AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #1 Del Skrevet 10. desember 2023 Jeg kommer til og havne i et samlivsbrudd nå rett før jul. Vi har ikke vært lykkelige sammen på flere år, men har holdt sammen siden vi har hatt det helt ok. Sikkert en vanesak og være rundt hverandre og det har vel vært en trygghet for begge. Men null romantikk/kjærlighet. Sovet i hver vår seng i flere år. Ikke samleie på ihvertfall 4 år, om ikke lenger. En veldig sjelden gang en klem. Kanskje en gang i månd. Nå kjenner jeg at jeg ikke vil ha en klem engang. Jeg blir faktisk dårlig av og være i nærheten. Jeg vil bare være langt vekk. Om han sitter i stuen så legger jeg meg. Har ingen interesse av og sitte i hver vår ende av sofaen. Han har ikke gjort noe galt for at jeg skal reagere slik, men jeg har vel bare fått nok. Jeg tenker vi begge kaster bort tiden her. Nå er jeg klar for og bryte. Dette er på overtid. Praten tar jeg i morra. Vær så grei og be for meg. At han skal ta dette bra. At det blir en lettelse for oss begge. Jeg aner ikke hvordan reaksjonen hans blir, men jeg håper og tror i Jesu navn at han tar det greit. Jeg er veldig takknemlig for dere som ber❤️ Anonymkode: d7196...b63 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #2 Del Skrevet 10. desember 2023 Hvorfor skal vi be? Anonymkode: 9ae40...0f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #3 Del Skrevet 10. desember 2023 Tror du bønn hjelper, så be selv. Anonymkode: 22eb5...e12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 10. desember 2023 #4 Del Skrevet 10. desember 2023 Jeg føler dessverre ikke at dette er nødvendig å be for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #5 Del Skrevet 11. desember 2023 Jeg har bedt om at alt skal rette seg for deg. Det er en vanskelig situasjon å være i. Å ta Praten nå før jul er vanskelig, men så er også jula spesielt tung om man har det vanskelig. Jeg håper dere finner ut av det. Du skriver ikke noe om barn, men det er klart et et brudd er lettere om barn ikke er i bildet. Anonymkode: 29346...9f3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Einus Skrevet 11. desember 2023 #6 Del Skrevet 11. desember 2023 Har du meldt deg ut av statskirken? Hvis ikke så er du et per definisjon kristen. Og da kan du be til Gud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #7 Del Skrevet 11. desember 2023 Einus skrev (3 minutter siden): Har du meldt deg ut av statskirken? Hvis ikke så er du et per definisjon kristen. Og da kan du be til Gud Antyder du at man ikke kan be til Gud om man ikke er medlem av statskirken? Anonymkode: 29346...9f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #8 Del Skrevet 11. desember 2023 Jeg skal be for deg! ❤️ Anonymkode: a8bc9...1c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 11. desember 2023 #9 Del Skrevet 11. desember 2023 (endret) Einus skrev (2 timer siden): Har du meldt deg ut av statskirken? Hvis ikke så er du et per definisjon kristen. Og da kan du be til Gud Det er ikke Guds definisjon og det står heller ingenting om at noen må væte medlem noen steder for å kunne be. Det er heller ingenting i Bibelen som sier at noen ikke kan be. Det står nå helst anbefalinger om å gjøre det og Bibelen/Guds ord er gått ut til ALLE mennesker; for at alle skal få høre hva Gud sier/lover/ønsker for menneskene og da kan ALLE be også. Det er for eksempel mange som ber til Gud med spørsmål om Han finnes og må DE først melde seg inn i statskirken for å be om DET også nå? Ingen er jo kristen før man tror og mange som er medlemmer tror ikke på Gud/Jesus og er altså selvfølgelig da ikke-kristne før de tror. Det er da ikke statskirken noen skal tro på, det er Gud og Han finnes ikke bare DER, men er overalt og hos alle som påkaller Han! - også om de har meldt seg ut av statskirken. Endret 11. desember 2023 av Lawyam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #10 Del Skrevet 11. desember 2023 Einus skrev (3 timer siden): Har du meldt deg ut av statskirken? Hvis ikke så er du et per definisjon kristen. Og da kan du be til Gud Det er feil. Man kan be og være kristen uten å være medlem av eller gå i kirken, selv om det er bedre for en å delta i et fellesskap med andre kristne. Anonymkode: 4994b...ebb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 11. desember 2023 #11 Del Skrevet 11. desember 2023 Jeg skal ta en bønn for deg, selv om jeg ikke pleier å be. Da jeg var liten ba jeg kun om julegaver, ønsker fra foreldre etc. Det blir et hull å fylle, men jeg er sikker på at dere begge kommer til å håndtere det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #12 Del Skrevet 11. desember 2023 Jeg ber for han siden det er han som blir forlatt Anonymkode: df23a...1b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #13 Del Skrevet 12. desember 2023 Tusen takk alle som ba❤️ Det er mye kraft i bønn og spesielt når flere går sammen og ber. Det kunne ikke gått bedre. Vi har hatt en kjempe fin prat i dag der vi har funnet ut av ting sammen på en ryddig og voksen måte. Jeg er så enormt lettet. Jeg hadde aldri i min villeste fantasi sett for meg at det skulle gå så bra som dette. Jeg har aldri vært så glad i han som jeg er nå. Gud er med og det viser han gang på gang. Han skuffer aldri. Ikke ett eneste sekund uten Jesus Kristus❤️ Takk alle sammen❤️🙏 Anonymkode: d7196...b63 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå