oss-to Skrevet 1. februar #13761 Del Skrevet 1. februar oss-to skrev (2 minutter siden): 🙌 I tillegg meiner eg dialog til folket er viktig. I den urolige verden vi lever i, kan ikkje ha eit kongehus som blir taust kvar gang det blir vanskelig. 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BuffaloDuck Skrevet 1. februar #13762 Del Skrevet 1. februar oss-to skrev (58 minutter siden): I tillegg meiner eg dialog til folket er viktig. I den urolige verden vi lever i, kan ikkje ha eit kongehus som blir taust kvar gang det blir vanskelig. Enig. Synes det er så flaut hvordan i de to største sakene rundt Kongehuset i fjor har de bare henvist til prinsessens manager eller stesønnens/barnebarnets advokat. Å være pressekontakt på slottet virker jo som verdens enkleste jobb. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JessicaL Skrevet 2. februar #13763 Del Skrevet 2. februar Isild skrev (På 1.2.2025 den 14.59): Jeg tror ML og DV er ganske like når det gjelder mye. De er maktsyke, pengesyke og de tror de er over andre mennesker. De tror på hver sine måte at de har direktekontakt med "oven", "Gud" eller hva man ønsker å kalle det. De er begge ansvarsfraskrivende og manipulerende. De respekterer ikke avtaler og de går i strupen på alt de ikke liker av kritikk og andres meninger. De ser ingen grunn til å noengang gå i seg selv, de går rett i synet på alle andre. Svært lite sjarmerende. Faktisk så fremstår det både ukontrollert og litt "hysterisk". Egentlig så tror jeg ikke de selv tror på at de er hverken fra Egypt, har evner eller er medium osv, - men de er gode på å få NOEN til å tro på det - derav likhetstrekkene med sektledere - som vi har vært innom før i tråden. Det forundrer meg ingenting om de en vakker dag starter et senter (*sekt) av noe slag. Hvor man med glede kan få gi bort alt man eier og har til "fellesskap" - og sitte i ring rundt faraoen og fruen og bade i "kjærlighet". Det jeg tror de ikke er like på, er at ML helt tydelig er fullstendig vekk i Durek, helt blåst vekk faktisk. Han derimot, tror jeg mest ser nytteverdien av en prinsesse. Det ville jo ikke blitt noe av hans våte drøm "The princess and the shaman" uten en vassekte prinsesse. Enig i mye av det du skriver, men ML tror faktisk at hun har de evnene hun sier at hun har. Om hun lider av vrangforestillinger eller har overnaturlige evner kan diskuteres, men for henne er dette virkeligheten. Hun tror også at DV har de evnene han påstår at han har (og alt annet sprøyt han kommer med). Han derimot tror jeg er 100% bedrager og bare utnytter henne. Hadde hun ikke vært prinsesse hadde han aldri giddet å si hei til henne engang. 23 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet mandag kl 05:51 #13764 Del Skrevet mandag kl 05:51 JessicaL skrev (14 timer siden): Enig i mye av det du skriver, men ML tror faktisk at hun har de evnene hun sier at hun har. Om hun lider av vrangforestillinger eller har overnaturlige evner kan diskuteres, men for henne er dette virkeligheten. Hun tror også at DV har de evnene han påstår at han har (og alt annet sprøyt han kommer med). Han derimot tror jeg er 100% bedrager og bare utnytter henne. Hadde hun ikke vært prinsesse hadde han aldri giddet å si hei til henne engang. Du har nok rett i det, HUN tror 100%, han derimot.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet tirsdag kl 16:29 #13765 Del Skrevet tirsdag kl 16:29 (endret) Sår tvil om Märthas forklaring Dette tenker jeg også: "– Dersom hun virkelig hadde ønsket å holde seg avtalen fra 2022, burde hun være nådeløs og nekte både serieskaper og Netflix å bruke prinsessetittelen, sier han til TV 2 Han sier at Netflix kan ha fått inntrykk av at det var akseptabelt å bruke tittelen. – Det er lite sannsynlig at en stor aktør som Netflix ville brukt tittelen uten en viss form for dialog eller aksept fra prinsessen, sier Blindheim. Endret tirsdag kl 16:30 av PusheenPusheen 18 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet tirsdag kl 16:32 #13766 Del Skrevet tirsdag kl 16:32 PusheenPusheen skrev (2 minutter siden): Sår tvil om Märthas forklaring Dette tenker jeg også: "– Dersom hun virkelig hadde ønsket å holde seg avtalen fra 2022, burde hun være nådeløs og nekte både serieskaper og Netflix å bruke prinsessetittelen, sier han til TV 2 Han sier at Netflix kan ha fått inntrykk av at det var akseptabelt å bruke tittelen. – Det er lite sannsynlig at en stor aktør som Netflix ville brukt tittelen uten en viss form for dialog eller aksept fra prinsessen, sier Blindheim. Helt enig! Hvis ML hadde brydd seg om avtalen, hadde det ikke vært noen som helst tvil, og Netflix hadde ikke gjort det. Men ML har selvsagt brukt tittelen for å selge seg inn til Netflix. Siden det er det eneste interessante med henne. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet tirsdag kl 16:36 #13767 Del Skrevet tirsdag kl 16:36 PusheenPusheen skrev (6 minutter siden): Sår tvil om Märthas forklaring "– Dersom hun virkelig hadde ønsket å holde seg avtalen fra 2022, burde hun være nådeløs og nekte både serieskaper og Netflix å bruke prinsessetittelen, sier han til TV 2 Han sier at Netflix kan ha fått inntrykk av at det var akseptabelt å bruke tittelen. – Det er lite sannsynlig at en stor aktør som Netflix ville brukt tittelen uten en viss form for dialog eller aksept fra prinsessen, sier Blindheim. Eller fra Durek. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet tirsdag kl 16:37 #13768 Del Skrevet tirsdag kl 16:37 Mmmwhatever skrev (3 minutter siden): Helt enig! Hvis ML hadde brydd seg om avtalen, hadde det ikke vært noen som helst tvil, og Netflix hadde ikke gjort det. Men ML har selvsagt brukt tittelen for å selge seg inn til Netflix. Siden det er det eneste interessante med henne. Ikke sant. Synes jo det sier seg selv, ellers hadde det vært klinkende klart for Netflix at prinsessetittelen ikke skulle brukes. Lurer mer og mer på om ML og DV er så langt inn i sin egen manipuleringsboble, at de glemmer at folk har evne til å tenke selv, og dermed avslører dem. Gang på gang. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnAngel Skrevet tirsdag kl 17:21 #13769 Del Skrevet tirsdag kl 17:21 PusheenPusheen skrev (40 minutter siden): Ikke sant. Synes jo det sier seg selv, ellers hadde det vært klinkende klart for Netflix at prinsessetittelen ikke skulle brukes. Lurer mer og mer på om ML og DV er så langt inn i sin egen manipuleringsboble, at de glemmer at folk har evne til å tenke selv, og dermed avslører dem. Gang på gang. Neida, de glemmer det ikke. De vet jo at nordmenn er underutviklede rasister som ikke forstår seg på noe særlig, så de kan si og gjøre hva som helst for nordmenn er nå uansett bare ute etter dem. Kunnskapsløse som vi er. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet tirsdag kl 17:25 #13770 Del Skrevet tirsdag kl 17:25 AnAngel skrev (3 minutter siden): Neida, de glemmer det ikke. De vet jo at nordmenn er underutviklede rasister som ikke forstår seg på noe særlig, så de kan si og gjøre hva som helst for nordmenn er nå uansett bare ute etter dem. Kunnskapsløse som vi er. Sant, det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet tirsdag kl 17:38 #13771 Del Skrevet tirsdag kl 17:38 AnAngel skrev (11 minutter siden): Neida, de glemmer det ikke. De vet jo at nordmenn er underutviklede rasister som ikke forstår seg på noe særlig, så de kan si og gjøre hva som helst for nordmenn er nå uansett bare ute etter dem. Kunnskapsløse som vi er. Og de vet også at hverken kongen eller kronprinsen tar tak i avtalebruddene. ML og Durek kan dermed bare herje fritt. Jeg har mine tanker om at det muligens er Durek som er spesiellt opptatt av å bruke tittelen. "Prinsessen og Sjamanen" er jo noe som kan fange folks interesse. "Den selvutnevnte sjamanen og Märtha fra Lommedalen" klinger ikke like bra. Tror ikke det siste er noe Netflix ser for seg at er interessant på noen måte heller. Det er jo den royale referansen her som gjør dette salgbart. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet tirsdag kl 17:46 #13772 Del Skrevet tirsdag kl 17:46 Isild skrev (3 minutter siden): Og de vet også at hverken kongen eller kronprinsen tar tak i avtalebruddene. ML og Durek kan dermed bare herje fritt. Jeg har mine tanker om at det muligens er Durek som er spesiellt opptatt av å bruke tittelen. "Prinsessen og Sjamanen" er jo noe som kan fange folks interesse. "Den selvutnevnte sjamanen og Märtha fra Lommedalen" klinger ikke like bra. Tror ikke det siste er noe Netflix ser for seg at er interessant på noen måte heller. Det er jo den royale referansen her som gjør dette salgbart. Tenker de begge ville bruke prinsessetittelen ellers hadde de ikke fått noen doku på Netflix. Det passer DV helt utmerket også til senere, når de ikke er godt lenger. Da kan han mele dette i alle vinkler han får til. Tro meg, DV kommer ikke til å gå stille i dørene den dage forholdet er over. Det vi har sett hittil vil være peanuts i forhold. Som du skriver så er det den royale referansen som er salgbar. Som en annen skriver så er den royale delen det som er interessant med hele ML, ikke Märtha fra Lommedalen. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet tirsdag kl 18:13 #13773 Del Skrevet tirsdag kl 18:13 Eva-Lena skrev (20 minutter siden): Tenker de begge ville bruke prinsessetittelen ellers hadde de ikke fått noen doku på Netflix. Det passer DV helt utmerket også til senere, når de ikke er godt lenger. Da kan han mele dette i alle vinkler han får til. Tro meg, DV kommer ikke til å gå stille i dørene den dage forholdet er over. Det vi har sett hittil vil være peanuts i forhold. Som du skriver så er det den royale referansen som er salgbar. Som en annen skriver så er den royale delen det som er interessant med hele ML, ikke Märtha fra Lommedalen. Ja hvordan skal de egentlig markedsføre denne dokumentaren uten å bruke at hun er prinsesse? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymBbruker Skrevet tirsdag kl 18:28 #13774 Del Skrevet tirsdag kl 18:28 Sjamanen og EngleMärtha Sjamanen og Héstehviskeren Sjamanen og The Businesswoman Formerly Known as Princess Märtha Louise ❤️ 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alin Skrevet tirsdag kl 19:11 #13775 Del Skrevet tirsdag kl 19:11 anonymBbruker skrev (42 minutter siden): Sjamanen og EngleMärtha Sjamanen og Héstehviskeren Sjamanen og The Businesswoman Formerly Known as Princess Märtha Louise ❤️ Hva med «Fysioterapeuten og han som trodde han var en sjaman»? 🙃 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet tirsdag kl 19:19 #13776 Del Skrevet tirsdag kl 19:19 Alin skrev (7 minutter siden): Hva med «Fysioterapeuten og han som trodde han var en sjaman»? 🙃 Fengende! 😄 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet tirsdag kl 19:22 #13777 Del Skrevet tirsdag kl 19:22 (endret) Eva-Lena skrev (1 time siden): Tenker de begge ville bruke prinsessetittelen ellers hadde de ikke fått noen doku på Netflix. Det passer DV helt utmerket også til senere, når de ikke er godt lenger. Da kan han mele dette i alle vinkler han får til. Tro meg, DV kommer ikke til å gå stille i dørene den dage forholdet er over. Det vi har sett hittil vil være peanuts i forhold. Som du skriver så er det den royale referansen som er salgbar. Som en annen skriver så er den royale delen det som er interessant med hele ML, ikke Märtha fra Lommedalen. Når bruddet er er faktum vil skjelettene komme rasende ut av skapet. Alle kongelige i Europa som har møtt ham bør være svært bekymret over det. Han kan helt fint oppkonstruere en alternativ virkelighet, komme med historier det er umulig å avkrefte. Hvor mange kongelige tror dere han vil si (påstå) er rasister, homofobe ++? Endret tirsdag kl 19:33 av Mmmwhatever 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet tirsdag kl 19:23 #13778 Del Skrevet tirsdag kl 19:23 Alin skrev (11 minutter siden): Hva med «Fysioterapeuten og han som trodde han var en sjaman»? 🙃 Dette blir nok en kassasuksess for Netflix 🤣 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luxifine Skrevet tirsdag kl 19:26 #13779 Del Skrevet tirsdag kl 19:26 Hva med noe ala: "Når engler og sjamenn møtes" eller "touched" (den siste der fikk meg til å le høyt) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet tirsdag kl 19:41 #13780 Del Skrevet tirsdag kl 19:41 Mmmwhatever skrev (17 minutter siden): Når bruddet er er faktum vil skjelettene komme rasende ut av skapet. Alle kongelige i Europa som har møtt ham bør være svært bekymret over det. Han kan helt fint oppkonstruere en alternativ virkelighet, komme med historier det er umulig å avkrefte. Hvor mange kongelige tror dere han vil si (påstå) er rasister, homofobe ++? Er vel hele røkla av kongelige hele verden rundt som er rasister, homofobe og alt annet han får gulpet ut av seg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå