Gå til innhold

Märtha Louise og Durek Verrett

Parasoll

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Déjà vu skrev (2 timer siden):

Kan vel virke som at han ikke er sikker i seksuell orientering. Og det er jo noe som man ikke skal legge seg bort i, hvilke kjønn han kan tiltrekkes av evt. MEN. DV bruker jo dette, alt ettersom, som en del av markedstilpassingen sin. Og det er bare snikete, og veldig villedende kan jeg tenke. Og sikkert kjipt for de som trodde han var som dem, osv.:

https://www.mattfalber.com/2008/01/the-urban-shaman/

Det er mest når det kommer til han der at jeg ikke tror på noe han sier, og at han endrer det som passer ham best uansett. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombibit skrev (1 minutt siden):

Dureken kommer til å klikke når han får se dagens Se & Hør. 😅

Dette kommer til å ta helt av (dette også) Litt av et "svar" fra Se & Hør - ift at sjamanen har anmeldt dem. Blir spennende å se hvordan Lippestad svarer ut dette her. Går vel i "ingen kommentar"-modus han også - som alle andre som har med kongefamilien å gjøre. 

Se & Hør tør der andre tier. 

• Liker 22
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et kupp ML har gjort... 

Håper ofrene hans ramler ut av skapet, og at de orker å anmelde/vitne. 

• Liker 20
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Korpsnerden skrev (10 minutter siden):

For et kupp ML har gjort... 

Håper ofrene hans ramler ut av skapet, og at de orker å anmelde/vitne. 

Håper de tør. Det må være forferdelig vanskelig å fortelle for de som har vært utsatt for ubehagelige "behandlinger" -  mtp hvordan Durek anmelder alt og alle, er fullstendig skamløs, og nå også "kongelig". 

• Liker 15
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (Akkurat nå):

Håper de tør. Det må være forferdelig vanskelig å fortelle for de som har vært utsatt for ubehagelige "behandlinger" -  mtp hvordan Durek anmelder alt og alle, er fullstendig skamløs, og nå også "kongelig". 

Ja, det er mange som ikke orker å gå ut med slike ting og stå i en rettsprosess som omhandler seksuell vold, og det skjønner jeg godt. Derfor håper jeg at flest mulig orker. For en farlig mann DV er, stakkars ofre. 

• Liker 10
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korpsnerden skrev (11 minutter siden):

Ja, det er mange som ikke orker å gå ut med slike ting og stå i en rettsprosess som omhandler seksuell vold, og det skjønner jeg godt. Derfor håper jeg at flest mulig orker. For en farlig mann DV er, stakkars ofre. 

Farlig er ordet. Disse kontraktene er helt hårreisende. Seksuellt krenket, men har "akseptert" det ved å skrive under på noen helt absurde kontrakter. Dette blir nok en spesiell sak for Lippestad. 

• Liker 12
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (4 minutter siden):

Farlig er ordet. Disse kontraktene er helt hårreisende. Seksuellt krenket, men har "akseptert" det ved å skrive under på noen helt absurde kontrakter. Dette blir nok en spesiell sak for Lippestad. 

Jeg tror ikke DV blir fornøyd med Lippestad. Hvis han gjør som han gjorde i den andre kjente saken han var forsvarer i, så vil DV antagelig føle at han ikke har en advokat som backer han 100%. Jeg tror ikke dette er siste advokatbytte vi vil se. 

• Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (1 time siden):

https://www.seher.no/sterke-historier/innrommer-sex-med-klienter/82179851

Da er det duket for nye skandaler, advokatmat og anmeldelser. Kongehuset vårt er nok veldig glade for den "morsomme" sjamanen de har fått inn i familien. 

Men satan i helvete for en ekkel type🤢🤢🤢 

• Liker 17
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (1 time siden):

https://www.seher.no/sterke-historier/innrommer-sex-med-klienter/82179851

Da er det duket for nye skandaler, advokatmat og anmeldelser. Kongehuset vårt er nok veldig glade for den "morsomme" sjamanen de har fått inn i familien. 

:hakeslepp: Herregud, det tar jo aldri slutt.

Jeg håper mange står frem og saksøker DV sammen. Blir nok artig for ML om det blir rettsak og DV blir dømt til fengsel for seksuelle misbruk.

• Liker 15
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva-Lena skrev (Akkurat nå):

Jeg håper mange står frem og saksøker DV sammen. Blir nok artig for ML om det blir rettsak og DV blir dømt til fengsel for seksuelle misbruk.

Ikke overrasket over at Durek hisset seg opp og truet med advokater i starten av dem samtalen😆 Tror ikke han vet av andre måter å snakke på.

• Liker 19
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eva-Lena skrev (6 minutter siden):

Hun kommer til å fortsette å forsvare uansett hva som kommer frem. Jeg tror hun er så inne i hans merkelige verden at hun vil støtte han på at berøring av kjønnsorganer er nødvendig og naturlig del av behandlingen osv. 

• Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (Akkurat nå):

Hun kommer til å fortsette å forsvare uansett hva som kommer frem. Jeg tror hun er så inne i hans merkelige verden at hun vil støtte han på at berøring av kjønnsorganer er nødvendig og naturlig del av behandlingen osv. 

Tviler ikke ett sekund på at hun forsvarer han med nebb og klør.

Vet du, jeg er så drittlei dette paret at jeg håper DV havner i fengsel. Da skal jeg gapskratte av hvor naiv ML og resten av kongefamilien har vært.

• Liker 10
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korpsnerden skrev (22 minutter siden):

Jeg tror ikke DV blir fornøyd med Lippestad. Hvis han gjør som han gjorde i den andre kjente saken han var forsvarer i, så vil DV antagelig føle at han ikke har en advokat som backer han 100%. Jeg tror ikke dette er siste advokatbytte vi vil se. 

Enig. Lippestad varer nok ikke lenge. Han forholder seg til lover og regler og vil forsvare klienten der noe evt brutt der, utover det tror jeg ikke Durek kan forvente noen karakter-forsvarstaler som bygger opp om alt det skrudde vissvasset hans. 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Eva-Lena skrev (3 minutter siden):

Tviler ikke ett sekund på at hun forsvarer han med nebb og klør.

Vet du, jeg er så drittlei dette paret at jeg håper DV havner i fengsel. Da skal jeg gapskratte av hvor naiv ML og resten av kongefamilien har vært.

Dette paret har laget så mye støy og dritt at vi er mange som er lei dem. Jeg håper også at alt kommer til overflaten hvis det faktisk viser seg at Durek mest av alt er en seksuell overgriper (forkledd som "hjelper") 

Han har vel ikke gjort så mye her i landet, men blir han saksøkt i USA, så må han vel hjem og møte rettsapparatet der. 

• Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyf en overgriper 😭 Martha nå må du våkne! Er du med på dette? Sitter og hører han tømmer hjerte sitt om hvordan han ikke klarer å avstå fra å seksuelt misbruke klientene sine. Hvis ikke Martha forstår dette nå må hun helt ut og vekk fra oss, fra folket i Norge. Har syns synd på deg Martha, at du har blitt lurt, men dette var mye verre enn noen av oss kunne forestille oss. Er du en del av dette? Det er du om du ikke drar nå. 

• Liker 22
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaimatadi skrev (15 minutter siden):

Fyf en overgriper 😭 Martha nå må du våkne! Er du med på dette? Sitter og hører han tømmer hjerte sitt om hvordan han ikke klarer å avstå fra å seksuelt misbruke klientene sine. Hvis ikke Martha forstår dette nå må hun helt ut og vekk fra oss, fra folket i Norge. Har syns synd på deg Martha, at du har blitt lurt, men dette var mye verre enn noen av oss kunne forestille oss. Er du en del av dette? Det er du om du ikke drar nå. 

Det må snart begynne å bli for sent å dra, jeg tror allerede hun er godt innblandet i hans syke måte å se verden på. 

• Liker 18
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PusheenPusheen skrev (Akkurat nå):

Det må snart begynne å bli for sent å dra, jeg tror allerede hun er godt innblandet i hans syke måte å se verden på. 

Det må jo være sånn. Hun må jo ha visst alt dette og latt seg prate i senk om hvor naturlig det er🤮 Hun er enten hjernevasket eller hun er enig med han. 

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...