Gjest yedi warrior Skrevet 18. oktober 2024 #12321 Del Skrevet 18. oktober 2024 (endret) Mulig det er skrevet om tidligere, men jeg visste ikke at ML har "helbredet" MM. For meg blir dette bare nok en bekreftelse på hvorfor det går dårlig med kongefamilie og kongehus. Når de er så gjennomsyra av overtro, "hele gjengen": https://www.bt.no/innenriks/i/bkkPe/mette-marit-ndash-jeg-ble-helbredet-av-martha-louise Sitat – Jeg var litt nervøs første gang, for plutselig kom vi så tett innpå hverandre. Men det ble fint, og behandlingen hjalp meg godt, sier Mette-Marit i boka. Endret 18. oktober 2024 av yedi warrior bokstavfeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 18. oktober 2024 #12322 Del Skrevet 18. oktober 2024 (endret) yedi warrior skrev (9 minutter siden): Mulig det er skrevet om tidligere, men jeg visste ikke at ML har "helbredet" MM. For meg blir dette bare nok en bekreftelse på hvorfor det går dårlig med kongefamilie og kongehus. Når de er så gjennomsyra av overtro, "hele gjengen": https://www.bt.no/innenriks/i/bkkPe/mette-marit-ndash-jeg-ble-helbredet-av-martha-louise Åh, kutt uuuuut. Kjenner jeg blir provosert av sånn kvasi-opplegg. Nei, MM, at det gikk over er helt tilfeldig og hadde ikke noe med ML å gjøre... Edit: Må moderere meg selv litt her. MM måtte selvsagt garantert ha legehjelp for å bli kvitt det. Jeg mente "tilfeldig" som i at ML tilfeldigvis fikk et innfall om å skulle helbrede dette. Endret 18. oktober 2024 av PusheenPusheen Tilleggssetning 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 18. oktober 2024 #12323 Del Skrevet 18. oktober 2024 yedi warrior skrev (4 minutter siden): Mulig det er skrevet om tidligere, men jeg visste ikke at ML har "helbredet" MM. For meg blir dette bare nok en bekreftelse på hvorfor det går dårlig med kongefamilie og kongehus. Når de er så gjennomsyra av overtro, "hele gjengen": https://www.bt.no/innenriks/i/bkkPe/mette-marit-ndash-jeg-ble-helbredet-av-martha-louise MM er falsk. Ikke tale om at ML har helbredet MM sin nyrebekkenbetennelse. Du ma ha kraftig tablett kur for å bli frisk, både smertelindring og antibiotika. Har hatt nyrebekkenbetennelse selv og du tisser blod og det gjør grevlig vondt. Synd det ikke var en med varme hender på legevakten, så hadde jeg sluppet å ta alle medisinene i 10 dager. 14 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 18. oktober 2024 #12324 Del Skrevet 18. oktober 2024 Really skrev (2 minutter siden): MM er falsk. Ikke tale om at ML har helbredet MM sin nyrebekkenbetennelse. Du ma ha kraftig tablett kur for å bli frisk, både smertelindring og antibiotika. Har hatt nyrebekkenbetennelse selv og du tisser blod og det gjør grevlig vondt. Synd det ikke var en med varme hender på legevakten, så hadde jeg sluppet å ta alle medisinene i 10 dager. Hvis hun derimot ikke gikk på en kur, og ble frist av seg selv, var det nyrebekkenbetennelse i det hele tatt da? Har ikke hørt om noen som har blitt frisk av seg selv, da det er ganske heavy betennelse det er snakk om. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 18. oktober 2024 #12325 Del Skrevet 18. oktober 2024 PusheenPusheen skrev (1 minutt siden): Hvis hun derimot ikke gikk på en kur, og ble frist av seg selv, var det nyrebekkenbetennelse i det hele tatt da? Har ikke hørt om noen som har blitt frisk av seg selv, da det er ganske heavy betennelse det er snakk om. Nei, bare tull, eller som du sier, det var ikke nyrebekkenbetennelse M.M hadde. Du blir ikke frisk uten medisiner. Veldig smertefullt. MM har forsvart familie før. Først broren for vold, og ML for sine evner. Forsvarer hun sønnen Marius også mon tro? 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 18. oktober 2024 #12326 Del Skrevet 18. oktober 2024 Really skrev (3 minutter siden): Nei, bare tull, eller som du sier, det var ikke nyrebekkenbetennelse M.M hadde. Du blir ikke frisk uten medisiner. Veldig smertefullt. MM har forsvart familie før. Først broren for vold, og ML for sine evner. Forsvarer hun sønnen Marius også mon tro? Ikke godt å si. Vi kan flytte den diskusjonen over i Kongehuset-tråden siden dette er ML/DV-tråden? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest yedi warrior Skrevet 20. oktober 2024 #12327 Del Skrevet 20. oktober 2024 Begynt å bli liv på siden til The Unlit Tribe igjen: https://theunlittribe.com/forums/topic/sexual-abuse-story-cases/ Ps. Jeg var en som var svært skeptisk til denne siden/ det forumet - trodde det var fake. Så gikk grundig til verks, og så det kunne linkes mot eksen til DV, Gr**nberg. Så jeg tror det er legit. Men hvor verifiserbart alt på siden er, aner jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humas Skrevet 24. oktober 2024 #12328 Del Skrevet 24. oktober 2024 (endret) Jeg, som en spirituell har ‘løpt’ så langt vekk fra denne mannen/eller hva han til enhver tid mener han er. Men noen ganger i året må jeg sjekke om han modererer seg, men tvert i mot. Ydmykhet er ikke hans greie. Og nå ‘ikke involver deg i drama’ er hans ord.. Nettopp, derfor må jeg skjerme meg. ‘Guds tjener’ kaller han seg på Insta. Vel, hva slags Gud han tjener med dette skulle vært interessant å vite, eros kanskje, Hvis man ser på posten over, som er sjokkerende, og hvis bare noe i ‘unlit’ er sant, så er det bare et tidsspørsmål før noen tør å anmelde han for seksuelt misbruk. Endret 24. oktober 2024 av Humas 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 25. oktober 2024 #12329 Del Skrevet 25. oktober 2024 Mens pappa Kong Harald stod og fortalte til Stortingsrepresentantene om det tøffe året dette har vært... ...så valgte datter prinsesse Märtha Louise gjennom Iam_marthalouise, heest og heestconceptstore, sammen med cafefrub og gallerimimosa... ... å nok en gang, for prinsesse Märtha Louises og Hést sin del, å begå brudd på alkoholloven! Senest i sommer hadde Heest også et brudd på alkoholloven, da de reklamerte for seg selv med alkohol på sommerfesten. Skal tro om Helsedirektoratet nå vil rettsforfølge prinsesse Märtha Louise og Hést? (og Cafe Fru B og Gallerimimosa) (alt kan ses på Instagram eller Instanavigation, jeg har sett det på sistnevnte, som forumet ikke godtar som bildekilde) 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 28. oktober 2024 #12330 Del Skrevet 28. oktober 2024 Gjest yedi warrior skrev (På 20.10.2024 den 16.14): Begynt å bli liv på siden til The Unlit Tribe igjen: https://theunlittribe.com/forums/topic/sexual-abuse-story-cases/ Ps. Jeg var en som var svært skeptisk til denne siden/ det forumet - trodde det var fake. Så gikk grundig til verks, og så det kunne linkes mot eksen til DV, Gr**nberg. Så jeg tror det er legit. Men hvor verifiserbart alt på siden er, aner jeg ikke. Lurer på om ikke storesøster Demi er involvert også. Hun poserte på bilde sammen med Hank G for ikke veldig lenge siden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippio Skrevet 29. oktober 2024 #12331 Del Skrevet 29. oktober 2024 Fra Se og Hør: https://www.seher.no/kongelig/durek-verrett-befolte-meg/82143783 Det har vel vært rykter om akkurat dette. Tøff mann som står frem. 14 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 29. oktober 2024 #12332 Del Skrevet 29. oktober 2024 Pippio skrev (31 minutter siden): Fra Se og Hør: https://www.seher.no/kongelig/durek-verrett-befolte-meg/82143783 Det har vel vært rykter om akkurat dette. Tøff mann som står frem. Æææsj, for et perverst svin DV er! Han skulle overbevise en mann som sier at han ikke tenner på ham, til å få ereksjon?! Fy faen så kvalm. Skikkelig predator! Tøft av han mannen å stå frem, ja. Og ikke minst, viktig. Tror kongefamilien har fått sin dose med predators og voldsmenn i familien... Får være nok nå. 21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Déjà vu Skrevet 29. oktober 2024 #12333 Del Skrevet 29. oktober 2024 PusheenPusheen skrev (30 minutter siden): Æææsj, for et perverst svin DV er! Han skulle overbevise en mann som sier at han ikke tenner på ham, til å få ereksjon?! Fy faen så kvalm. Skikkelig predator! Tøft av han mannen å stå frem, ja. Og ikke minst, viktig. Tror kongefamilien har fått sin dose med predators og voldsmenn i familien... Får være nok nå. Ja, nå er det faktisk synd på kongen. Uff. ML har vært ganske blåøyd med valg av ektemann. 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 29. oktober 2024 #12334 Del Skrevet 29. oktober 2024 Déjà vu skrev (3 minutter siden): Ja, nå er det faktisk synd på kongen. Uff. ML har vært ganske blåøyd med valg av ektemann. Jeg er redd hun er manipulert og hjernevasket. 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 29. oktober 2024 #12335 Del Skrevet 29. oktober 2024 PusheenPusheen skrev (1 time siden): Æææsj, for et perverst svin DV er! Han skulle overbevise en mann som sier at han ikke tenner på ham, til å få ereksjon?! Fy faen så kvalm. Skikkelig predator! Tøft av han mannen å stå frem, ja. Og ikke minst, viktig. Tror kongefamilien har fått sin dose med predators og voldsmenn i familien... Får være nok nå. Her kan jo DV henvise til kontrakten som klientene hans må skrive under hvor berøring av kjønnsorganer kan forekomme. DV er pervers og jeg klarer ikke forstå at ML ikke ser dette selv. 19 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 29. oktober 2024 #12336 Del Skrevet 29. oktober 2024 Eva-Lena skrev (1 minutt siden): Her kan jo DV henvise til kontrakten som klientene hans må skrive under hvor berøring av kjønnsorganer kan forekomme. DV er pervers og jeg klarer ikke forstå at ML ikke ser dette selv. Usj, ja, stemmer, var jo en kontrakt her i bildet. Bare det er jo kritikkverdig. At folk må skrive under på at han skal få ta på kjønnsorganene deres, fordi han selvsagt vil ha mulighet til å tukle med folk uten å måtte stå til ansvar for det. Svin. Det er pga hennes blindhet at jeg mistenker hjernevask... Hvis ikke, er hun nesten like ille. Går hun rundt og vet om dette, og samtidig synes det er ok, er hun jo spik spenna gærn hun også. 14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet 29. oktober 2024 #12337 Del Skrevet 29. oktober 2024 – At han er inne i det norske kongehuset, er helt sykt! Durek er etter min mening ute etter makt og posisjon. At så få gjennomskuer ham, er helt utrolig, raser Joakim Boström overfor Se og Hør. Det er helt villt å tenke på. Verden vil bedras. Kunne jo ikke vært med tydelige varselstegn med denne fyren her. 15 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Me for life Skrevet 29. oktober 2024 #12338 Del Skrevet 29. oktober 2024 Eyr skrev (2 minutter siden): – At han er inne i det norske kongehuset, er helt sykt! Durek er etter min mening ute etter makt og posisjon. At så få gjennomskuer ham, er helt utrolig, raser Joakim Boström overfor Se og Hør. Det er helt villt å tenke på. Verden vil bedras. Kunne jo ikke vært med tydelige varselstegn med denne fyren her. Det er mange som har gjennomskuet han, vil faktisk tro størsteparten. Dessverre har disse ikke noe de skulle sakt og må bare se på og rive seg i håret i frustrasjon over hvor hjernevasket Märtha har blitt. Hadde vi derimot hatt folkeavstemning på om Durek skulle få prinsesse hadde hans dager vært talte. 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DittHåp Skrevet 29. oktober 2024 #12339 Del Skrevet 29. oktober 2024 Dette forholdet er bare et utslag av veldig sen trassalder + forsinket ungdomsopprør så det går nok over og "prinsessen" er tilbake i A4-tilværelsen om et par år. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadaomatte Skrevet 29. oktober 2024 #12340 Del Skrevet 29. oktober 2024 «Om du vil bli helbredet må du la meg ta deg på kjønnsdelene. Om ikke, vil du ikke ta imot min helbredelse, kjærlighet og omtanke. Men ikke si det til noen. Da saksøker jeg deg». Altså, først å psyke folk ned, for så å prøve «å bygge de opp igjen» Dette er overgrep på mange plan, mannen er alvorlig syk. 16 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå