nettavisen.no/livsstil/kritikken-har-haglet-na-lanserer-durek-verrett-ny-medaljong/s/5-95-710244?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwAR0nmwN0ccGV81KgVcmlUGXZWro6KS_mKd3lEX_IULU6XFgHShL4UaDdk6M#Echobox=1666013149

Kongeparet kalte det "kulturforskjeller". Først var jeg enig i at det er det vi snakker mest om her. Men nå ser jeg bare forskjeller. Kulturen vår med monarki og anti-kvakksalrveri tror jeg han har fått godt og velment forklart, han velger å ikke respektere det overhodet. 

Han bruker all denne pr han får fordi han er prinsessens kontroversielle forlovede, til å være MER kontroversiell, og å selge medaljonger. 

Vemmelig hele opplegget . 

Er det mulig? Han bare kjører på uavhengig av alt ….

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (2 minutter siden):

Er det mulig? Han bare kjører på uavhengig av alt ….

Han bryr seg åpenbart ikke. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym00000000 skrev (På 7.10.2022 den 13.40):

Er det noen som har tilgang til SeogHør pluss som kan si hva Spirit Optimizeren inneholdt?

Hvis du har Nettavisen pluss, ligger det der også. Amulettene består stort sett av plast, harpiks og fargestoff, dessuten noen små innslag av mineraler. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At medaljongen ikke inneholder noe annet en helt vanlig ikkeno er jeg ikke så overrasket over. "Innholdet er vel det "åndelige" sikkert - som dette sjaman-symbolet hans er ment å gi. 

Hva tenker de som knuste den at den skulle inneholdt? Ukjent stoff fra verdensrommet? 

Ren svada og lureri er den uansett. 

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (35 minutter siden):

At medaljongen ikke inneholder noe annet en helt vanlig ikkeno er jeg ikke så overrasket over. "Innholdet er vel det "åndelige" sikkert - som dette sjaman-symbolet hans er ment å gi. 

Hva tenker de som knuste den at den skulle inneholdt? Ukjent stoff fra verdensrommet? 

Ren svada og lureri er den uansett. 

Babyøgler fra en annen galakse? 

  • Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnePåLande skrev (2 minutter siden):

Babyøgler fra en annen galakse? 

👽

Gudestøv og englefjert. 

Ble litt for dumt å slå istykker en "åndelig" medaljong for å lete etter noe overjordisk eller utenomjordisk (eller hva det var de håpet å finne) Det sier seg jo selv at det er dette symbolet hans "Quinterium" som er ment å gi den magisk verdi. 

Tøys til 2000 kroner er det uansett. 

  • Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (Akkurat nå):

👽

Gudestøv og englefjert. 

Ble litt for dumt å slå istykker en "åndelig" medaljong for å lete etter noe overjordisk eller utenomjordisk (eller hva det var de håpet å finne) Det sier seg jo selv at det er dette symbolet hans "Quinterium" som er ment å gi den magisk verdi. 

Tøys til 2000 kroner er det uansett. 

Tøys ja. Skjønner ikke at det går an å være så utspekulert. De som tror på dette tullet synes jeg synd på. 

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnePåLande skrev (12 minutter siden):

Tøys ja. Skjønner ikke at det går an å være så utspekulert. De som tror på dette tullet synes jeg synd på. 

Veldig enig! 

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isild skrev (På 20.10.2022 den 7.38):

At medaljongen ikke inneholder noe annet en helt vanlig ikkeno er jeg ikke så overrasket over. "Innholdet er vel det "åndelige" sikkert - som dette sjaman-symbolet hans er ment å gi. 

Hva tenker de som knuste den at den skulle inneholdt? Ukjent stoff fra verdensrommet? 

Ren svada og lureri er den uansett. 

Jeg trodde faktisk at det var en krystall, som altså burde bestått av en stein eller til nød glass. Men en bit platsøppel faktisk...

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

velociraptor skrev (5 minutter siden):

Jeg trodde faktisk at det var en krystall, som altså burde bestått av en stein eller til nød glass. Men en bit platsøppel faktisk...

Ganske hårreisende å selge noe sånt for 2000. "God" gammel kvakksalver og sjarlatan han der. 

I dag fløy han i strupen på Norsk presse igjen også. Han klarer bare ikke å holde munnen sin. Hoffnarrer var vel noe monarkier sluttet med etter middelalderen. Men han minner veldig om en. "Trollmannen" som lager drama og får følelsesutbrudd. 

Forskjellen er vel at Durek ikke spiller skuespill og finnes ikke satirisk. 

Er så lei den fyren. 

  • Liker 15
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ramona1970

Her kan man forresten se veldig tydelig noe som ser ut som initialene hans i "spirit optimizeren" når man ser den sammen med signaturen hans. Snu den en halv gang mot høyre for S-en, og en halv gang til for å se D-en. Jeg regner med det skal være "S.O." for "spirit optimizer", men det er jo ikke slik det ser ut: 
https://www.instagram.com/p/Cj8fmc0I6UU/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg liker ikke å kritisere velmenende spirituelle. Men han her er ikke velmenende, han er narsissist. Han lyver så det renner, for at det skal passe inn i historien. 
2019: ‘Jeg sjekket om hun hadde en dyr klokke, vil ikke omgås sånne»(med dyre vaner?) nå; hun fikk en ring verdt mer enn de fleste klokker

.2019; turne med prinsessen og sjaman, tagger prinsessens insta, er i ‘alle’ blader verden over. Er på nyheter, realityshow, talkshow, har skrytt av sin tilhørighet til en prinsesse som ikke fantes.., og regelmessig tagget skuespillere han har blitt avbildet med. nå; ingen bryr seg om at hun er prinsesse…

Når man er forelsket så ser man selvfølgelig ikke dette, deretter blir man hjernevasket.. SD bruker alle skitne triks, fordekt som ekte kjærlighet. Exen hans har jo sagt litt om dette.. han ble selv ‘forhekset’ av Durek. 
Men jeg regner med at de rundt M ser dette. Vanskelig tema; de er glad i henne og hun er glad i D.. Men denne historien hadde nok ikke vært virkelighet om ikke hun hadde vært prinsesse (ja, for da hadde ingen giddet å lese om den, og ingen medier hadde giddet skrive…)

  • Liker 24
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene skrev (11 minutter siden):

Jeg driter i hva han sier. Han elsker sin dame. Hvorfor bry seg. 

Bry seg fordi andre kanskje IKKE driter i hva han sier? Det finnes mange sårbare grupper der ute, som sjamanen (og andre kvakksalvere) gjerne vil vri noen tusenlapper ut av - ved å selge plastsøppel og "håp". Viktig å snakke høyt og masse om kvakksalveri som blir "renvasket" ved å kunne vifte med tilknytning til de kongelige. Mange eldre har enorm tillit og tiltro til de kongelige, og når de går "god" for han, så ja.. Fort gjort å bruke pensjonen på en "Spirit Optimizer" da. 

Sånt sprøyt som han der holder på med må ikke ties ihjel, det må snakkes ihjel. Opplysning er viktig. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humas skrev (38 minutter siden):

Jeg liker ikke å kritisere velmenende spirituelle. Men han her er ikke velmenende, han er narsissist. Han lyver så det renner, for at det skal passe inn i historien. 
2019: ‘Jeg sjekket om hun hadde en dyr klokke, vil ikke omgås sånne»(med dyre vaner?) nå; hun fikk en ring verdt mer enn de fleste klokker

.2019; turne med prinsessen og sjaman, tagger prinsessens insta, er i ‘alle’ blader verden over. Er på nyheter, realityshow, talkshow, har skrytt av sin tilhørighet til en prinsesse som ikke fantes.., og regelmessig tagget skuespillere han har blitt avbildet med. nå; ingen bryr seg om at hun er prinsesse…

Når man er forelsket så ser man selvfølgelig ikke dette, deretter blir man hjernevasket.. SD bruker alle skitne triks, fordekt som ekte kjærlighet. Exen hans har jo sagt litt om dette.. han ble selv ‘forhekset’ av Durek. 
Men jeg regner med at de rundt M ser dette. Vanskelig tema; de er glad i henne og hun er glad i D.. Men denne historien hadde nok ikke vært virkelighet om ikke hun hadde vært prinsesse (ja, for da hadde ingen giddet å lese om den, og ingen medier hadde giddet skrive…)

Nettopp, han har nådd ut til svært mange pga all pr han har fått FORDI han er sammen med ML. Han har vel hatt en ganske anselig fanskare (tribe som han kaller det) i USA, men her i Norge og i Europa var han ukjent. 

Hadde han ikke vært forlovet med prinsessen, så hadde han bare vært nok en litt artig fyr på alternativmessen. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...