AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #1 Del Skrevet 6. desember 2023 Jeg blir vettskremt. Anonymkode: 4b9f9...20c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #2 Del Skrevet 6. desember 2023 Ser en gitar veske? Anonymkode: 02dcc...3d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mooza Skrevet 6. desember 2023 #3 Del Skrevet 6. desember 2023 Jeg ser en mann som sniker bak døra.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #4 Del Skrevet 6. desember 2023 Det bak døra du synes er skummelt? Anonymkode: 9c980...389 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #5 Del Skrevet 6. desember 2023 Knust vindu/speil/dusjkabinet. Anonymkode: 454fe...900 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 6. desember 2023 #6 Del Skrevet 6. desember 2023 Ser noen hodeskaller, men de var ikke skumle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest theTitanic Skrevet 6. desember 2023 #7 Del Skrevet 6. desember 2023 Med mindre fyren bak døra betaler for det knuste vinduet/glassvegger så har du ikke noe å bekymre deg for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #8 Del Skrevet 6. desember 2023 1 hour ago, Mooza said: Jeg ser en mann som sniker bak døra.. Tror det er en demon. Anonymkode: 9645c...17d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #9 Del Skrevet 6. desember 2023 Hva er skummelt her? At det er noe rot i rommet bak døra sånn at man gjennom en liten dørsprekk kan konsentrere seg hardt om å få det ut som om det står noen der - hvis man legger en ekstrem godvilje til..? Nei, null skummelt her. Anonymkode: c55ed...986 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #10 Del Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tror det er en demon. Anonymkode: 9645c...17d Hvorfor tror du det? Anonymkode: ff3fe...262 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 7. desember 2023 #11 Del Skrevet 7. desember 2023 Jeg hadde ikke vært så høy i hatten hvis jeg hadde ligget på senga og fått øye på den skikkelsen der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #12 Del Skrevet 7. desember 2023 Men er det en skikkelse? Kjenner det blir varmt i kroppen, blir redd for å se på bildet, men når jeg zoomer så syn jeg ikke det ser ut som en person. Men noe bak døren som kan se ut som noen. Ts, vet du om det er ting som kan se ut som noe i det andre rommet? Anonymkode: cb0d5...90b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #13 Del Skrevet 7. desember 2023 Omg. Ja, haha! Det ser ut som en dame med hvit hud, svart hår og svart rundt øynene. At du ser litt av halve fjeset. Ser i alle fall det du ser, og det var ekkelt. Men kan fort være at du scammer? Anonymkode: 79ffb...9e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå