Junijulia Skrevet 23. desember #13201 Del Skrevet 23. desember Frisk Frosk skrev (56 minutter siden): Som andre har sagt, så er det Durek Verrett som selv har sagt at Märtha Louise har hjulpet ham med det i ham som gjør at har gjør/har behov for å gjøre slike ting (orker ikke å gå tilbake i kilder for å oversette ordrett). Etter min mening er det to ting som er uakseptabelt med dette, spesielt når vi vet hvordan Märtha Louise har forholdt seg etter at det ble kjent at han er anklaget for seksuelle overgrep OG at han selv har innrømmet å ha begått flere slike seksuelle handlinger med klienter. 1. Det første viser tydelig hva Durek Verrett forsøker å gjøre med kommentaren. Han forsøker å hinte om at det er noe han har opplevd som gjør at han er som han er (altså har behov for å begår slike seksuelle overgrep mot klienter) og/eller at dette bare er slik han er skapt (forsterket av det at han også sier at han bare er opptatt av kjærlighet og dele kjærlighet og at få forstår dette). Så på ene siden hinter han om muligheten om at han selv kan være et offer (kjekt å ha om det blir en eller flere rettssaker..). På andre siden sniker den mer narsissistiske siden, som han har vist offentlig over så mange år, seg frem der han stadig sier at han er skapt som han er, han er av en annen verden, har hatt opphøyde kongestillinger i tidligere liv osv. Uansett, så er dette klassisk for hvordan han fraskriver seg ansvar for det han selv velger å gjøre. Han er en voksen, middelaldrig mann på 50 år, han er selvfølgelig - som alle andre - ansvarlig for hva han velger å gjøre. Ikke bare det, han er rettslig ansvarlig, både som privatperson og ikke minst som forretningsmann som begår seksuelle overgrep mot sine kunder, der Verrett har en form for "behandlings"rolle. Det han har gjort mot klienter - det han har INNRØMMET å ha gjort mot klienter som er kommet til ham for "behandling" - det er straffbart både i Norge og i USA. Men Durek Verrett, han fraskriver seg som vanlig alt ansvar for det uakseptable han gjør, selv når han begår overlagte og skadelige handlinger mot andre kjærlighet. 2. HVIS Durek Verrett hadde tatt fullt ansvar for sine uakseptable - og straffbare - handlinger, så kunne jeg kanskje, bare kanskje, ha forstått at ML ville forsøke å hjelpe ham med å jobbe med de tydelig mørke og langt fra gode sidene hennes ektemann har. Men, her går hun i fella, om hun faktisk driver på med dette. For det første er hva enn som får Durek Verrett til å begå slike handlinger så alvorlig at nærmeste pårørende ALDRI skal være behandler for sin nærmeste. For det andre er Märtha Louise utdannet fysioterapeut og har langt mer kunnskap om hvor man bør sette grenser for hva man ev. behandler sine nærmeste for. Og for det tredje - og for Märtha Louises del - så er hun faktisk lovpålagt å melde fra om hun vet om noen som begår seksuelle overgrep mot klienter/pasienter. Både fordi hun er underlagt lovverket som helsepersonell, men også fordi hun er underlagt norsk straffelov. Konklusjonen er at Märtha Louise opptrer - for å si det svært mildt - veldig uakseptabelt når: - hun "støttet" eller forsøkte å behandle sin mann før det ble kjent at han har innrømmet seksuelle overgrep mot klienter. - hun har flere ganger valgt å delta i seanser hvor Durek Verrett "behandler" klienter, bl.a. dokumentert gjennom et intervju - hvor journalisten ble "behandlet" flere ganger av DV og ML - i et magasin som er linket til flere ganger i tråden. - hun velger å ikke melde videre om at hennes "kjære" faktisk over tid og mot flere klienter har begått seksuelle overgrep. - hun velger å støtte ham og rømme landet for å bidra til å bygge opp et narrativ rundt sin mann som i prinsipp gir inntrykk av å skulle skjule at han faktisk har innrømmet flere seksuelle handlinger/overgrep og er anmeldt for seksuelt overgrep. Og at etter det er offentliggjort at han har innrømmet dette, og at han er anmeldt, så bidrar Märtha Louise til å bagatellisere hans handlinger, når hun selv velger å stå og offentlig ta imot en pris i Hollywood (av DVs og ML venn) som forsøker å fronte ham og henne som to som bare fokuserer på å spre kjærlighet. Mener Märtha Louise at seksuelle overgrep er noe som er inkluderet i hennes definisjon av kjærlighet? I så fall kan det jo forklare at hun aksepterte at han begikk et offentlig overgrep mot henne da han brettet ut hvordan hun er når de har sex, ned i minste detaljer, inkl. hvilke lyder hun lager, og at han gjorde det på sin podkast for å tjene penger på hennes aller mest intime øyeblikk. Og i går la DV ut en serie med stories hvor han rett og slett så ruset eller full ut. En hvor han ser full ut der han digger musikk med et falskt smil som er konstant på. En hvor han i over et minutt messer "thank you, God" med samme falske, konstante smil påklisktret, med lukkede øyne. Husker ikke alle, men det var 5-6, mer messing av lignende, så var det hvor perfekt han hadde det og hvor perfekt ML var, hvor sterk hun er, og en hvor han så henvender seg til sine kvinnelige følgere og messer videre hvor sterke de og kvinner er, før videre messing. Alle disse storiene var stort sett fremført med lukkede øyne, mens han vugger og beveger seg med dette merkelige smilet på hele tiden. Han fremstiller seg på en måte som ikke virker stabil på en flekk. Og ekte er det definitivt ikke. Om han er ruset eller full, det vet jeg ingenting om, men det er det inntrykket han gir når han velger å fremstille seg selv på en slik måte og å legge det ut på IG. Det står i grell kontrast til det at han har innrømmet å ha begått seksuelle overgrep/handlinger mot flere av sine klienter og at han også er anmeldt for et slikt seksuelt overgrep. Hverken Durek Verrett eller Märtha Louise synes å ville ta ansvar for sine egne handlinger. Märtha Louise har i flere år allerede fremstått som medavhengig til DVs uakseptable handlinger, og dessverre også som direkte medhjelper i det, når hun fortsetter uten å melde fra at han har begått seksuelle overgrep mot klienter, og faktisk er med på å skape en historie som forsøker å dekke over det han har gjort. Og dette er en Kong Harald mener er egnet å stå som nr. 4 i arverekken til den norske trone? Jeg forstår virkelig ikke hva han tenker. Egentlig synes jeg det er trist hvordan kongehuset har blitt. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anita666 Skrevet 23. desember #13202 Del Skrevet 23. desember Jeg har ikke sett bildet der DV klapper på kongen..men med dette kan vi med sikkerhet si at "samtaler om prinsesse tittelen"aldri kommer til å gi noe som helst akseptabelt resultat..Desverre mistet jeg alt håp når DV går rundt juletreet med dem.. 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 23. desember #13203 Del Skrevet 23. desember Anita666 skrev (24 minutter siden): Jeg har ikke sett bildet der DV klapper på kongen..men med dette kan vi med sikkerhet si at "samtaler om prinsesse tittelen"aldri kommer til å gi noe som helst akseptabelt resultat..Desverre mistet jeg alt håp når DV går rundt juletreet med dem.. Litt ned i artikkelen her ser du Durek holde hånden på ryggen til kongen. https://www.seher.no/kongelig/arm-i-arm-med-kjaeresten/82426527 Jeg reagerte. Gir en vemmelig følelse av at det er veldig "skrallt" med kongehuset vårt nå. Jeg forstår ikke lenger hva de står for. Jeg mistet også alt håp når de inviterer han nå. Han er anmeldt for seksuelle overgrep, og har uttalt at ML "helbreder" han for det som har gjort at han har gått over streken. 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet mandag kl 19:03 #13204 Del Skrevet mandag kl 19:03 Maia70 skrev (2 timer siden): Jeg hørte podcasten før den ble tatt ned, og jeg husker ikke noe om hvilke lyder hun lager, men han hermet etter stemmen hennes når hun skal ha sagt "skal du ikke komme?" "– Noen ganger har jeg sex tre til fire ganger om dagen, og kjæresten min er alltid sånn «skal du komme?» og jeg bare «nei, men jeg skal gi deg så mange orgasmer som du vil. Vi kan holde på i et par timer om du vil, jeg bryr meg ikke, men jeg skal ikke komme», og etterpå går jeg og mediterer og strekker ut og gjør alle disse tingene." https://www.nettavisen.no/livsstil/sjaman-durek-overrasker-med-svart-private-sex-detaljer-i-egen-podkast/s/12-95-3423860126 Jeg hørte også podkasten, og han sa noe om hvilke lyder hun laget da hun fikk orgasme. Men det ble raskt slettet når media tok saken og det ble slettet. Norsk media hadde anstendighet nok til å ikke gjengi de verste delene av det han sa, så det som er søkbart er ikke det verste han sa i podkasten. Men at norsk media hadde denne anstendigheten for å skåne ML, det har visst ML fullstendig glemt... 4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet mandag kl 21:14 #13205 Del Skrevet mandag kl 21:14 Frisk Frosk skrev (2 timer siden): Jeg hørte også podkasten, og han sa noe om hvilke lyder hun laget da hun fikk orgasme. Men det ble raskt slettet når media tok saken og det ble slettet. Norsk media hadde anstendighet nok til å ikke gjengi de verste delene av det han sa, så det som er søkbart er ikke det verste han sa i podkasten. Men at norsk media hadde denne anstendigheten for å skåne ML, det har visst ML fullstendig glemt... Virkelig? Jeg må ha fortrengt det.... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet mandag kl 22:14 #13206 Del Skrevet mandag kl 22:14 Junijulia skrev (På 22.12.2024 den 17.42): Du har nok rett. Men da pleier vanlig oppegående voksne barn, ta hensyn til sin forelder. Noe jeg ikke kan se fra ML sin side, hun setter han stadig i forlegenhet. ML oppfører seg ikke akkurat som en person som er «vanlig oppegående». Dessverre. 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet tirsdag kl 09:33 #13207 Del Skrevet tirsdag kl 09:33 Isild skrev (15 timer siden): Litt ned i artikkelen her ser du Durek holde hånden på ryggen til kongen. https://www.seher.no/kongelig/arm-i-arm-med-kjaeresten/82426527 Jeg reagerte. Gir en vemmelig følelse av at det er veldig "skrallt" med kongehuset vårt nå. Jeg forstår ikke lenger hva de står for. Jeg mistet også alt håp når de inviterer han nå. Han er anmeldt for seksuelle overgrep, og har uttalt at ML "helbreder" han for det som har gjort at han har gått over streken. Sånne mennesker er jo grenseoverskridende uansett, og de er det med en sånn selvsikkerhet at man blir overrumpla hver gang og ofte ikke greier å si fra. DV er en sånn type som tar på deg uansett, og gjerne kalkulert, noe dette oser av, for å både vise hvor omsorgsfull han er og for å markere, og vise alle oss at Kongen aksepterer ham. Han er farligste sorten narsissist, og ML er dessverre et perfekt bytte. Ingen unnskyldning, kun forklaring. Dessverre er vel alle hennes beste venner i samme miljø og tankegang, for det hun hadde trengt nå var en skikkelig intervensjon… bli røska ut. Mennesker som DV er ekstremt manipulative, du skjønner faen ikke hva som skjedde før de omtrent har drukna deg. Og vi har dessverre en altfor naiv og godtroende konge. Det er det der med at du må tro det før du ser det, og der tror jeg dessverre Kongen sliter. Tror mer på at Sonja sitter og freser i kulissene, hun er både skarp i hodet og også kjent for å kunne si fra. Husk også på hva hun svarte i fjor da de ble spurt om de gledet seg til bryllup. «Det er fint i Geiranger». Jeg tipper det går hett for seg på bakrommet, og at vår Dronning bruker alt hun har lært gjennom livet til å ta på seg masken i selskap med DV for å bevare familiefreden. Jeg tror hun er bekymret for Kongens helse, med rette. Og hva skjer om han dør nå? Da skal HM og MM ta over umiddelbart. Det er hverken de, Sonja eller folket klare for… 16 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freydis Skrevet tirsdag kl 11:13 #13208 Del Skrevet tirsdag kl 11:13 Ninaen skrev (1 time siden): Sånne mennesker er jo grenseoverskridende uansett, og de er det med en sånn selvsikkerhet at man blir overrumpla hver gang og ofte ikke greier å si fra. DV er en sånn type som tar på deg uansett, og gjerne kalkulert, noe dette oser av, for å både vise hvor omsorgsfull han er og for å markere, og vise alle oss at Kongen aksepterer ham. Han er farligste sorten narsissist, og ML er dessverre et perfekt bytte. Ingen unnskyldning, kun forklaring. Dessverre er vel alle hennes beste venner i samme miljø og tankegang, for det hun hadde trengt nå var en skikkelig intervensjon… bli røska ut. Mennesker som DV er ekstremt manipulative, du skjønner faen ikke hva som skjedde før de omtrent har drukna deg. Og vi har dessverre en altfor naiv og godtroende konge. Det er det der med at du må tro det før du ser det, og der tror jeg dessverre Kongen sliter. Tror mer på at Sonja sitter og freser i kulissene, hun er både skarp i hodet og også kjent for å kunne si fra. Husk også på hva hun svarte i fjor da de ble spurt om de gledet seg til bryllup. «Det er fint i Geiranger». Jeg tipper det går hett for seg på bakrommet, og at vår Dronning bruker alt hun har lært gjennom livet til å ta på seg masken i selskap med DV for å bevare familiefreden. Jeg tror hun er bekymret for Kongens helse, med rette. Og hva skjer om han dør nå? Da skal HM og MM ta over umiddelbart. Det er hverken de, Sonja eller folket klare for… Det tror jeg du har helt rett i. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet tirsdag kl 12:16 #13209 Del Skrevet tirsdag kl 12:16 Ninaen skrev (2 timer siden): Sånne mennesker er jo grenseoverskridende uansett, og de er det med en sånn selvsikkerhet at man blir overrumpla hver gang og ofte ikke greier å si fra. DV er en sånn type som tar på deg uansett, og gjerne kalkulert, noe dette oser av, for å både vise hvor omsorgsfull han er og for å markere, og vise alle oss at Kongen aksepterer ham. Han er farligste sorten narsissist, og ML er dessverre et perfekt bytte. Ingen unnskyldning, kun forklaring. Dessverre er vel alle hennes beste venner i samme miljø og tankegang, for det hun hadde trengt nå var en skikkelig intervensjon… bli røska ut. Mennesker som DV er ekstremt manipulative, du skjønner faen ikke hva som skjedde før de omtrent har drukna deg. Jeg er så enig. Men jeg tviler på at intervensjon ville virket. Hun har også sagt at hun har kuttet ut venner pga han, som er veldig vanlig i slike situasjoner. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet onsdag kl 11:36 #13210 Del Skrevet onsdag kl 11:36 De uteble, det trodde jeg faktisk. Om Durek hadde vært i kirka ville folk gått av skaftet. https://www.dagbladet.no/kjendis/kongen-og-dronningen-i-julegudstjeneste/82435219 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freydis Skrevet onsdag kl 11:38 #13211 Del Skrevet onsdag kl 11:38 Maia70 skrev (1 minutt siden): De uteble, det trodde jeg faktisk. Om Durek hadde vært i kirka ville folk gått av skaftet. https://www.dagbladet.no/kjendis/kongen-og-dronningen-i-julegudstjeneste/82435219 De la veldig stor innsats i unnskyldningen for hvorfor de ikke deltar 😅 17 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avispapir Skrevet onsdag kl 12:05 #13212 Del Skrevet onsdag kl 12:05 Freydis skrev (25 minutter siden): De la veldig stor innsats i unnskyldningen for hvorfor de ikke deltar 😅 Det er vel ingen i pressen som har masa om den gudstjenesten og dem? At det er ondt blod ville mest sannsynlig vært langt nede på lista over årsaket de ville foreslått. Tipper jeg. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet onsdag kl 12:34 #13213 Del Skrevet onsdag kl 12:34 Avispapir skrev (29 minutter siden): Det er vel ingen i pressen som har masa om den gudstjenesten og dem? At det er ondt blod ville mest sannsynlig vært langt nede på lista over årsaket de ville foreslått. Tipper jeg. Ja dette stusset jeg også på....har ikke hørt fra andre enn dem at det skal være uenigheter...? 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ærlige Ærna Skrevet onsdag kl 13:40 #13214 Del Skrevet onsdag kl 13:40 Maia70 skrev (1 time siden): De uteble, det trodde jeg faktisk. Om Durek hadde vært i kirka ville folk gått av skaftet. https://www.dagbladet.no/kjendis/kongen-og-dronningen-i-julegudstjeneste/82435219 Tror ikke de egentlig var ønsket der av Kongehuset-medlemmene. Men ML og DV er så selvopptatte at de nok mener de skulle vært med som en del av følget (ja, de er jo i Kongefamilien) og at folket savnet dem 🙄 NOT 7 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet onsdag kl 13:51 #13215 Del Skrevet onsdag kl 13:51 Ærlige Ærna skrev (6 minutter siden): Tror ikke de egentlig var ønsket der av Kongehuset-medlemmene. Men ML og DV er så selvopptatte at de nok mener de skulle vært med som en del av følget (ja, de er jo i Kongefamilien) og at folket savnet dem 🙄 NOT Uansett hva ML måtte skrive om denne uteblivelsen, så tenker jeg de i familieråd har blitt enig om at de ikke møter opp. Rett og slett for å roe gemyttene i media og det norske folk. En ting jeg lurer på er hvorfor barna til ML ikke kunne være med i kirken. Kanskje de er hjemme hos foreldrene til Ari og feirer julen der. Jeg håper foreldrene til Ari får lov å feire jul med de også. Samtidig med tanke på hvor mye ML reiser og lar spesielt minste jenta være hjemme, så tenker jeg ML og DV er glad for barnefri så de kan klekke ut nye poster på Instagram og dyrke hverandres kjærlighet. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anita666 Skrevet onsdag kl 14:14 #13216 Del Skrevet onsdag kl 14:14 Eva-Lena skrev (19 minutter siden): Uansett hva ML måtte skrive om denne uteblivelsen, så tenker jeg de i familieråd har blitt enig om at de ikke møter opp. Rett og slett for å roe gemyttene i media og det norske folk. Helt sikkert.For en gangs skyld en klok avgjørelse.Unnskyldningene jeg leste var mildt sagt lite overbevisende.En løgn som alltid er lett å gjennomskue,er den typen som "overlesser"eller "overforklarer".DV skulle ha dialyse,og det var denne dagen etc etc. 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadaomatte Skrevet onsdag kl 14:50 #13217 Del Skrevet onsdag kl 14:50 Eva-Lena skrev (58 minutter siden): Uansett hva ML måtte skrive om denne uteblivelsen, så tenker jeg de i familieråd har blitt enig om at de ikke møter opp. Rett og slett for å roe gemyttene i media og det norske folk. En ting jeg lurer på er hvorfor barna til ML ikke kunne være med i kirken. Kanskje de er hjemme hos foreldrene til Ari og feirer julen der. Jeg håper foreldrene til Ari får lov å feire jul med de også. Samtidig med tanke på hvor mye ML reiser og lar spesielt minste jenta være hjemme, så tenker jeg ML og DV er glad for barnefri så de kan klekke ut nye poster på Instagram og dyrke hverandres kjærlighet. Har barna vært med hvert år før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet onsdag kl 15:50 #13218 Del Skrevet onsdag kl 15:50 Helt unødvendig av ML å føle at hun "må" forklare noe som helst. Alle er bare glad til for at de ikke møtte opp på gudstjeneste i dag. Alt bråket hun og den anmeldte sjarlatanen hennes har stelt i stand holder i MANGE år fremover. De liker ikke oss, og vi liker ikke dem (lenger) 22 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet onsdag kl 17:09 #13219 Del Skrevet onsdag kl 17:09 Fra nrk.no: Kongehuset har tidligere bekreftet at de skal ha samtaler med prinsesse Märtha Louise om avtalen de har om hennes bruk av prinsessetittelen i kommersiell virksomhet. – Det har vi en løpende dialog om nå, sier kong Harald til «Året med kongefamilien». – Så får vi prøve å forklare dem hva vi mener om den saken. Så får vi se. Kilde: https://www.nrk.no/norge/kongen-om-foto-nekt-i-bryllupet_-_-onsker-ikke-at-kongehuset-skal-vaere-til-salgs-1.17179069 Denne uttalelsen fra Kongen sier det meste om hvor lite ML og DV hører på dem. Fryktelig synd at Kongen og Dronningen nå mot slutten av livet må slite med ML og DVs hemningsløse salg av MLs tittel for å tjene penger. De to er helt uten skam. 19 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet onsdag kl 17:27 #13220 Del Skrevet onsdag kl 17:27 Jeg så på Durek's poster nå, og på en video fra 18. desember der han snakker, så skriver noen under "high as fuuuk". Og så tenker jeg på den lukta som ble rapportert om at skal ha kommet fra hotellet der mange av gjestene bodde, pluss at Martha og Durek var på pooplarty der det var cannabis-lansering..... Kan det være at han faktisk er høy på videoen? Jeg er ikke god på å se sånt da jeg faktisk aldri har røykt noe selv, jeg vet at mange andre kan se det mye lettere. Men må si han virker veeeeldig lykkelig og laid back akkurat der. Er det noen her som har sett videoen? Det er jo litt trist om han må støtte seg til substanser når han promoterer seg selv som en åndelig lærer.... 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå