Frøkenfryden Skrevet 10. desember 2023 #21 Del Skrevet 10. desember 2023 Lurven skrev (3 timer siden): 😆 Jeg er nok mer eksplisitt enn @SVK Understatement of the year😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 10. desember 2023 #22 Del Skrevet 10. desember 2023 57 minutter siden, Trish said: Gratulerer med dagen @Peanut🥰 ^^, 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 10. desember 2023 #23 Del Skrevet 10. desember 2023 Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 10. desember 2023 #24 Del Skrevet 10. desember 2023 1 minutt siden, Titania said: Gratulerer med dagen! Glemte å gratulere deg med dagen da du hadde bursdag. 12.10. Jeg trodde du hadde bursdag 10.12 samme dag som Peanut og skjønte ikke før det var for sent at det var 12.10. Bursdagen din i profilen din er skrevet på engelsk måte, så derfor jeg tok feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 10. desember 2023 #25 Del Skrevet 10. desember 2023 SVK skrev (4 minutter siden): Glemte å gratulere deg med dagen da du hadde bursdag. 12.10. Jeg trodde du hadde bursdag 10.12 samme dag som Peanut og skjønte ikke før det var for sent at det var 12.10. Bursdagen din i profilen din er skrevet på engelsk måte, så derfor jeg tok feil. Det går fint - det er jo tanken som teller Takk! Når jeg går på profilen min, står det "12. okt." - kanskje det har noe med noen innstillinger å gjøre? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 10. desember 2023 #26 Del Skrevet 10. desember 2023 2 minutter siden, Titania said: Det går fint - det er jo tanken som teller Takk! Når jeg går på profilen min, står det "12. okt." - kanskje det har noe med noen innstillinger å gjøre? 🤔 Merkelig. hos meg står det 10. 12 i profilen din: Ja, kanskje det har noe med innstillinger å gjøre. Det er jo også bedre at det står "12.okt" siden da oppstår jo ikke problemet med at man på norsk og engelsk skriver datoen i omvendt rekkefølge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 10. desember 2023 #27 Del Skrevet 10. desember 2023 6 minutter siden, Titania said: Det går fint - det er jo tanken som teller Takk! Når jeg går på profilen min, står det "12. okt." - kanskje det har noe med noen innstillinger å gjøre? 🤔 Ser du skriver "okt". Det er jo norsk for oktober. Har profilen din all tekst på norsk? På meg står alt på engelsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 10. desember 2023 #28 Del Skrevet 10. desember 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Ser du skriver "okt". Det er jo norsk for oktober. Har profilen din all tekst på norsk? På meg står alt på engelsk. Alt er norsk hos meg 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 10. desember 2023 #29 Del Skrevet 10. desember 2023 Just now, Titania said: Alt er norsk hos meg 😅 Takk! Jeg må prøve å finne ut hvordan man endrer språk på profilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 10. desember 2023 #30 Del Skrevet 10. desember 2023 1 hour ago, Adobyen said: Endelig @Peanutter på mine trakter, så koselig med feiring av bursdag og diverse 💙 Det er det ja ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 10. desember 2023 #31 Del Skrevet 10. desember 2023 24 minutter siden, Titania said: Gratulerer med dagen! ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 10. desember 2023 #32 Del Skrevet 10. desember 2023 Hipp hurra! 🎉🎉🎉🎈🎊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 10. desember 2023 #33 Del Skrevet 10. desember 2023 Just now, Ford3000 said: Hipp hurra! 🎉🎉🎉🎈🎊 ^^, 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 10. desember 2023 #34 Del Skrevet 10. desember 2023 9 minutter siden, SVK said: Takk! Jeg må prøve å finne ut hvordan man endrer språk på profilen. Det tror jeg ikke du kan. Jeg tror du må endre innstillingen på mobilen. (Jeg har også på engelsk). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 10. desember 2023 #35 Del Skrevet 10. desember 2023 Just now, Peanut said: Det tror jeg ikke du kan. Jeg tror du må endre innstillingen på mobilen. (Jeg har også på engelsk). Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 10. desember 2023 #36 Del Skrevet 10. desember 2023 Peanut skrev (6 minutter siden): ^^, Hatt en fin feiring så langt? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 10. desember 2023 #37 Del Skrevet 10. desember 2023 2 minutter siden, Ford3000 said: Hatt en fin feiring så langt? 😊 Ja ^^, Fikk en RL-ullkjole av Butter som passet smashings og et fint kort Middagen skal jeg lage, blir bare til Butter og meg, en Shepherd’s Pie, fordi den er kjapp og enkel å lage Dessert blir kake og så videre skjer det ikke noe spes, men jeg liker det chill så ^_^ Dagen ble for øvrig enda bedre da jeg så denne tråden 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 10. desember 2023 #38 Del Skrevet 10. desember 2023 Peanut skrev (53 minutter siden): Ja ^^, Fikk en RL-ullkjole av Butter som passet smashings og et fint kort Middagen skal jeg lage, blir bare til Butter og meg, en Shepherd’s Pie, fordi den er kjapp og enkel å lage Dessert blir kake og så videre skjer det ikke noe spes, men jeg liker det chill så ^_^ Dagen ble for øvrig enda bedre da jeg så denne tråden Høres ut som en skikkelig bra dag! God middag, kake og dessert og nedpå stemning, det er perfekt 👌😋🍰 Fint med bursdagstråder, fint tiltak 😊👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 10. desember 2023 #39 Del Skrevet 10. desember 2023 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. desember 2023 #40 Del Skrevet 10. desember 2023 Gratulere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå