s_12345 Skrevet 10. desember 2023 #1 Del Skrevet 10. desember 2023 Lurer veldig på hva dere mener er attraktiv når det kommer til men? personlig syntes jeg høy, skjegg og lojal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. desember 2023 #2 Del Skrevet 10. desember 2023 s_12345 skrev (39 minutter siden): Lurer veldig på hva dere mener er attraktiv når det kommer til men? personlig syntes jeg høy, skjegg og lojal Jeg er alle de tre pluss stor mage 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
s_12345 Skrevet 10. desember 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 10. desember 2023 Cid skrev (6 minutter siden): Jeg er alle de tre pluss stor mage 😝 ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 12. desember 2023 #4 Del Skrevet 12. desember 2023 (endret) Han må ha skikkelig glimt i øyet, gjerne barnslig humor og gode sex ferdigheter 🥰. Resten kan læres 🤣🤣🤣. Så han må være nysgjerrig 😉. Endret 12. desember 2023 av Irak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 12. desember 2023 #5 Del Skrevet 12. desember 2023 Irak skrev (33 minutter siden): Han må ha skikkelig glimt i øyet, gjerne barnslig humor og gode sex ferdigheter 🥰. Resten kan læres 🤣🤣🤣. Så han må være nysgjerrig 😉. Nå har jeg tusen spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 7. april 2024 #6 Del Skrevet 7. april 2024 Jeg har stortsett likt høye ( høyere enn 179) slanke menn som har brune eller grønne øyne og brunt hår evt skallet er også sexy. Smarte menn som har god sans for humor. Ikke stor fan av masse muskler og blodårer... Men det har vært unntak også som har vært blonde og blåøyde ikke så høye og ikke så slanke- litt overvekt er ok. Tror rask og bra humor er det viktig, eller at man er dyp og har prinsipper, faktisk aller best med kombi av humor og prinsipper... seriøs går også fint. 🤣 Nei, det viktigste av alt er at de har kjærlighet og er empatiske, er der for deg, samtidig som de i det minste skjønner min humor og har et utseende du har bare lyst til å spise opp. 🙈🙉🙊 Må helst ha nien litt mannlige hobbyer, som mekking, være en skogmann, fisker, like å fikse huset og bilen....en som tar vare på andre uten å klage eller få angst over oppgaven er sexy vil jeg si. Skjegg og bart er ok liker aånn bittelitt skjegg ikke juleisse skjegg men også uten er ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå