AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #261 Del Skrevet 11. desember 2023 En attraktiv kvinne er en attraktiv kvinne uansett alder, husk at også menn eldes. Så det vil alltid være et utvalg. Og om du holder deg godt som 40 har du større sjans til å finne noe bra. Siden de fleste forfaller så blir du enda mer populær enn som en attraktiv 20 åring. Anonymkode: 97337...add 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #262 Del Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): En attraktiv kvinne er en attraktiv kvinne uansett alder, husk at også menn eldes. Så det vil alltid være et utvalg. Og om du holder deg godt som 40 har du større sjans til å finne noe bra. Siden de fleste forfaller så blir du enda mer populær enn som en attraktiv 20 åring. Anonymkode: 97337...add Rent personlig (jeg har ikke tall for dette) så er det et lite mindretall damer som er attraktive uavhengig av om de blir feite og/eller gamle. Det er gjerne folk som smiler med hele ansiktet og er hjertelige og gode. Jeg synes synd i aldrende kvinnelige Hollywoodstjerner for de er uten tvil veldig vakre mennesker og de går sikkert igjennom et skrekkregime med trening og faste og sminke og operasjoner for å holde på illusjonen om ungdommelighet og ynde til de er 50+. Men til slutt ser de ikke ut som 25-åringer lengre (noe annet ville være svært overraskende). Det er vel noe med den «ungdomskulten» vi har i samfunnet vårt, sammen med en frykt for døden som gjør at middelaldrende helst skal virke som ungdommer mens de forsaker deler av livet i frykt for en død som vi ikke lengre har en religion til å fri oss fra. Anonymkode: da071...353 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Example Skrevet 11. desember 2023 #263 Del Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg tror hverken menn eller kvinner søker «det samme» som for 1000 år siden. Han som vil dominere landet med vold og terror er neppe like populær da som nå. Jeg tror at vi er skapninger med biologi OG kultur. Kulturen kan endre seg mye på en generasjon eller to, mens naturen trenger kanskje 1000 generasjoner for å endre seg noe særlig. Anonymkode: da071...353 Biologisk er vi så si uendret som for 1000 år siden. Driften er de samme, men hva som innebærer for eksempel å være mektig har jo kulturelt endret seg. Det som derimot ikke har endret seg er at mektige menn vasser i damer, om de vil. "Minst 180 høy"-preferansen en del kvinner har på Tinder er også et utslag for dette. Det samme at kvinner i stor grad gifter seg med menn med høyere eller lik inntekt som seg selv. Menns forkjærlighet for kvinnelige former og feminitet det samme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Example Skrevet 11. desember 2023 #264 Del Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Altså, Man forfaller ikke MERKBART på 1-2 år. Du skriver for øvrig "kvinner", som om menn ikke forfaller. Skylapper på, skjønner jeg. Anonymkode: 3435b...41b På fire år, son forskjellen faktisk er kan det skje en del. Nok til at man blir valgt bort for en kvinne med et yngre utseende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #265 Del Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 9.12.2023 den 6.17): Tenker det handler like mye om livsfaser som alder. Svangerskap, unger, etc. Hvis en kun ser på fysisk attraktivitet er det klart at en barnløs kvinne på 35 år holder seg bedre enn ei på samme alder med 3 unger. På den andre siden finnes det jo menn som helt sikkert foretrekker hu med 3 unger. Anonymkode: e61d1...109 Det er ikke selvklart, personlig har jeg fått kroppen tilbake etter svangerskap og har ei venninne med 3 år som ser helt smashing ut. Har ikke like mye tid til å spise med barn er i masse aktivitet/utendørs og synes nå faktisk at det er luksus å få trent litt. Før barn var det et ork. Anonymkode: ea52d...4e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #266 Del Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ikke selvklart, personlig har jeg fått kroppen tilbake etter svangerskap og har ei venninne med 3 år som ser helt smashing ut. Har ikke like mye tid til å spise med barn er i masse aktivitet/utendørs og synes nå faktisk at det er luksus å få trent litt. Før barn var det et ork. Anonymkode: ea52d...4e3 *3år=3 unger Anonymkode: ea52d...4e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjempehard Skrevet 11. desember 2023 #267 Del Skrevet 11. desember 2023 Om en mann fikk velge, uansett hans alder hadde han tatt den dama som var yngst og så best ut. En av mine exer var 21 år gammel og jeg var da 33. Yngre damer er mer attraktive = har mer glød, fastere hud, slankere, mer energi. Jo eldre en damer blir jo mindre attraktiv blir hun. Med menn er ofte motsatt hvis de tar godt vare på helsa si, spiser sunt og trener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #268 Del Skrevet 11. desember 2023 For en trist tråd. Jeg var en sånn som tiltrakk seg menn da jeg var yngre. Kun fordi jeg hadde et utseende og en kropp de likte. Svært få var interesserte i meg. Jeg ble skilt etter to barn og åtte års ekteskap. Det yngste barnet var nyfødt, og han skyldte på at han "ikke fikk" sex. Jeg er nå 50, og elsker å bli eldre. Jeg har fremdeles en kroppstype og et utseende som samstemmer med hva menn vil synes er "godkjent" for en kvinne i min alder. Jeg ser litt yngre ut enn jeg er, og er slank uten at jeg må jobbe for det (bare gener). Det er en utrolig frihet i å ikke bli bedømt utelukkende etter utseendet lenger. Samtidig som jeg begynner å eldes, så modner jeg. Jeg har grei lønn, stabil økonomi, klarer meg helt fint på egen hånd. Jeg er åpen for alt som skjer, men jeg søker ikke opp menn. Jeg ser flotte menn i min alder rundt meg, men jeg sjekker ikke opp noen. En mann som tenker jeg har en "markedsverdi" er en mann jeg lett kan unnvære. En ekte mann for meg nå er en som er interessant for meg utover utseende. Jeg har selvsagt fremdeler preferanser, men jeg er ute etter personen. Ikke kroppen (hallo, vi er 50+). Anonymkode: d91f9...f92 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #269 Del Skrevet 11. desember 2023 Kjempehard skrev (36 minutter siden): ...fordi det er 41 000 mer menn i Norge enn kvinner. Hadde det vært 50 / 50 hadde ikke disse kvinnene vært laidback, men mer på hugget. Slik de er i Polen, Ukraina, Russland og andre land der fordelingen er 50 / 50. Jeg tror jeg gir opp å argumentere med deg. Du får fortsette å ha dine meninger. Anonymkode: da071...353 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #270 Del Skrevet 11. desember 2023 Jeg er kvinne på 50 år og føler meg ikke avdanka på noen måte og kan gjerne date en på min egen alder. Skjønner ikke hva du mener. Anonymkode: ae84a...14f 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #271 Del Skrevet 11. desember 2023 Du blir også gammel en gang. Du er omtrent nyfødt. Anonymkode: d91f9...f92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #272 Del Skrevet 11. desember 2023 Etter 27 siders diskusjon lurer jeg på om TS føler han har fått motbevist "at kvinner ikke blir utdanka før den er i slutten av 40 årene", for som TS også sa, det "stemmer ikke helt med realiteten rundt meg." Anonymkode: 3c0e4...e38 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #273 Del Skrevet 11. desember 2023 Just now, AnonymBruker said: Etter 27 siders diskusjon lurer jeg på om TS føler han har fått motbevist "at kvinner ikke blir utdanka før den er i slutten av 40 årene", for som TS også sa, det "stemmer ikke helt med realiteten rundt meg." Anonymkode: 3c0e4...e38 Mennesker blir ikke utdanka før de dør. Noen er mer attraktive for det motsatte kjønn. Noen forplanter seg. Alle er komplette mennesker med mulighet til å forbedre sine omstendigheter. Men alle eldes og blir "uattraktive". Jeez. Gi meg en 70-åring som er i stand til å gi meg en orgasme. Anonymkode: d91f9...f92 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 11. desember 2023 #274 Del Skrevet 11. desember 2023 (endret) LadeJarl skrev (2 timer siden): Når kvinner blir "utdanka" i dating?? Den dagen de dør. Sånn..nå kan du stenge tråden. Konge kommentar 🤣. Veldig enig med deg her 😉 Endret 11. desember 2023 av Irak 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #275 Del Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Du blir også gammel en gang. Du er omtrent nyfødt. Anonymkode: d91f9...f92 Takk. Det tar jeg som et kompliment fordi dette livet sliter meg ut. Anonymkode: c4e1a...fc1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #276 Del Skrevet 11. desember 2023 13 minutter siden, AnonymBruker said: Takk. Det tar jeg som et kompliment fordi dette livet sliter meg ut. Anonymkode: c4e1a...fc1 I feel you 💀 9 minutter siden, Kjempehard said: var en her inne som trodde at 70 åringer er i like bra fysisk form som 30 åringer brukte nåla i høystakken eksmepler på et par idrettsutøvere som ikke kan sammenlignes med vanlige folk Du vet at man kan som kvinne kan få orgasme kun med å bruke fingre, ikke sant? Anonymkode: d91f9...f92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjempehard Skrevet 11. desember 2023 #277 Del Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): I feel you 💀 Du vet at man kan som kvinne kan få orgasme kun med å bruke fingre, ikke sant? Anonymkode: d91f9...f92 Ja. Og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #278 Del Skrevet 11. desember 2023 Kvinner går ikke ut på dato virker det som Sitt med 60-70år menn som har prata om hvor digg 10år yngre (50-60) damer er Anonymkode: fc0cd...53d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjempehard Skrevet 11. desember 2023 #279 Del Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): I feel you 💀 Du vet at man kan som kvinne kan få orgasme kun med å bruke fingre, ikke sant? Anonymkode: d91f9...f92 Du vet at sex dreier seg om mer enn mekaniske bevegelser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 14. desember 2023 #280 Del Skrevet 14. desember 2023 Tråden er ryddet for latterliggjøring, brukerdebatt, brukerangrep, brukerforfølgelse, persondebatt, nedsettende ytringer, diskriminerende ytringer, tulleinnlegg, brudd på regelen om å utgi seg for å være flere personer ved bruk av AnonymBruker-funksjonen og svar til slettede innlegg. Rhodiola, adm. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå