AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #41 Skrevet 7. desember 2023 Jeg (kvinne) møtte ham da jeg bodde i hjemlandet hans. Anonymkode: a791f...c58
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #42 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ikke nødvendigvis. Vestlige damer har mistet en god del av familieverdier og femininitet. Det kan hende det er dette disse mennene søker i utlandet Anonymkode: c0c5b...1ba Hvilke familieverdier har en kvinne ansvaret for egentlig? Har ikke begge som stifter en familie dette ansvaret? Anonymkode: e280e...c6b 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #43 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Land hvor det er mindre feminisme. Anonymkode: 0dab2...6b8 Ikke nødvendigvis. Min mann er fra et land som er mer likestilt enn Norge, og han er virkelig en gentleman. Anonymkode: e8ac0...98a 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #44 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja, mange norske menn som vil ha en "tradisjonell og feminin kone" tar ikke med i beregningen at de selv må ta ansvaret til en tradisjonell ektemann, de vil helst ha en dame som vasker og lager mat for dem uten å stille noe særlig krav Anonymkode: 399f1...4b4 De vil ha i pose og sekk. At kjerringa tjener penger, fikser det praktiske i huset og tar alt av "kjerringoppgaver" alene. Anonymkode: e8ac0...98a 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #45 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ting hentet fra det virkelige liv. Jeg behandler de fleste kvinner som menn. Vet aldri hvem som er fæl feminist. Unntak er eldre damer. De er sjelden gjennomsyret av moderne feminisme. Så de fortjener det beste. Anonymkode: 0dab2...6b8 Så du liker å ha sex med menn. Er det ikke bedre å holde deg til riktig kjønn, da? Eventuelt kan du date eldre damer. Anonymkode: e8ac0...98a 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #46 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Leser ofte om menn som skaffer seg utenlandske damer. Asiatere er visst en gjenganger, spesifikt; Thailand Hva var det som gjorde at dere valgte en utenlandsk dame fremfor Norsk? Var det bare kjemien, eller var det et mer målrettet valg? Anonymkode: c0c5b...1ba Vil tro at de fleste som får seg asiatisk dame fra Filippinene sliter litt med å finne dame evt en dame de blir tiltrukket av her hjemme. Sikkert noen som har dårlige opplevelser med norske damer å tenker det blir lettere liv med en fra Asia Om jeg treffer en fra Gøteborg eller Ålesund er samme greia (Ikke asiatisk opphav som bor i Norge eller Europa), godt integrert er vel det som en hvilken som helst norsk dame dog litt mer eksotisk synes nok noen) Norske menn er kanskje ikke de største gentlemen men det er vel fordi likestillingen er kommet langt her å kjønnsrollemønsteret i en del land er mer 60 talls på enkelte områder, de fleste menn ser som damer som personer her er i hvert fall min oppfatning , ikke mest som dame/objekter. (virker som noen damer vil ha både likestilling og primmadonnabehandling😇) Anonymkode: 93c3c...d83
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #47 Skrevet 7. desember 2023 Jeg har mann fra et annet land. Bodde der, forelsket meg, ikke mer mystisk enn det. Det kunne blitt en norsk mann, mye bra der også. Det er ikke sånn at jeg har valgt bort norske menn. Anonymkode: b3567...2de
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #48 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Siden det står "partner" og ikke "dame" i overskriften, så svarer jeg selv om jeg er dame med mannlig partner. Jeg valgte bort norske menn og ble sammen med en mann fra et annet skandinavisk land. Det er flere grunner til det - den norske alkoholkulturen, utroskap som skjedde i alle mine fire tidligere forhold, dalende interesse for sex som munnet ut i sexnekt, manglende innsats på hjemmebane og null interesse i kultur, litteratur, musikk osv. Jeg er lykkelig nå, og fornøyd med valget. Anonymkode: e8ac0...98a Kjenner jeg er nysgjerrig på hvilket hemmelig skandinavisk land du har partner i fra da Norge er kjent for å ha den mest fornuftige alkoholkulturen sammenlignet med de andre. Særlig dansker og finner er jevnt over alkoholikere i forhold. Anonymkode: 24913...26c 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #49 Skrevet 8. desember 2023 Har mannlig utenlandsk partner fra Asia aka Midtøsten. Ingen sånne grunner som at de er mer gentlemen eller for tradisjonelle forhold. Tvert imot støtter han meg veldig i jobb og karriere og er mindre såvinistisk enn mange norske menn. Jeg har datet menn fra Asia før, det er en slags feel og et indre drama jeg nok tiltrekkes av. Uten at det er noe feil med norske menn. Jeg har nok litt temperament selv så kanskje derfor vi passer sammen. Anonymkode: 42c97...f18
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #50 Skrevet 8. desember 2023 Jeg ble glad i ham som person, og vi har det godt sammen. Ikke fordi han ikke er norsk, men fordi han er et godt menneske. Vi møttes og ble kjent, det var ikke sånn at jeg reiste til utlandet for å finne meg en mann. Vi bor for øvrig i hans hjemland, så det er vel han som har utenlandsk partner. Jeg bodde allerede i hans hjemland da vi møttes. Anonymkode: b4f14...8f2
herzeleid Skrevet 8. desember 2023 #51 Skrevet 8. desember 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ja huff a meg skrekk og gruuuuu damer som er i mot voldtekt og menns vold og trakassering og nedlatende holdninger er så grusomme 😱 .... Anonymkode: 0f0ec...1a2 Trist du føler det slik.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #52 Skrevet 8. desember 2023 herzeleid skrev (3 timer siden): Trist du føler det slik. 😐 Anonymkode: 80cce...ffc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå