Really Skrevet 8. november 2024 #12601 Del Skrevet 8. november 2024 lurker skrev (2 minutter siden): Definitivt. Jeg tenker det sier sitt om forholdet mellom ML og D. Se for deg en hvilken som helst sunn familie du kjenner. I hvor mange av disse ville mor dratt bort med far eller stefar om han ble anklaget for seksuelle overgrep/overtramp og latt en 16 åring blitt igjen hjemme? 😱 Ingen mor hadde dratt bort og latt døtrene være hjemme med tankene sine. Uten tvil så tenker jentene mye på disse overgrepene fra stefaren og føler frustrasjon rundt dette. Det kan ikke være enkelt for døtrene. Mulig ML har lettere for å reise bort, pga hun er vokst opp med foreldre som reiste bort hele tiden. Det er dette ML er vant til så hun gjør det samme med sine barn. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 8. november 2024 #12602 Del Skrevet 8. november 2024 lurker skrev (6 minutter siden): Definitivt. Jeg tenker det sier sitt om forholdet mellom ML og D. Se for deg en hvilken som helst sunn familie du kjenner. I hvor mange av disse ville mor dratt bort med far eller stefar om han ble anklaget for seksuelle overgrep/overtramp og latt en 16 åring blitt igjen hjemme? 😱 PusheenPusheen skrev (4 minutter siden): Er så dysfunksjonelt som man får det. I denne familien er det DV som kommer først av de alle. Nå må faktisk ML snart våkne opp, iallefall begynne å tenke over hva som foregår. Stakkars barna hennes som skal måtte ha med DV å gjøre. Jeg kjenner ikke DV annet enn via media, men at han er farlig tviler jeg ikke på ett sekund. Hva hjelper det at DV og ML flykter fra landet egentlig? Vi glemmer ikke og problemet er ser like fordømt da de kommer tilbake igjen. 17 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 8. november 2024 #12603 Del Skrevet 8. november 2024 Really skrev (41 minutter siden): I en situasjon som dette så hadde hun vel trengt at moren var tilstede? Marta drar jo sammen med Durek. Jeg tenker det er godt mulig jenta har det bedre uten noen av de, en sammen med moren OG en opprørt Durek. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 8. november 2024 #12604 Del Skrevet 8. november 2024 Pippi Lotta skrev (Akkurat nå): Marta drar jo sammen med Durek. Jeg tenker det er godt mulig jenta har det bedre uten noen av de, en sammen med moren OG en opprørt Durek. Uff du er inne på noe der. 😢 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 8. november 2024 #12605 Del Skrevet 8. november 2024 Eva-Lena skrev (3 minutter siden): I denne familien er det DV som kommer først av de alle. Nå må faktisk ML snart våkne opp, iallefall begynne å tenke over hva som foregår. Stakkars barna hennes som skal måtte ha med DV å gjøre. Jeg kjenner ikke DV annet enn via media, men at han er farlig tviler jeg ikke på ett sekund. Hva hjelper det at DV og ML flykter fra landet egentlig? Vi glemmer ikke og problemet er ser like fordømt da de kommer tilbake igjen. 100% enig. Durek først, Durek nestemann og Durek til slutt. De andre må bare vente på tur. 18 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippio Skrevet 8. november 2024 #12606 Del Skrevet 8. november 2024 Pippi Lotta skrev (5 minutter siden): Marta drar jo sammen med Durek. Jeg tenker det er godt mulig jenta har det bedre uten noen av de, en sammen med moren OG en opprørt Durek. Enig i det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet 8. november 2024 #12607 Del Skrevet 8. november 2024 Pippio skrev (2 timer siden): Hun har det nok fint med f.eks farmor. Vet ikke hvor mye hun blir skjermet. I lille Norge generelt og Oslo spesielt vil ingen kunne skjermes fra det faktum, at det foreligger lydklipp der DV, kongens svigersønn, MLs mann og stefar til hennes døtre, selv innrømmer seksuelle overgrep av sine klienter. Vel bor og lever de i sin egen boble, men den boblen er ikke hermetisk lukket. 26 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet 8. november 2024 #12608 Del Skrevet 8. november 2024 Pippi Lotta skrev (38 minutter siden): Marta drar jo sammen med Durek. Jeg tenker det er godt mulig jenta har det bedre uten noen av de, en sammen med moren OG en opprørt Durek. Jeg er ikke enig i dette, kjenner mammahjertet mitt. DV er voksen og vet hva som ligger bak i sin historikk. Han kan ta flyet og reise til "hyttiheita", tenker jeg, men ML har omsorgen for et umyndige barn og har to unge voksne myndige døtre - de døtrene trenger moren sin. De har opplevd å miste sin far. Rimelig kjapt etterpå tok DV all plass i livene til ML og døtrene med den historien han da har servert om sitt liv. Her vet vi ikke hva ML har visst, men at døtrene har visst hva DV selv innrømmer i lydklippene - nei, alvorlig talt, det nekter jeg å tro at de har visst! Døtrene har snakket positivt om DV i pressen. Det hadde de ikke kunnet gjøre om de visste at han har bedrevet misbruk i sin praksis. Vel har vår kommende (forhåpentligvis ikke) dronning IA også i sin myndighetstale snakket varmt om sin halvbror og ment han var lojaliteten selv og en god rollemodell for henne. Noen ord som hun bør bite i seg den dag i dag. Men at MLs døtre fremsnakker sin stefar og skal ha visst om dette og likevel snakke varmt om ham, nei det går ikke an. 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet 8. november 2024 #12609 Del Skrevet 8. november 2024 Istapp skrev (15 minutter siden): Jeg er ikke enig i dette, kjenner mammahjertet mitt. DV er voksen og vet hva som ligger bak i sin historikk. Han kan ta flyet og reise til "hyttiheita", tenker jeg, men ML har omsorgen for et umyndige barn og har to unge voksne myndige døtre - de døtrene trenger moren sin. De har opplevd å miste sin far. Rimelig kjapt etterpå tok DV all plass i livene til ML og døtrene med den historien han da har servert om sitt liv. Her vet vi ikke hva ML har visst, men at døtrene har visst hva DV selv innrømmer i lydklippene - nei, alvorlig talt, det nekter jeg å tro at de har visst! Døtrene har snakket positivt om DV i pressen. Det hadde de ikke kunnet gjøre om de visste at han har bedrevet misbruk i sin praksis. Vel har vår kommende (forhåpentligvis ikke) dronning IA også i sin myndighetstale snakket varmt om sin halvbror og ment han var lojaliteten selv og en god rollemodell for henne. Noen ord som hun bør bite i seg den dag i dag. Men at MLs døtre fremsnakker sin stefar og skal ha visst om dette og likevel snakke varmt om ham, nei det går ikke an. Tror du ikke de er like manipulert som ML da? De er jo enda mer sårbare tenker jeg. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet 8. november 2024 #12610 Del Skrevet 8. november 2024 https://www.seher.no/kongelig/klart-brudd/82158515 Jeg synes Se og Hør fremstår svært seriøst som pressemedium i sine innlegg om både ML/DV og MBH-saken, trodde egentlig aldri at jeg skulle synes de var så seriøse og troverdige. De fortjener faktisk ære for at de har løftet fram den problematikken som foregår i denne priviligerte familien. De holder ikke på med skjermingen som flere av de andre i pressekorps fortsatt holder på med. 21 2 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet 8. november 2024 #12611 Del Skrevet 8. november 2024 Eyr skrev (9 minutter siden): Tror du ikke de er like manipulert som ML da? De er jo enda mer sårbare tenker jeg. Jeg tror ikke de er like manipulerte nei, men at de er naive og godtroende ja. Men da tenker jeg de er dette først og fremst gjennom den tilliten de har til sin mor. Barn har lojalitet til sine foreldre både positivt og negativt, så her tenker jeg det først og fremst er denne lojaliteten til ML/moren døtrene har og ikke at det er direkte DV som har manipulert dem. Han har manipulert muligens den blåøyde, naive og eksentriske ML. Det kan være jeg tar feil, men jeg håper, at døtrene har naturlige reaksjoner på den relasjonen de er blitt introdusert for gjennom sin mor og i etterkant utviser lojalitet ovenfor morens valg. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 8. november 2024 #12612 Del Skrevet 8. november 2024 Istapp skrev (4 minutter siden): https://www.seher.no/kongelig/klart-brudd/82158515 Jeg synes Se og Hør fremstår svært seriøst som pressemedium i sine innlegg om både ML/DV og MBH-saken, trodde egentlig aldri at jeg skulle synes de var så seriøse og troverdige. De fortjener faktisk ære for at de har løftet fram den problematikken som foregår i denne priviligerte familien. De holder ikke på med skjermingen som flere av de andre i pressekorps fortsatt holder på med. Enig, men humrer litt av overskriftene deres som er helt ekstremt clikbate 😅 "klart brudd" med bide av Martha og Durek, mens dette med klart brudd kommer fra lederen i NSH (Norsk Spiritualistisk Healerforbund) og DSH (Det Spirituelle Hjem som mener det Durek har gjort er et "klart brudd" på deres etiske regler. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FORFAR Skrevet 8. november 2024 #12613 Del Skrevet 8. november 2024 Istapp skrev (4 minutter siden): https://www.seher.no/kongelig/klart-brudd/82158515 Jeg synes Se og Hør fremstår svært seriøst som pressemedium i sine innlegg om både ML/DV og MBH-saken, trodde egentlig aldri at jeg skulle synes de var så seriøse og troverdige. De fortjener faktisk ære for at de har løftet fram den problematikken som foregår i denne priviligerte familien. De holder ikke på med skjermingen som flere av de andre i pressekorps fortsatt holder på med. Helt enig. Se og Hør er blitt toneangivende i disse sakene, mens avisene blir stadig mer fraværende. Jeg reagerer veldig på dette. Det koker i kongehuset og dette engasjerer svært mange nordmenn. Da skulle det være selvsagt at norsk presse var sitt samfunnsansvar bevisst. 12 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet 8. november 2024 #12614 Del Skrevet 8. november 2024 https://www.seher.no/kongelig/han-har-lurt-deg-med-evnene-sine/82206139 De fleste er nok ikke blitt lurt, men at vi har et sirkushus hvor det finnes altfor mange godtroende medlemmer, det har blitt avslørt for folket! Det er på tide at vi har "baller nok" i dette landet, til å ta opp seriøs debatt fra politikernivå, om styreformen vi har og hva denne styreformen påfører medlemmene i sirkuset, er riktig i 2024. De sirkusmedlemmene vi har utviser på langt nær flertallets normale atferdsmønstre, handlingsmåter og normal refleksjon rundt den virkeligheten vi faktisk lever i. Vi kan ikke la oss "lure" av svindel, tull og fjas. Ikke vi, men heller ikke de familiemedlemmene som er inngiftet og født inn i sirkuset kan la slikt skje. 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihønepøne Skrevet 8. november 2024 #12615 Del Skrevet 8. november 2024 PusheenPusheen skrev (13 timer siden): Jeg tipper ML og DV har alskens kontrakter, og at de skal godkjenne til punkt og prikke før noe publiseres... DV skal nok sikre seg, også her. Jeg kan love deg at hvor enn mye Verretts advokat har sjekka at kontrakten er vanntett, har Netflix sitt oppbud av advokater sørga for at den ikke er det. Tipper dessuten at de synes en ny Tiger King (The Reptile Pharao?) er verdt et søksmål. 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 8. november 2024 #12616 Del Skrevet 8. november 2024 Marihønepøne skrev (5 minutter siden): Jeg kan love deg at hvor enn mye Verretts advokat har sjekka at kontrakten er vanntett, har Netflix sitt oppbud av advokater sørga for at den ikke er det. Tipper dessuten at de synes en ny Tiger King (The Reptile Pharao?) er verdt et søksmål. Håper du har rett, for jeg har ikke noe imot at DV avsløres slik at andre slipper å komme i negativ kontakt med han. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet 8. november 2024 #12617 Del Skrevet 8. november 2024 Ingen oppslag om de siste dagers avsløringer i Hello magasinet, som hadde så mange reportasjesider rundt paret i slutten av august. Er det litt rart eller? 17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 8. november 2024 #12618 Del Skrevet 8. november 2024 Istapp skrev (17 minutter siden): Ingen oppslag om de siste dagers avsløringer i Hello magasinet, som hadde så mange reportasjesider rundt paret i slutten av august. Er det litt rart eller? Ja, kjemperart 10 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jammf Skrevet 8. november 2024 #12619 Del Skrevet 8. november 2024 (endret) Ikke veldig rart- de har vel sikret seg et tidsbestemt vindu for hva det gis betaling for, og alt etter det er ordinær sladre-presse. Og stor fare for saksøking så lenge det er udokumentarbare opplysninger. Vet at kulørt ukepresse i utlandet ikke alltid er like opptatte av det, men nå er det jo jaggu mange kongehus i Europa som skal dekkes å da.... Sverige holder no på med sitt, Spania er fraværende i katastrofer, Danske-kongen ønsker ikke mer publisitet enn nødvendig, i England er det bare sykdom og elendighet. Hærregud som jeg gleder meg til oppfølgeren på Netflix! Endret 8. november 2024 av Jammf edit 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 8. november 2024 #12620 Del Skrevet 8. november 2024 Jammf skrev (7 minutter siden): Ikke veldig rart- de har vel sikret seg et tidsbestemt vindu for hva det gis betaling for, og alt etter det er ordinær sladre-presse. Og stor fare for saksøking så lenge det er udokumentarbare opplysninger. Vet at kulørt ukepresse i utlandet ikke alltid er like opptatte av det, men nå er det jo jaggu mange kongehus i Europa som skal dekkes å da.... Sverige holder no på med sitt, Spania er fraværende i katastrofer, Danske-kongen ønsker ikke mer publisitet enn nødvendig, i England er det bare sykdom og elendighet. Og en annen ting: hvis tante M og onkel D dro til London samme dag som Krompen og Litle-M; så rart at de ikke dro sammen evnt. at tante og onkel tok seg av nevøen på omsorgsfullt vis? Eller ikke! Vi-er-oss-selv-nok-vi, evnt. at onkel fastholder han ikke kan hjelpe Litle-M fordi gutten er ikke sterk nok i troen. Ut fra flyruta å dømme skulle de vel litt lenger, Heathrow evnt. Gatwick var vel bare en mellomlanding. Hærregud som jeg gleder meg til oppfølgeren på Netflix! ML og DV ble vel observert på flyplassen i München? Jeg lurer på om begge reisene ble akutt pga sexavsløringer for DV og plutselig rehab opphold for Marius. HM og Marius bestemte nok ikke plutselig å reise ril London for å kose seg eller kjøpe julegaver. Noe skjedde plutselig siden HM avlyste middagen. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå