Gå til innhold

Kommer eggløsning etter slim?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

"Eggløsningen kommer altså gjerne ikke den dagen du ser at utfloden er slimete, men en da eller to etter"...dette står det som svar på ung.no da jeg googlet litt. 

Dere som temper og følger godt med på alt,stemmer dette for dere? Jeg prøver å skjønne kroppen min litt bedre, og ut fra kramper og at jeg er oppblåst så kjennes det ut som eggløsning er ca nå. Men jeg har ikke hatt slim siden fredag, og trodde el kom mens man hadde slim..

Beklager hvis dette har vært svart på mange ganger før.

Anonymkode: 10ea1...d64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble litt tullete skrift over her, fordi de kopierte tekst 🙈

-ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL-slim kommer som regel noen dager før EL, som regel. Noen har slim til og med den dagen egget slipper, andre har slim kun i dagene før. Det er individuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde slim tirsdag-fredag, mest på torsdag, EL smerter i går.

Anonymkode: 76cec...a90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Lorieen said:

EL-slim kommer som regel noen dager før EL, som regel. Noen har slim til og med den dagen egget slipper, andre har slim kun i dagene før. Det er individuelt.

Okay, da skjønner jeg. Tusen takk for svar 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har økt utflod/slim 2-4 dager før EL. Varierer litt fra mnd til mnd. Men har også hatt økt utflod/slim mnd hvor EL ikke har dukket oppfyller vært forsinket. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som andre skriver også, er det veldig vanlig med elslim i dagene forut for eggløsning. Og så er det noen som har slim på selve eldagen også, men for andre kan utfloden være mer vannaktig på eldagen (men muligens mer slim lengre opp mot livmorhalsen).

Anonymkode: 0c94f...b17

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...