s_12345 Skrevet 8. desember 2023 #1 Del Skrevet 8. desember 2023 (endret) Vil virkelig vite hva det flaueste folk har opplevd er ? 🤣 Endret 9. desember 2023 av s_12345 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 17. februar 2024 #2 Del Skrevet 17. februar 2024 Ble ferska av faren til ei jeg var sammen med da vi hadde 69. Han leita egentlig etter katten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 17. februar 2024 #3 Del Skrevet 17. februar 2024 Hadde sex i mine foreldres seng 🫣🫣🫣. Ikke at jeg ble ferska heldigvis..... De oppdaget/skjønte det 😂🫣. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 17. februar 2024 #4 Del Skrevet 17. februar 2024 Umulig å si for mitt vedkommende.. Så lenge jeg er våken, så er flauser et pågående prosjekt jeg stadig forbedrer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 18. februar 2024 #5 Del Skrevet 18. februar 2024 18 hours ago, KnekkeBørre said: Umulig å si for mitt vedkommende.. Så lenge jeg er våken, så er flauser et pågående prosjekt jeg stadig forbedrer. Hei, da har du og jeg noe til felles. 😇 Men jeg tror de gangene jeg har trodd noen elsker meg og jeg dem, og så viser det seg de ikke gjør og man ikke kan gå tilbake i tid for å endre det man gjorde og sa i forelskelsens rus eller kåtskap, sånn som "I do". Er både smertefullt og flaut. Tror jeg har kommet til den konklusjonen ar ingen kan elske meg og jeg de samtidig på en så valker måte. Det er som å vinne i lotto. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå