Magwen Skrevet 11. desember 2023 #1 Del Skrevet 11. desember 2023 Når en treffer ett nytt menneske. Avtaler å møtes, prate og ha ett kjemitreff. Går alt gret når er det da naturlig å ha sex for å se om det er liv lage også innen den biten. Når jeg møtte kona skjedde det 2 treff. Hun hadde egentlig lyst første gang, sa ikke noe. Har hørt om de som har hatt det første gang de møtes. Noen har venter 1/2 år. Hvordan er det med dere som er her?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #2 Del Skrevet 11. desember 2023 Jeg ligger ofte med folk på første date, om jeg kjenner at det er kjemi. Dette har resultert i at jeg ofte har starta forhold med folk som egentlig ikke er noen god match, også tar det månedsvis å finne ut av det. Heldigvis endte jeg opp med en fin fyr til slutt, men føler jeg har testa ut altfor mange blindveier fordi jeg blir så revet med i øyeblikket. Anonymkode: d5149...df1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #3 Del Skrevet 11. desember 2023 Riktig svar er : når dere er klare for det og føler det er riktig i forhold til progresjonen. Mange kvinner er ivrige etter å ha sex så fort som mulig. Noen fordi de er løsaktige, noen fordi de synes seksuell kompatibilitet er det viktigste i et forhold og noen fordi de tror det er forventet av mannen og nødvendig for å gi forholdet en god start. Problemet er ta veldig mange menn sier mer enn gjerne ja takk til et ligg uansett hva de synes om personen, og mens dama tror datingen har fått et skikkelig fin start, tenker mannen "takk for digg sex, men nå går jeg videre" og så sitter dama igjen som et spørsmålstegn. Anonymkode: ba842...6fa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia mater Skrevet 11. desember 2023 #4 Del Skrevet 11. desember 2023 Gjør hva som føles greit for meg. Han jeg treffer nå så skjedde det på første date. Jeg er glad i sex og syns det er viktig med seksuell kjemi. Har jeg lyst til å ha sex på første date så gjør jeg det. Blir det ikke noe mer etterpå så er det slik det er. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magwen Skrevet 11. desember 2023 Forfatter #5 Del Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg ligger ofte med folk på første date, om jeg kjenner at det er kjemi. Dette har resultert i at jeg ofte har starta forhold med folk som egentlig ikke er noen god match, også tar det månedsvis å finne ut av det. Heldigvis endte jeg opp med en fin fyr til slutt, men føler jeg har testa ut altfor mange blindveier fordi jeg blir så revet med i øyeblikket. Anonymkode: d5149...df1 Hvorfor blir du revet med. Blir du fort betatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magwen Skrevet 11. desember 2023 Forfatter #6 Del Skrevet 11. desember 2023 pia mater skrev (2 minutter siden): Gjør hva som føles greit for meg. Han jeg treffer nå så skjedde det på første date. Jeg er glad i sex og syns det er viktig med seksuell kjemi. Har jeg lyst til å ha sex på første date så gjør jeg det. Blir det ikke noe mer etterpå så er det slik det er. Der støtter jeg deg 100%. Har selv opplevd damer hvor det har blitt sex på første møte og ikke noe mer senere. Når begge ønsker å vil så ser jeg ikke noe feil i det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #7 Del Skrevet 11. desember 2023 Har gått en god stund. Husker ikke om vi hadde møttes 3 eller 10 ganger før sex med de jeg har datet. Men tipper nærmere 10-12 dater en 3. Er akkurat 20 år siden sist jeg datet en ny. Anonymkode: 290e4...e00 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senior Skrevet 11. desember 2023 #8 Del Skrevet 11. desember 2023 Når man føler for det . . dvs. begge . . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #9 Del Skrevet 11. desember 2023 Magwen skrev (25 minutter siden): Når en treffer ett nytt menneske. Avtaler å møtes, prate og ha ett kjemitreff. Går alt gret når er det da naturlig å ha sex for å se om det er liv lage også innen den biten. Når jeg møtte kona skjedde det 2 treff. Hun hadde egentlig lyst første gang, sa ikke noe. Har hørt om de som har hatt det første gang de møtes. Noen har venter 1/2 år. Hvordan er det med dere som er her?? 2-3 mnd senere. Altså etter mange dater med samme person. 29 og 33 år. Anonymkode: 9a3bc...ec6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 11. desember 2023 #10 Del Skrevet 11. desember 2023 Første, andre, femte... Kommer an på hva man føler for. Om det går veldig lang tid vil jeg begynne å lure på hva slags bagasje hun har. Jeg er ikke særlig pushy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #11 Del Skrevet 11. desember 2023 Min fordeling er: Første date: 20% Andre date: 30% Tredje date: 5% Aldri: 45% Har aldri hatt sex med noen senere enn tredje date. Da blir det ikke noe av, er min erfaring. M40 Anonymkode: d2d13...1cb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magwen Skrevet 11. desember 2023 Forfatter #12 Del Skrevet 11. desember 2023 Ts her. 2.date har vært lengste. Tror jeg har klina med alle på 1.date som jeg har gått videre med. Enten har dama kommet hit eller jeg har dratt til ho på 1 eller 2.date. har møtt noen på kafe. Har aldri hatt date 3. Da er det enten vært over eller vi da besøker hverandre. Og da regner jeg det ikke som date🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #13 Del Skrevet 11. desember 2023 Når begge er klar for det. For min del blir det oftest rundt 4.-5. date. Skal sies at det ikke er mange som kommer lengre enn 2. date... Anonymkode: 1e900...e72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #14 Del Skrevet 11. desember 2023 Møtte mange for tur/kaffe en gang. Gadd ikke treffe de igjen. Møtte så kjæresten. Tror det var 3. date vi hadde sex første gang. Anonymkode: b1c34...bf5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #15 Del Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Når begge er klar for det. For min del blir det oftest rundt 4.-5. date. Skal sies at det ikke er mange som kommer lengre enn 2. date... Anonymkode: 1e900...e72 Her og. Tidligere er ikke aktuelt uansett hvor lyst jeg eller han har. Jeg ønsker å bli bedre kjent før jeg ligger med de. Min erfaring er at sexen blir bedre av å kjenne hverandre mer. Anonymkode: 7339a...a05 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #16 Del Skrevet 11. desember 2023 Hva med tidsintervall? Noen dater en gang i måneden, en gang i uken, andre 2-3 ganger i uken. Jeg har møtt samme mann fire ganger i løpet av 2 uker. Datene har vart i mange timer så vi har fått pratet mye. Det er vanskelig å holde igjen samtidig som jeg tenker at dette er en person jeg kan se meg selv sammen med framover. Han er åpenbart keen, jeg holder igjen og han respekterer det. Noen sier hold igjen i 2+ måneder. men det tror jeg blir vanskelig om vi fortsetter å møtes like ofte framover🙃 Anonymkode: e7e9a...7a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #17 Del Skrevet 11. desember 2023 Alt fra 1 date til etter 8 måneders dating til aldri. Anonymkode: 9023e...d3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 11. desember 2023 #18 Del Skrevet 11. desember 2023 Når begge to har lyst og det føles naturlig, ikke "talt" eller stipulert i forhold til... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåtrå Skrevet 11. desember 2023 #19 Del Skrevet 11. desember 2023 Jeg vil helst prøve «varen» på 2 date🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #20 Del Skrevet 11. desember 2023 Date 2 eller 3. Det har jeg gjort 99% av gangene. Unntatt 2 ganger da jeg ventet lengre. Lå med kjæresten min date 2 Anonymkode: 7cf39...1e1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå