Gå til innhold

Märtha Louise og Durek Verrett

Parasoll

Anbefalte innlegg

Eva-Lena skrev (12 minutter siden):

Jeg ser også på bryllupet som en fest for business forbindelsene de har. Når de ber så mange de har forretning forbindelser med, så klarer jeg ikke å skjønne at de har mange ekte venner. Samtidig så MÅ de vel be disse forbindelsene fordi de enten får ting gratis eller sterkt rabattert.

Jeg er 100% sikker på at mange av de utenlandske gjestene er forbindelser de har via de idiotisk ideene til DV og nå ML.

Bare det å bruke og selge klør fra egen produksjon (Hést) i bryllupet er jo helt sprøtt og markedsføring.

Skulle jeg feks være en av gründerne for feks Adidas, så hadde jeg aldri fått i pen klær ala ML sin med Adidas logo.

Ett bryllup skal være koselig med familie og venner, ikke en drøss av forretnings forbindelser.

Min mening 😊

Dette er norsk tradisjon. I andre land, som f eks USA er det vanlig å invitere kolleger og andre et stykke utenom den indre krets i bryllup.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest yedi warrior
Alauda skrev (1 minutt siden):

Dette er norsk tradisjon. I andre land, som f eks USA er det vanlig å invitere kolleger og andre et stykke utenom den indre krets i bryllup.

Bortsett fra artister som opptrådte (Dagsland, Krüger, Austad, Margie Plus og Rein Alexander...som dro før festen da), så var det vel bare nær familie, inkl. Dureks søster m/ mann (som førøvrig hadde med ekskona også, om jeg har forstått det rett) - som ikke var knyttet til brudeparet gjennom forretninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yedi warrior skrev (1 time siden):

Speakman produserer visst noe av live-videoene til Durek: From live broadcast, event coverage, music video, commercial, to film & TV, we create some of the most impact live coverage spanning the Daytime Emmys, United Nations, to Jay Shetty & Shaman Durek.

Ellers så laget Speakman en serie om Biohacking nå nettopp, og det er jo et tema som har opptatt Durek mye tidligere - bl.a. i samarbeid med den kjente Biohacker-guruen Dave Asprey. Så det var jo mer som et business-treff, dette bryllupet.

Ellers har jeg sett i reprise den Skavlan-episoden der Mârtha og Durek er med (tv2play.no). Der sier Märtha at hun har arvet klarsyntheten sin fra begge sider av familien. Så jeg har igrunnen begynt å se på hele gjengen i kongefamilien som mennesker som lever helt på siden av samfunnet. Med alle alternative ideologier og evt. galskap det måtte innebære. Tror vi har tillagt de kongelige mer rasjonalitet enn det de kanskje egentlig er i besittelse av.

Speakman bruker "Prinsesse Märtha Louise" her: https://knekt.tv/knekttv/series/knekttvarchive/66625-knektnow

Og "Princess Märtha Louise" på flere av episodene. Jeg klikker meg ikke videre i linken, men det står "updated 2 yrs ago", så kanskje dette er et par år gammelt?

Forøvrig sier vel det bildet øverst i denne linken det meste om forholdet mellom ML og DV, slik jeg ser det. Hun ser ukritisk beundrende på ham - han viser sitt kalde, kalkulerende blikk som sier "du trodde ikke jeg skulle få dette..?).

Dette bryllupet er en eneste markedsføringsjippo for de fleste inkluderte.

Har man sett hva flere av Verretts familie skriver på IG (eller instanavigation) når de legger ut bilder og tekst om bryllupet, så er det tydelig at de alle er opptatt av å formidle både "royal" og "princess" og "Hello!". Måten det gjøres på er tydelig ikke tilfeldig. Så dette bryllupet gir også inntrykk av at hele familien ser på dette som sin store mulighet, og det inkl. også den krølltoppen som ikke kan kalles annet enn linselus da ML og DV gikk ut for liksom å møte Netflix folket bryllupsdagen.

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se & Hør refererer fra Hello reportasjen, hvor ML og DV mimrer tilbake til bryllupet:

"En ny begynnelse

I den nye reportasjen i magasinet mimrer også Märtha Louise og Verrett tilbake til bryllupsdagen, hvor førstnevnte blant annet ser tilbake på det å feire sammen med familie og venner som spesielt fint.

- Denne vanvittige galskapen

Verrett påpeker at bryllupet deres har blitt feiret over hele verden.

- Selv om noen er misfornøyde med det på grunn av min rase og Märthas posisjon som kongelig, så tror andre at dette markerer en ny begynnelse for planeten. Og selv om noen mennesker tviler på at vi er forelsket og kaller forholdet vårt for en øvelse i PR, så vet hun og jeg hva som er ekte, sier 49-åringen til HELLO!"

Igjen brukes rasekortet og ikke hva som egentlig ligger bak misnøyen - hans uttalelser og begges utnyttelse av pprivilegier. Er det mulig at kongehuset kan utvise en slik tafatthet og taushet rundt det som er de faktiske problemene rundt herr og fru Verrett 😠

• Liker 21
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istapp skrev (1 minutt siden):

Se & Hør refererer fra Hello reportasjen, hvor ML og DV mimrer tilbake til bryllupet:

"En ny begynnelse

I den nye reportasjen i magasinet mimrer også Märtha Louise og Verrett tilbake til bryllupsdagen, hvor førstnevnte blant annet ser tilbake på det å feire sammen med familie og venner som spesielt fint.

- Selv om noen er misfornøyde med det på grunn av min rase og Märthas posisjon som kongelig, så tror andre at dette markerer en ny begynnelse for planeten. Og selv om noen mennesker tviler på at vi er forelsket og kaller forholdet vårt for en øvelse i PR, så vet hun og jeg hva som er ekte, sier 49-åringen til HELLO!"

Igjen brukes rasekortet og ikke hva som egentlig ligger bak misnøyen - hans uttalelser og begges utnyttelse av pprivilegier. Er det mulig at kongehuset kan utvise en slik tafatthet og taushet rundt det som er de faktiske problemene rundt herr og fru Verrett 😠

Blitt feiret over hele verden? 😂 Og det er vel ingen som er så opptatt av rasen hans som han selv. Han er jo helt fiksert på det...

• Liker 22
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest yedi warrior
Istapp skrev (1 minutt siden):

"En ny begynnelse

Ikke overrasket over at han vinkler det på denne måten, igjen. Har fått så nok av desse nå. Kyniske og manipulative løgner som passer eget narrativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Istapp skrev (4 minutter siden):

"En ny begynnelse

Disse to har bikket over kanten for lenge siden.

Märhta Louise fremhever at det var spesielt fint å feire sammen med familie og venner... mens det i hovedsak var forretningsforbindelser tilstede.

Verrett bekrefter sitt gudekompleks, når han sier at dette bryllupet - dvs. HAN (og ml)  - var starten på en ny begynnelse for planeten.

Det er ikke folk som kaller forholdet deres for en øvelse i PR - det er Durek Verrett og Märtha Louise selv som dokumenterer at det er det det er!

At Kongehuset medlemmer ikke ser alvoret i dette, og ikke har noen vilje til å beskytte seg selv og folket mot de ødeleggende kreftene som herr og fru Verrett nå utgjør for Kongehuset, det er helt uforståelig.

• Liker 20
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wiews skrev (På 10.9.2024 den 13.14):

Det blir sikkert en ny mockumentary ala Meghan og Harry, hvor 2 godt voksne privilegerte mennesker fremstiller seg selv som ofre. Tipper at det også blir litt om rasisme og ellers fra bryllup-feiringen og at de viser hvor lykkelig de er.

Netflix har null kredibilitet hos meg pga. serien om Harry og Meghan. Jeg har sett klipp fra den hos you-tubere som har gått i gjennom den. Seks episoder med løgn og manipulering, de endret til og med slutten på en tale som dronning Elisabeth holdt da hun var ung. I tillegg til å rakke ned på familiene sine, var også mye fokus på kolonitiden og rasisme.

Og i begge situasjoner er det en crazy american involvert 😂

• Liker 10
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kelsi skrev (17 minutter siden):

Feiret over hele verden? Markerer en ny begynnelse for planeten?

Dette var jo et privat arrangement, ifølge deres talspersoner. Dette må være noe av det mest fjollete jeg har lest fra den kanten, og det sier jo ikke så rent lite. 

🤮🤮 Han er da ikke den første i verden som gifter seg med en hvit, så neppe noen endring for planeten. Dette paret må ha særdeles store vansker med å skjønne at hudfargen ikke har noe å si, men hva se sier og gjør.

Han kommer til å dra rasismekortet til han stuper i grava og ML jatter med.

• Liker 28
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva-Lena skrev (11 minutter siden):

🤮🤮 Han er da ikke den første i verden som gifter seg med en hvit, så neppe noen endring for planeten. Dette paret må ha særdeles store vansker med å skjønne at hudfargen ikke har noe å si, men hva se sier og gjør.

Han kommer til å dra rasismekortet til han stuper i grava og ML jatter med.

Han ser jo rasisme overalt nettopp fordi han er så jækla opptatt av det. Det er nok annerledes i USA enn her i Skandinavia, men her er vi faktisk ikke sååå opptatt av det. Og ML blir jo garantert manipulert til å tenke at alt dette er reelt. De kommer til å velte seg i et miserabelt liv til slutt hvis de ikke kutter ut å være offer hele tiden. 

• Liker 18
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feiret over hele verden var en nydelig formulering… i comments på IG Hello! blir han og delvis hun både skjelt ut og latterliggjort på opptil flere språk, er det det de sikter til kanskje? Glemte å sjekke google translate si, går ut fra det er nesegrus beundring og gratulasjoner?

• Liker 12
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Märtha Louise, Durek Verrett | VG: Nå er Märtha Louise og Durek Verrett registrert gift (nettavisen.no)

Herregud så mange ord han må bruke hele tiden når han skal si noe... Ellers et greit intervju, man får se enda mer av det egosentriske her...

Endret av PusheenPusheen
Tilleggssetning
  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PusheenPusheen skrev (11 minutter siden):

Märtha Louise, Durek Verrett | VG: Nå er Märtha Louise og Durek Verrett registrert gift (nettavisen.no)

Herregud så mange ord han må bruke hele tiden når han skal si noe... Ellers et greit intervju, man får se enda mer av det egosentriske her...

Han gjør for å få mest mulig mediatid. Snakke, snakke, snakke heeeele tiden🤮

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva-Lena skrev (1 minutt siden):

Han gjør for å få mest mulig mediatid. Snakke, snakke, snakke heeeele tiden🤮

Ja, ufattelig slitsomt. At hun på siden der ikke blir lei den evinnelige støyen, skjønner jeg ikke...

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
PusheenPusheen skrev (1 minutt siden):

Ja, ufattelig slitsomt. At hun på siden der ikke blir lei den evinnelige støyen, skjønner jeg ikke...

Enig, han er så brautende og snakker i det evinnelige. Kanskje ML bruker ørepropper innimellom 😂 Jeg hadde brukt det konstant sammen med han

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PusheenPusheen skrev (1 minutt siden):

Og, hvorfor er det så hemmelig om de skal på bryllupsreise eller ikke? 

Bryllupsreisen var ikke bestemt da de giftet seg. DV sa de ikke var helt ferdig med planleggingen ennå den dagen de giftet seg.

Alt skal vel være hemmelig så kun Netflix og Hello får vært tilstede og tatt bilder/film av de.

• Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har Durek fått det som han vil, altså å lurt Märtha til giftemål , fame og penger.

snart blir han giftig å søker om skillsmisse med falske påstander mot Märtha og kongehuset( mot det norske folk også sikkert) 

Han kommer til å ta ut søksmål og lage baluba i media.

wait for it……

han er en luring og man trenger ikke å være rakettforsker for å skjønne det.

• Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva-Lena skrev (2 minutter siden):

Enig, han er så brautende og snakker i det evinnelige. Kanskje ML bruker ørepropper innimellom 😂 Jeg hadde brukt det konstant sammen med han

Haha! Men ja, altså, jeg får nok etter bare noen få sekunder av å høre stemmen hans... 

Eva-Lena skrev (1 minutt siden):

Bryllupsreisen var ikke bestemt da de giftet seg. DV sa de ikke var helt ferdig med planleggingen ennå den dagen de giftet seg.

Alt skal vel være hemmelig så kun Netflix og Hello får vært tilstede og tatt bilder/film av de.

Ja, sant... Sa Märtha at dokumentaren kom til å bli kontroversiell, eller hørte jeg feil?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...