Jammf Skrevet 1. november 2024 #12461 Del Skrevet 1. november 2024 (endret) For å være helt konkret: hvis noen føler sine seksuelle grenser krenket, ja da er du krenket. Og den som krenker har kun ett fokus, og det er å få tilfredsstilt egne behov og lyster. Du kan ikke påberope deg kvasi-forklaringer for hvorfor den du har krenket likevel ikke er krenket fordi vedkommende har skrevet under på at det var en risiko for å bli krenket...... Ikke sant? Så enkelt og likevel så vanskelig. Det som kan synes som "samtykke" er i realiteten ikke det, hvis du selv opplever det som et overgrep. Og særlig hos menn, hvor ereksjonen blir åpenbar og tydelig, - det fortsatt et overgrep. Det er bare nervebaner i kroppen som reagerer, din integritet og verdighet blir fortsatt krenket om du ligger der med en boner. Hvem skulle samtykke i seksuelle krenkelser (ser bort fra BDSM osv.)? Nå har forhåpentligvis snøballen begynt å rulle og vi skal sammen med svensken få titte ned i dypet, ned i den grumsete underverdenen fylt av ånder og shamaner som tar seg til rette på andre folks kropper. En som kaller seg "the Milk-man" eller noe har ikke veldig stor troverdighet hos meg. Look to Frosta sier jeg bare... Endret 1. november 2024 av Jammf 13 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 1. november 2024 #12462 Del Skrevet 1. november 2024 Eyr skrev (7 timer siden): Regnet med noe sånt ja. Det funka tydeligvis ikke med disse trusselbrevene de sender ut, så da må de prøve noe annet. Nå drukner dette i alt om Marius og kronprinsparet, men det er en veldig alvorlig sak, og jeg fatter ikke at det er ok at de kan holde på slik og bruke prinsessetittelen parallelt. 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 1. november 2024 #12463 Del Skrevet 1. november 2024 Déjà vu skrev (2 timer siden): Nå har han som er seksuelt misbrukt anmeldt DV!! Bra! https://www.seher.no/kongelig/siste-durek-politianmeldt/82168622 Han har min fulle støtte! Regner med at han har et slags finansielt backingopplegg fra S&H kanskje, også - men det er greit! Så utrolig bra!! Får håpe det er flere som tør å stå frem, og at de ikke lar seg kue av disse brevene som sendes ut med trusler om søksmål. Nå blir det potensielt to parallell rettssaker med kongefamiliens medlemmer. Hvor mange familier opplever det? Jeg tror ikke akkurat det er et tegn på å være folkelig for å si det sånn. 16 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Déjà vu Skrevet 1. november 2024 #12464 Del Skrevet 1. november 2024 Hva er dette?! Lagt ut i forgårs. Har ikke undersøkt organisasjonen, men det ser ut som noen som går etter folk med makt: No views Oct 30, 2024 Die norwegische Prinzessin Märtha Louise und ihr Schamane Durek Verrett stehen derzeit im Mittelpunkt von Vorwürfen sexueller Belästigung. Mehrere Frauen haben öffentlich behauptet, dass Durek sie sexuell belästigt habe, während er in ihrer Nähe war. Die Prinzessin hat die Vorwürfe bisher nicht kommentiert, aber Durek hat sie vehement bestritten und behauptet, dass die Anschuldigungen Teil einer Rufmordkampagne gegen ihn seien. Die Behörden haben noch keine offizielle Untersuchung eingeleitet, aber die Vorwürfe haben zu einer Kontroverse um die Beziehung zwischen Märtha Louise und ihrem Schamanen geführt. Oversatt til norsk ved hjelp av program: Den norske prinsessen Märtha Louise og hennes sjaman Durek Verrett står nå i sentrum av anklager om seksuell trakassering. Flere kvinner har offentlig hevdet at Durek har trakassert dem seksuelt mens han har vært i nærheten av dem. Prinsessen har foreløpig ikke kommentert anklagene, men Durek har benektet dem kraftig, og han hevder at påstandene er en del av en kampanje for å svartmale ham. Så langt har ikke myndighetene innledet en offisiell etterforskning, men anklagene har skapt en kontrovers rundt forholdet mellom Märtha Louise og sjamanen hennes. Det er jo snakk om flere kvinner dette, såpass tysk kan jeg, så vet at ikke oversetting er feil. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 1. november 2024 #12465 Del Skrevet 1. november 2024 høres ut som tysk mediekanal @Déjà vu Det de påstår stemmer ikke ut fra hva vi har kunnskap om her i Norge i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Déjà vu Skrevet 1. november 2024 #12466 Del Skrevet 1. november 2024 (endret) pop up bruker skrev (4 minutter siden): høres ut som tysk mediekanal @Déjà vu Det de påstår stemmer ikke ut fra hva vi har kunnskap om her i Norge i hvert fall. Rart at de har angitt feil både på kjønn på misbrukt , og antall misbrukte Endret 1. november 2024 av Déjà vu 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 1. november 2024 #12467 Del Skrevet 1. november 2024 Nå håper jeg skjelettene ramler ut av skapene og sannheten kommer frem. Jeg tenker det må være vanskelig for ML og kanskje oppleve at flere ofre står frem og evt anmelder DV. Om alt dette stemmer og han blir dømt så blir det spennende å se om ML avslutter forholdet eller ei da. Jeg skulle likt å vært tankeleser hos de andre i kongefamilien nå. Så ordentlige Harald og Sonja har vært i alle år, så må det jo være hårreisende å oppleve alt det negative for tiden. 19 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 1. november 2024 #12468 Del Skrevet 1. november 2024 Eva-Lena skrev (43 minutter siden): Nå håper jeg skjelettene ramler ut av skapene og sannheten kommer frem. Jeg tenker det må være vanskelig for ML og kanskje oppleve at flere ofre står frem og evt anmelder DV. Om alt dette stemmer og han blir dømt så blir det spennende å se om ML avslutter forholdet eller ei da. Jeg skulle likt å vært tankeleser hos de andre i kongefamilien nå. Så ordentlige Harald og Sonja har vært i alle år, så må det jo være hårreisende å oppleve alt det negative for tiden. Tror ikke Martha våkner på en god stund enda. Som mange av oss har sett, er hun ikke til å kjenne igjen dessverre, etter at hun traff Durek. Hun var DEN fine personen mens hun var gift med Ari. (Det er den personen jeg har hatt kontakt med.) 15 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 1. november 2024 #12469 Del Skrevet 1. november 2024 Justlooking skrev (33 minutter siden): Tror ikke Martha våkner på en god stund enda. Som mange av oss har sett, er hun ikke til å kjenne igjen dessverre, etter at hun traff Durek. Hun var DEN fine personen mens hun var gift med Ari. (Det er den personen jeg har hatt kontakt med.) Ja, helt enig med deg. Jeg har alltid likt ML, hun var så blid og hyggelig. Nå er hun den bitchen. Helt utrolig å se den forvandlingen av en person. 15 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Déjà vu Skrevet 1. november 2024 #12470 Del Skrevet 1. november 2024 Eva-Lena skrev (3 timer siden): Ja, helt enig med deg. Jeg har alltid likt ML, hun var så blid og hyggelig. Nå er hun den bitchen. Helt utrolig å se den forvandlingen av en person. Hun har egentlig gått fra å være ujålete/ ikke veldig materalistisk utad, har ikke virket veldig opptatt av å samle mye penger, selv om hun liker å skape/ gründervirksomhet. Til nå å ha blitt ei slik dame, som kunne passet i den bling-bling videoen til sjamanen, dersom dere husker den. Med slike lave biler med racerbilsete i selvlysende/ skrikende farver og gullkjede og glitter og fasade. Tror den er fjerna nå, hvertfall fra youtube. Heldigvis holdt seg for god til å overdrive med botox og fillers. Men man ser jo at det er også noe hun har begynt med nå (så kan man bare håpe hun veit hvor grensa går, før hun ødelegger søte ansiktet sitt). 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 1. november 2024 #12471 Del Skrevet 1. november 2024 Justlooking skrev (4 timer siden): Tror ikke Martha våkner på en god stund enda. Som mange av oss har sett, er hun ikke til å kjenne igjen dessverre, etter at hun traff Durek. Hun var DEN fine personen mens hun var gift med Ari. (Det er den personen jeg har hatt kontakt med.) Märtha er jo «synsk og høysensitiv» Det å innrømme en slik skivebom sitter nok langt inne. Så hun forsvarer han nok en stund til ja. Håper bare at yngste datter blir skjermet for rabalderet (og sin nye stepdad) 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Déjà vu Skrevet 1. november 2024 #12472 Del Skrevet 1. november 2024 Minitroll skrev (24 minutter siden): Märtha er jo «synsk og høysensitiv» Det å innrømme en slik skivebom sitter nok langt inne. Så hun forsvarer han nok en stund til ja. Håper bare at yngste datter blir skjermet for rabalderet (og sin nye stepdad) Hun yngste virket å ha interesser som ikke er så mye sammenfallende med DV sine, så hun har heldigvis sikkert mye tid borte fra fantasiverdenen hans. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Déjà vu Skrevet 2. november 2024 #12473 Del Skrevet 2. november 2024 (endret) . Endret 2. november 2024 av Déjà vu Takk til Frosk <3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 2. november 2024 #12474 Del Skrevet 2. november 2024 Frisk Frosk skrev (13 timer siden): Tror ikke det er så mange lenger som ikke gjennomskuer ham. Bare så synd at det utad virker som om ingen i Kongehuset gjennomskuer ham. Og om de har gjennomskuet ham, så er vi rett tilbake til det at Kong Harald burde ha gjort et tydelig skille mellom sine plikter som monark og far før bryllupet og som Konge og monark ikke gitt sin offisielle støtte til ekteskapet. Hadde ML likevel giftet seg med DV (eller et langt større spørsmål ville vel vært om DV da hadde villet gifte seg med ML...), så hadde Kongehuset at sin rygg fri, og kunne nå enkelt tatt avstand fra lovbruddene både ML og DV stadig gjør. Ser det på samme måten. Jeg tror de aller fleste har gjennomskuet DV, men så lenge kongehuset lar være å vise nødvendig og tydelig avstand - så "hvitvaskes" kontroversene, ryktene og overgrep på en måte. Det er et kvalitetsstempel å bli tatt inn i varmen hos selveste kongen og dronningen. Man har alltid stolt på deres dømmekraft, moral og deres verdier. Jeg personlig gjør nok ikke det lenger. De har all min respekt for den flotte jobben de har gjort som monarker, men nå har alderen innhentet dem, og det virker ikke som de `orker` å mene noe om alle skandalene og lovbruddene som foregår i deres nærmeste familie. 15 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 2. november 2024 #12475 Del Skrevet 2. november 2024 Isild skrev (5 minutter siden): Ser det på samme måten. Jeg tror de aller fleste har gjennomskuet DV, men så lenge kongehuset lar være å vise nødvendig og tydelig avstand - så "hvitvaskes" kontroversene, ryktene og overgrep på en måte. Det er et kvalitetsstempel å bli tatt inn i varmen hos selveste kongen og dronningen. Man har alltid stolt på deres dømmekraft, moral og deres verdier. Jeg personlig gjør nok ikke det lenger. De har all min respekt for den flotte jobben de har gjort som monarker, men nå har alderen innhentet dem, og det virker ikke som de `orker` å mene noe om alle skandalene og lovbruddene som foregår i deres nærmeste familie. Kan ikke tenke meg at de ikke har uttrykt bekymring på bakrommet, hvertfall HM som tilsynelatende er oppegående... Men hvis ML er sta, kan de kanskje tenke at hvis de viser motstand nå, så mister de henne helt. Og DV er jo en predator, så han er sikkert dritkoselig oppi trynet på dem - helt til han ikke er det. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
binders11 Skrevet 2. november 2024 #12476 Del Skrevet 2. november 2024 PusheenPusheen skrev (58 minutter siden): Kan ikke tenke meg at de ikke har uttrykt bekymring på bakrommet, hvertfall HM som tilsynelatende er oppegående... Men hvis ML er sta, kan de kanskje tenke at hvis de viser motstand nå, så mister de henne helt. Og DV er jo en predator, så han er sikkert dritkoselig oppi trynet på dem - helt til han ikke er det. Kan ikke se for meg at de mister henne fordi hun er avhengig av sin tilknytning til kongehuset for å holde seg relevant. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 2. november 2024 #12477 Del Skrevet 2. november 2024 binders11 skrev (Akkurat nå): Kan ikke se for meg at de mister henne fordi hun er avhengig av sin tilknytning til kongehuset for å holde seg relevant. Ja, det er jo et godt poeng. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 2. november 2024 #12478 Del Skrevet 2. november 2024 PusheenPusheen skrev (2 timer siden): Kan ikke tenke meg at de ikke har uttrykt bekymring på bakrommet, hvertfall HM som tilsynelatende er oppegående... Men hvis ML er sta, kan de kanskje tenke at hvis de viser motstand nå, så mister de henne helt. Og DV er jo en predator, så han er sikkert dritkoselig oppi trynet på dem - helt til han ikke er det. De er nok redde for å miste henne helt. Og det forstår jeg. De (hun og Verret) er så på en egen kanal at det må være vanskelig å ha en normal samtale med dem. Men jeg tror også at det er nettopp det kongelige som var målet til Verret i utganspunktet, så de er nok redde for å bli kastet ut i kulda - uten tittel. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 2. november 2024 #12479 Del Skrevet 2. november 2024 Jeg har ennå ikke satt meg inn i anklagene, men dette viser hvilket minefelt for overgrep og overgrepsanklager en slik type rettsløs og forkastelig praksis er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Déjà vu Skrevet 2. november 2024 #12480 Del Skrevet 2. november 2024 (endret) PusheenPusheen skrev (19 timer siden): Han var jo i utgangspunktet gay, han Dureken. Og gaydaren min blinker konstant når jeg ser og hører han, uten at det er noen som helst fasit. Men at han til og med ble introdusert som mammas homofile venn til hennes døtre, sier jo hvor sikker han var på sin legning. Med hans historikk, tror jeg han plutselig ble ikke-gay fordi han innså at her kan man finne et loop hole til komme seg høyere opp i systemet. Jeg tror rett og slett at ML kun blir brukt her. Og hun lar seg bruke. Og de nærmeste rundt henne, lar ham holde på. Er et under for meg at ingen har satt ned foten skikkelig. Og da mener jeg, skikkelig. Kan vel virke som at han ikke er sikker i seksuell orientering. Og det er jo noe som man ikke skal legge seg bort i, hvilke kjønn han kan tiltrekkes av evt. MEN. DV bruker jo dette, alt ettersom, som en del av markedstilpassingen sin. Og det er bare snikete, og veldig villedende kan jeg tenke. Og sikkert kjipt for de som trodde han var som dem, osv.: Sitat ” He’s particularly excited about working with L.A.’s vast gay community. “In the spirit world [gay people are] con-idered nature spirits which house every type of emotion, the fire element, the water element, the earth element, every element in the spiritual charts. Sitat You might think it would be wonderful to be born with magical powers in a family that already knows you’re gay https://www.mattfalber.com/2008/01/the-urban-shaman/ Endret 2. november 2024 av Déjà vu 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå