Radar Skrevet 2. januar 2024 #4541 Del Skrevet 2. januar 2024 Ina K skrev (8 minutter siden): Da vet du lite om sjamanisme i Norge. Jo, jeg vet ganske mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 2. januar 2024 #4542 Del Skrevet 2. januar 2024 Er Märtha god for så mye penger altså? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ina K Skrevet 2. januar 2024 #4543 Del Skrevet 2. januar 2024 Radar skrev (2 minutter siden): Jo, jeg vet ganske mye Nei, det leser jeg i innleggene dine at du ikke vet noe om. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 2. januar 2024 #4544 Del Skrevet 2. januar 2024 Sol79 skrev (1 minutt siden): Er Märtha god for så mye penger altså? Hu solgte jo hytta si for flere millioner og har nok en del på bok fra tidligere også. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 2. januar 2024 #4545 Del Skrevet 2. januar 2024 Løkbolle skrev (1 time siden): Påstår han virkelig at han er faren til Martha’s døtre i kommentaren? 🙄 Jeg tolker det ikke sånn. Synes det mest interessante her er at han viser sine høye forestillinger om seg selv, med sin «years of love and devotion to humanity» og «my days of selfless service since I was a kid». Er nok veldig selfless din service, ja. 🤣 Så fint han mener at han fortjener både kjærlighet og hus for sin lange innsats! 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ina K Skrevet 2. januar 2024 #4546 Del Skrevet 2. januar 2024 Mmmwhatever skrev (1 minutt siden): Jeg tolker det ikke sånn. Synes det mest interessante her er at han viser sine høye forestillinger om seg selv, med sin «years of love and devotion to humanity» og «my days of selfless service since I was a kid». Er nok veldig selfless din service, ja. 🤣 Så fint han mener at han fortjener både kjærlighet og hus for sin lange innsats! Ikke bare fra hvem som helst, men fra Gud. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 2. januar 2024 #4547 Del Skrevet 2. januar 2024 Ina K skrev (Akkurat nå): Ikke bare fra hvem som helst, men fra Gud. Ja, via ML da, antar jeg. 🤣 Men han henvender seg til Gud, ja. Delusions of grandeur, som en annen var inne på tidligere. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 2. januar 2024 #4548 Del Skrevet 2. januar 2024 Ina K skrev (16 minutter siden): Trodde det var Gud som hadde kjøpt det, ikke ML. 🙄 Tenkte på akkurat det samme. Han har fått til mye pga Martha, som forøvrig ikke er til å kjenne igjen. Hun var på et helt annet nivå mens hun var gift med Ari. En annen ting, de har vært på Lillehammer i nyttårshelgen så jeg. Der har hun vært flere nyttårsaftener tidligere og bodd på kongens residens på Maihaugen. Tipper de bodde der nå også, så ja, han får mye via Martha - ikke Gud akkurat. I tillegg har Martha alltid en bil fra den kongelige eskorten bak når hun kjører alene. Nå hadde de kanskje to siden døtrene var med? Akkurat det er bare spekulasjoner. men han føler nok at han er der han fortjener å være - han som er så fantastisk edel og uegoistisk 😅 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vintersolverv Skrevet 2. januar 2024 #4549 Del Skrevet 2. januar 2024 Radar skrev (13 minutter siden): Men kjære deg; sjamanismen i dag i stort, ja stort sett en nyoppstått greie der en henter litt fra her og der. Norsk sjamanisme blir markedsført i utland med volver, nisser og runer. De fleste tar seg betalt eller selger parafernalia, jeg har da amuletter hjemme, jeg også. Noen samer gjør det på gamlemåten, andre er businessminded. Men hva tenker du om Durek???? Dette har jeg aldri hørt om. Man kan jo kalle hva som helst sjamanisme i og med at det ikke er et beskyttet varemerke, så det at folk bruker begrepet slik de vil betyr ikke at det er sjamanisme. Dette er sjamanisme: https://www.sjamanisme.no/single-post/sjaman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vintersolverv Skrevet 2. januar 2024 #4550 Del Skrevet 2. januar 2024 Frisk Frosk skrev (39 minutter siden): ML har visst kjøpt hus i Bærum... https://www.seher.no/kongelig/kjopte-hus-til-durek/80214266 Ja her har han skutt gullfuglen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 2. januar 2024 #4551 Del Skrevet 2. januar 2024 18 minutter siden, vintersolverv said: Og en annen ting her er den rare skrivefeilen "women". Han gifter seg med "women" som er flertall og ikke "woman" som er entall. Hele kommentaren i seg selv er veldig respektløs, og med skrivefeilen blir det bare helt rart. Han bare skriver sånn har jeg skjønt. Jeg føler han bare åpner munnen eller begynner å skrive og det tyter ut uten stopp O_o Boken hans har en del grammatiske feil og banneord blant annet <_< «HOW TO MANIFEST LIKE A MOTHERFUCKING SHAMAN» er en av overskriftene. Hadde holdt uten «motherfucking». Han nevner overbefolkning i boken sin. Hver eneste gang en eller annen forsker har nevnt noe om overbefolkning, så skal det ties i hjel virker det som. Skulle likt å høre hva folk generelt tenker om hva DV sier om det at overpopulasjon er ekte og et veldig stort problem som mennesker må ta tak i hvis vi skal «rebalansere denne planeten før det er for sent». Vi mennesker må tilpasse oss, sier DV, om vi skal overleve «The Blackout». Dette betyr iflg DV «chilling out on the breeding, which means letting go of the entitlement that has people thinking it’s okay to have six kids when they can barely afford to feed them, or clothe them, or pay the bills, let alone carve out the time to exercise, or meditate, or do what it is their own spirit needs them to do to thrive. Those six kids are taking up valuable resources on an already imbalanced planet. Straight up. I mean, how do we think Earth is going to correct itself if we are not willing to take action to correct it, or—at the very least—to not take action to make it worse? Adoption is the obvious solution to the fertility issues sweeping the populace. I mean, it’s a no-brainer. We have millions of children without parents, living in orphanages, or on the streets; and we have millions of couples wanting children. Adopting children who already exist and who happen to be in the market for a family of their own creates a lighter carbon footprint and serves everyone’s needs and desires, as long as people are willing to let go of their narcissistic identity hang-ups, and stop making it all about their DNA, and their bloodline, and their fractal fabulousness. The Blackout is real, people. It’s time to serve the larger human construct and get over our damn selves.» 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alauda Skrevet 2. januar 2024 #4552 Del Skrevet 2. januar 2024 vintersolverv skrev (3 minutter siden): Ja her har han skutt gullfuglen. Men en kan spørre seg om han finner roen og hvor lenge den varer i forstaden i Bærum 😅 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 2. januar 2024 #4553 Del Skrevet 2. januar 2024 Tror ikke Durek helt har skjønt at det ikke akkurat er millioner av barn der ute som bør flys til en annen verdensdel, miste språk og kultur, fordi «planeten skal reddes». Og mange av barna som er tilgjengelige for adopsjon (innenlands i USA er det endel, i alle fall, og også i utlandet) har store vansker som traumer, skader pga misbruk av rusmidler under svangerskapet og tilknytningsforstyrrelser, og det vil ikke akkurat gi tid til «exercise and meditation» for foreldrene. 🙄 For ikke å glemme svindelen som skjer i adopsjonsbusinessen noen steder, inkludert regelrette kidnappinger av barn for å selge dem til utlandet. 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ina K Skrevet 2. januar 2024 #4554 Del Skrevet 2. januar 2024 Mmmwhatever skrev (24 minutter siden): Ja, via ML da, antar jeg. 🤣 Men han henvender seg til Gud, ja. Delusions of grandeur, som en annen var inne på tidligere. Direktelinje rett opp. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Radar Skrevet 2. januar 2024 #4555 Del Skrevet 2. januar 2024 (endret) Ina K skrev (34 minutter siden): Nei, det leser jeg i innleggene dine at du ikke vet noe om. Jo, jeg vet mye. Om slikt. Jeg ler ikke av sjamanisme. Jeg har sett urfolk på billigsalg, potent nysjamanisme og de som har arvet den fra forgjengere og holder den for eget bruk. En kan le av det eller gråte, alt ettersom. Mye er kommersialisert. Det er også greit, men folk må forstå at mye av det kan tilfelles uten kostnad. Sjamanistisk utøvende bør kunne lese mellom linjene. Endret 2. januar 2024 av Radar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ina K Skrevet 2. januar 2024 #4556 Del Skrevet 2. januar 2024 Radar skrev (2 minutter siden): Jo, jeg vet mye. Om slikt. Jeg ler ikke av sjamanisme. Jeg har sett urfolk på billigsalg, potent nysjamanisme og de som har arvet den fra forgjengere og holder den for eget bruk. En kan le av det eller gråte, alt ettersom. Mye er kommersialisert. Det er også greit, men folk må forstå at mye av det kan tilfelles uten kostnad. Det er ikke noe sammenheng i noe av det du skriver. 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JessicaL Skrevet 2. januar 2024 #4557 Del Skrevet 2. januar 2024 1 hour ago, Løkbolle said: Påstår han virkelig at han er faren til Martha’s døtre i kommentaren? 🙄 Han skriver så merkelig og dårlig at det er vanskelig å forstå hva han prøver å si. Enten gjør han det med vilje for å få folk til å tro det han vil samtidig som det er tilstrekkelig tvetydig til at han kan si "Nei det var jo ikke det jeg mente" når han blir konfrontert med påstandene sine. Eller så er han rusa på et eller annet. 29 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Radar Skrevet 2. januar 2024 #4558 Del Skrevet 2. januar 2024 (endret) vintersolverv skrev (38 minutter siden): Dette har jeg aldri hørt om. Man kan jo kalle hva som helst sjamanisme i og med at det ikke er et beskyttet varemerke, så det at folk bruker begrepet slik de vil betyr ikke at det er sjamanisme. Dette er sjamanisme: https://www.sjamanisme.no/single-post/sjaman Ja ikke sant? Vedtatt og statsstøttet. Men veien har vært lang, og det er fort å glemme. Du skulle forresten holde deg for god for å snike inn reklame for bedrifter i denne tråden. Fysj! Endret 2. januar 2024 av Radar 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vintersolverv Skrevet 2. januar 2024 #4559 Del Skrevet 2. januar 2024 Løkbolle skrev (1 time siden): Påstår han virkelig at han er faren til Martha’s døtre i kommentaren? 🙄 Jeg spurte en Amerikansk venninne om hva hun syns om kommentaren (hennes svar til venstre): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Radar Skrevet 2. januar 2024 #4560 Del Skrevet 2. januar 2024 Ina K skrev (6 minutter siden): Det er ikke noe sammenheng i noe av det du skriver. Til å være en kjenner av sjamanisme er du en smule arrogant. Sjamanen håner ikke, han eller hun er nysgjerrig, har døren på gløtt, slik mentalt, i all fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå