Felis Skrevet 13. september 2024 #12021 Del Skrevet 13. september 2024 Durek og Martha har tydeligvis satt igang en massiv ryddekampanje. Innholdet i artikkelen i ABC-nyheter skal tydeligvis innprentes på alle plattformer. Jeg har fulgt litt med på TikTok, hvordan amerikanerne omtaler bryllupet, og fokuset der har vært litt annerledes enn det norske fokuset. De har et mye større fokus på at mannen er "gay" enn jeg ser i norske forum. Særlig en tiltok-er (InRoyalNews) har laget mange innslag om "the gay marriage" og han kaller Durek konsekvent for "one of the girls", som visstnok er slang for homofil, svart mann der borte. Han er "one of the girls" selv, derfor mener han det er greit å uttale seg sånn. Han har fått med seg at Durek sier han er bifil, men forteller at han sa det samme til sin mor da han kom ut, for å "soften the blow". Uansett er det interessant å se hvor mye mer kontroversiell Dureks legning er der borte, kontra her i Norge, sett i sammenheng med at Durek hevder at det er nordmenn som er underutviklet og fordomsfulle. Durek har tydeligvis mye tid om dagen, for InRoyalNews har nå fått flere henvendelser fra Durek, og den siste uka har de hatt en konversasjon om hva InRoyalNews skal si om Durek. Han nevner ikke advokatbrev, men jeg tenker det ligger noen trusler bak innholdet han nå har publisert. Og han påpeker at det han sier i denne tiktoken er Dureks ord, ikke hans, og at det er viktig å ha med seg. https://www.tiktok.com/@inroyalnews/video/7413930549036764459?lang=en Han begynner med voldsanklagene fra Hank Greenberg. Durek hevder også her at Greenberg brukte å skade seg selv, og deretter skylde på Durek. Han hevder at det er flere vitner til dette, noe som er høyst uvanlig i partnervoldssaker. Det som kjennetegner dem er at det som regel foregår bak lukkede dører og derfor er vanskelig å bevise. Men heldigvis for Durek, så finnes det vitner som har sett dette, og som har skrevet vitneutsagn om det. InRoyalNews har fått noen av disse vitneutsagnene, og velger å lese ett av dem. Det er fra en produsent i Netflix, Todd Stevens, som kom i kontakt med Durek i 2008, da han skulle lage en dokuserie om spirituelle healere. Netflix ville gjerne ha med Greenberg i serien også (sikkert for å gjøre det litt mer eksotisk) men Stevens var negativ til dette fordi han oppfattet Greenberg som vanskelig å jobbe med. Greenberg var voldsom og kranglete flere ganger, mens Durek var svært samarbeidsvillig. Stevens foreslo derfor for Durek at han skulle gjøre det slutt med Greenberg. Det som slår meg i dette vitneutsagnet er at det ikke står noe om selvskading, eller vold. Kun at Greenberg var vanskelig å jobbe med. Det kan jo like gjerne skyldes at han ikke hadde lyst til å være med i en tv-serie. Men Durek bruker uttalelsen som bevis for at hans versjon er sann. Durek sier at han ikke klarte å gjøre det slutt, fordi han selv har vokst opp i et voldelig hjem, og derfor tenkte han kunne fikse Greenberg. Noe som ikke er uvanlig for mennesker som har opplevd vold. Forholdet tok slutt da Greenberg kranglet med en nabo, som deretter ringte politiet. Da politiet kom, så hadde Greenberg skadet seg selv, og så brukte han rasekortet mot Durek (husk at dette er Dureks ord), slik at Durek ble arrestert. Saken ble avsluttet med en gang, da politiet skjønte at Greenberg løy, i følge Durek. InRoyalNews påpeker her at slike rettsdokumenter er offentlige, og så blunker han og legger til "just saying". Neste temaet er Dureks legning. Han sier han er bifil, og at Martha vet dette. Han legger til at kongen og dronningen også vet dette og at han fortalte dem det før han fridde til Martha. Durek hevder at det er veldig spesielt at han er den første åpent bifile som gifter seg inn i kongehuset, i tillegg til å være den første svarte mannen. InRoyalNews fortsetter med at det neppe var sååå spesielt for kongen, siden han er veldig åpen for LGBTQ-samfunnet, og viser til den flotte talen kongen holdt i 2016❤️ Han legger til at Martha er den første europeiske kongelige som har en non-profit antirasistisk organisasjon. Er det noen som vet hva den egentlig gjør? Eller er det bare for syns skyld? InRoyalNews har spurt Durek om han virkelig er reptil. Durek svarer at han bare skrev det for å se om media beit på. Og det gjorde de, hahaha... Så til medaljongen: InRoyalNews spurte Durek rett ut om han kunne kurerer covid, og svaret var "nei". Han hadde bare hatt en livesending mens han hadde covid, og da nevnte han at meditasjon, sammen med medaljongen, fikk han til å føle seg bedre. Og det fikk media vridd til at han kan kurere covid. For oss som bor i Norge, og ikke lider av kognitive sykdommer, så husker vi veldig godt at Durek sa mer enn det... Når det gjelder brannstiftingen og den påfølgende straffen, så var Durek helt uskyldig. Han møtte noen mennesker mens han var ute med skateboardet sitt, som nevnte at de skulle ha fest i et forlatt hus. Durek spurte om han kunne ta med seg noen venner og det fikk han. Han og søsteren gikk fra festen tidlig, og brannen ble stiftet lenge etterpå. Men fordi alle som var på festen kom i trøbbel, så tok han på seg skylden og sonet 6 måneder i juvenile detention og fikk 5 års prøvetid. Ikke 5 år i fengsel. Han nevner ikke de neste arrestasjonene. La oss alle ta et øyeblikk og tenke på hvor utrolig snill Durek er! Han velger altså å ta på seg skylden for en brann han ikke engang har sett, sånn at noen mennesker han traff på gata samme dag, ikke skulle havne i trøbbel. Kan noen ta kontakt med Vatikanet, for han må jo være en helgen! Og så kommer vi til det som virkelig betyr noe for Durek, den royale tilknytningen. Husk, igjen, dette er Dureks ord: Martha Louise er fremdeles i kongefamilien, hun er selvfølgelig fremdeles en prinsesse og fremdeles nummer fire i arverekka til tronen. Jeg håper InRoyalNews velger å komme med en del to på denne posten, hvor han faktasjekker påstandene, men det er vel ikke sikkert at han orker å ta kampen. Slike advokatbrev har vist seg å være veldig effektive for Durek og Martha (InRoyalNews har en meget kryptisk hilsen til Martha på slutten) Videre har jeg sett noen andre videoer på TikTok, hvor noen viser folk på gata bilder av Durek, og spør om de vet hvem han er. Dette skal foregå i byen hvor han vokste opp (hvor han var så styrtrik at alle snakket om det), men ingen kjenner han igjen. De blir da forklart at han er medlem av den norske kongefamilien og er gift med en prinsesse. Amerikanerne synes det er morsomt med en amerikansk kongelig. Jeg vet ikke om det er Durek som står bak disse videoene, men det er pussig at Durek, som tydeligvis bruker mye tid på sosiale medier om dagen for å oppklare misforståelser, ikke tar seg bryet med å rette opp denne misforståelsen. Han er gift med en prinsesse, men det betyr ikke at han selv er kongelig. I kommentarfeltet kommenteres det at han kan bli den neste kongen, uten at Durek protesterer på det. Men han tar seg bryet med å krangle med alle som er uenige med han. Jeg vet at dette ble veldig langt, men jeg har bare lyst til å legge til en liten personlig betraktning til slutt. Jeg synes det er merkelig at denne enorme ryddejobben kommer på dette tidspunktet. Hvorfor ikke da han ble sammen med Martha? Eller i tiden før bryllupet? Det eneste jeg kan komme på er at sannheten om Durek ikke hadde innvirkning på Martha og det kommende bryllupet. Det hadde ingen ting å si, hun bryr seg ikke, eller hun tror ikke på det. Og hva det norske folk mener om han, driter han i. Men med den kommende Netflix-serien, så kan dette potensielt skade inntjeningen. Og penger betyr ekstremt mye for Durek. Langt mer enn Martha og det norske folk. Så nå har han dratt frem de store kanonene for å pynte på sin egen fortid. 22 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest yedi warrior Skrevet 13. september 2024 #12022 Del Skrevet 13. september 2024 (endret) Felis skrev (38 minutter siden): Durek og Martha har tydeligvis satt igang en massiv ryddekampanje. Innholdet i artikkelen i ABC-nyheter skal tydeligvis innprentes på alle plattformer. Jeg har fulgt litt med på TikTok, hvordan amerikanerne omtaler bryllupet, og fokuset der har vært litt annerledes enn det norske fokuset. De har et mye større fokus på at mannen er "gay" enn jeg ser i norske forum. Særlig en tiltok-er (InRoyalNews) har laget mange innslag om "the gay marriage" og han kaller Durek konsekvent for "one of the girls", som visstnok er slang for homofil, svart mann der borte. Han er "one of the girls" selv, derfor mener han det er greit å uttale seg sånn. Han har fått med seg at Durek sier han er bifil, men forteller at han sa det samme til sin mor da han kom ut, for å "soften the blow". Uansett er det interessant å se hvor mye mer kontroversiell Dureks legning er der borte, kontra her i Norge, sett i sammenheng med at Durek hevder at det er nordmenn som er underutviklet og fordomsfulle. Durek har tydeligvis mye tid om dagen, for InRoyalNews har nå fått flere henvendelser fra Durek, og den siste uka har de hatt en konversasjon om hva InRoyalNews skal si om Durek. Han nevner ikke advokatbrev, men jeg tenker det ligger noen trusler bak innholdet han nå har publisert. Og han påpeker at det han sier i denne tiktoken er Dureks ord, ikke hans, og at det er viktig å ha med seg. https://www.tiktok.com/@inroyalnews/video/7413930549036764459?lang=en Han begynner med voldsanklagene fra Hank Greenberg. Durek hevder også her at Greenberg brukte å skade seg selv, og deretter skylde på Durek. Han hevder at det er flere vitner til dette, noe som er høyst uvanlig i partnervoldssaker. Det som kjennetegner dem er at det som regel foregår bak lukkede dører og derfor er vanskelig å bevise. Men heldigvis for Durek, så finnes det vitner som har sett dette, og som har skrevet vitneutsagn om det. InRoyalNews har fått noen av disse vitneutsagnene, og velger å lese ett av dem. Det er fra en produsent i Netflix, Todd Stevens, som kom i kontakt med Durek i 2008, da han skulle lage en dokuserie om spirituelle healere. Netflix ville gjerne ha med Greenberg i serien også (sikkert for å gjøre det litt mer eksotisk) men Stevens var negativ til dette fordi han oppfattet Greenberg som vanskelig å jobbe med. Greenberg var voldsom og kranglete flere ganger, mens Durek var svært samarbeidsvillig. Stevens foreslo derfor for Durek at han skulle gjøre det slutt med Greenberg. Det som slår meg i dette vitneutsagnet er at det ikke står noe om selvskading, eller vold. Kun at Greenberg var vanskelig å jobbe med. Det kan jo like gjerne skyldes at han ikke hadde lyst til å være med i en tv-serie. Men Durek bruker uttalelsen som bevis for at hans versjon er sann. Durek sier at han ikke klarte å gjøre det slutt, fordi han selv har vokst opp i et voldelig hjem, og derfor tenkte han kunne fikse Greenberg. Noe som ikke er uvanlig for mennesker som har opplevd vold. Forholdet tok slutt da Greenberg kranglet med en nabo, som deretter ringte politiet. Da politiet kom, så hadde Greenberg skadet seg selv, og så brukte han rasekortet mot Durek (husk at dette er Dureks ord), slik at Durek ble arrestert. Saken ble avsluttet med en gang, da politiet skjønte at Greenberg løy, i følge Durek. InRoyalNews påpeker her at slike rettsdokumenter er offentlige, og så blunker han og legger til "just saying". Neste temaet er Dureks legning. Han sier han er bifil, og at Martha vet dette. Han legger til at kongen og dronningen også vet dette og at han fortalte dem det før han fridde til Martha. Durek hevder at det er veldig spesielt at han er den første åpent bifile som gifter seg inn i kongehuset, i tillegg til å være den første svarte mannen. InRoyalNews fortsetter med at det neppe var sååå spesielt for kongen, siden han er veldig åpen for LGBTQ-samfunnet, og viser til den flotte talen kongen holdt i 2016❤️ Han legger til at Martha er den første europeiske kongelige som har en non-profit antirasistisk organisasjon. Er det noen som vet hva den egentlig gjør? Eller er det bare for syns skyld? InRoyalNews har spurt Durek om han virkelig er reptil. Durek svarer at han bare skrev det for å se om media beit på. Og det gjorde de, hahaha... Så til medaljongen: InRoyalNews spurte Durek rett ut om han kunne kurerer covid, og svaret var "nei". Han hadde bare hatt en livesending mens han hadde covid, og da nevnte han at meditasjon, sammen med medaljongen, fikk han til å føle seg bedre. Og det fikk media vridd til at han kan kurere covid. For oss som bor i Norge, og ikke lider av kognitive sykdommer, så husker vi veldig godt at Durek sa mer enn det... Når det gjelder brannstiftingen og den påfølgende straffen, så var Durek helt uskyldig. Han møtte noen mennesker mens han var ute med skateboardet sitt, som nevnte at de skulle ha fest i et forlatt hus. Durek spurte om han kunne ta med seg noen venner og det fikk han. Han og søsteren gikk fra festen tidlig, og brannen ble stiftet lenge etterpå. Men fordi alle som var på festen kom i trøbbel, så tok han på seg skylden og sonet 6 måneder i juvenile detention og fikk 5 års prøvetid. Ikke 5 år i fengsel. Han nevner ikke de neste arrestasjonene. La oss alle ta et øyeblikk og tenke på hvor utrolig snill Durek er! Han velger altså å ta på seg skylden for en brann han ikke engang har sett, sånn at noen mennesker han traff på gata samme dag, ikke skulle havne i trøbbel. Kan noen ta kontakt med Vatikanet, for han må jo være en helgen! Og så kommer vi til det som virkelig betyr noe for Durek, den royale tilknytningen. Husk, igjen, dette er Dureks ord: Martha Louise er fremdeles i kongefamilien, hun er selvfølgelig fremdeles en prinsesse og fremdeles nummer fire i arverekka til tronen. Jeg håper InRoyalNews velger å komme med en del to på denne posten, hvor han faktasjekker påstandene, men det er vel ikke sikkert at han orker å ta kampen. Slike advokatbrev har vist seg å være veldig effektive for Durek og Martha (InRoyalNews har en meget kryptisk hilsen til Martha på slutten) Videre har jeg sett noen andre videoer på TikTok, hvor noen viser folk på gata bilder av Durek, og spør om de vet hvem han er. Dette skal foregå i byen hvor han vokste opp (hvor han var så styrtrik at alle snakket om det), men ingen kjenner han igjen. De blir da forklart at han er medlem av den norske kongefamilien og er gift med en prinsesse. Amerikanerne synes det er morsomt med en amerikansk kongelig. Jeg vet ikke om det er Durek som står bak disse videoene, men det er pussig at Durek, som tydeligvis bruker mye tid på sosiale medier om dagen for å oppklare misforståelser, ikke tar seg bryet med å rette opp denne misforståelsen. Han er gift med en prinsesse, men det betyr ikke at han selv er kongelig. I kommentarfeltet kommenteres det at han kan bli den neste kongen, uten at Durek protesterer på det. Men han tar seg bryet med å krangle med alle som er uenige med han. Jeg vet at dette ble veldig langt, men jeg har bare lyst til å legge til en liten personlig betraktning til slutt. Jeg synes det er merkelig at denne enorme ryddejobben kommer på dette tidspunktet. Hvorfor ikke da han ble sammen med Martha? Eller i tiden før bryllupet? Det eneste jeg kan komme på er at sannheten om Durek ikke hadde innvirkning på Martha og det kommende bryllupet. Det hadde ingen ting å si, hun bryr seg ikke, eller hun tror ikke på det. Og hva det norske folk mener om han, driter han i. Men med den kommende Netflix-serien, så kan dette potensielt skade inntjeningen. Og penger betyr ekstremt mye for Durek. Langt mer enn Martha og det norske folk. Så nå har han dratt frem de store kanonene for å pynte på sin egen fortid. Veldig bra innlegg. Det er nærmest helt umulig å ettergå alle usannhetene til Durek, for det kommer nye versjoner hele tiden. Har prøvd å finne ut dette med utdanningen hans for eksempel, dvs. utdanning som han har påstått å ha i noen sammenhenger (han har ingen utdanning). Og da har jeg forstått hvordan han gjør det. Han tar ulike fragment fra en historie, som han tilpasser ulike situasjoner. Og da blir det veldig vanskelig å ettergå han, finne ut hva som er sant. Med utdanningen feks., så har han opplyst noen steder å ha gått på Berkeley (men ingen spesifikasjon på hvilke skole i Berkeley). Så andre steder, så står det at han har søkt på en skole i Berkeley...og så blir det bare helt vagt til slutt. Og det er jo nettopp dette som jeg mener gjør han farlig. Han er en mesterhjerne i forfalskning. Eller gaslighting, som det også kalles. Så kan vi huske på sakene det har vært diskusjon rundt, heller enn hvilke versjoner som er sanne i desse sakene. Det er ikke slike saker som vanlige mennesker bruker å ha befatning med: Det er mishandling i nære relasjoner, det er konspirasjonsteorier og illuminati, det er svindel og økonomisk utnyttelse. Det er ildspåsettelse. Og nå har Märtha egentlig ødelagt muligheten for at vi skal få vite sannheten om Durek Verrett. Fordi hun har "legitimert" han, og gitt han makt (ganske stor makt, faktisk). Søsteren Demi, Hank G. eller moren, har veldig lite å stille opp med nå, egentlig. Endret 13. september 2024 av yedi warrior Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 13. september 2024 #12023 Del Skrevet 13. september 2024 Inocybe skrev (1 time siden): Ja her skal det skrives en helt ny versjon av fortellingen med Durek som uheldig og rettskaffen helt. Durek har ikke ikke sittet i fengsel på tross av det er han selv som har omtalt det som fengsel før. Det var en ungdomsanstalt og grunnen til han omtalte det som fengsel var fordi han som barn omtalte situasjoner der han ble stengt inne som fengsel. Dessuten hadde han dratt da brannen startet men følte han måtte ta ansvar for å ha vært til stede. Han har aldri rørt ex’en men der i mot ex’en som skadet seg selv og skyldte på Durek. Ex’en tok til og med et tau rundt halsen og prøvde å kvele seg selv. Durek ville ikke involveres men ble slik da naboene ringte. Ex’en var kjent blant Dureks venner som Fight Club fordi han var så voldelig og sa det var Durek. Saken ble henlagt i følge Durek fordi dommerne skjønte ex’en løy og altså ikke på bevisets stilling eller lignende. Konflikten med huseieren er ene og alene huseierens skyld fordi han la an på Durek og etterhvert kastet ut Durek og kjæresten. Durek bare forsvarte seg selv og sine rettigheter som leietaker. Så alt er altså andres skyld og Durek bare uheldig og en fyr som føler så stort ansvar han lar seg idømme opphold på ungdomsinstitusjon og 5 års prøvetid. Samme fyr som altså ikke følte behov for å stoppe og hjelpe den daværende kjæreste som skadet og prøvde å drepe seg selv. Saken med huseieren er også bare fordi huseieren var nærgående. Durek er bare snill og vil alle godt. Når en (ny blankpolert versjon av en) historie ikke gir mening er det som oftest fordi den ikke er sann. Jeg ikke telle hvor mange røde flagg jeg ser heises rundt Durek. 🚩🚩🚩 Tenk å være så misforstått i media, det er ikke rart nyrene svikter med all den dritten han må ta innover seg. Nå må vi får snudd tankegangen i hele denne tråden og støtte paret på godt og vondt, det finnes ikke noe humbug i det de sier og gjør. 🤯🤡 De er 100% troverdige 🤮 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 13. september 2024 #12024 Del Skrevet 13. september 2024 yedi warrior skrev (48 minutter siden): Veldig bra innlegg. Det er nærmest helt umulig å ettergå alle usannhetene til Durek, for det kommer nye versjoner hele tiden. Har prøvd å finne ut dette med utdanningen hans for eksempel, dvs. utdanning som han har påstått å ha i noen sammenhenger (han har ingen utdanning). Og da har jeg forstått hvordan han gjør det. Han tar ulike fragment fra en historie, som han tilpasser ulike situasjoner. Og da blir det veldig vanskelig å ettergå han, finne ut hva som er sant. Med utdanningen feks., så har han opplyst noen steder å ha gått på Berkeley (men ingen spesifikasjon på hvilke skole i Berkeley). Så andre steder, så står det at han har søkt på en skole i Berkeley...og så blir det bare helt vagt til slutt. Og det er jo nettopp dette som jeg mener gjør han farlig. Han er en mesterhjerne i forfalskning. Eller gaslighting, som det også kalles. Så kan vi huske på sakene det har vært diskusjon rundt, heller enn hvilke versjoner som er sanne i desse sakene. Det er ikke slike saker som vanlige mennesker bruker å ha befatning med: Det er mishandling i nære relasjoner, det er konspirasjonsteorier og illuminati, det er svindel og økonomisk utnyttelse. Det er ildspåsettelse. Og nå har Märtha egentlig ødelagt muligheten for at vi skal få vite sannheten om Durek Verrett. Fordi hun har "legitimert" han, og gitt han makt (ganske stor makt, faktisk). Søsteren Demi, Hank G. eller moren, har veldig lite å stille opp med nå, egentlig. Jeg får ikke til å legge ut skjermbilde her, men kommentarfeltet til InRoyalNews er trist lesing. Folk ser ut til å ha gått glipp av presiseringen om at dette er Dureks egne ord, og hyller tiktokeren for å avsløre de fæle mediene. Tenk alt det slemme de skriver om Durek.... Han kan jo bli Norges neste konge! Jeg er redd Durek og Martha faktisk kan lykkes i å hvitvaske fortiden hans. Det er selvfølgelig trist for Greenberg, søsteren, moren, utleieren, manageren og alle de andre Durek har skadet på sin vei (er det ikke pussig at en helgen som Durek ender opp i så mange konflikter?). Men jeg tror ikke det stopper der. Durek har alltid skapt drama rundt seg, og det kommer ikke til å stoppe, bare fordi han har giftet seg med en prinsesse. Når glansen (og pengene) fra Hello og Netflix har lagt seg, så kommer han til å starte nye branner (pun intended). 10 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vanedis Skrevet 13. september 2024 #12025 Del Skrevet 13. september 2024 Siden Durek Verrett prøver å omskrive det media har skrevet om ham, ønsker jeg å ta opp igjen denne artikkelen https://www.seher.no/kongelig/her-er-punktene-paret-vil-endre/81159120 som viser punktene i Martha Louise og Durek sitt tidligere forsøk på å endre Durek ditt omdømme. Såvidt jeg har fått med meg klarte de ikke å endre det som står på Wikipedia, jf. https://www.seher.no/kongelig/vil-fjerne-dureks-fortid/81158980 Mer informasjon: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Durek_Verrett (se under Reputation management) Om ønskelig les også:: https://www.seher.no/kongelig/far-refs-uheldig-a-angripe-erna/81269478 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest yedi warrior Skrevet 13. september 2024 #12026 Del Skrevet 13. september 2024 (endret) Felis skrev (2 timer siden): Durek og Martha har tydeligvis satt igang en massiv ryddekampanje. Innholdet i artikkelen i ABC-nyheter skal tydeligvis innprentes på alle plattformer. Jeg har fulgt litt med på TikTok, hvordan amerikanerne omtaler bryllupet, og fokuset der har vært litt annerledes enn det norske fokuset. De har et mye større fokus på at mannen er "gay" enn jeg ser i norske forum. Særlig en tiltok-er (InRoyalNews) har laget mange innslag om "the gay marriage" og han kaller Durek konsekvent for "one of the girls", som visstnok er slang for homofil, svart mann der borte. Han er "one of the girls" selv, derfor mener han det er greit å uttale seg sånn. Han har fått med seg at Durek sier han er bifil, men forteller at han sa det samme til sin mor da han kom ut, for å "soften the blow". Uansett er det interessant å se hvor mye mer kontroversiell Dureks legning er der borte, kontra her i Norge, sett i sammenheng med at Durek hevder at det er nordmenn som er underutviklet og fordomsfulle. Durek har tydeligvis mye tid om dagen, for InRoyalNews har nå fått flere henvendelser fra Durek, og den siste uka har de hatt en konversasjon om hva InRoyalNews skal si om Durek. Han nevner ikke advokatbrev, men jeg tenker det ligger noen trusler bak innholdet han nå har publisert. Og han påpeker at det han sier i denne tiktoken er Dureks ord, ikke hans, og at det er viktig å ha med seg. https://www.tiktok.com/@inroyalnews/video/7413930549036764459?lang=en Han begynner med voldsanklagene fra Hank Greenberg. Durek hevder også her at Greenberg brukte å skade seg selv, og deretter skylde på Durek. Han hevder at det er flere vitner til dette, noe som er høyst uvanlig i partnervoldssaker. Det som kjennetegner dem er at det som regel foregår bak lukkede dører og derfor er vanskelig å bevise. Men heldigvis for Durek, så finnes det vitner som har sett dette, og som har skrevet vitneutsagn om det. InRoyalNews har fått noen av disse vitneutsagnene, og velger å lese ett av dem. Det er fra en produsent i Netflix, Todd Stevens, som kom i kontakt med Durek i 2008, da han skulle lage en dokuserie om spirituelle healere. Netflix ville gjerne ha med Greenberg i serien også (sikkert for å gjøre det litt mer eksotisk) men Stevens var negativ til dette fordi han oppfattet Greenberg som vanskelig å jobbe med. Greenberg var voldsom og kranglete flere ganger, mens Durek var svært samarbeidsvillig. Stevens foreslo derfor for Durek at han skulle gjøre det slutt med Greenberg. Det som slår meg i dette vitneutsagnet er at det ikke står noe om selvskading, eller vold. Kun at Greenberg var vanskelig å jobbe med. Det kan jo like gjerne skyldes at han ikke hadde lyst til å være med i en tv-serie. Men Durek bruker uttalelsen som bevis for at hans versjon er sann. Durek sier at han ikke klarte å gjøre det slutt, fordi han selv har vokst opp i et voldelig hjem, og derfor tenkte han kunne fikse Greenberg. Noe som ikke er uvanlig for mennesker som har opplevd vold. Forholdet tok slutt da Greenberg kranglet med en nabo, som deretter ringte politiet. Da politiet kom, så hadde Greenberg skadet seg selv, og så brukte han rasekortet mot Durek (husk at dette er Dureks ord), slik at Durek ble arrestert. Saken ble avsluttet med en gang, da politiet skjønte at Greenberg løy, i følge Durek. InRoyalNews påpeker her at slike rettsdokumenter er offentlige, og så blunker han og legger til "just saying". Neste temaet er Dureks legning. Han sier han er bifil, og at Martha vet dette. Han legger til at kongen og dronningen også vet dette og at han fortalte dem det før han fridde til Martha. Durek hevder at det er veldig spesielt at han er den første åpent bifile som gifter seg inn i kongehuset, i tillegg til å være den første svarte mannen. InRoyalNews fortsetter med at det neppe var sååå spesielt for kongen, siden han er veldig åpen for LGBTQ-samfunnet, og viser til den flotte talen kongen holdt i 2016❤️ Han legger til at Martha er den første europeiske kongelige som har en non-profit antirasistisk organisasjon. Er det noen som vet hva den egentlig gjør? Eller er det bare for syns skyld? InRoyalNews har spurt Durek om han virkelig er reptil. Durek svarer at han bare skrev det for å se om media beit på. Og det gjorde de, hahaha... Så til medaljongen: InRoyalNews spurte Durek rett ut om han kunne kurerer covid, og svaret var "nei". Han hadde bare hatt en livesending mens han hadde covid, og da nevnte han at meditasjon, sammen med medaljongen, fikk han til å føle seg bedre. Og det fikk media vridd til at han kan kurere covid. For oss som bor i Norge, og ikke lider av kognitive sykdommer, så husker vi veldig godt at Durek sa mer enn det... Når det gjelder brannstiftingen og den påfølgende straffen, så var Durek helt uskyldig. Han møtte noen mennesker mens han var ute med skateboardet sitt, som nevnte at de skulle ha fest i et forlatt hus. Durek spurte om han kunne ta med seg noen venner og det fikk han. Han og søsteren gikk fra festen tidlig, og brannen ble stiftet lenge etterpå. Men fordi alle som var på festen kom i trøbbel, så tok han på seg skylden og sonet 6 måneder i juvenile detention og fikk 5 års prøvetid. Ikke 5 år i fengsel. Han nevner ikke de neste arrestasjonene. La oss alle ta et øyeblikk og tenke på hvor utrolig snill Durek er! Han velger altså å ta på seg skylden for en brann han ikke engang har sett, sånn at noen mennesker han traff på gata samme dag, ikke skulle havne i trøbbel. Kan noen ta kontakt med Vatikanet, for han må jo være en helgen! Og så kommer vi til det som virkelig betyr noe for Durek, den royale tilknytningen. Husk, igjen, dette er Dureks ord: Martha Louise er fremdeles i kongefamilien, hun er selvfølgelig fremdeles en prinsesse og fremdeles nummer fire i arverekka til tronen. Jeg håper InRoyalNews velger å komme med en del to på denne posten, hvor han faktasjekker påstandene, men det er vel ikke sikkert at han orker å ta kampen. Slike advokatbrev har vist seg å være veldig effektive for Durek og Martha (InRoyalNews har en meget kryptisk hilsen til Martha på slutten) Videre har jeg sett noen andre videoer på TikTok, hvor noen viser folk på gata bilder av Durek, og spør om de vet hvem han er. Dette skal foregå i byen hvor han vokste opp (hvor han var så styrtrik at alle snakket om det), men ingen kjenner han igjen. De blir da forklart at han er medlem av den norske kongefamilien og er gift med en prinsesse. Amerikanerne synes det er morsomt med en amerikansk kongelig. Jeg vet ikke om det er Durek som står bak disse videoene, men det er pussig at Durek, som tydeligvis bruker mye tid på sosiale medier om dagen for å oppklare misforståelser, ikke tar seg bryet med å rette opp denne misforståelsen. Han er gift med en prinsesse, men det betyr ikke at han selv er kongelig. I kommentarfeltet kommenteres det at han kan bli den neste kongen, uten at Durek protesterer på det. Men han tar seg bryet med å krangle med alle som er uenige med han. Jeg vet at dette ble veldig langt, men jeg har bare lyst til å legge til en liten personlig betraktning til slutt. Jeg synes det er merkelig at denne enorme ryddejobben kommer på dette tidspunktet. Hvorfor ikke da han ble sammen med Martha? Eller i tiden før bryllupet? Det eneste jeg kan komme på er at sannheten om Durek ikke hadde innvirkning på Martha og det kommende bryllupet. Det hadde ingen ting å si, hun bryr seg ikke, eller hun tror ikke på det. Og hva det norske folk mener om han, driter han i. Men med den kommende Netflix-serien, så kan dette potensielt skade inntjeningen. Og penger betyr ekstremt mye for Durek. Langt mer enn Martha og det norske folk. Så nå har han dratt frem de store kanonene for å pynte på sin egen fortid. Vedrørende LGBTQ-miljøet, så har jeg forstått det slik at de ble skuffet over Durek etterhvert. Skal si fra når jeg finner igjen hvor jeg las om det. Han var jo med i dette litt "hemmelige" Lavender Society tidligere, men har forstått det slik at de har gått separate veier etterhvert. Her fra Durek tidligere: https://shamandurek.com/in-magazine-magic-to-do/ Endret 13. september 2024 av yedi warrior Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet 13. september 2024 #12027 Del Skrevet 13. september 2024 Hvor lenge er det siden han uttalte noe helt idiotisk? Kanskje ML har klart å «tøyle» han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 13. september 2024 #12028 Del Skrevet 13. september 2024 Inocybe skrev (3 timer siden): ...Ex’en var kjent blant Dureks venner som Fight Club fordi han var så voldelig og sa det var Durek. ... Durek er bare snill og vil alle godt. Når en (ny blankpolert versjon av en) historie ikke gir mening er det som oftest fordi den ikke er sann. Jeg ikke telle hvor mange røde flagg jeg ser heises rundt Durek. 🚩🚩🚩 Kriminell fengselsfugl med et rulleblad passer jo ikke inn i hans og Märtha Louises nye rolle, som "kongelige". Da må historien omskrives (for ca. 241. gang for Durek Verretts del...) til å passe det narrativet som bryllupet, Hello, Hola og Netflix nå er en del av selge ham inn som. Durek Verretts venner, ja - samme vennene som han påstod også var i bryllupet. Samme vennene som tilsynelatende uten unntak, ev. få unntak, har valgt å bruke det kongelige bryllupet for å profilere seg selv, egne businessforetak, andres forretningsvirksomhet, venners business, families business... Samme venner som har ALT å vinne på at Durek Verrett fortsetter å gi dem gratis reklame og gi dem selv et stempel av eksklusivitet og et inntrykk av at de frekventerer kongelige, og dermed øker deres og deres produkt/firmas markedsverdi. Ikke akkurat venner som i denne situasjonen er troverdige, all den tid de så tydelig har vist at dette også for dem var en forretningsmulighet de valgte å utnytte maks for både seg selv og sitt nettverk. Noen sitter på sannheten, og jeg tipper at Se og Hør trolig er eneste norske media som tør dykke dypt nok ned i denne sannheten. Det finnes jo også en rapport som er utarbeidet, og den vil jeg også tro sier ting som ikke har kommet offentligheten for øre - og at kilder til sannheten også kanskje er dokumentert der. Mens Kongehusets medlemmer tvinner tommeltotter og syntes det bare var så fantastisk med bryllupet og overhodet ikke synes det haster å beskytte seg selv og det ansvaret og institusjonen de forvalter for fremtiden. 18 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JessicaL Skrevet 13. september 2024 #12029 Del Skrevet 13. september 2024 yedi warrior skrev (3 timer siden): Veldig bra innlegg. Det er nærmest helt umulig å ettergå alle usannhetene til Durek, for det kommer nye versjoner hele tiden. Har prøvd å finne ut dette med utdanningen hans for eksempel, dvs. utdanning som han har påstått å ha i noen sammenhenger (han har ingen utdanning). Og da har jeg forstått hvordan han gjør det. Han tar ulike fragment fra en historie, som han tilpasser ulike situasjoner. Og da blir det veldig vanskelig å ettergå han, finne ut hva som er sant. Med utdanningen feks., så har han opplyst noen steder å ha gått på Berkeley (men ingen spesifikasjon på hvilke skole i Berkeley). Så andre steder, så står det at han har søkt på en skole i Berkeley...og så blir det bare helt vagt til slutt. Og det er jo nettopp dette som jeg mener gjør han farlig. Han er en mesterhjerne i forfalskning. Eller gaslighting, som det også kalles. Så kan vi huske på sakene det har vært diskusjon rundt, heller enn hvilke versjoner som er sanne i desse sakene. Det er ikke slike saker som vanlige mennesker bruker å ha befatning med: Det er mishandling i nære relasjoner, det er konspirasjonsteorier og illuminati, det er svindel og økonomisk utnyttelse. Det er ildspåsettelse. Og nå har Märtha egentlig ødelagt muligheten for at vi skal få vite sannheten om Durek Verrett. Fordi hun har "legitimert" han, og gitt han makt (ganske stor makt, faktisk). Søsteren Demi, Hank G. eller moren, har veldig lite å stille opp med nå, egentlig. Ja, han uttrykker seg på en måte som er ment å villede folk. Feks at han studerte på Berkeley, da tror jo alle at det er THE Berkeley. Men så er sannheten at han tok et eller annet obskurt helgekurs som overhodet ikke har noe med universitetet å gjøre. Samme når han påstår å ha studert feks religionsvitenskap, det høres ut som han har studert faget religionsvitenskap på uni nivå, men alt han har gjort er å lese en bok om satanismen... Han er farlig. Ikke fordi det spiller noen stor rolle at han ikke har utdannelse, men fordi han er en utrolig sleip og polert løgner som får mennesker til å tro på det han sier og mistro seg selv og sine egne opplevelser. Han snakker folk trill rundt rett og slett. Han har veldig mye til felles med kjente sektledere. 22 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 13. september 2024 #12030 Del Skrevet 13. september 2024 JessicaL skrev (3 minutter siden): Ja, han uttrykker seg på en måte som er ment å villede folk. Feks at han studerte på Berkeley, da tror jo alle at det er THE Berkeley. Men så er sannheten at han tok et eller annet obskurt helgekurs som overhodet ikke har noe med universitetet å gjøre. Samme når han påstår å ha studert feks religionsvitenskap, det høres ut som han har studert faget religionsvitenskap på uni nivå, men alt han har gjort er å lese en bok om satanismen... Han er farlig. Ikke fordi det spiller noen stor rolle at han ikke har utdannelse, men fordi han er en utrolig sleip og polert løgner som får mennesker til å tro på det han sier og mistro seg selv og sine egne opplevelser. Han snakker folk trill rundt rett og slett. Han har veldig mye til felles med kjente sektledere. Dette. Han vet at språk har makt, og han sier akkurat nok til at folk misforstår, men akkurat for lite sånn at han fortsatt kan ha sitt på den rene hvis han blir konfrontert med noe. 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soeuh Skrevet 13. september 2024 #12031 Del Skrevet 13. september 2024 Har lagt merke til hvor gode de er til å følge avtaler de vil følge. Som f.eks. da de fikk spørsmål fra norsk presse om hvor de skulle på bryllupsreise og de svarte "We're not talking about that" og liknende. Bare slik at det var Hello! som eksklusivt kunne røpe detaljer om bryllupsreisen. Samme med bryllupet. Hun gjør alt hun kan (gjemmer seg i laken etc.) for å holde seg til avtalen med Netflix og Hello! Men å følge avtalen med kongehuset? Nei det er såååååå vanskelig det. Så vanskelig at de har glipper på glipper, flere ganger i året. De får bestemme seg. Om de klarer å holde seg til kommersielle avtaler, må de klare å forholde seg til kongehusets avtaler. Dobbeltmoralsk slik de holder på. Avtaler må holdes, ikke kun når de profitterer økonomisk på det. 20 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 13. september 2024 #12032 Del Skrevet 13. september 2024 Soeuh skrev (8 minutter siden): Har lagt merke til hvor gode de er til å følge avtaler de vil følge. Som f.eks. da de fikk spørsmål fra norsk presse om hvor de skulle på bryllupsreise og de svarte "We're not talking about that" og liknende. Bare slik at det var Hello! som eksklusivt kunne røpe detaljer om bryllupsreisen. Samme med bryllupet. Hun gjør alt hun kan (gjemmer seg i laken etc.) for å holde seg til avtalen med Netflix og Hello! Men å følge avtalen med kongehuset? Nei det er såååååå vanskelig det. Så vanskelig at de har glipper på glipper, flere ganger i året. De får bestemme seg. Om de klarer å holde seg til kommersielle avtaler, må de klare å forholde seg til kongehusets avtaler. Dobbeltmoralsk slik de holder på. Avtaler må holdes, ikke kun når de profitterer økonomisk på det. Godt poeng! Men «glippene» skjer ikke bare flere ganger i året, de skjer minst ukentlig. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsi Skrevet 13. september 2024 #12033 Del Skrevet 13. september 2024 Uansett hvordan Durek forklarer fortiden sin, er det nok for meg at han hevder å kunne snakke med avdøde og ånder. Det i seg selv gjør at jeg ikke stoler på ham. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 13. september 2024 #12034 Del Skrevet 13. september 2024 Kelsi skrev (14 minutter siden): Uansett hvordan Durek forklarer fortiden sin, er det nok for meg at han hevder å kunne snakke med avdøde og ånder. Det i seg selv gjør at jeg ikke stoler på ham. Ja, enig. Og da vil jo alt han ellers sier også, taes med en klype salt. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest yedi warrior Skrevet 13. september 2024 #12035 Del Skrevet 13. september 2024 Soeuh skrev (4 timer siden): Har lagt merke til hvor gode de er til å følge avtaler de vil følge. Som f.eks. da de fikk spørsmål fra norsk presse om hvor de skulle på bryllupsreise og de svarte "We're not talking about that" og liknende. Bare slik at det var Hello! som eksklusivt kunne røpe detaljer om bryllupsreisen. Samme med bryllupet. Hun gjør alt hun kan (gjemmer seg i laken etc.) for å holde seg til avtalen med Netflix og Hello! Men å følge avtalen med kongehuset? Nei det er såååååå vanskelig det. Så vanskelig at de har glipper på glipper, flere ganger i året. De får bestemme seg. Om de klarer å holde seg til kommersielle avtaler, må de klare å forholde seg til kongehusets avtaler. Dobbeltmoralsk slik de holder på. Avtaler må holdes, ikke kun når de profitterer økonomisk på det. Hvor lett er det for de å dra på bryllupsreise, egentlig? Tenker på dette med dialysen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet 13. september 2024 #12036 Del Skrevet 13. september 2024 I Dagbladet er det lagt ut en reportasje nå: https://www.dagbladet.no/bok/jeg-ble-manipulert-og-hjernevasket/81926796 beskrivelsene her av hvordan psykologen den gang ble "dratt inn" i sekten, er slående likt slikt beskrivelser og instasnutter er av handlings- og holdningsmåtene til DV. Innsmigrende og manipulerende væremåte, messende og kontroversielle meninger som blir ala "enten er du med eller så er du ute"- tendenser, ganske så skremmende. 3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 13. september 2024 #12037 Del Skrevet 13. september 2024 (endret) yedi warrior skrev (14 timer siden): Hvor lett er det for de å dra på bryllupsreise, egentlig? Tenker på dette med dialysen. Når Durek sa at bryllupsreisen gikk til et sted hvor det var varmt og god mat, så tenkte jeg automatisk på en sydhavsøy, men det må da være i nærheten av et sykehus som kan gi han dialyse. Endret 14. september 2024 av Tough cookie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 14. september 2024 #12038 Del Skrevet 14. september 2024 Men kan man bare forvente å få dialyse i et annet land? Kan en vanlig amerikaner på ferie her få det i Norge? eller kan Ola Nordmann få det i USA? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 14. september 2024 #12039 Del Skrevet 14. september 2024 Pasha skrev (5 minutter siden): Men kan man bare forvente å få dialyse i et annet land? Kan en vanlig amerikaner på ferie her få det i Norge? eller kan Ola Nordmann få det i USA? Netflix betaler ikke dette da? Hvis dokumentaren skal fortsette og filmes på bryllupsreisen, har de sikkert en ordning på det? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 14. september 2024 #12040 Del Skrevet 14. september 2024 PusheenPusheen skrev (8 minutter siden): Netflix betaler ikke dette da? Hvis dokumentaren skal fortsette og filmes på bryllupsreisen, har de sikkert en ordning på det? Jeg har da ikke trukket inn Netflix. Jeg synes det bare det er rart at helsevesenet i et annet land skal dekke han sin dialyse.. Eller at han eventuelt skal få ny nyre her i Norge. det bør han få i USA (akkurat dialyse i Norge er vel innafor da han bor her) 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå