Eva-Lena Skrevet 10. oktober 2024 #12321 Del Skrevet 10. oktober 2024 Spørsmålstegnene skrev (6 timer siden): Der så jeg det på et bilde igjen... bitte små pupiller på Märtha Hva legger du i dette? Rus? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 11. oktober 2024 #12322 Del Skrevet 11. oktober 2024 Mmmwhatever skrev (13 timer siden): Tyrkia, av alle steder! Ikke et regime jeg har lyst til å bidra med penger til, i alle fall… Og uttaler seg pompøst som vanlig, dette er quote fra artikkelen det er linket til: – Vi reiste til et paradis der jeg tilbrakte mine tidlige år, omgitt av den kjærlige og nærende ånden til Tyrkias rike kultur. Vår private villa ved sjøen ble den perfekte tilfluktssted for å dele vår kjærlighet, hengivenhet og starten på vår nye begynnelse som mann og kone. I den første delen av bryllupsreisen ønsket vi velkommen vår kjære familie og venner for å feire vår glede, og de omga oss med den varmen og kjærligheten de bringer inn i våre liv. Hvert øyeblikk var designet for å få min kone til å føle seg like elsket og næret som hun så uselvisk nærer alle rundt henne. Min kjære, dette er bare begynnelsen. Det er så mye mer som kommer. Store, svulstige ord. Men så faller alt pladask i gjørma idet han i omtrent samme åndedrag på sin forretningskanal at Kent Speakman (tv-fyren som er med på å lage dokumentaren) takker dem for å ta ham med til paradis. Med andre ord, denne såkalte bryllupsreisen var bare nok en del av forretningsstrategien og reklamestuntet som skal selge Netflix-serien. Med andre ord, det eneste dette er er et nesten manisk pengejag og jag etter oppmerksomhet og kjendisstatus. Man kan ikke si det er lite klasse over ML og DV, for de har ikke lenger klasse. Det stinker grådighet lang vei. 27 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 11. oktober 2024 #12323 Del Skrevet 11. oktober 2024 Frisk Frosk skrev (1 time siden): Store, svulstige ord. Men så faller alt pladask i gjørma idet han i omtrent samme åndedrag på sin forretningskanal at Kent Speakman (tv-fyren som er med på å lage dokumentaren) takker dem for å ta ham med til paradis. Med andre ord, denne såkalte bryllupsreisen var bare nok en del av forretningsstrategien og reklamestuntet som skal selge Netflix-serien. Med andre ord, det eneste dette er er et nesten manisk pengejag og jag etter oppmerksomhet og kjendisstatus. Man kan ikke si det er lite klasse over ML og DV, for de har ikke lenger klasse. Det stinker grådighet lang vei. Håper hele Netflix serien er en gedigen flopp og stiller de i ett enda dårligere lys enn de er idag. Jeg skal iallfall ikke se den serien. 14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 11. oktober 2024 #12324 Del Skrevet 11. oktober 2024 Noen som vet hvor i Tyrkia de har vært? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malmfrid Skrevet 11. oktober 2024 #12325 Del Skrevet 11. oktober 2024 (endret) tirben skrev (3 timer siden): Noen som vet hvor i Tyrkia de har vært? Her bodde de: https://www.seher.no/kongelig/her-bodde-de/82059866 Endret 11. oktober 2024 av Malmfrid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svanemom2024 Skrevet 11. oktober 2024 #12326 Del Skrevet 11. oktober 2024 De så kanskje kopi gensere til salgs i bodene der da😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 11. oktober 2024 #12327 Del Skrevet 11. oktober 2024 Malmfrid skrev (På 10.10.2024 den 11.52): Og her forteller Durek om bryllupsreisen: https://www.nettavisen.no/kjendisvarsel/nyhetsvarsel/durek-verrett-forteller-pa-instagram-at-han-og-m-rtha-louise-har-vart-pa-bryllupsreise-i-tyrkia/s/5-95-2061376 Vokste han opp der, eller var der mye som barn? Ut fra innlegget hans får jeg det inntrykket, men jeg har aldri lest det noe sted før. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malmfrid Skrevet 11. oktober 2024 #12328 Del Skrevet 11. oktober 2024 (endret) pop up bruker skrev (3 minutter siden): Vokste han opp der, eller var der mye som barn? Ut fra innlegget hans får jeg det inntrykket, men jeg har aldri lest det noe sted før. Nei, han bodde der vel en liten periode som voksen tror jeg. Men som du ser av teksten så er det ikke måte på hva han fikk utrettet på den tiden 🤣 Endret 11. oktober 2024 av Malmfrid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 11. oktober 2024 #12329 Del Skrevet 11. oktober 2024 Malmfrid skrev (Akkurat nå): Nei, han bodde der vel en liten periode som voksen tror jeg. Men som du ser av teksten så er det ikke måte på hva han fikk underrettet på den tiden 🤣 Aha! Det meste er vel stort og flott med den fyren 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BLOMSTERKVAST Skrevet 11. oktober 2024 #12330 Del Skrevet 11. oktober 2024 Svanemom2024 skrev (6 timer siden): De så kanskje kopi gensere til salgs i bodene der da😂 Ser de selger de mange steder i Tyrkia,er det lov?kan en bli stoppet i toll når en kommer til Norge? Personlig ville jeg ikke hatt de på meg om de var gratis. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svanemom2024 Skrevet 12. oktober 2024 #12331 Del Skrevet 12. oktober 2024 BLOMSTERKVAST skrev (8 timer siden): Ser de selger de mange steder i Tyrkia,er det lov?kan en bli stoppet i toll når en kommer til Norge? Personlig ville jeg ikke hatt de på meg om de var gratis. Skulle tro det kan tas fra deg , når du kommer hjem. Har aldri prøvd og ikke tenkt å prøve heller😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 12. oktober 2024 #12332 Del Skrevet 12. oktober 2024 BLOMSTERKVAST skrev (13 timer siden): Ser de selger de mange steder i Tyrkia,er det lov?kan en bli stoppet i toll når en kommer til Norge? Personlig ville jeg ikke hatt de på meg om de var gratis. Det er lov å kjøpe falske merkevarer til eget bruk for å ta med hjem. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 14. oktober 2024 #12333 Del Skrevet 14. oktober 2024 Nå fortsetter både ML og DV umerket reklame. Nå for kjoledesigneren. Kjoledesigneren, som på sin IG også bruker #princess i samme post som viser ML og DV på vei inn på TSHs motevisning. Det er så tydelig at prinsesse Märtha Louise og Durek Verrett, sammen med sine venner, hans familie og deres forretningsforbindelser har satt i system utnyttelsen av hennes tittel og kongelige tilhørighet. Det er ikke bare det at det ML og DV gjør er et brudd på markedsføringsloven, eller at Tina Steffenakk Hermansen velger å bryte den avtalen alle i dag vet ML og DV tilsynelatende skal ha med Kongehuset om at MLs tittel ikke på noen måte skal knyttes til forretningsvirksomhet. Dette handler også om at på et tidspunkt hvor Kongehuset ikke bare står til halsen i tillitstapet ML og DV har påført Kongehuset pga. sin kyniske utnyttelse av hennes tittel og kongelighet. Det handler også om at mens Kongehuset og spesielt Märtha Louises bror og svigerinne står i den nye krisen med MBH, hvor hans tiårige tilknytning til tunge narkotiske miljøer, så velger altså både ML og Verrett å drive ulovlig reklame for Tina Steffenakk Hermansen, som faktisk ble dømt for heleri av narkotikapenger! At ML valgte Tsh som designer for kjolene til bryllupet er en ting. At ML og DV velger å reklamere ulovlig (men helt tydelig nøye planlagt og timet) for henne nå, som Kongehuset i tillegg til skaden påført dem av ML/DV, sliter med MBH, og hans tilknytning til tung narkotikakriminelle... Det er ikke til å forstå, for det er tydelig at den kynismen og egoismen hos ML og DV ikke eier noen grenser. Anstendighet finnes ikke lenger. Ikke bare driver ML og Verrett med ulovlig, umerket reklame for Tsh på sine egne forretningskanaler, de stiller også opp på motevisningen for å gi Tsh større troverdighet. Med andre ord, MLs kongelighet skal selge den narkoheleridømte Tina Steffenakk Hermansens produkter også til utlandet. https://www.nettavisen.no/artikkel/kjendisdesigner-domt-for-narko/s/12-95-1721254 https://www.nettavisen.no/artikkel/hun-var-narkosjefens-kjareste/s/12-95-1708151 At Kong Harald godtar dette, det er helt fullstendig uforståelig! Han har alle muligheter for å ta fra Märtha Louise hennes tittel, den tittelen som hun selv viser så dyp forakt for. For bare slik kan Kongehuset vise at de ikke lenger aksepterer at hun utnytter den eller måtene hun fortsetter å skade Kongehuset. Kongehuset vil ikke overleve dette på sikt, om de nå ikke gjør dette, for deres manglende handlekraft ødelegger folkets tillit til dem, en tillit som de foruten ikke vil kunne eksistere. 14 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 14. oktober 2024 #12334 Del Skrevet 14. oktober 2024 Tina Steffenakk Hermansen har tidligere designet for MM også. På sin IG-konto veksler Tsh mellom å skrive på norsk og engelsk, men alt jeg har sett som involverer ML/DV er på engelsk. Så også det hun legger ut om Mette Marit også, f.eks. post fra 3. mars i år, som viser flere bilder av MM i samme kjole, designet av Tsh. Engelsk tekst som bruker MMs tittel og #norwegianroyalfamily. Og hun nevner at kjolen er brukt i arrangementer som involverte den britiske kongefamilien. Dette ble lagt ut på et tidspunkt som man også må anta at Tsh hold på med å designe bryllupsantrekkene til ML. Med andre ord, dette er for å etablere Tsh i utlandet som en kongelig designer. Kongehus har i alle år vært med på å fronte sitt lands designere og produsenter i andre land. Men dette er likevel noe helt annet, fordi det hele sirkler rundt ML og Verrett og deres utnyttelse av Kongehuset. Og det at Tsh bruker ML og MLs tittel i egenreklame, det viser at hun velger bevisst å bidra til på den avtalen alle vet at ML og Kongehuset tilsynelatende skal ha. 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 15. oktober 2024 #12335 Del Skrevet 15. oktober 2024 Å anvende taushet, er kongefamilien velkjent med. Dette skriver Håvard Melnæs mye om i boka som kom ut i 2005 (rev. utg.). Den kan lastes ned og leses gratis på Nasjonalbiblioteket sin nettside. Taushet er en mye brukt strategi, nå i forhold til den ikke-fulgte avtalen ML har med kongehuset. Mens jeg syns ikke de lærer, i de fleste tilfellene med langvarig taushet tvinger det seg fram en uttalelse. Men de har vel antagelig ikke tid til å møtes, jf. HM sin kommentar. 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet 17. oktober 2024 #12336 Del Skrevet 17. oktober 2024 https://www.nettavisen.no/kjendis/durek-verrets-nye-pr-radgiver-ble-anklaget-for-trusler-og-manipulering/s/5-95-2072450 Er det betimelig å bruke noen ordtak som passer: "På seg selv kjenner man andre" eller "Like barn leker best", begge passer som "hånd i hanske" til DV og hans nye brannslukker. 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 17. oktober 2024 #12337 Del Skrevet 17. oktober 2024 Istapp skrev (2 timer siden): https://www.nettavisen.no/kjendis/durek-verrets-nye-pr-radgiver-ble-anklaget-for-trusler-og-manipulering/s/5-95-2072450 Er det betimelig å bruke noen ordtak som passer: "På seg selv kjenner man andre" eller "Like barn leker best", begge passer som "hånd i hanske" til DV og hans nye brannslukker. Forventet vel ikke noe bedre fra den kanten, nei... Han er jo mer blåst enn han har godt av. Tenk å ikke skjønne at han kun skader seg selv og sitt omdømme ved å ansette en person med den bakgrunnen... 4 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lurker Skrevet 17. oktober 2024 #12338 Del Skrevet 17. oktober 2024 Jeg hørte akkurat på en episode av "Sektpodden" på Podme, første gang jeg gjør det - det var ganske interessant. Cathrine Moestue, som i dag er traumepsykolog, fortalte om når hun ble dratt inn i en sekt i ungdommen. En av tingene hun snakket om var hvordan sektlederen, som var av indisk herkomst, aktivt brukte "rasisme-kortet" til å imøtegå kritikk. Han skammet sektmedlemmene på måter som "Hvor idiot er du, skjønner du ikke at dette bare er rasisme?" når de hadde hørt dårlige ting om han fra andre. All motgang ble vridd til å være rasisme. Høres kjent ut ... 13 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymBbruker Skrevet 17. oktober 2024 #12339 Del Skrevet 17. oktober 2024 Eyr skrev (På 9.10.2024 den 22.13): Fungerer taktikken til Kongehuset å ikke addressere ML/DV. Lite skriverier om det nå…. Kjenner at jeg mistet mye av engasjementet etter at jeg tippet fra å være for monarki i Norge, til å være mot. Jeg har vært en "monarkist" blant "republikanere" i hele mitt liv. Jeg har forsvart monarkiet i dette landet for mine nærmeste i mange år. Alle tillitsbruddene og manglende oppfølging fra kongen gjør at jeg ikke kan forsvare det lenger. Engasjementet mitt var på det sterkeste da jeg var i tvil. Nå bryr jeg meg ikke særlig lenger, og vil nok ikke engasjere meg i mye annet enn å få folkeavstemming om monarkiet på agendaen. Håper ikke det er lenge til, gleder meg til å stemme nei. Jeg mener selvfølgelig fremdeles at DV's ekstremt ødeleggende uttalelser og all bryting av markedsføringslover og andre lover ikke bør stå uimotsagt. Helt hårreisende hvordan kongefamilien har rasert hele inntrykket på så kort tid. 10 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 17. oktober 2024 #12340 Del Skrevet 17. oktober 2024 Istapp skrev (13 timer siden): https://www.nettavisen.no/kjendis/durek-verrets-nye-pr-radgiver-ble-anklaget-for-trusler-og-manipulering/s/5-95-2072450 Er det betimelig å bruke noen ordtak som passer: "På seg selv kjenner man andre" eller "Like barn leker best", begge passer som "hånd i hanske" til DV og hans nye brannslukker. Det var jo litt av en CV hun hadde... 🤮 Generelt tror jeg det er veldig dumt å kun ha en amerikansk rådgiver for Durek. Amerikanere skjønner ikke takt og tone for monarkiet i Norge, og det vil bare bli feil. Han burde hatt en norsk og en amerikansk, så kan de samarbeide. Bare se på Marius som har fått seg an gangster-advokat, som er skikkelig god på det, men ikke klarer å tenke på hensyn til kongehuset akkurat. 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå