oss-to Skrevet 28. januar #13681 Del Skrevet 28. januar Maia70 skrev (Akkurat nå): Du hørte på podcasten da den ble gitt ut? For den lå kun ute noen dager, den ble raskt tatt ned. Og ikke et menneske nevnte disse lydene i oktober 2019 når den var ute. Ja, kan ikkje gjengi ordrett. Men eg hadde daua hadde min mann utlevert meg slik. 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 28. januar #13682 Del Skrevet 28. januar oss-to skrev (30 minutter siden): Ja, kan ikkje gjengi ordrett. Men eg hadde daua hadde min mann utlevert meg slik. Her er det jeg hørte, ordrett: "Some times I have sex three-four times a day, and my girlfriend is always like "are you gonna ejaculate" and I'm like "nope. I'm gonna give you as many orgasms as you like (...) and she's like "honey are you sure you are not going to ejaculate?" Og han hermet etter stemmen hennes, men jeg hørte aldri at han snakket om at hun laget lyder under orgasme. Hvis han hadde sagt det er jeg bombesikker på at det hadde blitt nevnt i alle fall her i tråden, men det er kun nevnt nå, fem år etter podcasten kom ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 28. januar #13683 Del Skrevet 28. januar Maia70 skrev (1 time siden): Jeg vet jeg har spurt deg om dette før, men er du helt sikker på at han sa dette? Jeg lette det opp i tråden, og ser at det snakkes om fra side 36 og noen sider utover, og ingen som hørte på podcasten nevner dette. Jeg hørte den også, og jeg hørte ikke dette, jeg hørte kun det de gjenga i artiklene. Jeg hørte det før det ble slettet. Norsk presse viste ML langt mer respekt den gang enn hva DV har gjort disse årene. De unnlot å beskrive detaljene i det intime han la ut, måten DV hermet etter henne osv. Midt nedi denne artikkelen står dette: "Durek brukte aldri Märthas navn, men ifølge Se og Hør skal kong Harald og dronning Sonja ha reagert sterkt på podkastepisoden. Ukebladet skrev at episoden ble fjernet etter «sterkt påtrykk fra flere hold», deriblant Märthas foreldre. – Kjæresten min gjorde en stor feil der, jeg visste ikke om det. Han lærer nå av sine feil, og det kommer ikke til å skje igjen, skrev Märtha om den avslørende sexpraten i en kommentar på Instagram." https://www.tv2.no/underholdning/sjamanens-storste-stormer-en-farlig-mann/16911460/ Det sier noe om hvor ille det var, når det tydelig ble jobbet slik for å få det fjernet. Jeg husket også at ML var rimelig utilpass og stiv da hun kommenterte dette. DV testet henne (og familien), og lærte at han mer eller mindre kan gjøre hva som helst, inkludere ydmyke ML på det groveste, uten at det får følger for ham. Og han har vist i alle årene etter dette at han absolutt ikke har lært, han fortsetter som før å utnytte både hennes familie og hennes unger (som han passer på å nevne minst et par ganger i det siste intervjuet, tross at ML forsøkte å ikke dra inn familien). Han viser ingen respekt hverken for henne eller familien eller Kongehuset. Men hvorfor skulle han - de danser jo alle etter hans, og nå også hennes, pipe... 19 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 28. januar #13684 Del Skrevet 28. januar oss-to skrev (1 time siden): Han blant anna herma lydane ML gjør i senga. Herregud, han er jo helt blåst. Hvem in their right mind synes at det er ok å utlevere folk på den måten. Og ikke bare folk, men den som skal være ens aller nærmeste? Hadde min mann gjort det, hadde han ikke lengre vært min mann. Det sier litt om relasjonen dem imellom når hun valgte å se forbi det der. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 29. januar #13685 Del Skrevet 29. januar PusheenPusheen skrev (9 timer siden): Herregud, han er jo helt blåst. Hvem in their right mind synes at det er ok å utlevere folk på den måten. Og ikke bare folk, men den som skal være ens aller nærmeste? Hadde min mann gjort det, hadde han ikke lengre vært min mann. Det sier litt om relasjonen dem imellom når hun valgte å se forbi det der. Det er en dypt krenkende ting å gjøre, og ihht "normalen" så sier det noe om hans (dis)respekt for henne. Jeg har ikke selv hørt podcasten der han forteller og hermer, men har forstått at det var veldig ugreit. At hun lar det passere er spesiellt. Mistenker mer og mer at de lever på en helt egen frekvens, der også sex og samliv er `utenomjordiske energier og kjærlighet` - kanskje det er derfor de ikke ser på overgrep som overgrep? Det er sikkert sånn at vi små mennesker ikke forstår at det å ha oralsex på klient var en del av healingen. På den planeten de kommer fra så er det helt sikkert vanlig. Her på jorden har vi sikkert "blokkeringer" på det området eller noe sånt. De er helt skrudd. 13 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 29. januar #13686 Del Skrevet 29. januar keops skrev (14 timer siden): "denne type oppslag vil ikke lenger tolereres" ??? Neivel. Foreslår at team Durek slutter å lese aviser heller, som man reder ligger man. Heia Taalesen. Foreslår at de setter seg inn i hva ytringsfrihet betyr i Norge. Og at han flytter tilbake til USA om han vil ha amerikanske tilstander. 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 29. januar #13687 Del Skrevet 29. januar Frisk Frosk skrev (10 timer siden): Jeg hørte det før det ble slettet. Norsk presse viste ML langt mer respekt den gang enn hva DV har gjort disse årene. De unnlot å beskrive detaljene i det intime han la ut, måten DV hermet etter henne osv. Midt nedi denne artikkelen står dette: "Durek brukte aldri Märthas navn, men ifølge Se og Hør skal kong Harald og dronning Sonja ha reagert sterkt på podkastepisoden. Ukebladet skrev at episoden ble fjernet etter «sterkt påtrykk fra flere hold», deriblant Märthas foreldre. – Kjæresten min gjorde en stor feil der, jeg visste ikke om det. Han lærer nå av sine feil, og det kommer ikke til å skje igjen, skrev Märtha om den avslørende sexpraten i en kommentar på Instagram." https://www.tv2.no/underholdning/sjamanens-storste-stormer-en-farlig-mann/16911460/ Det sier noe om hvor ille det var, når det tydelig ble jobbet slik for å få det fjernet. Jeg husket også at ML var rimelig utilpass og stiv da hun kommenterte dette. DV testet henne (og familien), og lærte at han mer eller mindre kan gjøre hva som helst, inkludere ydmyke ML på det groveste, uten at det får følger for ham. Og han har vist i alle årene etter dette at han absolutt ikke har lært, han fortsetter som før å utnytte både hennes familie og hennes unger (som han passer på å nevne minst et par ganger i det siste intervjuet, tross at ML forsøkte å ikke dra inn familien). Han viser ingen respekt hverken for henne eller familien eller Kongehuset. Men hvorfor skulle han - de danser jo alle etter hans, og nå også hennes, pipe... Jeg vet han hermet etter henne, jeg både hørte det og så hva pressen skrev, jeg vet at det er ydmykende og alt det der, det er ikke det jeg argumenterer mot. Han hermet etter stemmen hennes når hun spurte han om han ikke skulle komme, men han hermet ikke etter orgasmelyder. Dette ble også gjengitt i Svensk presse, og snakket om her i tråden, og ingen sa han hermet etter noen orgasmelyder. Norsk presse hadde garantert heller ikke utelatt dette om det faktisk var tilfelle. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 29. januar #13688 Del Skrevet 29. januar PusheenPusheen skrev (10 timer siden): Herregud, han er jo helt blåst. Hvem in their right mind synes at det er ok å utlevere folk på den måten. Og ikke bare folk, men den som skal være ens aller nærmeste? Hadde min mann gjort det, hadde han ikke lengre vært min mann. Det sier litt om relasjonen dem imellom når hun valgte å se forbi det der. Men det er ikke sant, han hermet ikke etter lydene ML lager i senga, han hermet etter stemmen hennes når han påstår at hun sa "aren't you going to ejaculate?". Jeg skrev det faktisk ned mens jeg hørte på det, så det pressen har skrevet om dette er den rette versjonen: https://www.dagbladet.no/kjendis/deler-intime-detaljer-om-sexlivet/71697776 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 29. januar #13689 Del Skrevet 29. januar (endret) Maia70 skrev (18 minutter siden): Men det er ikke sant, han hermet ikke etter lydene ML lager i senga, han hermet etter stemmen hennes når han påstår at hun sa "aren't you going to ejaculate?". Jeg skrev det faktisk ned mens jeg hørte på det, så det pressen har skrevet om dette er den rette versjonen: https://www.dagbladet.no/kjendis/deler-intime-detaljer-om-sexlivet/71697776 Jeg vet ikke, jeg bare registrerer at folk her sier de har hørt det. At det ikke finnes lengre, betyr ikke at det har fantes? Tipper noen i så fall har jobbet for at det skal forsvinne, og da kan det jo ha forsvunnet før du rakk å høre det? Edit: Ser at en misforståelse har blitt rettet opp, og da gjelder ikke mitt svar. Endret 29. januar av PusheenPusheen Tilleggsetning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet 29. januar #13690 Del Skrevet 29. januar Maia70 skrev (6 minutter siden): Jeg vet han hermet etter henne, jeg både hørte det og så hva pressen skrev, jeg vet at det er ydmykende og alt det der, det er ikke det jeg argumenterer mot. Han hermet etter stemmen hennes når hun spurte han om han ikke skulle komme, men han hermet ikke etter orgasmelyder. Dette ble også gjengitt i Svensk presse, og snakket om her i tråden, og ingen sa han hermet etter noen orgasmelyder. Norsk presse hadde garantert heller ikke utelatt dette om det faktisk var tilfelle. Dette er ned på eit detalj nivå som eg ikkje las meg opp på første gang eg svarte. Og må endre svaret mitt til. Han hermet etter stemmen hennes under samleie, ikkje seksuelle lyder som ho evtuelt utfører. Så der tenker eg du har rett. Av nyskjerrighet lurer eg på . Er det ikkje herming når det er snakk om stemme? 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet 29. januar #13691 Del Skrevet 29. januar Maia70 skrev (11 timer siden): Her er det jeg hørte, ordrett: "Some times I have sex three-four times a day, and my girlfriend is always like "are you gonna ejaculate" and I'm like "nope. I'm gonna give you as many orgasms as you like (...) and she's like "honey are you sure you are not going to ejaculate?" Og han hermet etter stemmen hennes, men jeg hørte aldri at han snakket om at hun laget lyder under orgasme. Hvis han hadde sagt det er jeg bombesikker på at det hadde blitt nevnt i alle fall her i tråden, men det er kun nevnt nå, fem år etter podcasten kom ut. Og det er faren . Folk sin husk er sellektiv, tid, prefferanser ++ blir tillagt det vi husker. Om du har 10 personer som hører eit program , over tid vill du få bortimot 10 forskjellige versjonar og alle har sin "sannhet" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missDoris Skrevet 29. januar #13692 Del Skrevet 29. januar Ninaen skrev (2 timer siden): Foreslår at de setter seg inn i hva ytringsfrihet betyr i Norge. Og at han flytter tilbake til USA om han vil ha amerikanske tilstander. De amerikanske tilstandene blir stadig mindre fristende for folk som Durek(lbqt),, men kanskje Donald har lovet ham en kongstittel hvis han melder flytting? Etter å ha annektert Svalbard f.eks? Durek og Ml er representanter for ekstremistiske narsisster og jeg mener de utgjør en fare for monarkiet her hjemme.De har mange følgere blant batikk-fascistene i antivaks/lyskrigsbevegelsen. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keops Skrevet 29. januar #13693 Del Skrevet 29. januar Om Durek har hermet stemme, og gjengitt hva som blir sagt/konversert i forbindelse med opptakt til en av dagens, som vi får vite, utallige orgasmer, så er det et par ting som slår meg. Er det viktig om han har hermet lyd, eller ord? Og er ikke ord som uttales lyd? Og er ikke selve kjernen av problematikken her at han ikke hermer når Märtha leser høyt fra bloggen til feks Lilli Bendriss, men derimot i en situasjon der vi må anta at hun er en smule opphisset og sårbar? Jeg merker at vi drukner i vanvittige saker om dette paret, slik at det absurde og jævlige blir så normalisert at man ikke lenger reagerer når det er god grunn til det. Vi har altså en prinsessegemal som oppfører seg hinsides alle vanlige sosiale normer, i tillegg er det svært mye som.tyder på at han er en overgriper. Jeg ønsker at det snart blir stille om de to. Er jo bare å scrolle videre og ikke lese når det kommer saker om dem, men dette er så oppsiktsvekkende at det er vanskelig å la det være. 15 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 29. januar #13694 Del Skrevet 29. januar keops skrev (1 time siden): Om Durek har hermet stemme, og gjengitt hva som blir sagt/konversert i forbindelse med opptakt til en av dagens, som vi får vite, utallige orgasmer, så er det et par ting som slår meg. Er det viktig om han har hermet lyd, eller ord? Og er ikke ord som uttales lyd? Og er ikke selve kjernen av problematikken her at han ikke hermer når Märtha leser høyt fra bloggen til feks Lilli Bendriss, men derimot i en situasjon der vi må anta at hun er en smule opphisset og sårbar? Jeg merker at vi drukner i vanvittige saker om dette paret, slik at det absurde og jævlige blir så normalisert at man ikke lenger reagerer når det er god grunn til det. Vi har altså en prinsessegemal som oppfører seg hinsides alle vanlige sosiale normer, i tillegg er det svært mye som.tyder på at han er en overgriper. Jeg ønsker at det snart blir stille om de to. Er jo bare å scrolle videre og ikke lese når det kommer saker om dem, men dette er så oppsiktsvekkende at det er vanskelig å la det være. Ja dette er viktig, hvis ikke blir fem høns til et helt hønsehus. Det som ble sagt nå i denne tråden var at han hermet etter hvilke lyder hun lager, og det gjorde han ikke. Det ville betydd at det var noe enda verre i den podcastepisoden enn det som har blitt skrevet i pressen, og det var det ikke. Og jeg prøver IKKE å forsvare han, og IKKE å normalisere dette, jeg prøver kun å få diskusjonen inn på hva som virkelig skjedde, som var for all del ille nok. Og bare for å poengtere at jeg skjønner hvor ille det var, så legger jeg ved denne videoen om det de her kaller "the doo doo test", som er når narsissisten tester hvor mye han kan drite på noen foran et publikum som f.ex. vennene deres, uten at de reagerer: 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keops Skrevet 29. januar #13695 Del Skrevet 29. januar Maia70 skrev (2 minutter siden): Ja dette er viktig, hvis ikke blir fem høns til et helt hønsehus. Det som ble sagt nå i denne tråden var at han hermet etter hvilke lyder hun lager, og det gjorde han ikke. Det ville betydd at det var noe enda verre i den podcastepisoden enn det som har blitt skrevet i pressen, og det var det ikke. Og jeg prøver IKKE å forsvare han, og IKKE å normalisere dette, jeg prøver kun å få diskusjonen inn på hva som virkelig skjedde, som var for all del ille nok. Og bare for å poengtere at jeg skjønner hvor ille det var, så legger jeg ved denne videoen om det de her kaller "the doo doo test", som er når narsissisten tester hvor mye han kan drite på noen foran et publikum som f.ex. vennene deres, uten at de reagerer: Men er det verre å herme lyder som ikke er ord, eller lyd som har form av ord? Er det ikke selve handlingen i seg selv, å herme etter et menneske som er i en så intimt situasjon? Og dette blir i tillegg gjort av en åpenbar homofil mann som påstår at hun er kvinne i hans liv??? Hvordan er det mulig å produsere mer høns og fjær enn denne situasjonen fortjener? Om han hermer at prinsessen stønner i en gitt situasjon, eller spør om han har tenkt å komme, er vel ikke det som er viktig her? 10 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 29. januar #13696 Del Skrevet 29. januar Maia70 skrev (4 timer siden): Jeg vet han hermet etter henne, jeg både hørte det og så hva pressen skrev, jeg vet at det er ydmykende og alt det der, det er ikke det jeg argumenterer mot. Han hermet etter stemmen hennes når hun spurte han om han ikke skulle komme, men han hermet ikke etter orgasmelyder. Dette ble også gjengitt i Svensk presse, og snakket om her i tråden, og ingen sa han hermet etter noen orgasmelyder. Norsk presse hadde garantert heller ikke utelatt dette om det faktisk var tilfelle. Han hermet etter stemmen hennes, men han fortalte også om hvordan hun var når hun kom, fortalte om hvor mange orgasmer han ga henne og en del flere detaljer. 10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 29. januar #13697 Del Skrevet 29. januar Maia70 skrev (15 minutter siden): Ja dette er viktig, hvis ikke blir fem høns til et helt hønsehus. Det som ble sagt nå i denne tråden var at han hermet etter hvilke lyder hun lager, og det gjorde han ikke. Det ville betydd at det var noe enda verre i den podcastepisoden enn det som har blitt skrevet i pressen, og det var det ikke. Og jeg prøver IKKE å forsvare han, og IKKE å normalisere dette, jeg prøver kun å få diskusjonen inn på hva som virkelig skjedde, som var for all del ille nok. Og bare for å poengtere at jeg skjønner hvor ille det var, så legger jeg ved denne videoen om det de her kaller "the doo doo test", som er når narsissisten tester hvor mye han kan drite på noen foran et publikum som f.ex. vennene deres, uten at de reagerer: Jeg er veldig enig i at det DV gjorde den gangen var en slik shit-test, doo-doo-test. Jeg kan ikke bevise det jeg hørte. Men det jeg hørte var så ille at når jeg noen dager etterpå leste medias variant, så var det en svært så snill variant av hva som faktisk lå ute aller først. Uansett, om det er medias variant som stemmer, så er det Durek Verrett gjør mot ML og hennes familie med dette, en helt klassisk doo-doo-test. Dessverre bestod både ML og familien testen - fra DVs perspektiv. Han fikk bevist at han kan være ganske ekstrem i sin manipulering og nedbryting uten å risikere å miste sine gullkalver, som ML og familien har vært for ham. 7 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keops Skrevet 29. januar #13698 Del Skrevet 29. januar Frisk Frosk skrev (26 minutter siden): Jeg er veldig enig i at det DV gjorde den gangen var en slik shit-test, doo-doo-test. Jeg kan ikke bevise det jeg hørte. Men det jeg hørte var så ille at når jeg noen dager etterpå leste medias variant, så var det en svært så snill variant av hva som faktisk lå ute aller først. Uansett, om det er medias variant som stemmer, så er det Durek Verrett gjør mot ML og hennes familie med dette, en helt klassisk doo-doo-test. Dessverre bestod både ML og familien testen - fra DVs perspektiv. Han fikk bevist at han kan være ganske ekstrem i sin manipulering og nedbryting uten å risikere å miste sine gullkalver, som ML og familien har vært for ham. Har samme opplevelse som deg, hakeslepp da jeg hørte det, opplevde at media refererte en noe mer dempet variant i ettertid. Er heller ikke i stand til å gjengi ordrett det som.ble sagt, men essensen er jo at dette var særdeles grov utlevering av et menneske. Ekstra uverdig synes jeg det blir at en homofil mann later som om han er så tiltrukket av en dame, annet enn for status. Og før jeg blir arrestert for ikke å være .ed på premisset at Durek er bifil: if it walks like a duck...osv. Han har bare vært sammen med menn tidligere, alt misbruk, unnskyld gjensidig healing på Dureksk, har vært med menn. Han har vel et proforma ekteskap bak seg med en kvinne, etter hva jeg husker. Jeg tenker dere er inne på noe med denne testen, absolutt en gjenkjennelig fremgangsmåte for personer av denne type, skjem ut og forvirr offeret ditt så vedkommende til slutt ikke har noe annet sted å henvende seg enn til deg. 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humas Skrevet 29. januar #13699 Del Skrevet 29. januar Durek har vært viktig for MLs mentale helse, han var på ‘rett sted til rett tid’, (dessverre, kan det vise seg i fremtiden). Jeg bare synes det er litt rart at man ikke kan skille ‘sunn spiritualitet’ med hekt og hjernevasking. Og det flere rundt henne er også blendet av han (de andre har jo ML kuttet ut) Det virker som ‘vi spirituelle må holde sammen’ for enhver pris. Jeg tror at ML, i likhet med ‘spare’Harry kan ha litt traumer fra tidlig (nåværende) liv. Harry har innrømmet å ikke forstått sine traumer før ganske nylig, og han ble jo også sjekket opp av en amerikaner med drømmer om et ‘kongelig liv’ a’la Disneys prinsesse-filmer. Men verden vil bedras, og det er MLs liv, som kanskje nå bør ofre tittelen for ‘kjærligheten’. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anita666 Skrevet 29. januar #13700 Del Skrevet 29. januar Isild skrev (7 timer siden): Mistenker mer og mer at de lever på en helt egen frekvens, der også sex og samliv er `utenomjordiske energier og kjærlighet` - kanskje det er derfor de ikke ser på overgrep som overgrep? Innenfor sektkultur er flytende seksuelle grenser vanlig,og overgrep blir akseptert og normalisert.Alt i den høyere ånds "aksept".En sektleder kan feks ta flere koner,og forlange sex med gruppens medlemmer etc.Sex med barn er vanlig(eks Sai Baba)Og vi har sekten NXIVM der kvinner ble "branded"(merket med svimerke på låret som et kveg som eies) Hvert overgrep som begåes,danner grunnlag for aksept av det neste,til det når usannsynlige nivåer av makt og kontroll.Eks Knutby der lederen var overbevist om at hun var kristi brud,og hun "forlovet "seg med kristus i en seremoni i kirken.Hun hadde sex med Jesus mens hun "ventet" på hans gjenkomst,og fikk en av sektmedlemmene til å tilfredstille henne,..Det endte med å bli en av de mest bisarre krimsakene i Sverige. Den nyeste sekten"Twin flame universe",er noe av det mest vanvittige skapt i "kjærlighetens navn".Da jeg begynnte å se på det,startet det ganske uskyldig,men utover i episodene ble det noe av det mest rystende jeg har sett.Og denne sekten er i virke i dag på youtube,iallefall sist jeg så,og får stadig flere followers og medlemmer daglig.Dere kan se dokumentaren på netflix"Escaping twinflames".Jeg mener slik kjærlighetsforkynnelse er utrolig farlig,og jeg mener også at DV har sektleder- karaktertrekk. 10 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå