tyren56 Skrevet 8. desember 2023 #1 Del Skrevet 8. desember 2023 Lurer på om andre også alltid får opp visuelle bilder i hodet da de leser inne på forumer her. Hadde vært litt gøy å sett forskjellige beskrivelser. For eksempel: dette er det jeg tenker en gjennomsnittlig bruker ser ut, bare ren fantasi ofc Kvinneguiden-kvinne: Skulderlangt hår, kommunegrå farge, briller, lubben, gift, 40 år. Glad i sladder såklart. kvinneguiden-mann: Har igjen 1/4 av håret, 40 år han også, kontorjobb, ingen barn og ingen dame Ikke bli fornærmet om du kjenner deg igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. desember 2023 #2 Del Skrevet 8. desember 2023 Jeg holdt på å følge opp med hva jeg tenker om deg.. men skal være grei.. er jo fredag😌 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. desember 2023 #3 Del Skrevet 8. desember 2023 Frøkenfryden skrev (50 minutter siden): Jeg holdt på å følge opp med hva jeg tenker om deg.. men skal være grei.. er jo fredag😌 Kjenner du han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. desember 2023 #4 Del Skrevet 8. desember 2023 (endret) tyren56 skrev (57 minutter siden): Lurer på om andre også alltid får opp visuelle bilder i hodet da de leser inne på forumer her. Hadde vært litt gøy å sett forskjellige beskrivelser. For eksempel: dette er det jeg tenker en gjennomsnittlig bruker ser ut, bare ren fantasi ofc Kvinneguiden-kvinne: Skulderlangt hår, kommunegrå farge, briller, lubben, gift, 40 år. Glad i sladder såklart. kvinneguiden-mann: Har igjen 1/4 av håret, 40 år han også, kontorjobb, ingen barn og ingen dame Ikke bli fornærmet om du kjenner deg igjen.. Har heldigvis alt håret her og jeg er ikke 40. Endret 8. desember 2023 av Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. desember 2023 #5 Del Skrevet 8. desember 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Kjenner du han? Hehe nei.😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 8. desember 2023 #6 Del Skrevet 8. desember 2023 Jeg tror vi er en blanding av mye rart. Noen er alltid snille og høflige, og andre…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. desember 2023 #7 Del Skrevet 8. desember 2023 Adobyen skrev (Akkurat nå): Jeg tror vi er en blanding av mye rart. Noen er alltid snille og høflige, og andre…. The good, The bad and The ugly. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 8. desember 2023 #8 Del Skrevet 8. desember 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Jeg holdt på å følge opp med hva jeg tenker om deg.. men skal være grei.. er jo fredag😌 Jeg er på ballen veit du. Han er en seksuelt frustrert mann som ikke har ligget med kona på 16 år. Han har profil på tinder og nakenprat men får lite napp. Ellers liker han å lese Donald og dra på fisketur alene. Han har 3/4 av håret sitt og fullmåne Jobber 50 % på en jernvarehandel i Fredrikstad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. desember 2023 #9 Del Skrevet 8. desember 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Jeg er på ballen veit du. Han er en seksuelt frustrert mann som ikke har ligget med kona på 16 år. Han har profil på tinder og nakenprat men får lite napp. Ellers liker han å lese Donald og dra på fisketur alene. Han har 3/4 av håret sitt og fullmåne Jobber 50 % på en jernvarehandel i Fredrikstad Han er Trump fan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. desember 2023 #10 Del Skrevet 8. desember 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Jeg er på ballen veit du. Han er en seksuelt frustrert mann som ikke har ligget med kona på 16 år. Han har profil på tinder og nakenprat men får lite napp. Ellers liker han å lese Donald og dra på fisketur alene. Han har 3/4 av håret sitt og fullmåne Jobber 50 % på en jernvarehandel i Fredrikstad Tror jeg så ham på Luksusfellen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. desember 2023 #11 Del Skrevet 8. desember 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Tror jeg så ham på Luksusfellen Hallgeir? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. desember 2023 #12 Del Skrevet 8. desember 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Hallgeir? Hehe nei. Deltager🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 8. desember 2023 #13 Del Skrevet 8. desember 2023 Frøkenfryden skrev (52 minutter siden): Tror jeg så ham på Luksusfellen Han hadde jo brukt hele lønna si på bingo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. desember 2023 #14 Del Skrevet 9. desember 2023 Lurven skrev (8 timer siden): Jeg er på ballen veit du. Han er en seksuelt frustrert mann som ikke har ligget med kona på 16 år. Han har profil på tinder og nakenprat men får lite napp. Ellers liker han å lese Donald og dra på fisketur alene. Han har 3/4 av håret sitt og fullmåne Jobber 50 % på en jernvarehandel i Fredrikstad ...og vant et lokalt mesterskap i ølboksknusing for 20 år siden. Diplomet henger i klipsramme i stua Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå