Gå til innhold

Til dere med utenlandsk partner

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke riktig med mindre "feminitet" betyr submissiv oppvaskshjelp uten krav til mannen og ikke forventer egen orgasme. Suspekt ofte er det nettopp det enkelte menn mener med "feminin"

På hvilken måte mener du at kampen mot voldtekt og menneskehandel og barnebruder og seksuell trakassering og like politiske rettigheter er det som har ført til at norske menn er mindre gentlemen? Det har jo ingen sammenheng i det hele tatt, men det er typisk misogynistisk tafatt mann å ha noen damer å skylde på for sin egen latskap og bortskjemthet spm manbaby istedet for å vokse opp å ta ansvar 

Anonymkode: 0f0ec...1a2

Første avsnitt. 🤪

Andre avsnitt. Feminister har hatt gradvis tatt knekken på gentlemenn her i landet. Menn som blir skjelt ut for å åpne dører, for slikt klarer kvinner selv. Feminister som blir fornærmet av at et mann tar ut en stol og hjelper til, fordi slikt klarer kvinner selv. Osv... Det tryggeste og mest likestilte en mann kan gjøre er å behandle kvinner som en likestilt mann. Slikt tar knekken på gentlemen. Det kan man takke feminismen for.

Anonymkode: 0dab2...6b8

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvor kommer mennene som er mer gentlemen fra? 

Anonymkode: 80cce...ffc

Land hvor det er mindre feminisme.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Første avsnitt. 🤪

Andre avsnitt. Feminister har hatt gradvis tatt knekken på gentlemenn her i landet. Menn som blir skjelt ut for å åpne dører, for slikt klarer kvinner selv. Feminister som blir fornærmet av at et mann tar ut en stol og hjelper til, fordi slikt klarer kvinner selv. Osv... Det tryggeste og mest likestilte en mann kan gjøre er å behandle kvinner som en likestilt mann. Slikt tar knekken på gentlemen. Det kan man takke feminismen for.

Opplever norske menn som gentlemen fortsatt, tror det er mer individ og relajsonen til individet i noen tilfeller, for alle vil ikke ha det samme, ikke har vi tid til alt heller, bedre å ta det som det føles naturlig. Mistenker at i et samfunn som er mer gentleman så er fortsatt en stor del ikke gentleman, er ikke sånn at alle følger alt av etikkette, eller bryr seg i det hele tatt. 

Det er ikke om en mann tar ut stolen min eller ikke som er det jeg syns er verst. Mer manglende initiativ. Men det er fint at det er mer pusterom i Norge, så jeg vil heller bo her å ha en mann som er mer våken for meg som jeg er for han. Men er interisert å høre hvor disse gentlemenene kommer fra.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke riktig med mindre "feminitet" betyr submissiv oppvaskshjelp uten krav til mannen og ikke forventer egen orgasme. Suspekt ofte er det nettopp det enkelte menn mener med "feminin"

På hvilken måte mener du at kampen mot voldtekt og menneskehandel og barnebruder og seksuell trakassering og like politiske rettigheter er det som har ført til at norske menn er mindre gentlemen? Det har jo ingen sammenheng i det hele tatt, men det er typisk misogynistisk tafatt mann å ha noen damer å skylde på for sin egen latskap og bortskjemthet spm manbaby istedet for å vokse opp å ta ansvar 

Ja, mange norske menn som vil ha en "tradisjonell og feminin kone" tar ikke med i beregningen at de selv må ta ansvaret til en tradisjonell ektemann, de vil helst ha en dame som vasker og lager mat for dem uten å stille noe særlig krav

Anonymkode: 399f1...4b4

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Første avsnitt. 🤪

Du dikter opp ting

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Land hvor det er mindre feminisme.

Om så er det ikke verdt det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Menn som blir skjelt ut for å åpne dører, for slikt klarer kvinner selv.

Mange vil nok se på det der som oppspinn, men dette er holdninger som en del kvinner har. Jeg er en som alltid åpner dører på date, og det som hører med som en gentleman. Men det har skjedd mer enn en gang at de blir fornærmet, ene fikk jeg til og med kjeft fra 😅 hun sa akkurat som deg, at hun klarer det selv, og ble fornærmet for jeg visstnok ikke forsto det

Og en ting er jeg overbevist om, slike kvinner ville knapt eksistert hadde det ikke vært for alle høylytte radikale feminister, de har da de holdningene fra et sted 

• Liker 2
Skrevet
Artmo3 skrev (6 minutter siden):

Mange vil nok se på det der som oppspinn, men dette er holdninger som en del kvinner har. Jeg er en som alltid åpner dører på date, og det som hører med som en gentleman. Men det har skjedd mer enn en gang at de blir fornærmet, ene fikk jeg til og med kjeft fra 😅 hun sa akkurat som deg, at hun klarer det selv, og ble fornærmet for jeg visstnok ikke forsto det

Og en ting er jeg overbevist om, slike kvinner ville knapt eksistert hadde det ikke vært for alle høylytte radikale feminister, de har da de holdningene fra et sted 

Personlig tror jeg de som er bestemte på en måte som er utagerende sosialt, uansett hadde vært det på en måte eller en annen. 

Jeg er femenist og både åpner dører og blir åpnet døren for. Smiler og sier takk, bryr meg ikke i det hele tatt, det er bare en dør. 

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Du dikter opp ting

Ting hentet fra det virkelige liv.

4 minutter siden, Artmo3 said:

Jeg behandler de fleste kvinner som menn. Vet aldri hvem som er fæl feminist. Unntak er eldre damer. De er sjelden gjennomsyret av moderne feminisme. Så de fortjener det beste. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg behandler de fleste kvinner som menn. Vet aldri hvem som er fæl feminist. Unntak er eldre damer. De er sjelden gjennomsyret av moderne feminisme. Så de fortjener det beste. 

Den som går glipp av livet er kun du, om du er en hetero mann. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg er femenist og både åpner dører og blir åpnet døren for. Smiler og sier takk, bryr meg ikke i det hele tatt, det er bare en dør. 

Det er ikke nødvendigvis noe galt å være feminist, de ekstreme feministene derimot, noe jeg vedder en månedslønn på at hun var.

Per def, så er de fleste feminister, men få ønsker å sette seg i den båsen, pga de høylytte radikale feministene som ødelegger for alle andre, den gjengen som blant annet ønsker mer kønnsdiskriminerg mot menn, noe vanlige oppegående feminister ikke gjør selvsagt, men, dert er de ekstreme som roper høyest, og dermed de som har mest påvirkningskraft 

Endret av Artmo3
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Første avsnitt. 🤪

Dette er nok noe opp mot sannheten. Så må jeg legge til at jeg kunne aldri funnet meg noe annet enn en norsk kvinne. Norske vakre kvinner med eget liv å egne meninger er suverent det beste for meg. 

Skrevet
Artmo3 skrev (1 minutt siden):

Det er ikke nødvendigvis noe galt å være feminist, de ekstreme feministene derimot, noe jeg vedder en månedslønn på at hun var.

Per def, så er de fleste feminister, men få ønsker å sette seg i den båsen, pga de høylytte radikale feministene som ødelegger for alle andre, den gjengen som blant annet ønsker mer kønnsdiskriminerg mot menn, noe vanlige oppegående feminister ikke gjør selvsagt, men, dert er de ekstreme som roper høyest, og dermed de som har mest påvirkningskraft 

Ja, sånn er det med alt, alltid noen som er ekstreme.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Damer og menn er forskjellig, så da behandler jeg de også forskjellige, og det setter de fleste pris på, hadde nok funket dårlig å hilse med fistbump på første date, som jeg kunne gjort med en kompis 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, sånn er det med alt, alltid noen som er ekstreme.

Ja, men farlig når ekstreme feminister som er en minoritet, blir sett på som normen. Når de roper høyest, og blir blåst opp i media som om dette er hva store flertallet av feminister mener, så har det veldig dårlig påvirkningskraft, spesielt til unge som ikke har opparbeidet seg god kritisk sans ennå 

Endret av Artmo3
Skrevet
Artmo3 skrev (4 minutter siden):

Ja, men farlig når ekstreme feminister som er en minoritet, blir sett på som normen. Når de roper høyest, og blir blåst opp i media som om dette er hva store flertallet av feminister mener, så har det veldig dårlig påvirkningskraft, spesielt til unge som ikke har opparbeidet seg god kritisk sans ennå 

Så ikke se på dem som normen. Det er menn her inne som stadig klager på at vi har stemmerett anser du det som ekstremt? Ser mange flere menn klare for å frata kvinner rettigheter enn jeg ser kvinner ønske å frata menn det. 

Kanskje dere har andre forventinger til hvordan menn skal opptre? At det er greit at menn er fullstendig tullerusk men kvinner må være engler? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så ikke se på dem som normen. Det er menn her inne som stadig klager på at vi har stemmerett anser du det som ekstremt? Ser mange flere menn klare for å frata kvinner rettigheter enn jeg ser kvinner ønske å frata menn det. 

Kanskje dere har andre forventinger til hvordan menn skal opptre? At det er greit at menn er fullstendig tullerusk men kvinner må være engler? 

Jeg snakker ikke om meg personlig om det, men at å fremstille feminister på en feil måte i media, vil påvirke hvordan befolkningen ser på feminister, noe som er veldig tydelig, få vil kalle seg det, og de blir ofte sett ned på, til tross for at flertallet av befolkning per def er feminister, så her bør kanskje mer moderate feminister jobbe hardere for å få frem budskap, for de hører man knapt fra 

Skrevet

Jeg er dame, og har en mann fra Nederland. Jeg har ikke aktivt gått på leit etter nederlendere. Jeg møtte mannen og falt for ham. Han er snill, intelligent, har god humor og er ikke så verst å se på. Han kunne like godt vært norsk, men så er han ikke det da.

Anonymkode: 3f36d...6c6

• Hjerte 1
Skrevet
Artmo3 skrev (45 minutter siden):

Jeg snakker ikke om meg personlig om det, men at å fremstille feminister på en feil måte i media, vil påvirke hvordan befolkningen ser på feminister, noe som er veldig tydelig, få vil kalle seg det, og de blir ofte sett ned på, til tross for at flertallet av befolkning per def er feminister, så her bør kanskje mer moderate feminister jobbe hardere for å få frem budskap, for de hører man knapt fra 

Åja.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja huff a meg skrekk og gruuuuu damer som er i mot voldtekt og menns vold og trakassering og nedlatende holdninger er så grusomme 😱 ....

....For menn som driver med voldtekt og vold og trakassering og nedlatende holdninger! 

Er så søtt når dere outer dere selv gutter 😘

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...