Gå til innhold

Märtha Louise og Durek Verrett

Parasoll

Anbefalte innlegg

Junijulia skrev (17 minutter siden):

Hvorfor godtar kongen alt dette? Er det for å bevare husfreden? Jeg forstår ikke hvorfor han ikke setter ned foten. 

Han er 87 år og begynner å bli tydelig svekket. Antar det har noe med det å gjøre. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mmmwhatever skrev (7 minutter siden):

Han er 87 år og begynner å bli tydelig svekket. Antar det har noe med det å gjøre. 

Du har nok rett.
Men da pleier vanlig oppegående voksne barn, ta hensyn til sin forelder.
Noe jeg ikke kan se fra ML sin side, hun setter han stadig i forlegenhet.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freydis skrev (1 time siden):

Jeg tviler på at Marius kommer hjem for å feire jul. Han har vel ikke vært så lenge i behandling?

Det er vel ikke mer enn noen uker nei. Aner ikke hvordan det fungerer på rusbehandling i England, men her hjemme tror jeg det er ganske vanlig med permisjon i noen dager i jula iallefall. Det vet jeg andre i tråden her vet mer om enn meg. 

Håper derimot han IKKE skal ha permisjon, det virker mer som han kan trenge å slå seg til ro der han er. Han blir jo "ellevill" så fort han får muligheten. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (1 minutt siden):

Det er vel ikke mer enn noen uker nei. Aner ikke hvordan det fungerer på rusbehandling i England, men her hjemme tror jeg det er ganske vanlig med permisjon i noen dager i jula iallefall. Det vet jeg andre i tråden her vet mer om enn meg. 

Håper derimot han IKKE skal ha permisjon, det virker mer som han kan trenge å slå seg til ro der han er. Han blir jo "ellevill" så fort han får muligheten. 

Nei, som mor hadde jeg ikke følt meg trygg om han har fått permisjon allerede.
Priser meg lykkelig for at sønnen min var i rusbehandling da det var lov å bruke mer tvang enn nå. 

Den gang var det allikevel ikke mer enn ca 20% som klarte å holde seg rusfri over tid etterpå - nå er den raten nede i 13% sist jeg leste. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freydis skrev (7 minutter siden):

Nei, som mor hadde jeg ikke følt meg trygg om han har fått permisjon allerede.
Priser meg lykkelig for at sønnen min var i rusbehandling da det var lov å bruke mer tvang enn nå. 

Den gang var det allikevel ikke mer enn ca 20% som klarte å holde seg rusfri over tid etterpå - nå er den raten nede i 13% sist jeg leste. 

Det er forsvinnende lavt. Jeg er helt enig med deg i at det skulle vært lov med mer tvang. Terskelen for tvang skal selvsagt være høy, men jeg tror mange misbrukere vil takke senere. Det er helt forferdelig vanskelig å slutte med rus (har selv hatt rusmisbruker i familien -  som aldri klarte å slutte) 

Og MBH har helt klart veldig mye mer å jobbe med også, så han burde nok prioritere å bli der. OM det er slik at det er permisjon, så er det som oftest frivillig - og man kan velge å bli i høytiden hvis man vil/trenger det. Antar at det er sånn der også. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmwhatever skrev (12 timer siden):

Han er nok helt klart svekket. Det har vært mange helseutfordringer også. 

Veldig synd at han og dronningen "tviholder" på at de skal sitte på tronen når de ikke egentlig orker å jobbe mer. De orker å være med på litt representativt og seremoniellt innimellom, men de orker helt tydelig ikke å ta tak i noe av det som stormer rundt kongehuset om dagen. Det er veldig spesiellt å se at de forsøker å tie det ihjel. 

Hvis han syns DV er en så topp fyr, så hadde både han og DV kommet så mye bedre ut av det hvis han hadde sagt litt til "folket" om det. Hva er det vi ikke skjønner og ser - som kongen skjønner og ser? Kongen er jo så flink til å forklare. 

• Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet jammen ikke om man kan skylde på kongens alder og helseutfordringer heller, for det virker som om dette er en strategi som også kronprinsparet bruker, altså å ignorere og feie ting under teppet, til det ikke gikk lenger. Og Märtha reagerte ikke på Durek's overgrep, istedenfor så "hjelper hun han å helbrede den delen av han", altså den grenseoverskridende delen som ikke kan holde seg pga "all is looove" :P. Så jeg må si jeg lurer på moralen til hele gjengen nå, barna må jo ha lært dette et sted.

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattedama skrev (På 21.12.2024 den 21.20):

Stemmer dette?  «Nettavisen har vært i kontakt med Durek Verretts pressekontakt, Jenni Weinman, som i en skriftlig uttalelse hevder at de mener det er hyklersk av Ulf André Andersen å påstå at Durek Verrett utnytter mennesker i sårbare situasjoner, ettersom han ikke oppsøker kunder, men at det er folk som kommer til ham for hans åndelige veiledning. https://www.nettavisen.no/ulf-andr-andersen/se-og-hor/portrett/se-og-hor-redaktor-ulf-andr-andersen-et-javlig-nederlag/f/5-95-2193640

Nei, Hr. Verrett har jo aldri ment å reklamere for sin helbredelsesbedrift, evne til å redde verden ved hjelp av kjærlighet osv med alle mulige midler, inkludert prinsesse-grooming. Og nå konge-grooming. Neida, neida, neida. Aaaaldri forsøkt å tiltrekke seg noen, han, spesielt ikke sårbare, naive, godtroende sjeler.

:ironi:

Mon tro hva den fyren egentlig lever av? Og honorar til pressekontakt, advokater etc etc.

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maia70 skrev (1 time siden):

Jeg vet jammen ikke om man kan skylde på kongens alder og helseutfordringer heller, for det virker som om dette er en strategi som også kronprinsparet bruker, altså å ignorere og feie ting under teppet, til det ikke gikk lenger. Og Märtha reagerte ikke på Durek's overgrep, istedenfor så "hjelper hun han å helbrede den delen av han", altså den grenseoverskridende delen som ikke kan holde seg pga "all is looove" :P. Så jeg må si jeg lurer på moralen til hele gjengen nå, barna må jo ha lært dette et sted.

Herregud, har hun uttalt det? 😮 At hun skal hjelpe å helbrede den delen av han? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (3 minutter siden):

Ikke meg du siterer, men ML har jo visst om dette. Hun velger likevel å gifte seg med pervoen, så da er det dull aksept fra hennes side.

Det er så mye med DV som skurrer og jeg klarer ikke forstå at ML orker å være sammen med han. Jeg grøsser ved tanken på å måtte være i samme rom som han, mens hun til og med boller seg i senga med en seksual forbryter og helt klart homofil 🤮🤮🤮

Når jeg så bilde av DV med hånden på ryggen til kongen så grøss jeg, glad han ikke tok på meg.

• Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva-Lena skrev (35 minutter siden):

Ikke meg du siterer, men ML har jo visst om dette. Hun velger likevel å gifte seg med pervoen, så da er det dull aksept fra hennes side.

Det er så mye med DV som skurrer og jeg klarer ikke forstå at ML orker å være sammen med han. Jeg grøsser ved tanken på å måtte være i samme rom som han, mens hun til og med boller seg i senga med en seksual forbryter og helt klart homofil 🤮🤮🤮

Når jeg så bilde av DV med hånden på ryggen til kongen så grøss jeg, glad han ikke tok på meg.

Da han ble konfrontert med en eller flere av disse sakene på telefonen og ble spurt om Märtha vet det så sa han "Ja, Märtha sitter ved siden av meg og hører på nå, så hun vet alt". Et eller annet i den duren. 
https://www.seher.no/kongelig/durek-martha-visste-altmartha-svarer-ikke/82216333

Endret av Freydis
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva-Lena skrev (1 time siden):

Jeg grøsser også. En ting er alle de kontroversielle tingene han har uttalt om kreft, selvmordsånder, trassånder hos barn, kommunikasjon med Ari, reptil-opprinnelse og Farao-bakgrunn. Men seksuell utnyttelse av de som oppsøker han for behandling - der gikk grensen. 

At den grensen ikke går for ML hadde jeg ikke forventet egentlig, hun virker helt fullstendig vekk i han. Han babler på et "overjordisk" plan som jeg personlig syns høres ut som babbel og vrøvl, men hun syns tydeligvis det er på en eller annen kjærlighetsfrekvens som bare de forstår (sikkert derfor hun heller ikke forstår at han faktisk er homofil)  Så det forundrer meg ikke om han/de mener at de seksuelle overgrepene som har skjedd under sjaman-seanser er en helt "naturlig" del av behandling. Mulig det er noe de driver med på den planeten han kommer fra. 

Men den grensen burde være ganske klar for kongehuset vårt. 

HELT feil for meg også å se han holde hånden på ryggen på vår konge. Jeg liker svært dårlig at kongehuset støtter denne fyren. 

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (1 time siden):

Nei det var Durek som sa det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maia70 skrev (8 minutter siden):

Nei det var Durek som sa det.

Isild skrev (1 time siden):

Han sier det i lydklippet jeg la ved over her. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freydis skrev (3 minutter siden):

Han sier det i lydklippet jeg la ved over her. 

Det hadde jeg ikke fått med meg. Vanskelig å vite hva man skal si. 

Jeg klarer ikke på noen måte å forstå at kongehuset vårt omgås han. Jeg forstår at de må ha en relasjon, men det er stor forskjell på å opptre høflig når de `må` møtes, og å faktisk invitere og omtrent gå arm i arm med han. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (22 minutter siden):

Jeg grøsser også. En ting er alle de kontroversielle tingene han har uttalt om kreft, selvmordsånder, trassånder hos barn, kommunikasjon med Ari, reptil-opprinnelse og Farao-bakgrunn. Men seksuell utnyttelse av de som oppsøker han for behandling - der gikk grensen. 

At den grensen ikke går for ML hadde jeg ikke forventet egentlig, hun virker helt fullstendig vekk i han. Han babler på et "overjordisk" plan som jeg personlig syns høres ut som babbel og vrøvl, men hun syns tydeligvis det er på en eller annen kjærlighetsfrekvens som bare de forstår (sikkert derfor hun heller ikke forstår at han faktisk er homofil)  Så det forundrer meg ikke om han/de mener at de seksuelle overgrepene som har skjedd under sjaman-seanser er en helt "naturlig" del av behandling. Mulig det er noe de driver med på den planeten han kommer fra. 

Men den grensen burde være ganske klar for kongehuset vårt. 

HELT feil for meg også å se han holde hånden på ryggen på vår konge. Jeg liker svært dårlig at kongehuset støtter denne fyren. 

Veldig mye av det han sier er faktisk ganske vanlig alternativmiljø-sjargong, jeg kjenner til det fra før.
Jeg ble introdusert for alternativmiljøet veldig tidlig, i 1993 da jeg var 23 og gikk på en folkehøgskole som inviterte alt som kunne krype og gå av alternativt i Norge, og etter det har jeg holdt meg litt på siden av alternativmiljøet, og snust på forskjellige ting men aldri gått dypt inn i noe.
Jeg har med årene tatt mer og mer avstand fra mange ideer der som er veldig egosentriske og kyniske. Som f.ex. at man kan "manifestere" sykdom, man kan være offer for sin egen karma (og kan bare ha det så godt). Og man må bare "jobbe med seg selv" og "endre tankemønstrene sine" for å blir frisk fra alle slags tilstander og unngå at dårlige ting skjer med en. Jeg var seriøst på et foredrag en gang der foredragsholderen sa til en deltager at hun satt fortsatt i rullestol fordi hun ikke hadde ryddet opp i rotchakraet sitt enda. Denne personen hadde fulgt foredragsholderen en stund, og var frustrert over at hun ikke ble bedre... 
Så man er altså ansvarlig for alt som skjer med en, og det blir jo inkludert seksuelle overgrep da...
Og jeg vet at Märtha gikk på kurs i 2004 sammen med Elisabeth som hun startet Engleskolen med, så hun har vært i dette lenge også, men hun har ikke vært på siden av det, hun har vært "i" det, så hun har adoptert tankesettet og gjort det til sitt eget, og lært det videre i mange år nå. 
Jeg er fortsatt nysgjerrig på hvilket kurs hun gikk på sammen med Elisabeth, da jeg tror det er dette kurset hun har fått mye av ideene sine fra.
Da jeg så denne tråden på KG da den ble startet, så lurte jeg på om hun faktisk hadde funnet en ekte sjaman, eller om det var en av disse spirituelle narsissistene som alternativmiljøet florerer av, for etter det jeg oppfattet av hennes "merke" av spiritualitet, så kunne hun lett falle for en slik person. Og fyren var jo en narsissist, det lyste lang vei av han på den første videoen jeg fant.

Det jeg prøver å si er at Märtha har blitt lært opp til tenke på en bestemt måte, og Dureks tankemåte er ikke så langt fra den tankemåten hun allerede har blitt veldig vant til over mange år.

• Liker 5
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Isild skrev (28 minutter siden):

Det hadde jeg ikke fått med meg. Vanskelig å vite hva man skal si. 

Jeg klarer ikke på noen måte å forstå at kongehuset vårt omgås han. Jeg forstår at de må ha en relasjon, men det er stor forskjell på å opptre høflig når de `må` møtes, og å faktisk invitere og omtrent gå arm i arm med han. 

Enig - det er stor forskjell. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maia70 skrev (1 time siden):

Veldig mye av det han sier er faktisk ganske vanlig alternativmiljø-sjargong, jeg kjenner til det fra før.
Jeg ble introdusert for alternativmiljøet veldig tidlig, i 1993 da jeg var 23 og gikk på en folkehøgskole som inviterte alt som kunne krype og gå av alternativt i Norge, og etter det har jeg holdt meg litt på siden av alternativmiljøet, og snust på forskjellige ting men aldri gått dypt inn i noe.
Jeg har med årene tatt mer og mer avstand fra mange ideer der som er veldig egosentriske og kyniske. Som f.ex. at man kan "manifestere" sykdom, man kan være offer for sin egen karma (og kan bare ha det så godt). Og man må bare "jobbe med seg selv" og "endre tankemønstrene sine" for å blir frisk fra alle slags tilstander og unngå at dårlige ting skjer med en. Jeg var seriøst på et foredrag en gang der foredragsholderen sa til en deltager at hun satt fortsatt i rullestol fordi hun ikke hadde ryddet opp i rotchakraet sitt enda. Denne personen hadde fulgt foredragsholderen en stund, og var frustrert over at hun ikke ble bedre... 
Så man er altså ansvarlig for alt som skjer med en, og det blir jo inkludert seksuelle overgrep da...
Og jeg vet at Märtha gikk på kurs i 2004 sammen med Elisabeth som hun startet Engleskolen med, så hun har vært i dette lenge også, men hun har ikke vært på siden av det, hun har vært "i" det, så hun har adoptert tankesettet og gjort det til sitt eget, og lært det videre i mange år nå. 
Jeg er fortsatt nysgjerrig på hvilket kurs hun gikk på sammen med Elisabeth, da jeg tror det er dette kurset hun har fått mye av ideene sine fra.
Da jeg så denne tråden på KG da den ble startet, så lurte jeg på om hun faktisk hadde funnet en ekte sjaman, eller om det var en av disse spirituelle narsissistene som alternativmiljøet florerer av, for etter det jeg oppfattet av hennes "merke" av spiritualitet, så kunne hun lett falle for en slik person. Og fyren var jo en narsissist, det lyste lang vei av han på den første videoen jeg fant.

Det jeg prøver å si er at Märtha har blitt lært opp til tenke på en bestemt måte, og Dureks tankemåte er ikke så langt fra den tankemåten hun allerede har blitt veldig vant til over mange år.

Takk for at du deler. Jeg selv er ca så motsatt av "alternativ" som det er mulig å komme, men har alltid hatt masse respekt for de som tror på `hva det måtte være` - og vært ydmyk ift at JEG så klart ikke vet noe mer enn andre om hva som finnes mellom himmel og jord osv. 

Men jeg har alltid brent veldig for å avsløre svindlere. De finnes i alle miljøer, også i kristne miljøer. Slik jeg ser det er Durek sjamanenes Jan Hanevold. På hver sin måte er de helt groteske i forhold til å påberope seg evner og `kontakter` som gir sårbare og syke helbredelse - mot en like grotesk sum med penger selvsagt. Blir de ikke friske, så tror de feil, eller ikke "nok". 

Du har nok helt rett i det du sier om at ML har vært langt inn i alternativ tankegang og miljø i mange mange år, og de snakket vel "samme språk" da de møttes. Jeg har ikke sett på henne som hjernevasket som så mange andre har gjort. Jeg tror de er ganske like. De har grandiose tanker om seg selv og sin betydning. De ser seg selv som "gudommelige" på hver sin måte virker det som - direktekontakt med engler, forfedre og reinkarnasjoner av store herskere. 

Til å være så "opphøyede" og å påstå at de dyrker kjærligheten osv - så er de jammen griske, bitre, sure og lettkrenkede må jeg si. 

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (6 timer siden):

Som andre har sagt, så er det Durek Verrett som selv har sagt at Märtha Louise har hjulpet ham med det i ham som gjør at har gjør/har behov for å gjøre slike ting (orker ikke å gå tilbake i kilder for å oversette ordrett).

Etter min mening er det to ting som er uakseptabelt med dette, spesielt når vi vet hvordan Märtha Louise har forholdt seg etter at det ble kjent at han er anklaget for seksuelle overgrep OG at han selv har innrømmet å ha begått flere slike seksuelle handlinger med klienter.

1. Det første viser tydelig hva Durek Verrett forsøker å gjøre med kommentaren. Han forsøker å hinte om at det er noe han har opplevd som gjør at han er som han er (altså har behov for å begår slike seksuelle overgrep mot klienter) og/eller at dette bare er slik han er skapt (forsterket av det at han også sier at han bare er opptatt av kjærlighet og dele kjærlighet og at få forstår dette). Så på ene siden hinter han om muligheten om at han selv kan være et offer (kjekt å ha om det blir en eller flere rettssaker..). På andre siden sniker den mer narsissistiske siden, som han har vist offentlig over så mange år, seg frem der han stadig sier at han er skapt som han er, han er av en annen verden, har hatt opphøyde kongestillinger i tidligere liv osv.

Uansett, så er dette klassisk for hvordan han fraskriver seg ansvar for det han selv velger å gjøre. Han er en voksen, middelaldrig mann på 50 år, han er selvfølgelig - som alle andre - ansvarlig for hva han velger å gjøre. Ikke bare det, han er rettslig ansvarlig, både som privatperson og ikke minst som forretningsmann som begår seksuelle overgrep mot sine kunder, der Verrett har en form for "behandlings"rolle. Det han har gjort mot klienter - det han har INNRØMMET å ha gjort mot klienter som er kommet til ham for "behandling" - det er straffbart både i Norge og i USA.

Men Durek Verrett, han fraskriver seg som vanlig alt ansvar for det uakseptable han gjør, selv når han begår overlagte og skadelige handlinger mot andre kjærlighet.

2. HVIS Durek Verrett hadde tatt fullt ansvar for sine uakseptable - og straffbare - handlinger, så kunne jeg kanskje, bare kanskje, ha forstått at ML ville forsøke å hjelpe ham med å jobbe med de tydelig mørke og langt fra gode sidene hennes ektemann har.

Men, her går hun i fella, om hun faktisk driver på med dette. For det første er hva enn som får Durek Verrett til å begå slike handlinger så alvorlig at nærmeste pårørende ALDRI skal være behandler for sin nærmeste. For det andre er Märtha Louise utdannet fysioterapeut og har langt mer kunnskap om hvor man bør sette grenser for hva man ev. behandler sine nærmeste for. Og for det tredje - og for Märtha Louises del - så er hun faktisk lovpålagt å melde fra om hun vet om noen som begår seksuelle overgrep mot klienter/pasienter. Både fordi hun er underlagt lovverket som helsepersonell, men også fordi hun er underlagt norsk straffelov.

Konklusjonen er at Märtha Louise opptrer - for å si det svært mildt - veldig uakseptabelt når:

- hun "støttet" eller forsøkte å behandle sin mann før det ble kjent at han har innrømmet seksuelle overgrep mot klienter.

- hun har flere ganger valgt å delta i seanser hvor Durek Verrett "behandler" klienter, bl.a. dokumentert gjennom et intervju - hvor journalisten ble "behandlet" flere ganger av DV og ML - i et magasin som er linket til flere ganger i tråden.

- hun velger å ikke melde videre om at hennes "kjære" faktisk over tid og mot flere klienter har begått seksuelle overgrep.

- hun velger å støtte ham og rømme landet for å bidra til å bygge opp et narrativ rundt sin mann som i prinsipp gir inntrykk av å skulle skjule at han faktisk har innrømmet flere seksuelle handlinger/overgrep og er anmeldt for seksuelt overgrep. Og at etter det er offentliggjort at han har innrømmet dette, og at han er anmeldt, så bidrar Märtha Louise til å bagatellisere hans handlinger, når hun selv velger å stå og offentlig ta imot en pris i Hollywood (av DVs og ML venn) som forsøker å fronte ham og henne som to som bare fokuserer på å spre kjærlighet.

Mener Märtha Louise at seksuelle overgrep er noe som er inkluderet i hennes definisjon av kjærlighet? I så fall kan det jo forklare at hun aksepterte at han begikk et offentlig overgrep mot henne da han brettet ut hvordan hun er når de har sex, ned i minste detaljer, inkl. hvilke lyder hun lager, og at han gjorde det på sin podkast for å tjene penger på hennes aller mest intime øyeblikk.

Og i går la DV ut en serie med stories hvor han rett og slett så ruset eller full ut. En hvor han ser full ut der han digger musikk med et falskt smil som er konstant på. En hvor han i over et minutt messer "thank you, God" med samme falske, konstante smil påklisktret, med lukkede øyne. Husker ikke alle, men det var 5-6, mer messing av lignende, så var det hvor perfekt han hadde det og hvor perfekt ML var, hvor sterk hun er, og en hvor han så henvender seg til sine kvinnelige følgere og messer videre hvor sterke de og kvinner er, før videre messing. Alle disse storiene var stort sett fremført med lukkede øyne, mens han vugger og beveger seg med dette merkelige smilet på hele tiden.  Han fremstiller seg på en måte som ikke virker stabil på en flekk. Og ekte er det definitivt ikke. Om han er ruset eller full, det vet jeg ingenting om, men det er det inntrykket han gir når han velger å fremstille seg selv på en slik måte og å legge det ut på IG. Det står i grell kontrast til det at han har innrømmet å ha begått seksuelle overgrep/handlinger mot flere av sine klienter og at han også er anmeldt for et slikt seksuelt overgrep.

Hverken Durek Verrett eller Märtha Louise synes å ville ta ansvar for sine egne handlinger. Märtha Louise har i flere år allerede fremstått som medavhengig til DVs uakseptable handlinger, og dessverre også som direkte medhjelper i det, når hun fortsetter uten å melde fra at han har begått seksuelle overgrep mot klienter, og faktisk er med på å skape en historie som forsøker å dekke over det han har gjort.

Og dette er en Kong Harald mener er egnet å stå som nr. 4 i arverekken til den norske trone?

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (3 minutter siden):

Mener Märtha Louise at seksuelle overgrep er noe som er inkluderet i hennes definisjon av kjærlighet? I så fall kan det jo forklare at hun aksepterte at han begikk et offentlig overgrep mot henne da han brettet ut hvordan hun er når de har sex, ned i minste detaljer, inkl. hvilke lyder hun lager, og at han gjorde det på sin podkast for å tjene penger på hennes aller mest intime øyeblikk.

Jeg hørte podcasten før den ble tatt ned, og jeg husker ikke noe om hvilke lyder hun lager, men han hermet etter stemmen hennes når hun skal ha sagt "skal du ikke komme?"

"– Noen ganger har jeg sex tre til fire ganger om dagen, og kjæresten min er alltid sånn «skal du komme?» og jeg bare «nei, men jeg skal gi deg så mange orgasmer som du vil. Vi kan holde på i et par timer om du vil, jeg bryr meg ikke, men jeg skal ikke komme», og etterpå går jeg og mediterer og strekker ut og gjør alle disse tingene."
https://www.nettavisen.no/livsstil/sjaman-durek-overrasker-med-svart-private-sex-detaljer-i-egen-podkast/s/12-95-3423860126

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...