Dark angel Skrevet 9. desember 2023 #1 Del Skrevet 9. desember 2023 Hei. Jeg testet positivt frem til ovitrelle var ute av kroppen, ca 7 dager. Jeg hadde innsett 1 desember av 3 dagers egg. Er det ikke nå Jeg skal få svak positivt? Brystene er mindre ømme ettersom ovitrelle er ute av kroppen og symptomer er på vei ut. Jeg skal ta blodprøve 12 desember. Føler at alle skriver at de fikk positiv på dag 8. Blir mentalt sliten i hode av dette. Tar kun cyclogest hver 12 time. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandagsunge Skrevet 9. desember 2023 #2 Del Skrevet 9. desember 2023 (endret) Det er ein grunn til at klinikkane ikkje er interesserte i resultatet før X dagar etter innsett, og det finnst folk som aldri får positive testar sjølv om dei er gravide. Lukke til Endret 9. desember 2023 av Mandagsunge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 9. desember 2023 #3 Del Skrevet 9. desember 2023 Langt i fra alle får positiv test så tidlig som rugedag 8. Er en grunn til at klinikker setter test dato slik de gjør og at de aller fleste vil at den testen skal være blodprøve. (vet noen steder sier hjemmetest er nok) Jeg ville hatt is i magen, og om du tester hjemme igjen, vent 2 dager minst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark angel Skrevet 9. desember 2023 Forfatter #4 Del Skrevet 9. desember 2023 Takk ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #5 Del Skrevet 10. desember 2023 Jeg ventet til 13 DPO før jeg testet. Hadde egentlig tenkt å vente til blodprøven (17 DPO her), men det klarte jeg ikke. Fikk sterk positiv test 13 DPO, men hadde den vært negativ kunne den fremdeles blitt positiv noen dager senere. Anonymkode: 35060...a5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå