Guest90 Skrevet 6. desember 2023 #1 Del Skrevet 6. desember 2023 ❤️❤️ Hvordan gikk det med dere?❤️ Hører «nesten» bare negativt med å få ut mange egg så er veldig redd det ikke skal gå denne gangen heller, første uttak fikk jeg 8, 1 ble befruktet men utviklet seg ikke videre. Nå ved sist uttak fikk vi ut 30 egg🫣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #2 Del Skrevet 6. desember 2023 Nå har jeg aldri fått ut mange egg, typ 0-8, men en venninne fikk ut mange egg på sitt første (og eneste) egguttak. Nå husker jeg ikke eksakt antall, men rundt 25+, det ble 16(!) blastoer og baby på andre innsett☺️ Hun har PCOS. Anonymkode: ed415...a53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guest90 Skrevet 6. desember 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Nå har jeg aldri fått ut mange egg, typ 0-8, men en venninne fikk ut mange egg på sitt første (og eneste) egguttak. Nå husker jeg ikke eksakt antall, men rundt 25+, det ble 16(!) blastoer og baby på andre innsett☺️ Hun har PCOS. Anonymkode: ed415...a53 Tusen takk for at du delte🤍🤍 Er såå nervøs😩 Orker ikke en til telefonsamtale som starter «har desverre dårlige nyheter» igjen 🥲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #4 Del Skrevet 6. desember 2023 Guest90 skrev (3 minutter siden): Tusen takk for at du delte🤍🤍 Er såå nervøs😩 Orker ikke en til telefonsamtale som starter «har desverre dårlige nyheter» igjen 🥲 Med 30 egg ut så tenker jeg at du har veldig(!) gode sjanser til å få flere fine blastocyster☺️ Mange egg behøver så absolutt ikke å være negativt. Vil tro du vil få fryst innsett nå, mtp fare for overstimulering. Personlig (og ut i fra hva lab’en hos vår klinikk sa) så er det aller beste fryst innsett av blasto. Det ble fullklaff med fryst blasto hos oss etter ett ferskinnsett som ble negativt. Hun sovnet nettopp etter å bokstavelig talt ha ledd seg i søvne😅 Oppdater gjerne🥰 Lykke til🤞🏼 Anonymkode: ed415...a53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guest90 Skrevet 6. desember 2023 Forfatter #5 Del Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Med 30 egg ut så tenker jeg at du har veldig(!) gode sjanser til å få flere fine blastocyster☺️ Mange egg behøver så absolutt ikke å være negativt. Vil tro du vil få fryst innsett nå, mtp fare for overstimulering. Personlig (og ut i fra hva lab’en hos vår klinikk sa) så er det aller beste fryst innsett av blasto. Det ble fullklaff med fryst blasto hos oss etter ett ferskinnsett som ble negativt. Hun sovnet nettopp etter å bokstavelig talt ha ledd seg i søvne😅 Oppdater gjerne🥰 Lykke til🤞🏼 Anonymkode: ed415...a53 Ja er planlagt fryseforsøk🫶🏽🤍Grunnet mange eggposer og alder 😊 Kjenner at det går heeeelt fint, hadde det vært fersk skulle jeg vel ha satt inn imorgen..?🤔 eller fredag. Ikke helt iform til det🫣 Tusen takk🥰🥰 nei herli så koselig🥹🥹 Så heldig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guest90 Skrevet 13. desember 2023 Forfatter #6 Del Skrevet 13. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 6.12.2023 den 19.24): Med 30 egg ut så tenker jeg at du har veldig(!) gode sjanser til å få flere fine blastocyster☺️ Mange egg behøver så absolutt ikke å være negativt. Vil tro du vil få fryst innsett nå, mtp fare for overstimulering. Personlig (og ut i fra hva lab’en hos vår klinikk sa) så er det aller beste fryst innsett av blasto. Det ble fullklaff med fryst blasto hos oss etter ett ferskinnsett som ble negativt. Hun sovnet nettopp etter å bokstavelig talt ha ledd seg i søvne😅 Oppdater gjerne🥰 Lykke til🤞🏼 Anonymkode: ed415...a53 3 gode egg ble det🤭 Befrukta og fryst ned🫶🏽 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2023 #7 Del Skrevet 13. desember 2023 Guest90 skrev (4 minutter siden): 3 gode egg ble det🤭 Befrukta og fryst ned🫶🏽 Åå, så godt å høre❤️ Det er potensielt 3 søte små det🥰 og som legen min sa; 50-60% sjanse pr innsett med fryst blasto🤩 Masse lykke til videre! Anonymkode: ed415...a53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guest90 Skrevet 18. januar Forfatter #8 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (På 13.12.2023 den 9.56): Åå, så godt å høre❤️ Det er potensielt 3 søte små det🥰 og som legen min sa; 50-60% sjanse pr innsett med fryst blasto🤩 Masse lykke til videre! Anonymkode: ed415...a53 Åååå 🤞🏽🤞🏽🤞🏽 håper håper 🤞🏽😍😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #9 Del Skrevet 18. januar On 12/13/2023 at 9:56 AM, AnonymBruker said: Åå, så godt å høre❤️ Det er potensielt 3 søte små det🥰 og som legen min sa; 50-60% sjanse pr innsett med fryst blasto🤩 Masse lykke til videre! Anonymkode: ed415...a53 Vi fikk vår med fryst blasto Anonymkode: 828d2...4ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #10 Del Skrevet 18. januar Høres ut som mye mas for å få barn, hvorfor ikke eggdonasjon eller embryo donasjon… vet ikke hva man gjør, eller vanlig adopsjon. Anonymkode: 812cf...3f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 18. januar #11 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Høres ut som mye mas for å få barn, hvorfor ikke eggdonasjon eller embryo donasjon… vet ikke hva man gjør, eller vanlig adopsjon. Anonymkode: 812cf...3f2 Tror ikke du har peiling på hva du snakker om her... Man får ikke eggdonasjon i Norge med mindre man trenger det. Embryo donasjon er ikke lovlig i Norge. Adopsjon er ikke noe rask og enkel løsning. Det er dyrt og en lang prosess. Og absolutt ikke en løsning som passer for alle. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #12 Del Skrevet 18. januar Helene90 skrev (11 minutter siden): Tror ikke du har peiling på hva du snakker om her... Man får ikke eggdonasjon i Norge med mindre man trenger det. Embryo donasjon er ikke lovlig i Norge. Adopsjon er ikke noe rask og enkel løsning. Det er dyrt og en lang prosess. Og absolutt ikke en løsning som passer for alle. Null vits i å svare på slike idiotiske kommentarer. Hvorfor det mennesket der i det hele tatt leste tråden er for meg en gåte🙃 Anonymkode: ed415...a53 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guest90 Skrevet 20. januar Forfatter #13 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (På 18.1.2024 den 12.11): Høres ut som mye mas for å få barn, hvorfor ikke eggdonasjon eller embryo donasjon… vet ikke hva man gjør, eller vanlig adopsjon. Anonymkode: 812cf...3f2 Okei😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 21. januar #14 Del Skrevet 21. januar Fikk ut 12 egg, kun ett kunne settes inn. Ingen på frys. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #15 Del Skrevet 21. januar Fikk ut 12 egg, 11 befruktet, 1 ferskinnsett, 10 på frys. Anonymkode: 5e731...dd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #16 Del Skrevet 21. januar Så sykt bra! Da er jeg spent på hvor mange innsett som måtte til før det klaffet? ☺️ Fikk selv 8 på frys (18 egg ut), men det har ikke klaffet ennå. Anonymkode: acf8a...b7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #17 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Fikk ut 12 egg, 11 befruktet, 1 ferskinnsett, 10 på frys. Anonymkode: 5e731...dd6 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så sykt bra! Da er jeg spent på hvor mange innsett som måtte til før det klaffet? ☺️ Fikk selv 8 på frys (18 egg ut), men det har ikke klaffet ennå. Anonymkode: acf8a...b7a Det var denne jeg svarte på. Anonymkode: acf8a...b7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå