AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #1 Del Skrevet 6. desember 2023 Alt jeg bruker av styling, strikker, bølgetang osv. Alt sklir ut etter 5 min. Går det an å endre hårets struktur? Andre som og opplever det samme og hva gjør dere isåfall? Takker for svar 🥰 Anonymkode: 72310...50c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #2 Del Skrevet 6. desember 2023 Har du prøvd Surf-produktene fra Bumble and Bumble? Anonymkode: 30310...8d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #3 Del Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Har du prøvd Surf-produktene fra Bumble and Bumble? Anonymkode: 30310...8d9 Hei, nei de har jeg ikke prøvd. Hvor kan de fås tak i? Anonymkode: 72310...50c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 6. desember 2023 #4 Del Skrevet 6. desember 2023 Du er heldig! Omfavn håret ditt slik det er,om noen år når det blir tråere vil du angre på at du ikke satte pris på det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #5 Del Skrevet 6. desember 2023 Jeg har sånt hår. Det er hekt håpløst. Saltvannsspray hjelper meg å få litt struktur og hold i det. Da har jeg til og med sjanse til å få litt volum i det, så det ikke henger sånn dødt ned. Anonymkode: 0093b...4aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 7. desember 2023 #6 Del Skrevet 7. desember 2023 Jeg har også sånt hår. Var til frisøren i dag og hun skulle lage krøller- ble ikke krøller, ble lett fall og nå er det borte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonetta Skrevet 8. desember 2023 #7 Del Skrevet 8. desember 2023 Et tips er å ikke style nyvasket hår. Når mitt hår er nyvasket sklir alt ut, men hvis jeg venter en dag eller to etter jeg har vasket det, sitter stylingen bedre. Et annet alternativ er å bruke tørrsjampo eller denne texturspray. Jeg er fornøyd med denne: https://www.kochparfymeri.no/products/oribe-dry-texturizing-spray?variant=44328253127¤cy=NOK&utm_medium=product_sync&utm_source=google&utm_content=sag_organic&utm_campaign=sag_organic&utm_source=google&utm_medium=smart_campaign&utm_campaign=gs-2020-06-26&utm_content=sag_organic&utm_term=&gadid=&gad_source=1&gclid=CjwKCAiAmsurBhBvEiwA6e-WPLuklBIXrTJlg0KEF491-9LGC06rtiTyqA3b4O3e-OF8noD3bTchJRoCZRcQAvD_BwE 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 8. desember 2023 #8 Del Skrevet 8. desember 2023 Denne gir skikkelig tekstur og grip til håret uten at det blir fettete eller tungt: https://www.blivakker.no/product/3096042?utm_campaign=pmax-groupb-highmargin-google&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD6Mlf53J7Krtu7dzb75hRDEV6AIZ&gclid=EAIaIQobChMI6Nfb972AgwMVMBiiAx3jMAmVEAQYASABEgJM7_D_BwE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå