Korpsnerden Skrevet 5. november 2024 #12521 Del Skrevet 5. november 2024 Justlooking skrev (3 minutter siden): Det er tydelig at han koser seg med menn når han er i USA. Ryktene går om at han koser seg her i landet også. Han og fruen har kanskje et åpent forhold? Det hadde vi jo ikke hatt noe med, det er kosing uten samtykke og ønske som er problemet. 9 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 5. november 2024 #12522 Del Skrevet 5. november 2024 Korpsnerden skrev (7 minutter siden): Det hadde vi jo ikke hatt noe med, det er kosing uten samtykke og ønske som er problemet. Ja viktig å skille på det. Om de har et åpent forhold der de har lov til å ha andre "på si" - så er det en privatssak. Selv tror jeg han er homofil, men med stor interesse for å bli "kongelig". Derav et slags åndelig ekteskap med en prinsesse som var "skrullete" nok. Hun blir nok hverken sjalu eller ser noe galt i noe som helst. Hun har jo funnet igjen faraoen sin! Men å misbruke sin stilling som behandler - og å utføre uønskede seksuelle tilnærmelser, det er noe helt annet. 24 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DittHåp Skrevet 5. november 2024 #12523 Del Skrevet 5. november 2024 Stemmer det, han var jo Farao også... går helt surr i alle hans personligheter, tidligere liv etc. Tror jeg må gå i meg selv og kjenne etter om ikke jeg også har noe langt baki der et sted som jeg kan dra opp av hatten når jeg skal imponere omgivelsene. Er Cæsar fortsatt ledig ? Vet at Jesus har vært mye brukt. 10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 5. november 2024 #12524 Del Skrevet 5. november 2024 DittHåp skrev (6 minutter siden): Stemmer det, han var jo Farao også... går helt surr i alle hans personligheter, tidligere liv etc. Tror jeg må gå i meg selv og kjenne etter om ikke jeg også har noe langt baki der et sted som jeg kan dra opp av hatten når jeg skal imponere omgivelsene. Er Cæsar fortsatt ledig ? Vet at Jesus har vært mye brukt. Ikke gå inn på den slektsgranskningen. Farao Ramses hadde vel nærmere 200 koner, så kan jo hende du finner ut at du også var kona til DV. Grøss!!!! 13 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lurker Skrevet 5. november 2024 #12525 Del Skrevet 5. november 2024 Korpsnerden skrev (35 minutter siden): Det hadde vi jo ikke hatt noe med, det er kosing uten samtykke og ønske som er problemet. Mm, og at han blander det inn i klientforhold. Det er galt, også om det skulle være aldri så mye samtykke, ettersom maktbalansen er ujevn, 7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kranken Skrevet 5. november 2024 #12526 Del Skrevet 5. november 2024 (endret) Søsteren til Durek sitter vel på litt av hvert av informasjon/bevis for saker og ting. Informasjon om hva hun vet har hun sendt ut til flere ulike personer i tilfelle noe skulle skje med henne (ref. Tiktok videoen tidligere diskutert i denne tråden). Hvis det hun sitter på er i samme gate som det som er kommet ut nå, så håper jeg flere kan komme frem samtidig, som i saken til Marius, jeg vil tro det er mindre skummelt å stå sammen i en sak som dette selv om det er fryktelig ubehagelig likevel. Endret 5. november 2024 av Kranken 10 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 5. november 2024 #12527 Del Skrevet 5. november 2024 Jaimatadi skrev (5 timer siden): Fyf en overgriper 😭 Martha nå må du våkne! Er du med på dette? Sitter og hører han tømmer hjerte sitt om hvordan han ikke klarer å avstå fra å seksuelt misbruke klientene sine. Hvis ikke Martha forstår dette nå må hun helt ut og vekk fra oss, fra folket i Norge. Har syns synd på deg Martha, at du har blitt lurt, men dette var mye verre enn noen av oss kunne forestille oss. Er du en del av dette? Det er du om du ikke drar nå. Jeg tror det er en stor dose selvbedrag og løgner til seg selv i dette. Da Durek Verrett la ut detaljerte beskrivelser om hvordan prinsesse Märtha Louise var når han hadde sex med henne, inkl. ekstremt intime beskrivelser om hvordan hun er og lyder hun lager når hun får orgasme... da var dette en type seksuelt overgrep mot ML! Men for manipulatoren DV var det en shit-test, som ML dessverre bestod med å akseptere den, og til og med gikk ut i pressen hvor hun forsvarte ham i ettertid, at han bare "ikke forstod" at det var ting han ikke kunne gjøre lenger. Da ML gjorde akkurat dette, så ble hun i praksis medavhengig og delaktig i å skjule hans skadelige adferd mot andre, inkl. henne selv. Og hun har jo gjort det mange ganger senere også, når hun har gått ut og forsvart ham med at han ikke gjør noe galt, at det er alle andre som misforstår. Og også når hun har blitt med på å avfeie og bagatellisere helt legitim kritikk som rasisme og at folk bare ikke forstår hvordan han jobber og det han/de tror på. ML har vært det perfekte offer for DV. Hun har gitt ham en opphøyd status, hvor han har kunnet mangedoble prisene han tar for å "behandle" andre, og hun har gjort det mulig for ham å få ekstremt mange følgere som han aldri ville fått hvis det ikke var for hennes status, det at hun nå i seks år har reist rund i verden for i praksis å promotere ham og legitimere det han gjør med hennes egen kongelige status og tittel. Og hun alene har muliggjort at han har tjent fett på henne og hennes familie, og dermed også har stått langt friere til å fortsette sin utnytting av også andre. Det blir spennende å se hva ML nå velger å gjøre. Jeg håper hun kommer seg raskt ut av dette ekteskapet og kutter all kontakt med ham, og at hun har en mulighet til å få stoppet Netflix-serien (men det siste tror jeg aldri Netflix vil godta..). Ser man på IG-kontoen til DV så har han i går og i dag pepret han den med repostinger fra andre, veldig mye ferdigskrevne sitater, flere fra kvinner som støtter ham. Alt tydelig et forsøk på å heve seg over alt, gjøre seg selv som offer, og for å mobilisere sine følgere/sin "stamme" til å gå ut og forsvare ham. Ser man det han legger ut i sammenheng, så virker det mer og mer sykt. Jeg har tidligere nevnt hvordan han over lang tid har hatt masse slike sitater som går på at Gud er på hans side, Gud jobber for ham, alle som jobber mot ham skal få merke Guds vrede o.l. F.eks. i går hadde han "God is about to SHATTER the enemies assignment". I dag har han blant mange andre "Remember you are not your past. It's called evolution. God is changing your storyline to happy, healed, and financially blessed." Det er tydelig at han også forsøker å få med seg en rekke kvinnelige følgere som nå går ut og støtter ham. Jeg tror dette er siste sjanse for ML å komme seg ut av dette forholdet på en noenlunde bra måte. Fortsetter hun denne relasjonen nå, så tror jeg det vil ødelegge henne enda mer enn hva det nok allerede har gjort. Stemmer det som nå kommer ut, så har jo Durek Verrett begått seksuelle overgrep i "behandlingssituasjon" to år ut i forholdet med ML. Hvem vet hva som har skjedd privat også, med tanke på at det finnes flere kilder som mener at han inntil forholdsvis nylig også har vært aktiv på datetjenester hvor han har søkt menn for sex? Jeg håper at alle som ev. har vært utsatt for overgrep fra ham nå tør å stå frem. Det er ingen bedre mulighet enn nå, som det dukker opp mange andre saker også. Men ML, hun må bare komme seg ut av dette så fort som mulig! 16 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 5. november 2024 #12528 Del Skrevet 5. november 2024 DittHåp skrev (5 timer siden): Alle vet vel hva motsvaret blir: Dette er et rasistisk motivert angrep på Sjamanen og alle og enhver skal saksøkes. Det er vi nordboere som ikke forstår han, og vi mangler innsikt i hans åndelige verden og hvilke virkemidler det er aksept for der. Og ikke glem misunnelseskortet... 🤪 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 5. november 2024 #12529 Del Skrevet 5. november 2024 Frisk Frosk skrev (23 minutter siden): Jeg tror det er en stor dose selvbedrag og løgner til seg selv i dette. Da Durek Verrett la ut detaljerte beskrivelser om hvordan prinsesse Märtha Louise var når han hadde sex med henne, inkl. ekstremt intime beskrivelser om hvordan hun er og lyder hun lager når hun får orgasme... da var dette en type seksuelt overgrep mot ML! Men for manipulatoren DV var det en shit-test, som ML dessverre bestod med å akseptere den, og til og med gikk ut i pressen hvor hun forsvarte ham i ettertid, at han bare "ikke forstod" at det var ting han ikke kunne gjøre lenger. Da ML gjorde akkurat dette, så ble hun i praksis medavhengig og delaktig i å skjule hans skadelige adferd mot andre, inkl. henne selv. Og hun har jo gjort det mange ganger senere også, når hun har gått ut og forsvart ham med at han ikke gjør noe galt, at det er alle andre som misforstår. Og også når hun har blitt med på å avfeie og bagatellisere helt legitim kritikk som rasisme og at folk bare ikke forstår hvordan han jobber og det han/de tror på. ML har vært det perfekte offer for DV. Hun har gitt ham en opphøyd status, hvor han har kunnet mangedoble prisene han tar for å "behandle" andre, og hun har gjort det mulig for ham å få ekstremt mange følgere som han aldri ville fått hvis det ikke var for hennes status, det at hun nå i seks år har reist rund i verden for i praksis å promotere ham og legitimere det han gjør med hennes egen kongelige status og tittel. Og hun alene har muliggjort at han har tjent fett på henne og hennes familie, og dermed også har stått langt friere til å fortsette sin utnytting av også andre. Det blir spennende å se hva ML nå velger å gjøre. Jeg håper hun kommer seg raskt ut av dette ekteskapet og kutter all kontakt med ham, og at hun har en mulighet til å få stoppet Netflix-serien (men det siste tror jeg aldri Netflix vil godta..). Ser man på IG-kontoen til DV så har han i går og i dag pepret han den med repostinger fra andre, veldig mye ferdigskrevne sitater, flere fra kvinner som støtter ham. Alt tydelig et forsøk på å heve seg over alt, gjøre seg selv som offer, og for å mobilisere sine følgere/sin "stamme" til å gå ut og forsvare ham. Ser man det han legger ut i sammenheng, så virker det mer og mer sykt. Jeg har tidligere nevnt hvordan han over lang tid har hatt masse slike sitater som går på at Gud er på hans side, Gud jobber for ham, alle som jobber mot ham skal få merke Guds vrede o.l. F.eks. i går hadde han "God is about to SHATTER the enemies assignment". I dag har han blant mange andre "Remember you are not your past. It's called evolution. God is changing your storyline to happy, healed, and financially blessed." Det er tydelig at han også forsøker å få med seg en rekke kvinnelige følgere som nå går ut og støtter ham. Jeg tror dette er siste sjanse for ML å komme seg ut av dette forholdet på en noenlunde bra måte. Fortsetter hun denne relasjonen nå, så tror jeg det vil ødelegge henne enda mer enn hva det nok allerede har gjort. Stemmer det som nå kommer ut, så har jo Durek Verrett begått seksuelle overgrep i "behandlingssituasjon" to år ut i forholdet med ML. Hvem vet hva som har skjedd privat også, med tanke på at det finnes flere kilder som mener at han inntil forholdsvis nylig også har vært aktiv på datetjenester hvor han har søkt menn for sex? Jeg håper at alle som ev. har vært utsatt for overgrep fra ham nå tør å stå frem. Det er ingen bedre mulighet enn nå, som det dukker opp mange andre saker også. Men ML, hun må bare komme seg ut av dette så fort som mulig! Jeg har desverre liten/ingen tro på at ML kommer til å ønske seg ut av dette forholdet. Durek Verret fremstår mer og mer som en sektleder (ønsker å bli kanskje? En slags åndelig veileder med stor fanskare - og "erobre" verden som mål) - ML blir på en måte med som "med-leder" i denne startfasen og tror nok både på at han har spesiell kontakt med Gud, at man må berøre kjønnsorganer for å helbrede folk, og at all kritikken mot han er fordi folk føler seg truet av hans "storhet". Hun tror at han er så vis og mektig at folk ikke forstår. Det er for komplekst å forstå for "vanlige mennesker som ikke har åpnet seg åndelig ennå". Hun føler seg nok dermed veldig vis som faktisk forstår han. Han har garantert gitt henne tro på at hun gjør det. Hun fremstår desverre som det typiske offeret for slik manipulering. Det er skremmende hvor lett noen går i den fella hvis de er litt over gjennomsnittet åpen for overjordiske, overnaturlige og åndelige greier. Har akkurat sett "under Guds øye" - den Norske dokumentaren om en sekt som fikk utfolde seg "next door" her i Norge. Oppegående, flotte folk som før de visste ordet av det var helt i en selvutnevnt "profetinnes" makt. ML er prototypen på offer for slike som Verret og "Profetinnen". - 21 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baldrian Skrevet 5. november 2024 #12530 Del Skrevet 5. november 2024 "Og jeg sto på den andre siden av rommet og hjalp henne med å rense vaginaen hennes, forteller Durek i meldingen." Ikke rart disse sesjonene koster mye penger - vaginarens på flere meters avstand er trolig kraftige saker... 12 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 5. november 2024 #12531 Del Skrevet 5. november 2024 baldrian skrev (8 minutter siden): "Og jeg sto på den andre siden av rommet og hjalp henne med å rense vaginaen hennes, forteller Durek i meldingen." Ikke rart disse sesjonene koster mye penger - vaginarens på flere meters avstand er trolig kraftige saker... Har sett vagina rens fra DV der han var tett på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 5. november 2024 #12532 Del Skrevet 5. november 2024 Skremmende at DV kan bli dronning gemal, hvis resten av familien utgår eller hvis ML tar opp kampen om tronen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humas Skrevet 5. november 2024 #12533 Del Skrevet 5. november 2024 Det er skremmende hvordan han mer og mer skriver at han er på oppdrag fra Gud… Hvis det finnes en Gud, så er ydmykhet en dyd, det motsatte av hva han viser. Dessverre kan opplevelsene han har hatt ha gitt han traumer, noe som i enkelte tilfeller også kan ‘manifestere’ seg med å tro man kan ‘alt’. Bare å lese seg litt opp innen psykologi. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 5. november 2024 #12534 Del Skrevet 5. november 2024 Isild skrev (12 timer siden): https://www.seher.no/sterke-historier/innrommer-sex-med-klienter/82179851 Da er det duket for nye skandaler, advokatmat og anmeldelser. Kongehuset vårt er nok veldig glade for den "morsomme" sjamanen de har fått inn i familien. Amerikanerne har et dekkende uttrykk for sånne som Durek: Sexual predator. Lurer på når kongehuset skal våkne? Når ML skal våkne??? 20 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FORFAR Skrevet 5. november 2024 #12535 Del Skrevet 5. november 2024 Mmmwhatever skrev (15 minutter siden): Amerikanerne har et dekkende uttrykk for sånne som Durek: Sexual predator. Lurer på når kongehuset skal våkne? Når ML skal våkne??? Kongehusets strategi virker å sitte helt stille i båten. Både her og i andre saker. 4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Déjà vu Skrevet 5. november 2024 #12536 Del Skrevet 5. november 2024 Frisk Frosk skrev (4 timer siden): Jeg tror det er en stor dose selvbedrag og løgner til seg selv i dette. Da Durek Verrett la ut detaljerte beskrivelser om hvordan prinsesse Märtha Louise var når han hadde sex med henne, inkl. ekstremt intime beskrivelser om hvordan hun er og lyder hun lager når hun får orgasme... da var dette en type seksuelt overgrep mot ML! Men for manipulatoren DV var det en shit-test, som ML dessverre bestod med å akseptere den, og til og med gikk ut i pressen hvor hun forsvarte ham i ettertid, at han bare "ikke forstod" at det var ting han ikke kunne gjøre lenger. Da ML gjorde akkurat dette, så ble hun i praksis medavhengig og delaktig i å skjule hans skadelige adferd mot andre, inkl. henne selv. Og hun har jo gjort det mange ganger senere også, når hun har gått ut og forsvart ham med at han ikke gjør noe galt, at det er alle andre som misforstår. Og også når hun har blitt med på å avfeie og bagatellisere helt legitim kritikk som rasisme og at folk bare ikke forstår hvordan han jobber og det han/de tror på. ML har vært det perfekte offer for DV. Hun har gitt ham en opphøyd status, hvor han har kunnet mangedoble prisene han tar for å "behandle" andre, og hun har gjort det mulig for ham å få ekstremt mange følgere som han aldri ville fått hvis det ikke var for hennes status, det at hun nå i seks år har reist rund i verden for i praksis å promotere ham og legitimere det han gjør med hennes egen kongelige status og tittel. Og hun alene har muliggjort at han har tjent fett på henne og hennes familie, og dermed også har stått langt friere til å fortsette sin utnytting av også andre. Det blir spennende å se hva ML nå velger å gjøre. Jeg håper hun kommer seg raskt ut av dette ekteskapet og kutter all kontakt med ham, og at hun har en mulighet til å få stoppet Netflix-serien (men det siste tror jeg aldri Netflix vil godta..). Ser man på IG-kontoen til DV så har han i går og i dag pepret han den med repostinger fra andre, veldig mye ferdigskrevne sitater, flere fra kvinner som støtter ham. Alt tydelig et forsøk på å heve seg over alt, gjøre seg selv som offer, og for å mobilisere sine følgere/sin "stamme" til å gå ut og forsvare ham. Ser man det han legger ut i sammenheng, så virker det mer og mer sykt. Jeg har tidligere nevnt hvordan han over lang tid har hatt masse slike sitater som går på at Gud er på hans side, Gud jobber for ham, alle som jobber mot ham skal få merke Guds vrede o.l. F.eks. i går hadde han "God is about to SHATTER the enemies assignment". I dag har han blant mange andre "Remember you are not your past. It's called evolution. God is changing your storyline to happy, healed, and financially blessed." Det er tydelig at han også forsøker å få med seg en rekke kvinnelige følgere som nå går ut og støtter ham. Jeg tror dette er siste sjanse for ML å komme seg ut av dette forholdet på en noenlunde bra måte. Fortsetter hun denne relasjonen nå, så tror jeg det vil ødelegge henne enda mer enn hva det nok allerede har gjort. Stemmer det som nå kommer ut, så har jo Durek Verrett begått seksuelle overgrep i "behandlingssituasjon" to år ut i forholdet med ML. Hvem vet hva som har skjedd privat også, med tanke på at det finnes flere kilder som mener at han inntil forholdsvis nylig også har vært aktiv på datetjenester hvor han har søkt menn for sex? Jeg håper at alle som ev. har vært utsatt for overgrep fra ham nå tør å stå frem. Det er ingen bedre mulighet enn nå, som det dukker opp mange andre saker også. Men ML, hun må bare komme seg ut av dette så fort som mulig! Takk for nok et glimrende innlegg, @Frisk Frosk. Dersom ML virkelig står for de verdiene hun har forfektet - så går hun nå. Det finnes ingen unnskyldning for å bli i et slikt forhold, lenger. Dersom hun forblir, viser hun seg som en kvinne som ikke er den hun sier hun er - og det hun har av egen business (som går veldig bra nå, særlig med Hèst), kommer til å bli skadelidende. På samme måte som MM hadde (i den situasjonen hun befinner seg i), så har ML alle muligheter til å vri dette til noe positivt. Det er mange kvinner som har vært i forhold med menn som har slike personlighetstrekk som det DV har (narsisissme) - og alle ville støtta henne dersom hun gikk. Dersom hun fortalte litt hva hun hadde opplevd av manipulasjon og gaslightning/ tåkelegging og rene løgner - så tenker jeg at det er mange kvinner som har vært i lignende situasjoner som hadde følt seg hjulpet. For såpass med kjendisfaktor og status har hun (hatt). Hun kunne brukt hele historien som en giga-ressurs for andre. Dette er også det jeg selv forventer av henne. Ingen flere unnskyldninger nå. 5 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 5. november 2024 #12537 Del Skrevet 5. november 2024 For et jævla sirkus. Voldtektsmann Verret og kvinnemishandlende riksnarkoman Høiby. Kan det bli noe verre nå? 20 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Etk Skrevet 5. november 2024 #12538 Del Skrevet 5. november 2024 Er det kun Se & Hør som skriver om denne siste utviklingen? 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vitulina Skrevet 5. november 2024 #12539 Del Skrevet 5. november 2024 Var det ikke en synsk som hadde sagt at det ville komme sjokkerende nyheter om Durek? Mener det var et innlegg om det i sommer. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Déjà vu Skrevet 5. november 2024 #12540 Del Skrevet 5. november 2024 Etk skrev (2 minutter siden): Er det kun Se & Hør som skriver om denne siste utviklingen? Nettavisen er på banen. Også referert i noen norske samlesider for nyheter. Se og Hør skriver også at opplysningene om lydopptak der DV innrømmer overgrep mot klienter er referert til i finsk, dansk og svensk media. Men det er ikke noen slik veldig "seriøse" medier som har tatt fatt i dette ennå. Det er slik det pleier. Dagbladet bruker å skrive om en slik sak et par dager etter S&H sin publisering. Tror ellers at folk kan være noe "mettet" på slikt stoff nå. Ene er jo verre enn det andre. Det er vanskelig å ta inn over seg, alle skandalene som skjer i en liten kongefamilie, all at once. https://www.seher.no/kongelig/vekker-enorm-oppsikt-i-utlandet/82187036 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå