Gå til innhold

Märtha Louise og Durek Verrett

Parasoll

Anbefalte innlegg

AprilLudgate skrev (23 minutter siden):

Hva mener du med åpenbart homofil?

Det er vel kjent at han foretrekker menn? Han har bodd med en mann, stort sett hatt mannlige kjærester og det høres også ut som de seksuelle overtrampene han har gjort i behandlingene -  også har vært mot menn. Da er det ganske åpenbart for meg. 

Vet at han selv kaller det at han ikke setter merkelapper på kjærligheten og har både kvinne og mann i seg osv. Men jeg tror ikke på det. Jeg tror han har "fallt" for prinsessen ML, ikke kvinnen ML. 

• Liker 13
  • Nyttig 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Isild skrev (51 minutter siden):

Det er vel kjent at han foretrekker menn? Han har bodd med en mann, stort sett hatt mannlige kjærester og det høres også ut som de seksuelle overtrampene han har gjort i behandlingene -  også har vært mot menn. Da er det ganske åpenbart for meg. 

Vet at han selv kaller det at han ikke setter merkelapper på kjærligheten og har både kvinne og mann i seg osv. Men jeg tror ikke på det. Jeg tror han har "fallt" for prinsessen ML, ikke kvinnen ML. 

🤷‍♀️

Kjenner flere som var åpne lesbiske i flere forhold og så traff en mann og så andre menn igjen. De er oppriktig forelska.

—————-

Men: jeg kan ha blingset, men skjer det flere ganger i den podcasten at Martha mer eller mindre snakker ned Norge?

Feks til Mia Gundersen: «du som er slik og sånn, hvordan er det å være i Norge/vokse opp her» som et ledende spørsmål.

Mia G svarer ikke på det, men mer om hennes opplevelse med en mobbende enkeltlærer. Altså finter unna norsk kultur.

Martha gråter forståelig nok over alt presset, MEN - dette handler ikke om norsk kultur? Det er jo ikke sånn at andre kongehus slipper unna? Look to Britain 🤷‍♀️ «waitie-katie», mobbing fra hoffet selv - lillebror som flykter landet, Dianas opplevelser. Svenskene har jo og sitt.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PusheenPusheen skrev (På 2.1.2025 den 15.39):

Synd det ikke ble noen etterforsking. Det kunne fått flere til å stå frem. 

Håper det ikke brukes som at saken er henlagt utad av Durek og Martha fordi man ikke har funnet noe straffbart, for det er jo ikke tilfelle her. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (7 timer siden):

Jeg har hatt kvinnelige partner mesteparten av livet, men er nå med en mann. Det gjør meg jo ikke til åpenbar lesbisk - jeg er bifil, og har alltid vært det. Jeg imidlertid kalt meg lesbisk når jeg har vært med kvinner fordi det har vært "enkelst". Bifile møtte en periode svært mye fordommer i det homofile miljøet. 

Det er mye å kritisere Durek for, men vi vet faktisk ikke hva han selv tenker om egen legning, og det er også helt ok å gå fra det ene til det andre uten at det skal være problematisk. Det er også helt ok å ha et veldig feminint eller maskulit utrykk som "strider" mot den gjengse kjønnsoppfatning. 

Jeg er ellers enig med deg i at jeg tror han har falt for prinsessen, og ikke personen,  men mener vi har noe forutsetning for å mene noe bastant om hans legning. 

Endret av pop up bruker
  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pop up bruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har hatt kvinnelige partner mesteparten av livet, men er nå med en mann. Det gjør meg jo ikke til åpenbar lesbisk - jeg er bifil, og har alltid vært det. Jeg imidlertid kalt meg lesbisk når jeg har vært med kvinner fordi det har vært "enkelst". Bifile møtte en periode svært mye fordommer i det homofile miljøet. 

Det er mye å kritisere Durek for, men vi vet faktisk ikke hva han selv tenker om egen legning, og det er også helt ok å gå fra det ene til det andre uten at det skal være problematisk. Det er også helt ok å ha et veldig feminint eller maskulit utrykk som "strider" mot den gjengse kjønnsoppfatning. 

Jeg er ellers enig med deg i at jeg tror han har falt for prinsessen, og ikke personen,  men mener vi har noe forutsetning for å mene noe bastant om hans legning. 

Han liker menn og royale kvinner da🤭

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Molly85 skrev (1 minutt siden):

Han liker menn og royale kvinner da🤭

Haha, ja mye mulig det- vi har alle våre preferanser 😅

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

pop up bruker skrev (13 timer siden):

Veldig enig med deg i at han selvsagt i aller høyeste grad kan være bifil. Jeg kjenner selv mennesker i alle kategorier og har aldri noe behov for å sette merkelapper på noe eller noen. Flotte folk kommer i alle farger, fasonger og elsker hvem de vil i min verden.

Men jeg klarer ikke å tro akkurat han desverre. Jeg er nok farget av at jeg ikke orker å høre på han om noe som helst lenger. Han har et eller annet oppheng i kongelig og makt, så jeg tror han har "fallt" for prinsesse-tittelen og at det er det. 

• Liker 14
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rick skrev (18 minutter siden):

Durek vet også årsaken til brannene i LA. Han kan også stanse brannene.

https://www.nettavisen.no/kjendis/durek-om-la-brannene-jeg-har-grunn-til-a-tro-noe-annet/s/5-95-2227771

Veldig lite passende når man står midt oppe i noe. Tipper han visste at dette ville bli plukket opp.. Han har ikke hatt nok overskrifter i det siste, bare de som handler om hans problematiske atferd og vil dreie de til å handle om noe annet. ‘Tåkelegging’ av spøkelsene han har i skapet som burde komme ut. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maia70 skrev (34 minutter siden):

Sier han at han kan stanse dem?

Han sier: «Jeg har en venn som stakk hjemmefra. Deretter velsignet vi huset hennes. Og takk Gud: Flammene rørte ikke huset hennes! Flammene gikk rundt!»

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rick skrev (25 minutter siden):

Han sier: «Jeg har en venn som stakk hjemmefra. Deretter velsignet vi huset hennes. Og takk Gud: Flammene rørte ikke huset hennes! Flammene gikk rundt!»

Aha. Men det er å beskytte ett hus, flammene gikk rundt sa han, så han stoppet ikke noe.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maia70 skrev (33 minutter siden):

Aha. Men det er å beskytte ett hus, flammene gikk rundt sa han, så han stoppet ikke noe.

Det er din tolkning. Jeg tolker det som han sier at han stanset flammene foran huset til sin venn. Og hvis han kan beskytte et hus, så kan han vel beskytte flere?

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rick skrev (1 time siden):

Ja de gikk rundt, de stoppet ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maia70 skrev (7 minutter siden):

Ja de gikk rundt, de stoppet ikke. 

Tipper i så fall at de hadde gått rundt uansett om han hadde voodoo'et det eller ei😅 Men klart, han vil jo ha cred for det selvsagt.

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rick skrev (3 timer siden):

Durek vet også årsaken til brannene i LA. Han kan også stanse brannene.

https://www.nettavisen.no/kjendis/durek-om-la-brannene-jeg-har-grunn-til-a-tro-noe-annet/s/5-95-2227771

Hvor mange ganger nå har DV valgt å fremstille seg selv som en form for "krigsprofitør" i fredstid. Bare at han velger seg ut spesifikke grupper som lider, og så profiterer han på å skaffe seg mediaoppslag på å vri det til noe helt uakseptabelt?

Barn som får kreft, som har det forferdelig, redde foreldre, redde barn - Durek Verrett skaffer seg medieoppmerksomhet på å påstå at dette velger disse barna selv fordi de ikke vil leve i dette livet.

Kvinner som kan ha blitt utsatt for voldtekt  skal minnes på at de liksom har avtrykk i vagina etter alle menn de har hatt sex med. Og at eneste måten å fjerne disse påståtte avtrykkene er å få behandling hos ham (som forøvrig også har innrømmet å ha begått seksuelle overgrep mot klienter i behandling).

Far til MLs barn dør, og Verrett er flere ganger på den tråden og sørger for å tjene ekstra penger selv med å skaffe seg mediaoppmerksomhet med å påstå at han, og bare han, har kontakt med Ari Behn (som om AB hadde ønsket å kontakte Verrett...).

Barna som sørger over sin fars bortgang på årdagen, neida, heller ikke hellig for Verrett - han fortjener jo å profitere på det også og lager innlegg igjen om at han har samtaler med avdøde AB.

Småbarn som ikke oppfører seg slik han vil - joda, Verrett kan tjene penger på dem også, ved å råde foreldre til å drive med "åndeutdrivelse" på en måte som kun kan beskrives som barnemishandling.

De som er suicidale - også en måte Verrett kan tjene penger på sårbare personer, det er jo bare å fortelle at de onde åndene skal forlate dem og så er de friske igjen.

Pasienter med leukemi - joda, Verrett kan tjene penger på dem også han og påstå at han kan gjøre dem frisk.

Og alle oss andre, Verrett kan tjene penger på å påstå at vi bare kan tenke oss friske eller syke selv. Han får jo oppmerksomhet som = dollar i hans verden for slike utsagn.

Pussige er at Verrett selv tydeligvis ikke greier å tenke seg selv frisk... Men han har selvfølgelig et svar på det også, for hans sykdom er forårsaket av alle lidende som han helbreder.

Og siden barn med kreft er nevnt, Verrett har jo tjent oppmerksomhet og dermed penger på å påstå at han har jobbet på et kreftsykehus for barn i Israel. Bare så dumt at sykehuset påstår han aldri har jobbet for dem. Men pytt sann, Verrett gjør jo også den flausen om til penger siden også sannheten gir ham mediaoppmerksomhet.

Da folk var redde pga. covid, joda, Verrett kunne i hvert fall tjene penger på det også. Han fikk bare produsert en medaljong som iflg. ham gjorde ham frisk da han nektet oksygenbehandling på sykehus. Igjen utnyttet Verrett lidende personer, enten de var syke av covid eller de var redde for å bli syke eller miste noen til sykdommen. For litt provoserende uttalelser, påstander som ikke holdt mål sikret oppmerksomhet. Oppmerksomhet = dollar. Og vips så fikk den ene medaljongen plutselig nærmere et halvt snes andre medaljonger i ulike farger, som selvfølgelig alle skal helbrede helt forskjellige ting, slik at han sikrer seg mest mulig inntekter på alle tenkelige sykdommer og frykter som normale mennesker kan oppleve i livet.

Og nå er han altså igjen ute og hevder mer eller mindre at han kan utrette mirakler. Men selvfølgelig, bare en anonym venn av ham - han må tross alt kunne tjene penger på all lidelsen som alle som er berørt av brannene i California nå opplever. Døde, sårede, miljøkatastrofe, folk som ikke har fått forsikring på husene sine  etter forrige brann og som nå har mistet alt de eier og har. De burde tydeligvis ha blitt anonyme venner av DV før brannene, så hadde nok deres hus også stått i dag...

Kynisk og egosentrisk opportunist, sykdomsprofitør, fryktprofitør, lidelsesprofitør - det er det han først og fremst fremstiller seg selv som.

• Liker 18
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi ser at kvartal etter kvartal brenner ned i den rike delen av L A, selv om Durek står på og "velsigner" husene til sine bekjente. Tolker det slik at han da må ha et heller skralt nettverk/få venner 

Så må jeg si at han greier å holde et utrolig jevnt nivå av lavmålhet, er jo en prestasjon det også.

Hvordan vi har havnet i en situasjon at dette mennesket er relevant for vår offentlige diskusjon er forstyrrende å tenke på.

Håper alle ofre for brann og andre katastrofer får god hjelp og støtte, og slipper å forholde seg til sjarlataner og overgripere. 

• Liker 19
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne ønske at vi og pressen ikke snakket og skrev om DV og ML.
De lever av omtale, det beste vi kan gjøre er å tie dem ihjel. Gi dem minst mulig oppmerksomhet.

Endret av Junijulia
  • Liker 13
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (På 9.1.2025 den 16.08):

Det er mulig han har en bitteliten tiltrekking til kvinner....og da kvinner med status og penger. Noe han fant i ML. Ellers enig med deg. Bryr meg ikke om legning, men han tiltrekkes åpenbart av menn fremfor kvinner, er kontroversiell, setter seg selv i en offerposisjon hvor han stadig vekk spiller på egen hudfarge for å anklage andre for å være rasister (hvor rasistisk er ikke det?), har en ekstrem oppmerksomhetstrang koste hva det koste vil, driver med humbug og alskens faenskap for eget forgodtbefinnende! Gjennom ML får han nettopp det han søker, oppmerksomhet og brukt sin posisjon som gift med prinsesse av Norge som igjen selges kommersielt gjennom hans sjaman-tittel og tullerispikkerier i godt selskap av prinsessen!

Endret av K_mb
  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...