AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #1 Del Skrevet 9. desember 2023 Noen ganger i livet møter vi personer som vi kjenner at kan bety noe ekstra for oss, enten fordi de skal lære oss noe eller av andre grunner. Jeg har møtt en slik person nå (det er ikke helt nytt, men det er nå jeg har begynt å forstå at dette muligens vil bety «noe mer» i mitt liv). Hva tenker dere andre her? Jeg må selvsagt bare se hvordan tingene utfolder seg etterhvert, og jeg er absolutt ikke synsk! Men en magefølelse har jeg. Noen som vil se på det? Og siden dette er en bra person så kjenner jeg på et ønske også om at personen virkelig skal like meg. Det føles alltid så rart når slikt skjer, og så er jeg også samtidig litt redd pga dårlige erfaringer fra før. Kan jeg stole på denne personen her? Jeg tror jo at jeg egentlig kan det. ts k38 Anonymkode: 54f7c...9a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest thelight Skrevet 10. desember 2023 #2 Del Skrevet 10. desember 2023 Tro på din intuisjon og håp, vær ærlig med åpent hjerte og la det gode komme inn i livet ditt. Det er alt. Ingenting å tape alt for å vinne. Dette er kjærlighetens sanne natur. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #3 Del Skrevet 10. desember 2023 Jeg trodde også dette for 1 år siden når jeg møtte en mann. Men alt jeg trodde om han var feil 🙈 Men! Det kan nok stemme og slå ut positivt også noen ganger da. Bare nyt og se ann. Anonymkode: cc728...da4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #4 Del Skrevet 10. desember 2023 thelight skrev (2 timer siden): Tro på din intuisjon og håp, vær ærlig med åpent hjerte og la det gode komme inn i livet ditt. Det er alt. Ingenting å tape alt for å vinne. Dette er kjærlighetens sanne natur. Lykke til. Å, for et fint og beroligende svar❤️ Tusen takk. Jeg skal huske dette. AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg trodde også dette for 1 år siden når jeg møtte en mann. Men alt jeg trodde om han var feil 🙈 Men! Det kan nok stemme og slå ut positivt også noen ganger da. Bare nyt og se ann. Anonymkode: cc728...da4 Jeg føler med deg! Har også opplevd det du skriver tidligere. Derfor er det så vanskelig å stole på det som kan bli godt og fint igjen… ts Anonymkode: 54f7c...9a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå