AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #1 Del Skrevet 10. desember 2023 Kan noen klarsynte eller kortleggere se på forholdet jeg er i? Det er et nytt forhold, mye er veldig fint, og andre ting grubler jeg litt på. Lurer litt på hva dere ser om han og oss? Tusen takk til de som vil prøve å hjelpe Anonymkode: fd8f3...792 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #2 Del Skrevet 11. desember 2023 Hva .ed å fokusere på forholdet i stedet for å fiske etter informasjon fra anonyme mennesker på nettet? Anonymkode: 0c257...989 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #3 Del Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hva .ed å fokusere på forholdet i stedet for å fiske etter informasjon fra anonyme mennesker på nettet? Anonymkode: 0c257...989 Hvorfor gidder du å kommentere hvis du bare skal rakke ned på spørsmålet mitt? Jeg syns det er veldig interessant hva tarotkortene sier, eller hva klarsynte ser, derfor spør jeg. Anonymkode: fd8f3...792 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #4 Del Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvorfor gidder du å kommentere hvis du bare skal rakke ned på spørsmålet mitt? Jeg syns det er veldig interessant hva tarotkortene sier, eller hva klarsynte ser, derfor spør jeg. Anonymkode: fd8f3...792 Han kommer til å dumpe deg av denne grunnen Anonymkode: cf2c5...c59 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #5 Del Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Han kommer til å dumpe deg av denne grunnen Anonymkode: cf2c5...c59 Tull. Anonymkode: fd8f3...792 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #6 Del Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 11.12.2023 den 0.35): Kan noen klarsynte eller kortleggere se på forholdet jeg er i? Det er et nytt forhold, mye er veldig fint, og andre ting grubler jeg litt på. Lurer litt på hva dere ser om han og oss? Tusen takk til de som vil prøve å hjelpe Anonymkode: fd8f3...792 Han kommer til å dumpe deg når han ser hvor mye du bruker på spåkoner og horoskop Anonymkode: 0cd4b...f90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #7 Del Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 11.12.2023 den 1.00): Hva .ed å fokusere på forholdet i stedet for å fiske etter informasjon fra anonyme mennesker på nettet? Anonymkode: 0c257...989 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Han kommer til å dumpe deg av denne grunnen Anonymkode: cf2c5...c59 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Han kommer til å dumpe deg når han ser hvor mye du bruker på spåkoner og horoskop Anonymkode: 0cd4b...f90 Hva er det med dette forumet, egentlig? Tre ulike anonyme brukere velger å gjøre narr av spørsmålet mitt? Så lite sjarmerende.. Får dere selvtillit av å rakke ned på andre..? Anonymkode: fd8f3...792 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #8 Del Skrevet 12. desember 2023 Beklager men jeg ser at det begynte kjempebra, og nå har dere/mest du møtt på såpass mange situasjoner som får deg til å sitte med delte og ambivalente følelser, og jeg tror du sitter fast mellom det å drite i dette og bare prøve en gang til og en gang til og en gang til. Dessverre ser jeg til slutt en mann som sitter igjen helt blokkert og avskåret fra deg, et ekstremt ensidig forhold der han meldte seg ut for lenge siden og det blir bare holdt i live av dine desperate forsøk på å få dette til. Du kommer til å brenne deg ut på dette mens han sitter og ikke løfter en finger for deg, og ikke slipper deg innpå seg. Har du vært i slike forhold eller relasjoner før og kjenner deg igjen i noe av det jeg sier, eller med dette? Det kortene ser er én fremtid, dette kan endre seg ved at du endrer holdning og stiller feks krav, ser til at dine behov blir møtt og at det ikke bare handler om hva han føler og tenker, og følger han ikke det opp, kan du resirkulere hele mannen til dynga der du fant ham. Beklager at jeg ikke kunne gi deg bedre nyheter, men føler du at noe av dette stemmer, har du viljen og makten til å stoppe det eller endre det. Men dette er fremtiden om ting fortsetter slik de gjør nå. Anonymkode: 23e4d...01a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #9 Del Skrevet 12. desember 2023 Jeg er omtrent like klarsynt som en blid mann med ei bøtte på huet, innelåst i et polstret rom uten vinduer hvor nøkkelen ble kastet i dass for lenge siden. Men jeg ser for meg at dette forholdet følger nøkkelen og går rett i dass. Anonymkode: 69102...1b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #10 Del Skrevet 12. desember 2023 15 hours ago, AnonymBruker said: Hva er det med dette forumet, egentlig? Tre ulike anonyme brukere velger å gjøre narr av spørsmålet mitt? Så lite sjarmerende.. Får dere selvtillit av å rakke ned på andre..? Anonymkode: fd8f3...792 Det er vel bare det at de fleste voksne mennesker ikke tror på trolldom - heldigvis. Anonymkode: a07ab...d54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #11 Del Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Beklager men jeg ser at det begynte kjempebra, og nå har dere/mest du møtt på såpass mange situasjoner som får deg til å sitte med delte og ambivalente følelser, og jeg tror du sitter fast mellom det å drite i dette og bare prøve en gang til og en gang til og en gang til. Dessverre ser jeg til slutt en mann som sitter igjen helt blokkert og avskåret fra deg, et ekstremt ensidig forhold der han meldte seg ut for lenge siden og det blir bare holdt i live av dine desperate forsøk på å få dette til. Du kommer til å brenne deg ut på dette mens han sitter og ikke løfter en finger for deg, og ikke slipper deg innpå seg. Har du vært i slike forhold eller relasjoner før og kjenner deg igjen i noe av det jeg sier, eller med dette? Det kortene ser er én fremtid, dette kan endre seg ved at du endrer holdning og stiller feks krav, ser til at dine behov blir møtt og at det ikke bare handler om hva han føler og tenker, og følger han ikke det opp, kan du resirkulere hele mannen til dynga der du fant ham. Beklager at jeg ikke kunne gi deg bedre nyheter, men føler du at noe av dette stemmer, har du viljen og makten til å stoppe det eller endre det. Men dette er fremtiden om ting fortsetter slik de gjør nå. Anonymkode: 23e4d...01a Hm, dette var ikke gode nyheter🤔 Det er som sagt et veldig ferskt forhold, så det du evt ser om han meldte seg helt ut for lenge siden, ligger isåfall i fremtiden😔 Jeg syns vi startet litt vel forsiktig, så det tok litt tid før usikkerheten forsvant, men nå har vi egentlig kommet til et fint sted sammen, så jeg er for det meste positiv, og har ingen planer om å drite i dette nå. Men det er noen småting jeg grubler på, og det kan kanskje relateres litt til det du skriver om her. Jeg føler ikke så veldig på støtte og hjelp i situasjoner man kommer i, hverken mentalt eller i form av direkte hjelp med ting og tang, så den følelsen av å være to om ting, er foreløpig ikke så lett å finne. Men som sagt, det er veldig tidlig i forholdet. Kanskje det er det du ser som «å melde seg ut»? Anonymkode: fd8f3...792 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå