PusheenPusheen Skrevet 30. januar #13721 Del Skrevet 30. januar Isild skrev (14 minutter siden): Er så lei av at han fortsatt forsøker å manipulere det til at spørsmålene og kritikken han har fått handler om at han er sjaman, og at han er svart. Ikke er vi veldig mange som tror på svart magi heller, så det tviler jeg på at mange har vært redd for at han skal lure prinsessen med. Han forsøker å fordumme oss hele tiden. Det i seg selv begynner å bli sterkt provoserende. Vi har stor åpenhet for at de som vil kan dyrke det alternative her i landet, og vi har ikke store problemer med hverken svart, brun, blå, rød, rosa eller grønn. Vi er derimot store problemer med å akseptere at kongehuset vårt er til salgs, og vi liker ikke at noen forsøker å tjene store penger på det vi kaller kvakksalveri - og vi liker ikke å bli kalt rasister når vi stiller spørsmål til dette heller. Videre liker vi ikke at de forsøker å true folk til taushet. Det er vel ikke typisk Norsk å være imot lureri, kvakksalveri og trusler heller egentlig. Jeg tror det gjelder de aller fleste. Skulle så inderlig gjerne ønske at de to blir "yesterdays news" etterhvert. Det er slitsomt å se dem. Men nå kommer jo denne filmen de har laget. Hører de kaller det dokumentar, men det er jo ikke det - det hele er et iscenesatt, fake, påstander og uimotsagt vissvass. Så da blir det ny uker på forsidene. De jobber så iherdig for å ikke bli likt her hjemme. Han er virkelig så blind for andre vinklinger enn de han selv har kokt sammen i sitt eget hode, at det begynner å bli direkte kjedelig. Det må være innmari slitsomt å gå rundt og tro at alle bryr seg så mye om hudfargen hans hele tiden. Det han oppnår, er jo at folk til slutt begynner å bry seg om det. Fordi han ikke klarer å holde kjeft om det. Har han tenkt over at en del av kritikerne hans ikke nødvendigvis er hvite heller? Jeg bevitnet ham kjefte på noen på en tiktok-live, ba dem slutte å late som de visste hva rasisme var siden de var hvit. Vedkommende sa at rasismen her absolutt ikke var slik han fremstilte den, og at han overdrev. Vedkommende var ikke hvit engang. Norsk ja, hvit? Nei. Skal han liksom ha enerett på rasismeopplevelser her til lands? 17 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keops Skrevet 30. januar #13722 Del Skrevet 30. januar Må si at jeg lo litt da jeg så overskriften i Vg om at Durek ikke har sett for seg å slå seg til ro med en kvinne. Nei, de færreste homofile menn ser for seg at de skal det. Unntakene er de som er så grådige på titler og omtale at de velger å overse egen legning. Durek hevder han er "soul sexual" angivelig er han "vilt forelsket" i sjelen til Märtha. Når de agerer sammen i media ser det for meg ut som han misliker henne/kjeder seg i hennes selskap. Håper Netflix lager en dokumentar som viser vanviddet i det de holder på med. 30 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 30. januar #13723 Del Skrevet 30. januar keops skrev (3 minutter siden): Når de agerer sammen i media ser det for meg ut som han misliker henne/kjeder seg i hennes selskap. Håper Netflix lager en dokumentar som viser vanviddet i det de holder på med. Det er akkurat sånn det ser ut. 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 30. januar #13724 Del Skrevet 30. januar Isild skrev (8 minutter siden): Har tenkt akkurat det samme som deg. Kong Olav sa nei til at Harald skulle gifte seg med en borgerlig jente i mange mange år. Til slutt måtte han, da Harald ville si fra seg tronen dersom han ikke fikk gifte seg med Sonja. Jeg tror Olav var vel vitende at så fort han åpnet for å gifte seg med "hvem man vil" så kan det fort skli ut i vanskelige retninger. Og det ser vi jo nå. For Harald kan jo bare ikke blande seg i forholdene til barna sine, nettopp fordi det var han som sparket opp den døra. Jeg tror kanskje det at H og S måtte kjempe for sin kjærlighet har spilt inn. Men utover det at S og DV begge var (for DVs side, fremdeles er) borgerlig, så finnes det ingen likhetstrekk i historiene. H og S kjempet for sin kjærlighet i mange år. I disse årene oppførte S seg, forsøkte ikke å utnytte Kongehuset, forsøkte ikke å tjene penger for seg selv, sin familie og hele sitt private nettverk og bedriftsnettverk rundt henne. Ikke kom hun men farlige råd i offentlighete, ikke kom hun med en rekke løgner om seg selv og egen bakgrunn, ikke var hun en dømt kriminell, ikke hadde hun en voldelig historie. ML og DV ble sammen i 2018, offentliggjorde det i 2019, forlovet seg i 2022. Allerede i 2019 var det veldig tydelig at Durek Verrett gjorde alt dette som Sonja aldri gjorde. I 2022, da ML og DV forlovet seg, så var det blitt overtydelig at både DV og ML hadde begynt å utnytte Kongehuset og MLs tittel bevisst og systematisk for egen kommersielle vinning. Og DVs uttalelser og råd og løgner var blitt mer ekstreme. Det vil si at allerede ved forlovelsen så burde Kong Harald gitt tydelige signaler om at de må gjerne gifte seg om de ønsker det, men at han som Konge ikke kunne akseptere et ekteskap. De forsøkte jo å gjøre en avtale i 2022 - i hvert fall ble det gitt inntrykk av det utad - om at ML og DV ikke lenger kunne fortsette som de hadde gjort, men allerede før året var omme hadde de begge to vist at de ga fullstendig f... i avtalen de tilsynelatende hadde inngått med Kongehuset. Bryllupet stod ikke før august 2024, og i hele 2023 og 2024 ble både ML og DV bare verre og verre, hvor kynismen ble mer og mer tydelig, hvor de forsøkte å hindre norske mediers ytringsfrihet, valgte å bryte norsk alkohollov og løgner rundt dette, konstante brudd på markedsføringsloven og avtalen med Kongehuset. Det fantes absolutt INGEN grunn til at landets Konge skulle gi et offisielt samtykke til dette ekteskapet! Tvert imot hadde ML og DV selv gitt Kongen ALLE grunner til å IKKE gi et slikt offisielt samtykke til ekteskapet! Så selv med H og S sin egen historie var det ALLE grunner for å ikke gi et offisielt samtykke til ekteskapet! Et annet poeng er at den gang kronprins Harald var eneste tronarving. ML er nummer fire, det er tre foran henne i arverekken, og hun har i tillegg tre barn født i hennes tidligere ekteskap. For arverekken var det ikke nødvendig å beholde ML i den, slik det var nødvendig å beholde H den gangen. Og ikke minst, H og S brukte alle årene før ekteskap til å vise seg verdige tilliten. Prinsesse Märtha Louise og Durek Verrett har brukt alle årene for å bevise at de ikke er noen tillit verdig når det kommer til kongelige privilegier, og at de derfor også bør fratas disse siden de velger å utnytte dem så rått som de har gjort og fortsetter å gjøre. Det norske Kongehuset er ikke til salgs. Det ble gitt bort til en Hollywood-sjarlatan og prinsesse Vil-ikke, hele hans familie, venner og begges kommersielle nettverk i USA og Norge. 14 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 30. januar #13725 Del Skrevet 30. januar Eva-Lena skrev (1 time siden): Jeg trur kongeparet har resignert pga både helse og alder. De kjenner vel dette paret såpass godt at de ikke orker eviglange diskusjoner og i verste tilfellet at ML bryter kontakten med de den siste tiden de har. Når kongeparet har vandret, så kommer det heller ikke til å skje noe. Krompen er en tøffel og er neppe egnet til å ta tak i alt problemet ML og DV klarer å skape. Innen Ingrid Alexandra inntar tronen, så er vel mest sannsynlig dette omstridte paret skilt for lengst eller såpass gamle at de kanskje ikke orker mere hyss selv. Godt oppsummert! 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 30. januar #13726 Del Skrevet 30. januar PusheenPusheen skrev (1 time siden): Hadde ikke sett for seg å slå seg til ro med en kvinne. Nei, det har jeg problemer med å tro på at kommer til å funke. Selv nå, etter bryllupet. Og, here we go again: "– Pressen liker meg ikke, sier han og mener at han blir fremstilt som en svindler som har kommet for «å ta prinsessen ved hjelp av svart magi». – Fordi de ikke vil ha en sjaman som er svart og bifil til å gifte seg med prinsessen deres. Folk har vanskelig for å fordøye at denne fantastiske kvinnen, som tilfeldigvis er en prinsesse i denne verden, valgte meg." Ja, det er det vanlige… Buhu, jeg er offeret, pressen og nordmenn er rasister og hater biseksuelle. Right. Din egen atferd har vel kanskje betydning her, men det ignorerer han fullstendig… Noen nevnte at Durek alltid ser ut til å kjede seg når ML snakker, det er jeg helt enig i. Det jeg hele tiden har reagert på, er at han liksom er så tom i blikket. Det har jeg reagert på fra dag 1, før han begynte å tulle for alvor, så det var før jeg visste om alt han mener og har gjort, slik at inntrykket mitt var ikke farget av det. Jeg har bare sett dette litt tomme og sløve inntrykket hos noen én gang tidligere - hos en kollega som rett og slett ikke er god på en flekk (narcissist, eller verre). Om DV er det også skal jeg ikke si, men det er jo ikke sikkert det er en tilfeldighet… 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 30. januar #13727 Del Skrevet 30. januar Isild skrev (38 minutter siden): Har tenkt akkurat det samme som deg. Kong Olav sa nei til at Harald skulle gifte seg med en borgerlig jente i mange mange år. Til slutt måtte han, da Harald ville si fra seg tronen dersom han ikke fikk gifte seg med Sonja. Jeg tror Olav var vel vitende at så fort han åpnet for å gifte seg med "hvem man vil" så kan det fort skli ut i vanskelige retninger. Og det ser vi jo nå. For Harald kan jo bare ikke blande seg i forholdene til barna sine, nettopp fordi det var han som sparket opp den døra. Nå var vel Olav kanskje ikke den enkleste faren eller svigerfaren å ha, og til Haralds forsvar må vi jo si at det har fungert veldig bra med Sonja. Og de kongelige må faktisk få velge partner selv. Det er helt urimelig at de kun skal få «velge» blant sine innavlede slektninger fra ymse europeiske kongehus. Det kan gå fullstendig galt, det har historien vist oss før også. Men det er jo et steg derfra til å gifte seg med et reptil fra det ytre rom. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 30. januar #13728 Del Skrevet 30. januar PusheenPusheen skrev (1 time siden): Hadde ikke sett for seg å slå seg til ro med en kvinne. Nei, det har jeg problemer med å tro på at kommer til å funke. Selv nå, etter bryllupet. Og, here we go again: "– Pressen liker meg ikke, sier han og mener at han blir fremstilt som en svindler som har kommet for «å ta prinsessen ved hjelp av svart magi». – Fordi de ikke vil ha en sjaman som er svart og bifil til å gifte seg med prinsessen deres. Folk har vanskelig for å fordøye at denne fantastiske kvinnen, som tilfeldigvis er en prinsesse i denne verden, valgte meg." Fra din link: https://www.vg.no/rampelys/i/EyXov5/durek-om-martha-i-netflix-serien-hun-forelsket-seg-i-meg-foerst?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR1lGH2ky2CABvDx61VDqHgdMq98CZ79dJwHcFQ9MQVqpDLYrtt2mpp2ce0_aem_HcO8OCMucRPbwT9BKy3noA Virker som om han jobber for å distansere seg og henne enda mer fra hennes familie: "Durek snakker også om at det har vært «en læringskurve» å bli medlem av kongefamilien. Han peker på at alt er «veldig kontrollert» og nevner som eksempel at man ikke «sitter og slenger» i en stol. Han sier også at «samtalene ikke er nyanserte i det hele tatt. De er veldig flate»." Før har han skrytt veldig av hvor interessante samtaler han har med Kongen (og familien), hvor dype samtaler de har hatt med ham. Selvfølgelig, han har som regel beskrevet det som at Kongen lytter på ham... Nå sier han altså at kongefamilien bare har flate, unyanserte samtaler. Noe sier meg at han ikke er like populær og "morsom" i familien lenger...? Jeg tror ikke DV forstår hvor mye han også avslører seg med den neste kommentaren: "Jeg er en amerikansk gutt i en verden jeg aldri har vært i før. Skal jeg si «Deres Majestet» eller «Deres Høyhet» – eller bla bla bla? Den dag i dag kan jeg fortsatt ikke reglene." På seks år har han altså ikke greid å lære seg forskjell på hvem som er Konge og Dronning (majesteter) og andre kongelige. Når han ikke har lært seg dette på seks år, da går det ikke på manglende evne til å lære, men manglende vilje til å lære dette og følge de reglene som gjelder i MLs familie og tradisjonene og pliktene rundt dette. Dette er åpen forakt mot Kongehuset, etter min mening. Han sier rett frem at han ikke gidder tilpasse seg. Temmelig arrogant også. Ikke overraskende var DV giret på ideen om en Netflix-serie fra første øyeblikk. ML var det ikke, og måtte overtales over tid. Dette går rett inn i samme bilde av manipulasjon som har preget det de har gjort hele tiden. 27 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 30. januar #13729 Del Skrevet 30. januar DV og MLs virkelige farger viser seg enda en gang: https://www.seher.no/kongelig/nytt-brudd-pa-avtalen-med-kongen/82599168 ML var på København Fashion Week for å promotere H-merket, som hun også har umerket reklame for på egen IG-konto konstant, også i denne forbindelsen. I denne sammenhengen presenterte Netflix kommende års program, inkl. serien om ML og DVs - som ble presentert under tittelen "Princess and Shaman". Ikke overraskende er det DV som skal være hovedfokuset, hvordan det har vært for ham å være sammen med en prinsesse. Så fikk DV sin kjøpte hovedrolle likevel... Så viser det seg at etter at Netflix først presenterte serien med denne tittelen kl 15 i dag, så er det allerede "tilbakevist" med at serien fremdeles ikke har fått noe navn. Jeg lurer på når Kongen og Kronprinsen skal våkne? Før eller etter de har sittet i ro og se monarkiet falle? I september 2024 sa Kronprinsen: "- Jeg har sagt at vi skal ha en samtale om det. Og det har vi også tenkt å gjøre, men det kommer nok til å ta noe tid, sa kronprinsen." Hvor lang tid? Slik det ser ut nå så gis det inntrykk av at både Kongen og Kronprinsen velger å se mellom fingrene med dette inntil ML og DV har etablert DVs patenterte varemerke "The Princess and the shaman". I "Året med Kongefamilien" på Nrk sa Kong Harald at de har samtaler med ML og DV ang. bruk av hennes tittel i kommersielle sammenhenger: "- Ja, det har vi en løpende dialog om nå. Prøver å forklare dem hva vi mener om den saken, så får vi se." I 2019 prøvde Kongehuset å forklare ML hva de mente om saken. Selv om de liksom inngikk en avtale så viste ML og DV hele tiden etterpå at de ga fullstendig f... i den påståtte avtalen. I 2022 forsøkte Kongehuset igjen å forklare både ML og DV hva de mente om saken. Tilsynelatende inngikk de så en avtale med både ML og DV. Som ML og DV har svart på med å gi mange ganger mer f... i enn MLs avtale fra 2019. I 2024 uttaler så altså Kongen at de har en løpende dialog om dette nå, og at de fortsatt vil prøve å forklare ML og DV hva Kongehuset mener om saken. Men med Kongens "så får vi se", så er det ingenting som tyder på noen endring. Uansett gjenstår det faktum at Kongehuset i prinsipp har valgt å godta at prinsesse Märtha Louise og hennes kjæreste, forlovede og nå ektemann fortsetter på syvende året å utnytte Kongehuset og hennes tittel i stadig verre grad. Om dette ikke var så alvorlig, så kunne det vært latterlig. Kongehuset er redusert til marionetter som i hovedsak styres av Durek Verret, som styrer sammen med ML. De andre er redusert til marionettdukker. 24 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 30. januar #13730 Del Skrevet 30. januar Mmmwhatever skrev (14 minutter siden): Nå var vel Olav kanskje ikke den enkleste faren eller svigerfaren å ha, og til Haralds forsvar må vi jo si at det har fungert veldig bra med Sonja. Og de kongelige må faktisk få velge partner selv. Det er helt urimelig at de kun skal få «velge» blant sine innavlede slektninger fra ymse europeiske kongehus. Det kan gå fullstendig galt, det har historien vist oss før også. Men det er jo et steg derfra til å gifte seg med et reptil fra det ytre rom. Jeg mente ikke å sammenligne DV og Sonja. Uff og grøss. Sonja har vært og er en super og verdig dronning. DV er en spesiellt vanskelig person. Det er et sammensatt tema dette med at de kongelige skal gifte seg med ikke-kongelige syns jeg. Men jeg personlig er også av den oppfatningen at monarki er en middeladertradisjon som ikke fungerer - nettopp fordi institusjonen krever at menneskene i rollene er høyheter. "Høyheter" er helt avleggs spør man meg. Stakkars folk som blir født inn i det der. Jeg syns alle mennesker skal få gifte seg med absolutt hvem de vil, men fungerer det egentlig i et kongehus? Og hvor skal grensene gå? Vi vet at det var greit med Sonja, men vi syns ikke det er greit med Durek. Vi ble etterhvert glad i Ari, men nå syns vi det er bare problemer med MM sin kombirolle som kronprinsesse og mor til en voldssiktet rusmisbruker. Hvem skal sette kriteriene? 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 30. januar #13731 Del Skrevet 30. januar Isild skrev (1 time siden): Vi har stor åpenhet for at de som vil kan dyrke det alternative her i landet Egentlig ikke. Man trenger ikke gå lenger enn til spiritualitetsforumet her på forumet for å se hvilken åpenhet det er, det er latterliggjørende kommentarer der hver dag. Og Märtha fikk utrolig mye tyn i pressen når hun begynte med alternative ting, merkelig at det er glemt. Gro Helen Tørum og Elisabeth Gimsøy bor også begge i utlandet, og begge har uttrykt at det er delvis for å komme unna de norske holdningene. Winger har også fått gjennomgå, men han har blitt. Snåsamannen fikk også mye dritt til tross for at han ikke en gang tok betalt. Og når man er på kritikernes side ser man det naturlig nok ikke, så ikke si som kritiker at holdningen er helt kul altså, for det er den ikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missDoris Skrevet 30. januar #13732 Del Skrevet 30. januar Isild skrev (1 time siden): Jeg mente ikke å sammenligne DV og Sonja. Uff og grøss. Sonja har vært og er en super og verdig dronning. DV er en spesiellt vanskelig person. Det er et sammensatt tema dette med at de kongelige skal gifte seg med ikke-kongelige syns jeg. Men jeg personlig er også av den oppfatningen at monarki er en middeladertradisjon som ikke fungerer - nettopp fordi institusjonen krever at menneskene i rollene er høyheter. "Høyheter" er helt avleggs spør man meg. Stakkars folk som blir født inn i det der. Jeg syns alle mennesker skal få gifte seg med absolutt hvem de vil, men fungerer det egentlig i et kongehus? Og hvor skal grensene gå? Vi vet at det var greit med Sonja, men vi syns ikke det er greit med Durek. Vi ble etterhvert glad i Ari, men nå syns vi det er bare problemer med MM sin kombirolle som kronprinsesse og mor til en voldssiktet rusmisbruker. Hvem skal sette kriteriene? Jeg tør ikke engang tenke på hva slags avkom kongehuset hadde fått hvis de utelukkende giftet seg innad i storfamilien. Sonja er faktisk en aldri så liten heltinne midt oppe i alt kaoset, 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 30. januar #13733 Del Skrevet 30. januar Maia70 skrev (2 timer siden): Egentlig ikke. Man trenger ikke gå lenger enn til spiritualitetsforumet her på forumet for å se hvilken åpenhet det er, det er latterliggjørende kommentarer der hver dag. Og Märtha fikk utrolig mye tyn i pressen når hun begynte med alternative ting, merkelig at det er glemt. Gro Helen Tørum og Elisabeth Gimsøy bor også begge i utlandet, og begge har uttrykt at det er delvis for å komme unna de norske holdningene. Winger har også fått gjennomgå, men han har blitt. Snåsamannen fikk også mye dritt til tross for at han ikke en gang tok betalt. Og når man er på kritikernes side ser man det naturlig nok ikke, så ikke si som kritiker at holdningen er helt kul altså, for det er den ikke. Jeg har mange venner i alternativmiljøene, og opplever at DE opplever at det er aksept og åpenhet. Men det kan selvsagt være veldig annerledes hvis man er kjendis og alternativ. Vet jo at Tørum fikk så hatten passet etter at hun ble tatt i juks ang kornsirkler (ja, jeg vet at de lurte henne inn i dette, men det var allikevel tøys fra hennes side) Og Winger kom ikke helt godt ut av å sende "standardtekst" ut til klienter som betalte for en personlig reading. Men vanlige mannen i gata som er alternativ har jeg inntrykk av at opplever både nysgjerrighet, åpenhet og respekt. https://www.vg.no/nyheter/i/zaOeb/tv-kjendis-lurt-av-bbc-kornsirkel https://www.tv2.no/nyheter/forbruker/sokte-hjelp-fra-kjendis-healer-sa-kom-sjokket/16039446/ Jeg personlig liker ikke juks rett og slett. Hverken fra ML/DV eller fra de andre nevnte her. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 30. januar #13734 Del Skrevet 30. januar Isild skrev (6 minutter siden): Jeg har mange venner i alternativmiljøene, og opplever at DE opplever at det er aksept og åpenhet. Men det kan selvsagt være veldig annerledes hvis man er kjendis og alternativ. Vet jo at Tørum fikk så hatten passet etter at hun ble tatt i juks ang kornsirkler (ja, jeg vet at de lurte henne inn i dette, men det var allikevel tøys fra hennes side) Og Winger kom ikke helt godt ut av å sende "standardtekst" ut til klienter som betalte for en personlig reading. Men vanlige mannen i gata som er alternativ har jeg inntrykk av at opplever både nysgjerrighet, åpenhet og respekt. https://www.vg.no/nyheter/i/zaOeb/tv-kjendis-lurt-av-bbc-kornsirkel https://www.tv2.no/nyheter/forbruker/sokte-hjelp-fra-kjendis-healer-sa-kom-sjokket/16039446/ Jeg personlig liker ikke juks rett og slett. Hverken fra ML/DV eller fra de andre nevnte her. Du har selv latterliggjort Märtha for at hun "tror hun kommuniserer med engler" her i tråden, og du er ikke den eneste. Og det er det å være kjendis og alternativ og bli filleristet i pressen vi snakker om, ikke den vanlige mannen i gata som snakker med folk i hverdagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 30. januar #13735 Del Skrevet 30. januar Maia70 skrev (7 minutter siden): Du har selv latterliggjort Märtha for at hun "tror hun kommuniserer med engler" her i tråden, og du er ikke den eneste. Og det er det å være kjendis og alternativ og bli filleristet i pressen vi snakker om, ikke den vanlige mannen i gata som snakker med folk i hverdagen. Ok 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet 30. januar #13736 Del Skrevet 30. januar Det slår meg at under all pratet om kjærlighet må ML ha eit raseri og hat i mot egene foreldre. Så til de grader dissrespektere foreldrene kan ikkje om ho var glad i de. 9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 31. januar #13737 Del Skrevet 31. januar (endret) https://www.seher.no/kongelig/nytt-brudd-pa-avtalen-med-kongen/82599168 Får håpe kronprinsen snart får tid ( ) til å ta tak i denne avtalen. Hvis han ikke finner tid til det, så er det nesten bedre at kongehuset går ut og sier at avtalen ikke gjelder, og er ærlige på at den bare var prat. Endret 31. januar av Isild 16 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 31. januar #13738 Del Skrevet 31. januar (endret) Isild skrev (3 timer siden): https://www.seher.no/kongelig/nytt-brudd-pa-avtalen-med-kongen/82599168 Får håpe kronprinsen snart får tid ( ) til å ta tak i denne avtalen. Hvis han ikke finner tid til det, så er det nesten bedre at kongehuset går ut og sier at avtalen ikke gjelder, og er ærlige på at den bare var prat. Skjønner ikke hva som skal ta sånn tid... Er det ikke bare å sette seg ned og finne ut av det? Spesielt siden denne grensen som vissnok er satt, tråkkes over hele tiden. Hadde hun ikke tråkket over den, da hadde det nok ikke vært noe problem at det drøyer. Men hun er jo som en ulydig unge hele tiden, og da virker det slapt at "det kan ta tid"... Og så tror jeg helt seriøst at tittelen var ment å være "prinsessen og sjamanen", og at det ikke var noen glipp. Her skulle de heller be om tilgivelse enn tillatelse, og hvis dokumentaren er såpass uferdig at de egentlig ikke har tittel på plass enda, burde de jo ha skrevet/sagt nettopp det da de viste klippene. Ikke komme i ettertid når de blir konfrontert, og si at den egentlig ikke skal hete det den ble presentert som. Så jeg tror ikke en døyt på Netflix her. Endret 31. januar av PusheenPusheen Korrigering og ordfeil 16 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 31. januar #13739 Del Skrevet 31. januar PusheenPusheen skrev (35 minutter siden): Skjønner ikke hva som skal ta sånn tid... Er det ikke bare å sette seg ned og finne ut av det? Spesielt siden denne grensen som vissnok er satt, tråkkes over hele tiden. Hadde hun ikke tråkket over den, da hadde det nok ikke vært noe problem at det drøyer. Men hun er jo som en ulydig unge hele tiden, og da virker det slapt at "det kan ta tid"... Og så tror jeg helt seriøst at tittelen var ment å være "prinsessen og sjamanen", og at det ikke var noen glipp. Her skulle de heller be om tillatelse enn lov, og hvis dokumentaren er såpass uferdig at de egentlig ikke har tittel på plass enda, burde de jo ha skrevet/sagt nettopp det da de viste klippene. Ikke komme i ettertid når de blir konfrontert, og si at den egentlig ikke skal hete det den ble presentert som. Så jeg tror ikke en døyt på Netflix her. Det virker veldig slapt at dette skal ta tid, helt enig. Det høres ut som det trengs lange og tidkrevende forhandlinger for å få ML/DV til å overhode avtalen. Hvis det er tilfelle, så bør vel tittelen ryke - det er tross alt den som notorisk misbrukes - på tross av en klar avtale. Det burde jo vært løst over en kaffekopp med Pappa? 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 31. januar #13740 Del Skrevet 31. januar Isild skrev (1 minutt siden): Det virker veldig slapt at dette skal ta tid, helt enig. Det høres ut som det trengs lange og tidkrevende forhandlinger for å få ML/DV til å overhode avtalen. Hvis det er tilfelle, så bør vel tittelen ryke - det er tross alt den som notorisk misbrukes - på tross av en klar avtale. Det burde jo vært løst over en kaffekopp med Pappa? Ja, var det ikke det han sa da, det med kaffekoppen? Men det gjelder kanskje kun oss andre 🤭 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå