Gå til innhold

Märtha Louise og Durek Verrett

Parasoll

Anbefalte innlegg

Frisk Frosk skrev (32 minutter siden):

Følg meg og du vil være trygg, er det han egentlig forsøker å selge...

Han og ML er så høye på seg selv nå at det kunne vært komisk om det ikke var for det at de i seks år nå har ødelagt mer og mer det norske Kongehuset og vist så dyp forakt for hennes far og monark.

Tror ikke det fins noe i hele verden som skriker cult leader mer enn akkurat det der. Skikkelig ubehagelig. Jeg lurer på hva de der to egentlig ønsker å få ut av dette til slutt. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

PusheenPusheen skrev (26 minutter siden):

Tror ikke det fins noe i hele verden som skriker cult leader mer enn akkurat det der. Skikkelig ubehagelig. Jeg lurer på hva de der to egentlig ønsker å få ut av dette til slutt. 

Hva de ønsker å få ut av dette? Penger og fame. Ettermæle driter de tydeligvis i. For enkelte er all pr god pr og så lenge media skriver om de så får de pr.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva-Lena skrev (6 timer siden):

Hva de ønsker å få ut av dette? Penger og fame. Ettermæle driter de tydeligvis i. For enkelte er all pr god pr og så lenge media skriver om de så får de pr.

Det er så kynisk.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Durek har sagt ‘Gud har gitt meg et hus i Norge’ i forbindelse med huset ML kjøpte til han. Nå viser det seg at det er banken som er ‘Gud’ og ML som tilrettelegger. Jeg tror vi kan være vitne til en ‘kjærlighetssvindel’. ML tilber han så mye at hun er helt blind for hans enorme pengeforbruk. Se på alle reisene, alle klærne og alle kjendiser han omgås med. Han ønsker så veldig å bli ‘stor’ innen spiritualitet. Men jeg tror kanskje at hans store ego er i veien. Det er ingen snarvei til varig suksess.. Jeg tror han prøvde ‘snarveien’ via å gifte seg med prinsessen. OK, dette er litt ‘spekulativt’. Men må vel være lov å tenke på, han selv sier rimelig mye spekulativt selv..’ Det er bare fremtiden som vil vise det..

• Liker 22
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humas skrev (3 timer siden):

Durek har sagt ‘Gud har gitt meg et hus i Norge’ i forbindelse med huset ML kjøpte til han. Nå viser det seg at det er banken som er ‘Gud’ og ML som tilrettelegger. Jeg tror vi kan være vitne til en ‘kjærlighetssvindel’. ML tilber han så mye at hun er helt blind for hans enorme pengeforbruk. Se på alle reisene, alle klærne og alle kjendiser han omgås med. Han ønsker så veldig å bli ‘stor’ innen spiritualitet. Men jeg tror kanskje at hans store ego er i veien. Det er ingen snarvei til varig suksess.. Jeg tror han prøvde ‘snarveien’ via å gifte seg med prinsessen. OK, dette er litt ‘spekulativt’. Men må vel være lov å tenke på, han selv sier rimelig mye spekulativt selv..’ Det er bare fremtiden som vil vise det..

Ser de har opparbeidet seg en gjeld på 20 millioner kroner.

• Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (48 minutter siden):

Ai ai! Den er kjip. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Honey Dew skrev (1 time siden):

Wow! Hvor framkommer dette? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninaen skrev (8 minutter siden):

Her!

Sitat:

Nå skal trebarnsmoren ha tatt opp et nytt lån på 10 millioner kroner, med sikkerhet i den ubebodde boligen.

Lønner seg visst å være selveste prinsesse Märtha, da får man lån på 10 mill når man allerede skylder 20. Så lettvint!

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninaen skrev (17 minutter siden):

Märthas drømmehus har stått tomt i ett og et halvt år. Nå har hun tatt opp et nytt lån på hele 10 millioner med sikkerhet i boligen, skriver Se og Hør. Samlet sett skylder prinsessen nå 20 millioner kroner.

Økonomi, Stabekk | Har tatt opp millionlån på villa

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (1 time siden):

Hvor har du lest det? Det blir noen kroner i måneden i renter, det… godt at Gud kan hjelpe til med det, kanskje? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feilpost, leste ikke skikkelig.

Endret av Maia70
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo ikke akkurat være drømmeboligen, når huset skal rives? Nærmere 20 millioner er en dyr tomt. Det blir neppe et lite hus de skal sette opp i stedet heller, det blir sikkert i prisklassen 20-30 millioner+, glad det ikke er meg som har så mye lån.
Skulle likt å vite hvor mye Durek faktisk bidrar med økonomisk i det ekteskapet der. Jeg håper hun har en god prenup.

• Liker 11
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke sikkert at hun har 10 millioner i gjeld på huset i Lommedalen, da. Det er bare summen av pantene som er registret. Vi har mye mindre i lån på boligen enn pantet som kommer opp på Kartverket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmwhatever skrev (4 minutter siden):

Det er ikke sikkert at hun har 10 millioner i gjeld på huset i Lommedalen, da. Det er bare summen av pantene som er registret. Vi har mye mindre i lån på boligen enn pantet som kommer opp på Kartverket. 

Å joda. «Märtha bor i dag fortsatt i sin praktbolig i Burudveien i Lommedalen, hvor hun har bodd siden 2003. Den gang betalte hun 8,8 millioner for den storslagne eiendommen – som i dag er verdt langt mer, skriver Seher.no som omtalte saken først.
Også denne boligen er pantsatt for 10 millioner kroner.»
https://www.budstikka.no/har-tatt-opp-millionlan-pa-villa/s/5-55-1892957

Endret av Fjugur
  • Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PusheenPusheen skrev (44 minutter siden):

Her!

Sitat:

Nå skal trebarnsmoren ha tatt opp et nytt lån på 10 millioner kroner, med sikkerhet i den ubebodde boligen.

Lønner seg visst å være selveste prinsesse Märtha, da får man lån på 10 mill når man allerede skylder 20. Så lettvint!

Samtidig står det i samme artikkel hun har/hadde en formue på 30 mill i 2023. Noen som husker hvor den kommer fra? Salget av Bloksbjerg kanskje? Det er noe jeg ikke helt skjønner med økonomien der 😅

Mens formuen i 2022 beløp seg til 5.774.497 kroner, nærmet den seg 30 millioner i 2023: Nærmere bestemt 29.208.434 kroner.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Inocybe skrev (1 minutt siden):

Samtidig står det i samme artikkel hun har/hadde en formue på 30 mill i 2023. Noen som husker hvor den kommer fra? Salget av Bloksbjerg kanskje? Det er noe jeg ikke helt skjønner med økonomien der 😅

Mens formuen i 2022 beløp seg til 5.774.497 kroner, nærmet den seg 30 millioner i 2023: Nærmere bestemt 29.208.434 kroner.

The math ain't math'ing

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PusheenPusheen skrev (10 minutter siden):

The math ain't math'ing

Haha, nei, det regnestykket går ikke helt i hop - det virker som det svever inn 3m del penger her fra ukjent sted 🤔 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmwhatever skrev (41 minutter siden):

Kan jo ikke akkurat være drømmeboligen, når huset skal rives? Nærmere 20 millioner er en dyr tomt. Det blir neppe et lite hus de skal sette opp i stedet heller, det blir sikkert i prisklassen 20-30 millioner+, glad det ikke er meg som har så mye lån.
Skulle likt å vite hvor mye Durek faktisk bidrar med økonomisk i det ekteskapet der. Jeg håper hun har en god prenup.

Akkurat det tenkte jeg på og, hva er hans bidrag / inntekt ? Hun tjener vel ganske bra på hést

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmwhatever skrev (3 timer siden):

Hvor har du lest det? Det blir noen kroner i måneden i renter, det… godt at Gud kan hjelpe til med det, kanskje? 

Husker ikke. VG, Dagbladet eller Nettavisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...