jegerrinne Skrevet 10. desember 2023 #21 Del Skrevet 10. desember 2023 Her lager vi kirsebær saft selv. Plukker bær på høsten og lager saft. Og til jul lager vi da saus av det vedd å koke opp å ha i litt potetmel. Aldri brukt pose syns det smaker syntetisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #22 Del Skrevet 10. desember 2023 18 minutter siden, AnonymBruker said: Er noe av dette som foreslås over sukkerfritt? Anonymkode: a45d9...837 Ja, hvis du bruker saft uten sukker til å lage din egne saus så blir det sukkerfritt. Anonymkode: ddd99...9c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #23 Del Skrevet 10. desember 2023 Er det sant? Jeg har noen slike poser i skapet som bare ligger der... Anonymkode: e1a45...86a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #24 Del Skrevet 10. desember 2023 Vi pleier å ha hjemmelaget jordbærsyltetøy til riskrem. Det er også veldig godt! Anonymkode: 2b948...e25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #25 Del Skrevet 10. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er det sant? Jeg har noen slike poser i skapet som bare ligger der... Anonymkode: e1a45...86a Kanskje du kan selge de til ts? Anonymkode: 3482c...b02 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gliffy Skrevet 10. desember 2023 #26 Del Skrevet 10. desember 2023 8 hours ago, tvertimot said: Kunne ikke brydd meg mindre, pulversaus er under min standard og selv foretrekker jeg rørte bær til riskrem, pulversaus vil derfor aldri bli et savn. Så hjelpsomt for ts 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #27 Del Skrevet 10. desember 2023 tvertimot skrev (8 timer siden): Kunne ikke brydd meg mindre, pulversaus er under min standard og selv foretrekker jeg rørte bær til riskrem, pulversaus vil derfor aldri bli et savn. Å giiiiid Larsen! Anonymkode: 013af...a63 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #28 Del Skrevet 10. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Selvfølgelig er det ikke det. Vil man ikke ha sukker lar man være å spise dessert og julegodt. Anbefaler evt TINE rislunsj uten tilsatt sukker - den kan du kanskje bruke? Enkeltporsjon og smaker helt fint. Men ikke prakk det på hele selskapet. Anonymkode: 06ff3...081 Neida slapp bare av, jeg skal være hjemme alene i jula 🙃 Anonymkode: a45d9...837 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Panda202 Skrevet 10. desember 2023 #29 Del Skrevet 10. desember 2023 Den pulversausen er jeg også vant til fra min mor, dog gjort litt kraftigere på smak. Nå foretrekker jeg kirsebærsaus som fåes kjøpt på meny eller i Sverige (billigere) kartongen var blå før, ny av året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #30 Del Skrevet 10. desember 2023 Panda202 skrev (4 minutter siden): Den pulversausen er jeg også vant til fra min mor, dog gjort litt kraftigere på smak. Nå foretrekker jeg kirsebærsaus som fåes kjøpt på meny eller i Sverige (billigere) kartongen var blå før, ny av året. Denne er jeg vokst opp med! 🇩🇰❤️ Blir ikke jul uten! Anonymkode: 06ff3...081 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #31 Del Skrevet 10. desember 2023 Panda202 skrev (1 time siden): Den pulversausen er jeg også vant til fra min mor, dog gjort litt kraftigere på smak. Nå foretrekker jeg kirsebærsaus som fåes kjøpt på meny eller i Sverige (billigere) kartongen var blå før, ny av året. Den bruker vi også. Vi varmer den litt, og smaker veldig godt til riskremen. Anonymkode: d116d...dce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #32 Del Skrevet 10. desember 2023 Sola de skrev (11 timer siden): Piano har en helt ok ferdig variant. Tine har en jordbærsaus i kjøledisken også. karreganan i den der. https://www.forskning.no/bakterier-mat-og-helse-tarm/dyrestudier-skaper-bekymring-over-tilsetningsstoffer/1561773 Anonymkode: 1ef1a...0e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #33 Del Skrevet 10. desember 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Takk for svar. Freia sin er faktisk veldig god, skal forsøke de ferdigsausene som linkes til her. Lage helt fra bunnen gidder jeg ikke og nellik har ingenting i riskremsaus å gjøre🤪 Hvis du har fått servert freiasausen 1 gang og synes den var helt forferdelig så har du nok ikke fått den riktige freiasausen servert. Anonymkode: 01978...d75 Det er kjempelett å lage selv. Jeg tar bare frosne bær i en kjele, en dæsj med sitronsaft og litt melis. Varmer opp og rører godt sammen, gjerne med en stavmikser. Sett til kjøling og server. Anonymkode: 1ef1a...0e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butter Skrevet 10. desember 2023 #34 Del Skrevet 10. desember 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Takk for svar. Freia sin er faktisk veldig god, skal forsøke de ferdigsausene som linkes til her. Lage helt fra bunnen gidder jeg ikke og nellik har ingenting i riskremsaus å gjøre🤪 Hvis du har fått servert freiasausen 1 gang og synes den var helt forferdelig så har du nok ikke fått den riktige freiasausen servert. Anonymkode: 01978...d75 Smaken er som baken. Har smakt den sausen du nevner og jeg synes den gjør en i utgangspunktet kjip dessert ennå kjipere. Men rørte bær altså stavmikse jordbær eller bringebær med sukker er jo ikke mer tidkrevende enn denne sausen? Men jeg tror nok også det er litt sånn som andre nevner her, man liker det man er vant med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #35 Del Skrevet 10. desember 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Takk for svar. Freia sin er faktisk veldig god, skal forsøke de ferdigsausene som linkes til her. Lage helt fra bunnen gidder jeg ikke og nellik har ingenting i riskremsaus å gjøre🤪 Hvis du har fått servert freiasausen 1 gang og synes den var helt forferdelig så har du nok ikke fått den riktige freiasausen servert. Anonymkode: 01978...d75 Å kjære vene. Anonymkode: dfdc0...262 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tvertimot Skrevet 10. desember 2023 #36 Del Skrevet 10. desember 2023 Gliffy skrev (5 timer siden): Så hjelpsomt for ts Ikke sant, noen må åpenbart få TS på andre tanker. Klart at når noe ikke produseres mer, da er alternativer veien å gå. Å savne noe man aldri får tilbake er dødfødt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tvertimot Skrevet 10. desember 2023 #37 Del Skrevet 10. desember 2023 Vikarsykepleier skrev (13 timer siden): Helt enig med TS, den var faktisk veldig god. Når det er sagt, i denne tråden var det mange god alternativer som må prøves ut. At den var veldig god får så være, den er historie nå, da må TS finne andre alternativer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #38 Del Skrevet 22. desember 2024 Den er vel borte for godt. Lager ikke selv, men et godt alternativ er Piano sin ferdig saus. Har har tilgode å smake en som smaker like godt som Freia sin pulverpose. Og jeg har spist riskrem mye ute på restaurant og hos andre. Anonymkode: 01978...d75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #39 Del Skrevet 23. desember 2024 Aller best er kirsebærkompott på riskremen 🎅 Anonymkode: f7311...2ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå