Isild Skrevet 17 timer siden #13421 Del Skrevet 17 timer siden AprilLudgate skrev (23 minutter siden): Hva mener du med åpenbart homofil? Det er vel kjent at han foretrekker menn? Han har bodd med en mann, stort sett hatt mannlige kjærester og det høres også ut som de seksuelle overtrampene han har gjort i behandlingene - også har vært mot menn. Da er det ganske åpenbart for meg. Vet at han selv kaller det at han ikke setter merkelapper på kjærligheten og har både kvinne og mann i seg osv. Men jeg tror ikke på det. Jeg tror han har "fallt" for prinsessen ML, ikke kvinnen ML. 5 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 16 timer siden #13422 Del Skrevet 16 timer siden Isild skrev (51 minutter siden): Det er vel kjent at han foretrekker menn? Han har bodd med en mann, stort sett hatt mannlige kjærester og det høres også ut som de seksuelle overtrampene han har gjort i behandlingene - også har vært mot menn. Da er det ganske åpenbart for meg. Vet at han selv kaller det at han ikke setter merkelapper på kjærligheten og har både kvinne og mann i seg osv. Men jeg tror ikke på det. Jeg tror han har "fallt" for prinsessen ML, ikke kvinnen ML. 🤷♀️ Kjenner flere som var åpne lesbiske i flere forhold og så traff en mann og så andre menn igjen. De er oppriktig forelska. —————- Men: jeg kan ha blingset, men skjer det flere ganger i den podcasten at Martha mer eller mindre snakker ned Norge? Feks til Mia Gundersen: «du som er slik og sånn, hvordan er det å være i Norge/vokse opp her» som et ledende spørsmål. Mia G svarer ikke på det, men mer om hennes opplevelse med en mobbende enkeltlærer. Altså finter unna norsk kultur. Martha gråter forståelig nok over alt presset, MEN - dette handler ikke om norsk kultur? Det er jo ikke sånn at andre kongehus slipper unna? Look to Britain 🤷♀️ «waitie-katie», mobbing fra hoffet selv - lillebror som flykter landet, Dianas opplevelser. Svenskene har jo og sitt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 10 timer siden #13423 Del Skrevet 10 timer siden PusheenPusheen skrev (På 2.1.2025 den 15.39): Durek slipper unna Synd det ikke ble noen etterforsking. Det kunne fått flere til å stå frem. Håper det ikke brukes som at saken er henlagt utad av Durek og Martha fordi man ikke har funnet noe straffbart, for det er jo ikke tilfelle her. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 10 timer siden #13424 Del Skrevet 10 timer siden (endret) Isild skrev (7 timer siden): Det er vel kjent at han foretrekker menn? Han har bodd med en mann, stort sett hatt mannlige kjærester og det høres også ut som de seksuelle overtrampene han har gjort i behandlingene - også har vært mot menn. Da er det ganske åpenbart for meg. Vet at han selv kaller det at han ikke setter merkelapper på kjærligheten og har både kvinne og mann i seg osv. Men jeg tror ikke på det. Jeg tror han har "fallt" for prinsessen ML, ikke kvinnen ML. Jeg har hatt kvinnelige partner mesteparten av livet, men er nå med en mann. Det gjør meg jo ikke til åpenbar lesbisk - jeg er bifil, og har alltid vært det. Jeg imidlertid kalt meg lesbisk når jeg har vært med kvinner fordi det har vært "enkelst". Bifile møtte en periode svært mye fordommer i det homofile miljøet. Det er mye å kritisere Durek for, men vi vet faktisk ikke hva han selv tenker om egen legning, og det er også helt ok å gå fra det ene til det andre uten at det skal være problematisk. Det er også helt ok å ha et veldig feminint eller maskulit utrykk som "strider" mot den gjengse kjønnsoppfatning. Jeg er ellers enig med deg i at jeg tror han har falt for prinsessen, og ikke personen, men mener vi har noe forutsetning for å mene noe bastant om hans legning. Endret 10 timer siden av pop up bruker 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly85 Skrevet 10 timer siden #13425 Del Skrevet 10 timer siden pop up bruker skrev (4 minutter siden): Jeg har hatt kvinnelige partner mesteparten av livet, men er nå med en mann. Det gjør meg jo ikke til åpenbar lesbisk - jeg er bifil, og har alltid vært det. Jeg imidlertid kalt meg lesbisk når jeg har vært med kvinner fordi det har vært "enkelst". Bifile møtte en periode svært mye fordommer i det homofile miljøet. Det er mye å kritisere Durek for, men vi vet faktisk ikke hva han selv tenker om egen legning, og det er også helt ok å gå fra det ene til det andre uten at det skal være problematisk. Det er også helt ok å ha et veldig feminint eller maskulit utrykk som "strider" mot den gjengse kjønnsoppfatning. Jeg er ellers enig med deg i at jeg tror han har falt for prinsessen, og ikke personen, men mener vi har noe forutsetning for å mene noe bastant om hans legning. Han liker menn og royale kvinner da🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 10 timer siden #13426 Del Skrevet 10 timer siden Molly85 skrev (1 minutt siden): Han liker menn og royale kvinner da🤭 Haha, ja mye mulig det- vi har alle våre preferanser 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå