Gjest SVK Skrevet 9. desember 2023 #1 Del Skrevet 9. desember 2023 Gratulerer med dagen @Peanut 24 lag med sjokolade: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. desember 2023 #2 Del Skrevet 9. desember 2023 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 9. desember 2023 #3 Del Skrevet 9. desember 2023 Gratulerer med dagen Peanøtt, ønsker at du får en deilig Brownie i overraskelses-kake 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 9. desember 2023 #4 Del Skrevet 9. desember 2023 Hurra for hun som fyller sitt år ❤️ Sitat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 9. desember 2023 #5 Del Skrevet 9. desember 2023 Hu er 38 år i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 10. desember 2023 #6 Del Skrevet 10. desember 2023 Gratulerer med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 10. desember 2023 #7 Del Skrevet 10. desember 2023 1 hour ago, SVK said: Gratulerer med dagen @Peanut 24 lag med sjokolade: Tusen takk (En del av en stor kake som kan deles med alle dere ^^, ) 1 hour ago, Cid said: Gratulerer 1 hour ago, Nietsoj said: Gratulerer med dagen Peanøtt, ønsker at du får en deilig Brownie i overraskelses-kake 48 minutter siden, KnekkeBørre said: Hurra for hun som fyller sitt år ❤️ 31 minutter siden, Lurven said: Hu er 38 år i dag 3 minutter siden, Sola de said: Gratulerer med dagen 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 10. desember 2023 #8 Del Skrevet 10. desember 2023 GRATULERER MED DAGEN, @Peanut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 10. desember 2023 #9 Del Skrevet 10. desember 2023 Tusen takk, @CAPS LOCK ^^, ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. desember 2023 #10 Del Skrevet 10. desember 2023 En bursdagssang til @Peanut ❤️ Hva var vel livet uten Peanut Hvor ble vel @Sola de av forlot du meg Livet er deilig som en @Frøkenfryden Sammen med @Cid skal jeg erobre selve kvinneguiden Hva var vel livet uten Peanut Vi vandrer sammen på en @Ford3000 Kommer hva @Ane Rikke Vi nyter livets sommer i vår @Adobyen Mellomspill En liten @SVK gjør nok ingen @Lurven men Med en liten @Trish Kan dette vidunder skje @Anki-2.0 Gripes hun av den store @KnekkeBørre som du vet Da strør hun @Letharia over @Hoppetaujentas sommer Hva var vel livet uten Peanut Hvor ble @Athena Freyja av forlot du meg Livet er deilig som en @MarianneE Sammen med deg skal jeg erobre selve @Polly Ester Hva var vel livet uten Peanut Vi vandrer sammen på @TheHairyToothfairy Kommer hva @Titania kommer Vi nyter livets @Boetica i vårt forum 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 10. desember 2023 #11 Del Skrevet 10. desember 2023 Cid skrev (1 minutt siden): En bursdagssang til @Peanut ❤️ Hva var vel livet uten Peanut Hvor ble vel @Sola de av forlot du meg Livet er deilig som en @Frøkenfryden Sammen med @Cid skal jeg erobre selve kvinneguiden Hva var vel livet uten Peanut Vi vandrer sammen på en @Ford3000 Kommer hva @Ane Rikke Vi nyter livets sommer i vår @Adobyen Mellomspill En liten @SVK gjør nok ingen @Lurven men Med en liten @Trish Kan dette vidunder skje @Anki-2.0 Gripes hun av den store @KnekkeBørre som du vet Da strør hun @Letharia over @Hoppetaujentas sommer Hva var vel livet uten Peanut Hvor ble @Athena Freyja av forlot du meg Livet er deilig som en @MarianneE Sammen med deg skal jeg erobre selve @Polly Ester Hva var vel livet uten Peanut Vi vandrer sammen på @TheHairyToothfairy Kommer hva @Titania kommer Vi nyter livets @Boetica i vårt forum 😆 Jeg er nok mer eksplisitt enn @SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. desember 2023 #12 Del Skrevet 10. desember 2023 Hurra for deg @Peanut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. desember 2023 #13 Del Skrevet 10. desember 2023 Gratulerer så masse. Det er herlig å bli et år eldre. Joho, det ER det tenk! (flink forfatter Cid også) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 10. desember 2023 #14 Del Skrevet 10. desember 2023 (endret) 44 minutter siden, Cid said: En bursdagssang til @Peanut ❤️ Hva var vel livet uten Peanut Hvor ble vel @Sola de av forlot du meg Livet er deilig som en @Frøkenfryden Sammen med @Cid skal jeg erobre selve kvinneguiden Hva var vel livet uten Peanut Vi vandrer sammen på en @Ford3000 Kommer hva @Ane Rikke Vi nyter livets sommer i vår @Adobyen Mellomspill En liten @SVK gjør nok ingen @Lurven men Med en liten @Trish Kan dette vidunder skje @Anki-2.0 Gripes hun av den store @KnekkeBørre som du vet Da strør hun @Letharia over @Hoppetaujentas sommer Hva var vel livet uten Peanut Hvor ble @Athena Freyja av forlot du meg Livet er deilig som en @MarianneE Sammen med deg skal jeg erobre selve @Polly Ester Hva var vel livet uten Peanut Vi vandrer sammen på @TheHairyToothfairy Kommer hva @Titania kommer Vi nyter livets @Boetica i vårt forum ^^, Så flink du er Endret 10. desember 2023 av Peanut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 10. desember 2023 #15 Del Skrevet 10. desember 2023 37 minutter siden, MarianneE said: Hurra for deg @Peanut ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 10. desember 2023 #16 Del Skrevet 10. desember 2023 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: Gratulerer så masse. Det er herlig å bli et år eldre. Joho, det ER det tenk! (flink forfatter Cid også) ^^, 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. desember 2023 #17 Del Skrevet 10. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden): Gratulerer så masse. Det er herlig å bli et år eldre. Joho, det ER det tenk! (flink forfatter Cid også) Basert på denne sangen 😄 Peanut skrev (16 minutter siden): ^^, Så flink du er Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. desember 2023 #18 Del Skrevet 10. desember 2023 Jupp, jeg kjenner den sangen og sangeren også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 10. desember 2023 #19 Del Skrevet 10. desember 2023 Cid skrev (2 timer siden): En bursdagssang til @Peanut ❤️ Hva var vel livet uten Peanut Hvor ble vel @Sola de av forlot du meg Livet er deilig som en @Frøkenfryden Sammen med @Cid skal jeg erobre selve kvinneguiden Hva var vel livet uten Peanut Vi vandrer sammen på en @Ford3000 Kommer hva @Ane Rikke Vi nyter livets sommer i vår @Adobyen Mellomspill En liten @SVK gjør nok ingen @Lurven men Med en liten @Trish Kan dette vidunder skje @Anki-2.0 Gripes hun av den store @KnekkeBørre som du vet Da strør hun @Letharia over @Hoppetaujentas sommer Hva var vel livet uten Peanut Hvor ble @Athena Freyja av forlot du meg Livet er deilig som en @MarianneE Sammen med deg skal jeg erobre selve @Polly Ester Hva var vel livet uten Peanut Vi vandrer sammen på @TheHairyToothfairy Kommer hva @Titania kommer Vi nyter livets @Boetica i vårt forum Endelig @Peanutter på mine trakter, så koselig med feiring av bursdag og diverse 💙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 10. desember 2023 #20 Del Skrevet 10. desember 2023 Gratulerer med dagen @Peanut🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå